Cool!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
Na een jaar twijfelen inmiddels besloten deze zonnebril te gaan kopen:
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op vakantiecentjes.
Goeie keuze!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
en dat is dan waarschijnlijk ook nog de flyer van de voorgaande editie.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kom ook wel eens jpg-bestanden tegen van de flyer, op de zolderkamerwebsite van een loopgroepje.
Heel erg mooi!!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al een gewone zonnebril gekocht, dus mijn zonnebrillenbudget voor vorig jaar was op. En door m'n Garmin m'n hardloopbudget eigenlijk ookquote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Heel erg mooi!!
(ik wist niet dat jij iets een jaar kan uitstellen, wanneer jij het wilt hebben)
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou van snelle beslissers!!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
ook dan..... echte mannen hebben geen spoilerquote:
Voor iemand die een week of 2 deed over een auto kopen, deed ik hier wel heel erg lang overquote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hou van snelle beslissers!!
verder...mooi!
ik heb geen kofferbakquote:Op maandag 12 mei 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ook dan..... echte mannen hebben geen spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb geen kofferbak
Waar doe je dan je boodschappen in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boodschappentasquote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waar doe je dan je boodschappen in?
https://www.ah.nl/appie/inschrijven/postcodecheck?insteps=truequote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waar doe je dan je boodschappen in?
Die komen hier niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/appie/inschrijven/postcodecheck?insteps=true
O. Sinds ik een auto heb vind ik het zonde van m'n tijd om maar zo'n klein beetje boodschappen te doenquote:
ik heb wel een voiture hoor, maar geen sedan met een picknicktafel spoiler erop.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O. Sinds ik een auto heb vind ik het zonde van m'n tijd om maar zo'n klein beetje boodschappen te doenen ik heb m'n auto ook wel uitgezocht op dat er genoeg bier achterin past
Ga je met de auto naar de sportschool, is het zowel op de heenweg als op de terugweg droogquote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef YUR het volgende:
Ga je trainen, wordt het ineens windstil en breekt het zonnetje door
Dan heb je toch wel een kofferbak, of heet het dan niet meer zo? Ik ben dolgelukkig met mijn hatchbackje, hij brengt me heel braaf overal heen. Ik zal eens testen hoeveel kratten erin gaan voor ik naar Zwitserland ga, want er staat wel een tussenstop bij de Trinkgut op de planningquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb wel een voiture hoor, maar geen sedan met een picknicktafel spoiler erop.
Gewoon een kleine hatchback met plek voor een kratje of twee.
Maar ik ga dus op de fiets naar de super. Ik koop tegenwoordig minder spullen die je lang kan bewaren, dus ga ik vaker en koop ik minder per keer
Er zit toch een Appie in het Streekhof....? Dat is voor jou maar een klein stukje op de fiets, zelfs met zware boodschappentassenquote:
Ja eigenlijk wel...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel een kofferbak, of heet het dan niet meer zo? Ik ben dolgelukkig met mijn hatchbackje, hij brengt me heel braaf overal heen. Ik zal eens testen hoeveel kratten erin gaan voor ik naar Zwitserland ga, want er staat wel een tussenstop bij de Trinkgut op de planning
Nee nee nee........ dezequote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit plaatje niet dus?
[ afbeelding ]
alle rijmpieten zitten in Spanjequote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Weet iemand iets met hardlopen wat rijmt of lijkt op scissors?
Ik ben toch zeker Sinterklaas nietquote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
¿Alguien sabe algo sobre la ejecución de lo que rima con o similar a unas tijeras?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alle rijmpieten zitten in Spanje
"Hardlopers langs de kant met hun lul uit hun broek zijn pissers".quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Even through the blizzards??quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik las in een topic (of 2 topics) terug over de teamindeling voor ekiden, en toen ging ik net even in de lijst kijken of het daar in stond, maar helaas. Daar zag ik wel de suggestie voor een teamnaam dus ging ik aan het denken. En nu staat er als suggestie: Fok! Taper, Blistersquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
waar heb je dit voor nodig DW? misschien handig voor evt. suggesties
Ja een kleintje waar ze 4x niks hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Er zit toch een Appie in het Streekhof....? Dat is voor jou maar een klein stukje op de fiets, zelfs met zware boodschappentassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Hardlopers langs de kant met hun lul uit hun broek zijn pissers".
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, lekker gelopen. Minuutje of 2 van m'n PB af op die route, maar dat komt vooral door minder in de file staan. Had niet het idee dat ik nou zoveel harder ging. Integendeel, ging niet vanzelf...
Straks eens kijken of Mo nog mooie foto's heeft!Een verbetering is een verbetering hoe je daar ook aan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de foto's van Moblo."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
ik heb de kleine lettertjes even gelezen en volgens de Wet van Pijll telt een PB niet tijdens trainingquote:Op maandag 12 mei 2014 22:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Een verbetering is een verbetering hoe je daar ook aan komt.
Ik doe niet aan de wet van Pijll.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb de kleine lettertjes even gelezen en volgens de Wet van Pijll telt een PB niet tijdens training
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |