Grinnikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:08 schreef Brighteyes het volgende:
*note to self
Geen chili eten als je vervolgens om 6.30 gaat hardlopen...
Maar hij zit er weer op voor vandaag!Nu aankleden, kinders naar school en naar schiphol voor twee dagen Lyon.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef YUR het volgende:
Ga je trainen, wordt het ineens windstil en breekt het zonnetje door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze teamnamenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
En afgelopen zaterdag waren er al 126 teams ingeschreven voor de Ekiden
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben op schoolkamp met mijn oudste zoon. Hardloopkleren mee om 's ochtends voor de kinderen ontwaken een stukje te gaan rennen. Plan mislukt, het was gisteren laat en vanochtend té vroeg
Ja, of moeite met vroeg (genoeg) opstaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:16 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
De kids waren te vroeg wakker bedoelt hij denk ik
Oordopjes mag altijd (zolang je niet bij de licentielopers meedoet iig).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
Mag je bij loopjes muziek mee hebben?? Bedoel zoaks bij marikenloop...
Die ene keer dat ik een wedstrijd in Londen liep mocht het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oordopjes mag altijd (zolang je niet bij de licentielopers meedoet iig).
Her zijn er veel waar het niet mag!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oordopjes mag altijd (zolang je niet bij de licentielopers meedoet iig).
Hmm okequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik een wedstrijd in Londen liep mocht het niet.
Ik zou er niet aan moeten denken om ruim 4 uur lang naar muziek te moeten luisteren als ik loop, het zou bij mij denk ik alleen maar tegendraads werken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar veel mensen zeggen dat het bij een marathon wel bijna nodig is, of iig heel erg helpt.
Die snap ik niet, waarom zouden oordopjes hinderlijk kunnen zijn voor anderen?quote:
Ieder z'n ding. Ik word juist heel onrustig als ik loop zonder muziek. Veel te veel gefocust op m'n ademhaling, die ik krampachtig onder controle probeer te krijgen... Met averechts resultaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om ruim 4 uur lang naar muziek te moeten luisteren als ik loop, het zou bij mij denk ik alleen maar tegendraads werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |