SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend was er een meet in Zwolle. Ik geloof dat deze ergens in juni/juli staat.quote:Op maandag 12 mei 2014 03:11 schreef moemoe het volgende:
Oh er is een meet in Utrecht.
Ik zag wel een meet voorbij komen, maar er stond geen plaats in de TT.
ottavo
HOI!quote:
Ben je naar de meet in Zwolle gegaan?quote:Op maandag 12 mei 2014 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend was er een meet in Zwolle. Ik geloof dat deze ergens in juni/juli staat.
[..]
HOI!
nono
Nee. In totaal 4 uur reizen voor een voor mij persoonlijk willekeurige FOK!-meet is mij wel iets teveel van het goede. Was het op een halfuur dan had ik het nog best overwogen. Uiteindelijk is bier, bier en kun je dan altijd weggaan als het je niet bevalt na een tijdjequote:Op maandag 12 mei 2014 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je naar de meet in Zwolle gegaan?
Decimo.
Flippiee is weg ja. Bruut uit ons leven gerukt, de slaap boven onze aanwezigheid verkiezende.quote:
Heh ja, Delft is niet om de hoek inderdaad. Ik kom uit Dordrecht. Het was voor mij nog verder weg geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. In totaal 4 uur reizen voor een voor mij persoonlijk willekeurige FOK!-meet is mij wel iets teveel van het goede. Was het op een halfuur dan had ik het nog best overwogen. Uiteindelijk is bier, bier en kun je dan altijd weggaan als het je niet bevalt na een tijdje
undicesimo
Ik heb dan alvast 1 opmerking broeder: http://forum.fok.nl/index/forumindex <== je nick ontbreektquote:Op maandag 12 mei 2014 03:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee is weg ja. Bruut uit ons leven gerukt, de slaap boven onze aanwezigheid verkiezende.
Wellicht moeten wij elkaar steunen om over dit verraad heen te komen.
Quattordicesimo
Ik ben afgelopen dinsdag schaamteloos naar de ESF-meet in Rotterdam gegaan na geeneens zoveel gepushquote:Op maandag 12 mei 2014 03:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh ja, Delft is niet om de hoek inderdaad. Ik kom uit Dordrecht. Het was voor mij nog verder weg geweest.
Ben je wel vaker naar een meet gegaan of zou dit je eerste worden?
Bijzonder wel. Ach houdt het voor de mensen een beetje spannend waar ik modereerquote:Op maandag 12 mei 2014 03:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dan alvast 1 opmerking broeder: http://forum.fok.nl/index/forumindex <== je nick ontbreekt.
Teljijmaardoor:P
In Rotterdam?quote:Op maandag 12 mei 2014 03:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben afgelopen dinsdag schaamteloos naar de ESF-meet in Rotterdam gegaan na geeneens zoveel gepush
Ik heb mij uiteindelijk nog vermaakt ook
Bijzonder wel. Ach houdt het voor de mensen een beetje spannend waar ik modereer(VBL overigens)
En bedankt voor het melden, kameraad.
Sedicesimo
Jimbo is juist degene die mij heeft 'gedwongen' (aka ik deed het maar al te graag) mee te gaan. Het bier smaakte goedquote:Op maandag 12 mei 2014 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Rotterdam?
Jimbo gezien?![]()
Ik ben 2 jaar geleden naar een ESF-meet geweest in Rotterdam. Het is me goed bevallen, dus ik snap je.
Ik had je al gevonden in MED.
Jimbo is een schatjequote:Op maandag 12 mei 2014 03:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Jimbo is juist degene die mij heeft gedwongen mee te gaan. Het bier smaakte goed
maar ja dus. Ik heb lekker door zijn baard heen kunnen woelen.
diciotto
Ergens in februari al gedaan, uiteraard met Jimboquote:Op maandag 12 mei 2014 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jimbo is een schatje.
Dus nu ga je ook sjoelen voortaan?
Helemaal niet vreemd! Lekker even loskomen van al het 'harde studeren'quote:Op maandag 12 mei 2014 03:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ergens in februari al gedaan, uiteraard met Jimbo![]()
Gek genoeg doe ik dat soort dingen meestal rond mijn tentamenweken, heel vreemd wel
Maar wat doe jij nog wakker rond dit tijdstip?
Ik geloof niet dat ik ben weggelegd voor het harde sjoelklimaat. Gelukkig kon ik dus steun vinden in Jimbo en een vriendelijk barman tijdens de moeilijke momenten.quote:Op maandag 12 mei 2014 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd! Lekker even loskomen van al het 'harde studeren'.
Muziek luisteren, IRC-en, de was opvouwen, filmpje kijken en nog meer.
Jij dan?
Is het sjoelen zo verslavend als ze zeggen?
Heh, klinkt leukquote:Op maandag 12 mei 2014 03:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof niet dat ik ben weggelegd voor het harde sjoelklimaat. Gelukkig kon ik dus steun vinden in Jimbo en een vriendelijk barman tijdens de moeilijke momenten.
En IRC-en dat is lang geleden
ONZ / [MEET] Zomer meet juli. In het 'centrale' Utrecht.
Zo goed denk je?
ventiquattro
Oh ik zie deze nu pas.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even terug gelezen. Heftigh wel unf.Kan ze wel gewoon 'zelfstandig' leven als jij en je vriendje niet thuis zijn? Of kwam ze alleen dit weekend even langs?
truequote:Op maandag 12 mei 2014 08:41 schreef KitKatChunky het volgende:
goeie morgen
Werkweek is weer begonnen
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:41 schreef KitKatChunky het volgende:
goeie morgen
Werkweek is weer begonnen
ben je daar blij om?quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben veel te brak voor dit soort dansjes, unf
Ik ga niet zo goed op koffiequote:
je wordt vrolijk van koud, grijs weer?quote:
Ik vind dat water dat uit de lucht komt het ergstequote:Op maandag 12 mei 2014 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt vrolijk van koud, grijs weer?
dat is vandaag nog niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind dat water dat uit de lucht komt het ergste
Ahwquote:Op maandag 12 mei 2014 09:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ga niet zo goed op koffie
Daarnaast heb ik een emotionele dip omdat ik weer thuis ben van een weekendje Drenthe met een stuk of 50 man
Van de regen eigenlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt vrolijk van koud, grijs weer?
Hier wel hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is vandaag nog niet.
gisteren ook nog wel geluk mee gehad.
raar meisje ben jijquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahwwas het wel tof?
[..]
Van de regen eigenlijkZO GEZELLAG
Gozer.quote:
Er kwamen hier net hele emmerts naar beneden opeensquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is vandaag nog niet.
gisteren ook nog wel geluk mee gehad.
Het was zoals altijd mega super gezellig in Drenthe, te gezellig eigenlijkquote:
Chickieeeeequote:
beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Oh haha wel fijnquote:Op maandag 12 mei 2014 09:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het was zoals altijd mega super gezellig in Drenthe, te gezellig eigenlijk. We zijn niet eens gaan poolen in Emmen dit keer omdat we al veel te lam waren en met z'n allen aan het dansen op slechte muziek in de eetzaal van de accomodatie haha.
Mooie tijden dat vrijwilligers werk
Neenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Chickieeeee
Ook maar niet gegaan zaterdag?
Ja dat was wel huilie, maar we hebben de zon een paar keer mogen aanschouwenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh haha wel fijnjammer van het slechte weer.
[..]
NeenZussie kwam naar mij toe en sws baggerweer
Onbekende meneerquote:
Ah, beter toch.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeenZussie kwam naar mij toe en sws baggerweer
Even voor de duidelijkheid, ik word er alleen vrolijk van als ik het grootste gedeelte van de dag binnen kan zittenquote:
Sushiquote:Op maandag 12 mei 2014 09:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja dat was wel huilie, maar we hebben de zon een paar keer mogen aanschouwen
Heb jij nog iets leuks gedaan dit weekend?
Dat vond ik altijd al kut aan een hond. Het uitlaten tijdens de regen. En dan had ik een zusje die een hond had en mij wel es voor het karretje spande.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik word er alleen vrolijk van als ik het grootste gedeelte van de dag binnen kan zittendat wel.
Vroeger, toen ik nog een hond had, ging ik d'r altijd uitlaten tijdens een hoosbuiarme hond
Ja ik weet al dat ik niet heel gezellig ben als ik zeikverzopen op buiten moet blijven staan de hele middag en al helemaal als ik niet kan drinkenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onbekende meneer
[..]
Ah, beter toch.
En dat is ook voor ons de reden geweest om niet te gaan. Uiteindelijk hier op de kermis beland.
gisteren wilden we net starten aan de wandeling toen het keihard begon te regenen. was gelukkig nog geen 10 minuten, dus de start maar even uitgesteld.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik word er alleen vrolijk van als ik het grootste gedeelte van de dag binnen kan zittendat wel.
Vroeger, toen ik nog een hond had, ging ik d'r altijd uitlaten tijdens een hoosbuiarme hond
Ja dat was bij ons ook altijd een struggle, het uitlaten en wij waren met zn 3enquote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd al kut aan een hond. Het uitlaten tijdens de regen. En dan had ik een zusje die een hond had en mij wel es voor het karretje spande.
Anders werd de hond alleen maar de dupe, dat vond ik ook zielig.
Chillquote:Op maandag 12 mei 2014 09:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sushichillen met zusje en vriend en met moederdag ff met zn allen bij elkaar en pizza besteld
vanaf vandaag weer strak in het regime
nog maar 7 weken tot vakantie.
Moggequote:
Ruikt altijd zo lekker dan buiten he?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren wilden we net starten aan de wandeling toen het keihard begon te regenen. was gelukkig nog geen 10 minuten, dus de start maar even uitgesteld.
daarna bijna de hele weg droog gebleven
Chunkyquote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Chill
Ik snap niet wat mensen zo lekker vinden aan de rauwe vis met rijst![]()
Ik moet ook nog 7 weken tot mn vakantie
[..]
Mogge
Lenteregen ruikt heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ruikt altijd zo lekker dan buiten he?
Ze hadden daar ook nog met beef, ei, kip en nog meerquote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Chill
Ik snap niet wat mensen zo lekker vinden aan de rauwe vis met rijst![]()
Ik moet ook nog 7 weken tot mn vakantie
[..]
Mogge
Ja dit welquote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sushi
Als je dat platslaat als rauwe vis met rijst, kan ik er ook nog wel een paar verzinnen.
Ik vind vis en rijst allebei echt heel smerigquote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Chunky
Sushi
Als je dat platslaat als rauwe vis met rijst, kan ik er ook nog wel een paar verzinnen.
Bij ons was het wel dat zij het moest doen. En als het niet kon, moest ze het wel vragen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat was bij ons ook altijd een struggle, het uitlaten en wij waren met zn 3en!
Garnalenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind vis en rijst allebei echt heel smerig![]()
Alleen gerookte zalm is baas.
Ik ben geen rijstliefhebber, maar in sushi is het goed te nassenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme
Kom je bij het lokaal, ''ja het hertentamen gaat niet door''
Mijn broertje en zusje waren vaak gewoon pleite, zonder dat ze de hond hadden gedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij ons was het wel dat zij het moest doen. En als het niet kon, moest ze het wel vragen.
gisteren nog scampi gegetenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Garnalen![]()
Ik eet pas sinds ik mn vriend heb leren kennen vis
Garnalen vind ik soms ook wel lekker, maar dat is zeefruit en geen vis he!quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Garnalen![]()
Ik eet pas sinds ik mn vriend heb leren kennen vis
Konden ze dat niet ff laten weten? Fuckersquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme
Kom je bij het lokaal, ''ja het hertentamen gaat niet door''
Ik kreeg wel 450 snoepjes, het was echt fantastischquote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!
Klacht indienen
ben jij de oudste thuis?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje en zusje waren vaak gewoon pleite, zonder dat ze de hond hadden gedaan
Nou iddquote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Konden ze dat niet ff laten weten? Fuckers
Van die fucking grote gamba's in een goede marinade.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Garnalen vind ik soms ook wel lekker, maar dat is zeefruit en geen vis he!
En sushi is niet alleen vis, misschien de helft maar. Ook veel vlees en wat vega meuk.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een kek kipfilletje in een sappige marinade vers van de hete grill. Zacht, mals, en smelt op de tong, deliciousquote:Op maandag 12 mei 2014 09:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van die fucking grote gamba's in een goede marinade.
Ik trip em vooral over de rijst en dat zeewier waar het in zit. Ik heb veel liever noodles met wok vlees en groentequote:Op maandag 12 mei 2014 09:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
En sushi is niet alleen vis, misschien de helft maar. Ook veel vlees en wat vega meuk.
Ook heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een kek kipfilletje in een sappige marinade vers van de hete grill. Zacht, mals, en smelt op de tong, delicious![]()
Of een mooi sappig rosé biefstukje met peperroomsaus en een lekker rucola salade
maandag frietdagquote:Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook heerlijk
En vanavond heb ik escargots.
Nog nooit gehad. Wat voor textuur heeft dat vraag ik me vooral afquote:Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook heerlijk
En vanavond heb ik escargots.
ook niet verkeerd.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier doorgaans spareribsdag.
Escargots als snack bij de film. Van die kleintjes zeg maar.
Ik heb liever een BBQ meetquote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef Maringo het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een Sushimeet?
Bij restaurants heb je dan meestal van die grote.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet verkeerd.
escargots bij een film heb ik nooit gehad. wel heel af en toe als voorgerecht
Zeewiersaladequote:Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik trip em vooral over de rijst en dat zeewier waar het in zit. Ik heb veel liever noodles met wok vlees en groente
Pizza, Bier en Film meetquote:Op maandag 12 mei 2014 09:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Pizza & Pasta meet?
Ik begin door mijn inspiratie heen te raken hier
Klinkt goedquote:
Scumbag bodyquote:Op maandag 12 mei 2014 09:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mosselen mag ik niet meer
Ooit een verkeerde, voor het leven allergisch :/
Maar niet bij mij thuis. Ik zit vol als er al vier mensen op bezoek komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best wel als een top idee
een verkeerde mossel schijnt inderdaad wel nasty te zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mosselen mag ik niet meer
Ooit een verkeerde, voor het leven allergisch :/
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar niet bij mij thuis. Ik zit vol als er al vier mensen op bezoek komen.
Absoluut.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Scumbag body
Mosselen zijn nomtastisch
Hehehe, daarom.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik weet al dat ik niet heel gezellig ben als ik zeikverzopen op buiten moet blijven staan de hele middag en al helemaal als ik niet kan drinken![]()
Oeh kermiswas t wel wat met die regen?
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:39 schreef Maringo het volgende:
Waarom heeft Excel in het Nederlands ook de namen van de functies vertaald in het Nederlands.
Zit ik godver te kutten waarom ik een error krijg.
Dat is wel handigquote:Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Absoluut.
Aan de andere kant, als ik een keer goed ziek wil worden, gewoon een mossel eten.
Mehehe jullie moeten van de zomer naar de kermis in tilburg komen jongeuh! die is epischquote:Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, daarom.
Ja! Was ook droog bij ons, als het regende waren we ook niet gegaan. Hij staat er nog een week.. *hint* *hint*
Pathe Utrecht en daarna naar de pizzeriaquote:Op maandag 12 mei 2014 09:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar niet bij mij thuis. Ik zit vol als er al vier mensen op bezoek komen.
op roze maandag zeker?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mehehe jullie moeten van de zomer naar de kermis in tilburg komen jongeuh! die is episch
Mag ik dan wel naast die kleine slapen?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mehehe jullie moeten van de zomer naar de kermis in tilburg komen jongeuh! die is episch
Ja maar dat is zo onlogisch. Er is geen enkel ander programma, stuf software of programmeertaal die ook de functienamen ook vertaald.quote:
Goed idee.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Pathe Utrecht en daarna naar de pizzeria![]()
Fixed!
Hij mag tussen ons in, goed?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik dan wel naast die kleine slapen?
Dat is een meet voor als het weer eerder donkerder wordt. Van de Herfst ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
als jullie t maar niet tussen 2 en 9 juli doen![]()
Zoals een bepaalde user een zomermeet dan organiseert. Ik noem geen namen.
FL_freak
nee, maar die is toch wel vrij bekendquote:
Niet klagen, jij krijgt die andere kleine.quote:
6 juli is toch al wel bijna herfst jaquote:Op maandag 12 mei 2014 09:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een meet voor als het weer eerder donkerder wordt. Van de Herfst ofzo.
Maar kou en terrasjes gaan niet samenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een meet voor als het weer eerder donkerder wordt. Van de Herfst ofzo.
Truequote:Op maandag 12 mei 2014 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar die is toch wel vrij bekend
Vooruit danquote:Op maandag 12 mei 2014 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet klagen, jij krijgt die andere kleine.
Neenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
6 juli is toch al wel bijna herfst ja
Gaan er van jullie naar die meet?
Jawel, gewoon zo'n terrasheater erbijquote:Op maandag 12 mei 2014 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar kou en terrasjes gaan niet samen
Als ik kan, dan wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
6 juli is toch al wel bijna herfst ja
Gaan er van jullie naar die meet?
Daar is terrasverwarming voor uitgevondenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
is er alweer een nieuwe meet?quote:
Jamaar film is binnen en pizza en bier kan ook binnen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zit hier nog niet zo lang natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest
Ik heb ook nog nooit een FOK! ker/ ster gemeet
Ik kan nu 20 bazen op mn lijstje bijschrijven.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
ik heb Unf wel eens irl mogen aanschouwenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kloptquote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zit hier nog niet zo lang natuurlijk
Is ze raakbaar?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb Unf wel eens irl mogen aanschouwen
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zo'n terrasheater erbij
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar is terrasverwarming voor uitgevonden
Okay okayquote:Op maandag 12 mei 2014 09:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jamaar film is binnen en pizza en bier kan ook binnen.
We hebben inmiddels ook een twee persoonsluchtbedquote:Op maandag 12 mei 2014 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan ga ik het zo maar eens even voorstellen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan nu 20 bazen op mn lijstje bijschrijven.
Jaloers enzoquote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb Unf wel eens irl mogen aanschouwen
Sociaal is eng, waarheidquote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt
Ik denk ook niet dat ik ooit een user van FOK! zou willen meeten
Valt heel erg mee hoor, is best tof.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt
Da's zachtjes uitgedrukt.quote:
Nou, dat was een deceptiequote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt
FOK! kers zijn eng, dat welquote:Op maandag 12 mei 2014 09:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
[..]
Jaloers enzo
[..]
Sociaal is eng, waarheid
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor, is best tof.
[..]
Da's zachtjes uitgedrukt.
Dan gaan we jou in het beton stortenquote:
Die van ons had de eerste meet niet overleeft.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We hebben inmiddels ook een twee persoonsluchtbed
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor, is best tof.
[..]
Da's zachtjes uitgedrukt.
Ja hallo ik woon daar en dat is engquote:Op maandag 12 mei 2014 09:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan je autisme de plotselinge verandering niet aan?
Check d'r fobo.quote:
Daar staan geen pics van unfquote:
Lieve unf, zou je alsje alsje alsje blieeeeft pics willen postenquote:
Hatenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lieve unf, zou je alsje alsje alsje blieeeeft pics willen posten
Dan krijgt mijn morgen toch nog een beetje kleur (hoop ik)![]()
grgr
Beans
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wees gerust d4v1d ooit zal je een FOK! ster vinden die van je houdtFok!ers die voorplanten, is dat wel goed voor de wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Nee, maar het is al een paar keer gebeurd (denk ik) en d4v1d is zelf ook inteelt dus eentje extra maakt niet veel uitquote:Op maandag 12 mei 2014 10:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Fok!ers die voorplanten, is dat wel goed voor de wereld?
Maar als iedereen de zelfde insteek heeft hebben we opeens heel veel inteeltquote:Op maandag 12 mei 2014 10:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar het is al een paar keer gebeurd (denk ik) en d4v1d is zelf ook inteelt dus eentje extra maakt niet veel uit
Misschien toch maar eens naar een meet komen danquote:Op maandag 12 mei 2014 09:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lieve unf, zou je alsje alsje alsje blieeeeft pics willen posten
Dan krijgt mijn morgen toch nog een beetje kleur (hoop ik)![]()
grgr
Beans
jij was er toch ook nietquote:Op maandag 12 mei 2014 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens naar een meet komen dan
6 juli ben je er ook al nietquote:
Nee die van 6 juli vind ik wel crap want dan is het wss wel lekker weerquote:Op maandag 12 mei 2014 10:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
6 juli ben je er ook al niet
Dan moet je bijna verplicht wel naar de Pizza, Bier & Film- meet (BP&F-meet)
Shhht, dadelijk jinx je het en regent het!quote:Op maandag 12 mei 2014 10:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee die van 6 juli vind ik wel crap want dan is het wss wel lekker weer
Sorry weergodenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Shhht, dadelijk jinx je het en regent het!
* KitKatChunky Klopt af
feestquote:
Nope, kan m'n geld aan betere dingen bestedenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
feest
ging jij nou naar pinkpop of niet?
Denk dat ik het liever met vrienden vierquote:Op maandag 12 mei 2014 10:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Sparklers meenemen naar de meet voor snowbells en happy birthday zingen
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk dat ik het liever met vrienden vier
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nope, kan m'n geld aan betere dingen besteden
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:23 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me redden? Heb 4 uur lang economie/m&o van dezelfde docent
M&Oquote:Op maandag 12 mei 2014 10:23 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand me redden? Heb 4 uur lang economie/m&o van dezelfde docent
nooit gehadquote:Op maandag 12 mei 2014 10:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
M&O
Wat een bazenvak was dat toch
Oh dat is redelijk saai inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2014 10:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beurs, leningen, vermogensmarkten. Alles wat me niet boeit
Aaahquote:Op maandag 12 mei 2014 10:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ama is de enigste FOK! ster die ik zou willen meeten
op fok haten mensen altijdquote:Op maandag 12 mei 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Mensen haten op mijn Nederlands
Waarom mag ik niet gewoon slecht zijn in Nederlands
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wees gerust d4v1d ooit zal je een FOK! ster vinden die van je houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen Nederlands kunnenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Mensen haten op mijn Nederlands
Waarom mag ik niet gewoon slecht zijn in Nederlands
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
BNW / Zeep en tandpasta maakt je verminderd vruchtbaar
quote:
We worden van alles minder vruchtbaar, dus wat maakt het ook nog uitquote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je je nooit wast en je tanden nooit poetst wordt de kans om te neuken weer minder. dus dan maar liever minder vruchtbaar
Fix iemand om mee te reizen. Auto betaal je misschien wat benzine, vind je een student dat met de trein gaat dan heb je 40% korting.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
Als reizen met de trein gratis was zou ik naar die meet gaan.
Hoi flipsquote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fix iemand om mee te reizen. Auto betaal je misschien wat benzine, vind je een student dat met de trein gaat dan heb je 40% korting.
Je kan em een jaar langer houden met een 0 lening volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeeee kitkatchunky.
Dat is best relaxed. Ik ga mijn studenten OV echt missen
Hai Eze.quote:
Ik heb al de 0 leningquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je kan em een jaar langer houden met een 0 lening volgens mij
Check duo, best handig om em nog een jaartje te mogen houden
Ja een 40% kortingskaart met kortingquote:Op maandag 12 mei 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Eze.
[..]
Ik heb al de 0 lening
Ik kijk wel bij NS. Die heeft vaak zo een actie voor afgestudeerde mensen
Hoe'st nou?quote:
Ik ga zo'n treinkaartje van de Blokker ofzo kopenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
Als reizen met de trein gratis was zou ik naar die meet gaan.
Als er veel mensen komen is een groepsretour ook echt ideaalquote:Op maandag 12 mei 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo'n treinkaartje van de Blokker ofzo kopen
Best erg goed op wat stress hier en daar na. Met jou?quote:
Altijd beter dan tegen volledig tarief reizenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja een 40% kortingskaart met korting![]()
Nog steeds wel duur helaas
Tenzij op vol tarief reizen goedkoper is dan de kaart + het overige voor jou bestemmingquote:Op maandag 12 mei 2014 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best erg goed op wat stress hier en daar na. Met jou?
[..]
Altijd beter dan tegen volledig tarief reizen
True. Allemaal weer afhankelijk van hoeveel je reist.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tenzij op vol tarief reizen goedkoper is dan de kaart + het overige voor jou bestemming
Kortingskaart is nog best prijzig ( 40,- euro per maand?)
Joah, bijna klaar met alle metingen dus gaat wel lekker. Deadline staat op 6 juni 12:00 uur. 3x gedrukt en 2x digitaalquote:Op maandag 12 mei 2014 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Allemaal weer afhankelijk van hoeveel je reist.Ach je kan altijd nog kortingskaarten hamsteren.
Hoe gaat het met je afstudeeropdracht? Wanneer is jouw deadline?
digitaal is wel chill. Maar gedruktquote:Op maandag 12 mei 2014 13:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Joah, bijna klaar met alle metingen dus gaat wel lekker. Deadline staat op 6 juni 12:00 uur. 3x gedrukt en 2x digitaal
En met die van jou? Je subliminale haat verslag al af?
En ze moeten ook gebonden en gericht zijn aan de persoon van het comité die het gaat lezen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
digitaal is wel chill. Maar gedrukt__!
Maar chill joh dat je zo ver al bent.Best wel relaxed lijkt mij dat ook.
En nee dat niet. Daar ben ik vandaag (en na de lunch) mee bezig.
Dus zal wel even kieken hoe ik er wat haat in verwerk.
Comité? Wat?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En ze moeten ook gebonden en gericht zijn aan de persoon van het comité die het gaat lezen.
Wanneer is jou deadline dan?
Vaak ligt die grens bij 40,01 euro.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tenzij op vol tarief reizen goedkoper is dan de kaart + het overige voor jou bestemming
Kortingskaart is nog best prijzig ( 40,- euro per maand?)
Ja joh, afstudeer zitting met 2 afstudeercoaches van mijn school en een gecommiteerde uit het beroepenveld en mijn begeleider. 10 minuten presenteren daarna een half uur vragen beantwoorden.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Comité? Wat?Lekker officieel dat.
Aankomende vrijdag voor de paper en de week daar na concept versie voor afstuderen en dan is 6 juni ook mijn uiterlijke deadline voor afstudeeropdracht.
Ah zo. Dat krijg ik ook nog ja. Daar zie ik nog het meest tegen op.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja joh, afstudeer zitting met 2 afstudeercoaches van mijn school en een gecommiteerde uit het beroepenveld en mijn begeleider. 10 minuten presenteren daarna een half uur vragen beantwoorden.
En dan krijg je een cijfer.
Ik heb vorige week mijn concept al moeten inleveren![]()
Ben je al ver met je scriptie/opdracht?
Ja het zelfde eigenlijk, momenteel zelfs blij/supervrolijk. Ga promotie maken, is me net een andere baan (wel binnen het zelfde bedrijf) aangeboden gekregen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best erg goed op wat stress hier en daar na. Met jou?
Gelukkig ben ik goed ik presenteren en me overal uit lullen vaakquote:Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zo. Dat krijg ik ook nog ja. Daar zie ik nog het meest tegen op.de verdediging. Als je dat verpest.
)))
Ik hoorde van andere studenten met andere opleidingen dat die ook vorige week moesten, maar goed. Heb jij wel meer tijd voor feedback.
Ik ben al redelijk op weg. Moet eigenlijk nog enquêtes doen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja het zelfde eigenlijk, momenteel zelfs blij/supervrolijk. Ga promotie maken, is me net een andere baan (wel binnen het zelfde bedrijf) aangeboden gekregen.
Thnxquote:
Nog altijd hequote:Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zo. Dat krijg ik ook nog ja. Daar zie ik nog het meest tegen op.de verdediging. Als je dat verpest.
)))
Ik hoorde van andere studenten met andere opleidingen dat die ook vorige week moesten, maar goed. Heb jij wel meer tijd voor feedback.
Ik ben al redelijk op weg. Moet eigenlijk nog enquêtes doen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja het zelfde eigenlijk, momenteel zelfs blij/supervrolijk. Ga promotie maken, is me net een andere baan (wel binnen het zelfde bedrijf) aangeboden gekregen.
Ja nog altijdquote:Op maandag 12 mei 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd heGelukkig is dat gewoon doen en niet al teveel nadenken
[..]
Gefeliciteerd
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed ik presenteren en me overal uit lullen vaak
Ik heb nog geen reactie op mijn concept
Wat voor enquetes? Heb je trouwens ook een maximum aantal pagina's? Ik mag er maar 50 voor mijn scriptie + een bijlage van oneindig
Ik zit op een totaal van 69 alquote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nog altijd![]()
Dat is waar.
[..]Gefeliciteerd
Wel een baan dat lijkt op wat je al deed?
[..]
Dat is wel een voordeel.Nou ja mag ook wel met een onderzoek waar je al maanden aan werkt.
Nog even afwachten dus.
Ik heb een max. van 30en bijlagen oneindig.
quote:
Dank u beiden!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]Gefeliciteerd
beter dan de mijne. wij hadden geen max. maar een minimum van 60 pagina'squote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nog altijd![]()
Dat is waar.
[..]Gefeliciteerd
[..]
Dat is wel een voordeel.Nou ja mag ook wel met een onderzoek waar je al maanden aan werkt.
Nog even afwachten dus.
Ik heb een max. van 30en bijlagen oneindig.
Ik zou zo 60 pagina's vol hebben, dat is het probleemquote:Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan de mijne. wij hadden geen max. maar een minimum van 60 pagina's
zat uiteindelijk op 80 pagina's. + nog 40 pagina's bijlagequote:Op maandag 12 mei 2014 14:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zou zo 60 pagina's vol hebben, dat is het probleem
Yeaquote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Yeah ik heb eindelijk een ander toetsenbord1 die niet uitvalt en blijft hangen
Heb je een vatsig WASD custom keycapped mechanical keyboardquote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Yeah ik heb eindelijk een ander toetsenbord1 die niet uitvalt en blijft hangen
Oh ik heb een Dell gratis gekregen, werkt wel prima. 10x beter dan mijn vorigequote:Op maandag 12 mei 2014 14:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Yea
Voor welke heb je uiteindelijk gekozen?
Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb een Dell gratis gekregen, werkt wel prima. 10x beter dan mijn vorige
hier is het droogquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Beter regent het niet als ik zo meteen naar mijn vader fiets
Net echt teringharde bui hier, vannacht ook al. Gaat net ineens de zon schijnenquote:
Ik heb ook in R&P gepost. Het heeft me goed gedaan dat ik mijn verhaal ff kwijt kon.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
PUB moet echt terugkomenZo schijtirritant al die puberproblemen
Nee voor shit zoals die van jou is R&P juist bedoeldquote:Op maandag 12 mei 2014 16:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb ook in R&P gepost. Het heeft me goed gedaan dat ik mijn verhaal ff kwijt kon.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #230
Al ben ik natuurlijk geen puber meer
Ik zou er niet eens jaren mee willen zitten, ik ga gewoon verder met mijn leven. Het is nu even moeilijk maar uiteindelijk kom ik er echt wel weer bovenop. Het is vooral wennen dat er nu niemand meer bij me in huis is, dat is lastig als je 4 jaar lang samen hebt gewoond.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee voor shit zoals die van jou is R&P juist bedoeld
Dat topic is over het algemeen ook vrij kansloos, veel treurige figuren die er al jaren posten vanwege een ex die ze jaren geleden kwijt zijn geraaktMaar niet mans genoeg zijn om er gewoon overheen te stappen na zo veel jaren en er nog steeds elke dag mee zitten
Maar heb er ook een tijdje meegepost, scheelt idd dat je je verhaal kwijt kanFf die shit van je aftypen en er zijn altijd wel mensen die het herkennen.
Ja precies. Blijft ook nog wel een paar maandjes wennen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens jaren mee willen zitten, ik ga gewoon verder met mijn leven. Het is nu even moeilijk maar uiteindelijk kom ik er echt wel weer bovenop. Het is vooral wennen dat er nu niemand meer bij me in huis is, dat is lastig als je 4 jaar lang samen hebt gewoond.
Goeden video welquote:
2011 belde...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:36 schreef Bitterlemon het volgende:
▲
▲ ▲
FOK! can't triforce.
Edit: nu kloppen de tekens wel.
hee, moira is weer eens hierquote:Op maandag 12 mei 2014 16:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net echt teringharde bui hier, vannacht ook al. Gaat net ineens de zon schijnen![]()
Weergoden zijn wispelturig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |