De wetten van pijll volgen en ze zelf bedenken spreekt elkaar niet tegen!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
High five!!
Wetten zijn er om gebroken te worden of om zelf te bedenken![]()
Zoiets wilde ik ook gaan zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:08 schreef pijll het volgende:
De wetten van pijll volgen en ze zelf bedenken spreekt elkaar niet tegen!
Wat een stoere foto! Echt één om in te lijsten..!quote:
Je begint wel afgetraind te worden!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
Met dank aan Mo voor het maken!
Die ander was beter gelukt jaquote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
Same herequote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef YUR het volgende:
Ga je trainen, wordt het ineens windstil en breekt het zonnetje door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel lekker dat ik gewoon bruggen had bij alle watertjes die ik tegen kwamquote:Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef Wolve000 het volgende:
Was na die (en ook de andere oversteken), wel lekker doorweekt.
Lekker bezig, GH!
Misschien iets minder charmant, maar vind deze wel veel beter! Zit veel meer actie in, echt tof!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
Die had net 5 km gelopen las ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe vergaat het Moblo in haar pre-marathon week?
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
Met dat startnummer zo op je buik moest ik meteen cenken aan de zware jongens uit de Donald Duck.
Ik vind deze ook leuker.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Minder charmant...
En ze lijkt zelfs eerst te willen voelen of het water koud is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 06:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuker.
Wel grappig om te zien dat jij in (heel) kort-kort loopt en achter jou een vrouw in lang lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |