Ik wil wel graag vrienden blijven eigenlijk hoor, kan heel goed met haar opschieten.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef Cart_A1993 het volgende:
Waarom zou je dan vrienden blijven, als dat eingenlijk niet is wat jij wilt?
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je bent 16 gast!
Gewoon meisjes in de lokale dancing.
Elke zaterdagavond een ander!
Is zo, maar je hebt nu echt even geen keuze. En probeer wel reëel te blijven: Het is niet zo dat je in scheiding ligt na 35 jaar huwelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:25 schreef VragerMark het volgende:
Gevoel op 0, makkelijker gezegd dan gedaan (; FOK! doe ik als ik een pauze neem.
Ik ga inderdaad naar een hoger niveau op een andere school. Hoop dat dan mijn vrienden komen, ik doe nu al sport en ga naar een sportschool over een tijdje. Contact verbreken vindt ik wel klote, we zijn echt goede vrienden, ook ben ik wel bevriend met haar vrienden. Toch doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:25 schreef wanderlusttrip het volgende:
Contact verbreken, anders kom je er ook niet makkelijk overheen. Echt liefdesverdriet zal het wel niet zijn, dus zoveel tijd zal het ook niet kosten om je er over heen te zetten, zeker niet nu met je examens...
Dus geen contact meer hebben en je op je examens concentreren!
Daarna kan je altijd is op een sportvereniging gaan. Ik neem aan dat je volgend schooljaar ook naar een andere school gaat als je je examens haalt. Dan komen die vrienden vanzelf wel.
Ik ben nog maar pas lid op FOK, maar wat me opvalt, is dat er hier veel jongeren postten dat ze weinig vrienden hebben, en weinig stappen en dergelijke, maar dit wel willen. Dit zal het voor jou misschien ook lastig maken afstand te houden van haar.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:19 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Ik wil wel graag vrienden blijven eigenlijk hoor, kan heel goed met haar opschieten.
Dan nog iets wat ik moet melden: Heb zelf maar 2 vrienden, al heel mijn leven en ze zijn niet echt geweldig.. Ze houden niet van uitgaan en spelen alleen maar games op de pc, ik heb daar geen zin in en wil uitgaan, fun hebben en lachen! Bij dat meisje kan ik tenminste leven, maar hier is het doodsaai..
Dus niks te lokale dancing en elke zaterdagavond een ander :c
Ehm, ik spreek haar al een jaar lang en we deden veel cammen op skype. Dus niet een keer afspreken. (;
Wel bedankt voor de reactie, ik zou mezelf dan indd heel lang aan het lijntje houden zonder iets te winnen ja..
Nee dat inderdaad niet, maar het blijft aan je vreten.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Is zo, maar je hebt nu echt even geen keuze. En probeer wel reëel te blijven: Het is niet zo dat je in scheiding ligt na 35 jaar huwelijk.
Dat duurt niet zo lang hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 15:28 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Nee dat inderdaad niet, maar het blijft aan je vreten.
Aangezien je nog maar bijna 16 bent, heb je nog zoveel tijd joh!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef VragerMark het volgende:
Bedankt voor de reactie Cart_A1993, zelfvertrouwen heb ik wel gewoon en wat je zegt klopt helemaal. Ik ga binnenkort naar een lokale sportschool toe en heb een bijbaantje in een supermarkt, maar die mensen zijn daar allemaal ouder, dus om daar vrienden te krijgen.. Dus ben zeker bezig!
En ja, gebrek aan vrienden is het.. En dan zal ik duidelijk maken, hopen dat ik hiermee niet ga eigendunken. Ik ben een jongen van 1,78 m, slank en bezig met spieren bouwen, heb een 4pack nu en armen worden ook wat dikker maar nog niet goed zichtbaar, ben niet lelijk en zie er leuk uit. Andere vinden dat ik schijnbaar een schitterende lach heb, mooi, knap, leuk en aardig ben.
Nou, ik zie daar niet veel ergs in en het klopt ook best wel. Ik snap dan niet waarom mn leven zo onsuccesvol als maar wat is. Nooit een relatie gehad, alleenmaar friendzones, heb nog nieteens een kusje gegeven aan iemand/gekregen van iemand.
Lekker naar de sportschool, schemaatje vragen en gaaan! Mijn motivatie stijgt ook x100 als ik meer gewicht aankan dan de mensen voor mequote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef VragerMark het volgende:
Toch zeg je dingen die ik ben aan het doen, ik ben aan het trainen en ben ook aardig en combineer dit met flirten. Het rare is dat het meisje zelf heel erg veel met me flirtte en ook ver ging ermee.. Maargoed, ik was vroeger terughoudend maar heb nu ook wat meer lef.
Dus ik denk dat ik op het goede pad zit, maar nog steeds vol met falen.
Weet iemand iets waaruit ik motivatie kan halen met trainen? Want ik train nooit heel erg lang, voornamelijk omdat het me te saai wordt.. Ook heb ik bij sit ups (Ja ik let op met mijn nek, doe het ook goed) dat onder in mijn rug een knakje komt af en toe, uiteindelijk heb ik daar pijn.. Hierdoor kan ik mijn buikspieren niet geweldig trainen.
Iemand tips?
Haha het is wat. Nu helemaal afkappen natuurlijk. Ze is nog onbereikbaarder dan hiervoor geworden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef VragerMark het volgende:
Oke, er is dus net wat gebeurd ey.... Iets wat geloof ik nog nooit iemand is overkomen, dit overkomt echt alleen maar mij ofzo..
Het meisje valt dus schijnbaar op haar BESTE vriendin en is nu bi/lesbisch... Dit is heel vreemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |