yup, doen ze.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zag net op Rogue US de adipower in zwart rood grijs kleurencombo
Hopen dat die ook naar nl sturen zal wel niet
Juist dat 'pak die compounds en doe je best' is waar iedereen op een gegeven moment op vastloopt. Zowel voor BB als PL geldt dat als je groter of sterker wil worden je daar slim mee om moet gaan. Voor PL is dat vooral door systematisch te werk gaan, dus sheiko, 531, BBB etc zijn systemen die bewezen werken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:34 schreef stinkie het volgende:
Vorig jaar was alles hier nog SS. Nu Sheiko, BBB of whatever. Als je elke week een andere hype nodig hebt om te kunnen liften gaat het sowieso niet werken. Train gewoon, pak die compounds en doe je stinkende best.
Nog even en we krijgen hier de celebrity fitness lijstjes
NICEquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:46 schreef H1N1 het volgende:
Ik ga hiervoor denk ik: http://www.amazon.co.uk/g(...)enter-6&pf_rd_t=1201
Al eerder via Amazon besteld en dat had ik binnen 2 dagen binnen.
Sorry, chef: ik word ook een dagje ouderquote:
Ik zal t eens opzoeken, waren nogal wat verschillende ervaringen mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
NICE
Check ff op de site van Rogue wat ze adviseren kwa maatvoering, gelijk/1 maat groter/ 1 maat kleiner dan je schoenmaat. daar was wat mee
ik heb 43 normaal, en dacht dat ik ook gewoon 43 bestelde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:28 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik zal t eens opzoeken, waren nogal wat verschillende ervaringen mee.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorry, chef: ik word ook een dagje ouder
Dat lange wachten is dan idd wel weer kutquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yup, doen ze.
reken maar wel op zo een 40 eu of meer verzendkosten.....
en dan nog inklaring/btw + 2 weken wachttijd als via TNT Express terminal binnen komt op Skiphol...
mjaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat lange wachten is dan idd wel weer kut
Ja je hebt die ene site met die moeilijke naamquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:48 schreef Eleiko het volgende:
Waarom is er niemand die dat in NL verkoopt? Dan kun je passen en direct meenemen.
Niet iedereen zet z'n gedachten op nul en pakt de compounds, en waarom zou je?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:34 schreef stinkie het volgende:
Vorig jaar was alles hier nog SS. Nu Sheiko, BBB of whatever. Als je elke week een andere hype nodig hebt om te kunnen liften gaat het sowieso niet werken. Train gewoon, pak die compounds en doe je stinkende best.
Maar wat dan welquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niet iedereen zet z'n gedachten op nul en pakt de compounds, en waarom zou je?
Wellicht wil niet iedereen een omgedraaide SS T-Rex worden? Van SS krijg je in mijn optiek een té unbalanced lichaam van. Squatten ging bij mij hardstikke kut, doordat het programma je recovery te zwaar onder druk zet. Praktisch geen ruimte voor rug oefeningen buiten 1x5 deadliften () en SS heeft (in mijn optiek
) als geheel totaal nutteloze programming om in door te groeien. Het is gewoon niets anders dan 'ga maar wat compounds doen, een gallon melk drinken en doen alsof 5kg en 2.5kg increases haalbaar is totdat je lichaam nee' zegt'. Nee.
Buiten dat is er geen enkel programma in de wereld dat op elk soort lichaam en toekomstdoel past. Wist jij als beginner wat het verschil was tussen een powerlifter, bodybuilder en een gewichtsheffer? Ik niet in ieder geval. Een olympisch lifter heeft bijvoorbeeld helemaal NIETS aan SS of Sheiko en een powerlifter heeft helemaal NIETS aan SS en standaard 531.
Waarom zou ik m'n tijd wasten met SS, waar er niets aan zelfregulatie wordt gedaan? SS en SL (hoeveel dit iets meer rug meepakt) zijn bedoelt voor mensen die met 30%+ vet niets anders doen dan chips eten en GTST pakken of de hele dag games spelen en in starvation mode zitten met hun redbull dieet. Enige pluspunt van SS is z'n uitgebreide bijbel over de vorm m.b.t. elke lift en Rippetoe heeft veel competitieve ervaring, unlike Medhi. Wat betreft SL, zeg nou zelf, wat weet die drol van een Medhi nou van liften? Z'n videos kloppen voor geen kont, hij laat iedereen meteen met een empty bar beginnen, squatten op 5x5 en deadliften op 1x5 wat, voor 'ik lift al een decade' ziet hij eruit als een champignon met z'n kleine enkeltjes, is hij nooit boven de 150 bench gekomen en is hij zo ver ik weet nooit competitief bezig geweest.
TLDR: SS en SL is voor kleine meisjes
In before: umadbro
Ik bedoelde het wat anders, maar dit is wel een van de beste reacties hieropquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wellicht wil niet iedereen een omgedraaide SS T-Rex worden? Van SS krijg je in mijn optiek een té unbalanced lichaam van. Squatten ging bij mij hardstikke kut, doordat het programma je recovery te zwaar onder druk zet. Praktisch geen ruimte voor rug oefeningen buiten 1x5 deadliften () en SS heeft (in mijn optiek
) als geheel totaal nutteloze programming om in door te groeien. Het is gewoon niets anders dan 'ga maar wat compounds doen, een gallon melk drinken en doen alsof 5kg en 2.5kg increases haalbaar is totdat je lichaam nee' zegt'. Nee.
Buiten dat is er geen enkel programma in de wereld dat op elk soort lichaam en toekomstdoel past. Wist jij als beginner wat het verschil was tussen een powerlifter, bodybuilder en een gewichtsheffer? Ik niet in ieder geval. Een olympisch lifter heeft bijvoorbeeld helemaal NIETS aan SS of Sheiko en een powerlifter heeft helemaal NIETS aan SS en standaard 531.
Waarom zou ik m'n tijd wasten met SS, waar er niets aan zelfregulatie wordt gedaan? SS en SL (hoeveel dit iets meer rug meepakt) zijn bedoelt voor mensen die met 30%+ vet niets anders doen dan chips eten en GTST pakken of de hele dag games spelen en in starvation mode zitten met hun redbull dieet. Enige pluspunt van SS is z'n uitgebreide bijbel over de vorm m.b.t. elke lift en Rippetoe heeft veel competitieve ervaring, unlike Medhi. Wat betreft SL, zeg nou zelf, wat weet die drol van een Medhi nou van liften? Z'n videos kloppen voor geen kont, hij laat iedereen meteen met een empty bar beginnen, squatten op 5x5 en deadliften op 1x5 wat, voor 'ik lift al een decade' ziet hij eruit als een champignon met z'n kleine enkeltjes, is hij nooit boven de 150 bench gekomen en is hij zo ver ik weet nooit competitief bezig geweest.
Onderzoeken wat het beste bij je doelen past. Punt dat ik wil maken is dat de reden, naar mijn mening, dat zoveel mensen steeds switchen is omdat zij zoekende zijn. Wat wil jij bereiken?quote:
Nou, aangezien heeeel veel mensen aanraden om te beginnen met kracht opbouwen als je net begint doe ik dat dus tot ik sowieso met m'n squat en deadlift boven de 100 zit, en bench mag wel naar minimaal 75. Daarna is 't plan om voor hypertrofie te gaan werken, split schema's en setjes van 3x12 o.i.d.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onderzoeken wat het beste bij je doelen past. Punt dat ik wil maken is dat de reden, naar mijn mening, dat zoveel mensen steeds switchen is omdat zij zoekende zijn. Wat wil jij bereiken?
Ik heb als hoofddoel: 1.50x BW benchen, 1.75x BW squatten en 2.0x BW deadliften. Bench schat ik op 4 maanden, squatten 2 en deadliften tussen de 3 en 5. Ondertussen voldoende vorm opbouwen om de olympische lifts succesvol uit te kunnen voeren wat ik daarna als hoofddoel zal hebben.
knabbelspekquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:26 schreef MrGuma het volgende:
Hey folks.
Ik word een beetje gek van het vele eten wat ik moet doen. Daarom ben ik op zoek naar wat voedsel met hoge kcal waarde (eiwit is ook prima). Beef jerky heeft aardig wat eiwitten maar wat minder kcal. Ik neem aan dat ik niet alleen aan de eiwitten blijf plakken hea? (overigens, heb een intolerantie voor melk en whey).
SS is juist bedoeld om kracht op te bouwen op de compounds. Vandaar dat het ook STARTING Strength heet. Het enige doel is dan ook om de compounds aan te leren waar veel nadruk op ligt wat je zelf al aangeeft en hier zo snel mogelijk progressie op boeken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |