Er zit toch een Appie in het Streekhof....? Dat is voor jou maar een klein stukje op de fiets, zelfs met zware boodschappentassenquote:
Ja eigenlijk wel...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel een kofferbak, of heet het dan niet meer zo? Ik ben dolgelukkig met mijn hatchbackje, hij brengt me heel braaf overal heen. Ik zal eens testen hoeveel kratten erin gaan voor ik naar Zwitserland ga, want er staat wel een tussenstop bij de Trinkgut op de planning
Nee nee nee........ dezequote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit plaatje niet dus?
[ afbeelding ]
alle rijmpieten zitten in Spanjequote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Weet iemand iets met hardlopen wat rijmt of lijkt op scissors?
Ik ben toch zeker Sinterklaas nietquote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
¿Alguien sabe algo sobre la ejecución de lo que rima con o similar a unas tijeras?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alle rijmpieten zitten in Spanje
"Hardlopers langs de kant met hun lul uit hun broek zijn pissers".quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Even through the blizzards??quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik las in een topic (of 2 topics) terug over de teamindeling voor ekiden, en toen ging ik net even in de lijst kijken of het daar in stond, maar helaas. Daar zag ik wel de suggestie voor een teamnaam dus ging ik aan het denken. En nu staat er als suggestie: Fok! Taper, Blistersquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
waar heb je dit voor nodig DW? misschien handig voor evt. suggesties
Ja een kleintje waar ze 4x niks hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Er zit toch een Appie in het Streekhof....? Dat is voor jou maar een klein stukje op de fiets, zelfs met zware boodschappentassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Hardlopers langs de kant met hun lul uit hun broek zijn pissers".
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, lekker gelopen. Minuutje of 2 van m'n PB af op die route, maar dat komt vooral door minder in de file staan. Had niet het idee dat ik nou zoveel harder ging. Integendeel, ging niet vanzelf...
Straks eens kijken of Mo nog mooie foto's heeft!Een verbetering is een verbetering hoe je daar ook aan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de foto's van Moblo."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
ik heb de kleine lettertjes even gelezen en volgens de Wet van Pijll telt een PB niet tijdens trainingquote:Op maandag 12 mei 2014 22:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Een verbetering is een verbetering hoe je daar ook aan komt.
Ik doe niet aan de wet van Pijll.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb de kleine lettertjes even gelezen en volgens de Wet van Pijll telt een PB niet tijdens training
De wetten van pijll volgen en ze zelf bedenken spreekt elkaar niet tegen!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
High five!!
Wetten zijn er om gebroken te worden of om zelf te bedenken![]()
Zoiets wilde ik ook gaan zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:08 schreef pijll het volgende:
De wetten van pijll volgen en ze zelf bedenken spreekt elkaar niet tegen!
Wat een stoere foto! Echt één om in te lijsten..!quote:
Je begint wel afgetraind te worden!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
Met dank aan Mo voor het maken!
Die ander was beter gelukt jaquote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
Same herequote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef YUR het volgende:
Ga je trainen, wordt het ineens windstil en breekt het zonnetje door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel lekker dat ik gewoon bruggen had bij alle watertjes die ik tegen kwamquote:Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef Wolve000 het volgende:
Was na die (en ook de andere oversteken), wel lekker doorweekt.
Lekker bezig, GH!
Misschien iets minder charmant, maar vind deze wel veel beter! Zit veel meer actie in, echt tof!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
Die had net 5 km gelopen las ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe vergaat het Moblo in haar pre-marathon week?
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
Met dat startnummer zo op je buik moest ik meteen cenken aan de zware jongens uit de Donald Duck.
Ik vind deze ook leuker.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
En ze lijkt zelfs eerst te willen voelen of het water koud is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 06:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuker.
Wel grappig om te zien dat jij in (heel) kort-kort loopt en achter jou een vrouw in lang lang.
Grinnikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:08 schreef Brighteyes het volgende:
*note to self
Geen chili eten als je vervolgens om 6.30 gaat hardlopen...
Maar hij zit er weer op voor vandaag!Nu aankleden, kinders naar school en naar schiphol voor twee dagen Lyon.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef YUR het volgende:
Ga je trainen, wordt het ineens windstil en breekt het zonnetje door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze teamnamenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
En afgelopen zaterdag waren er al 126 teams ingeschreven voor de Ekiden
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben op schoolkamp met mijn oudste zoon. Hardloopkleren mee om 's ochtends voor de kinderen ontwaken een stukje te gaan rennen. Plan mislukt, het was gisteren laat en vanochtend té vroeg
Ja, of moeite met vroeg (genoeg) opstaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:16 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
De kids waren te vroeg wakker bedoelt hij denk ik
Oordopjes mag altijd (zolang je niet bij de licentielopers meedoet iig).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
Mag je bij loopjes muziek mee hebben?? Bedoel zoaks bij marikenloop...
Die ene keer dat ik een wedstrijd in Londen liep mocht het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oordopjes mag altijd (zolang je niet bij de licentielopers meedoet iig).
Her zijn er veel waar het niet mag!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oordopjes mag altijd (zolang je niet bij de licentielopers meedoet iig).
Hmm okequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik een wedstrijd in Londen liep mocht het niet.
Ik zou er niet aan moeten denken om ruim 4 uur lang naar muziek te moeten luisteren als ik loop, het zou bij mij denk ik alleen maar tegendraads werken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar veel mensen zeggen dat het bij een marathon wel bijna nodig is, of iig heel erg helpt.
Die snap ik niet, waarom zouden oordopjes hinderlijk kunnen zijn voor anderen?quote:
Ieder z'n ding. Ik word juist heel onrustig als ik loop zonder muziek. Veel te veel gefocust op m'n ademhaling, die ik krampachtig onder controle probeer te krijgen... Met averechts resultaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om ruim 4 uur lang naar muziek te moeten luisteren als ik loop, het zou bij mij denk ik alleen maar tegendraads werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |