SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend was er een meet in Zwolle. Ik geloof dat deze ergens in juni/juli staat.quote:Op maandag 12 mei 2014 03:11 schreef moemoe het volgende:
Oh er is een meet in Utrecht.
Ik zag wel een meet voorbij komen, maar er stond geen plaats in de TT.
ottavo
HOI!quote:
Ben je naar de meet in Zwolle gegaan?quote:Op maandag 12 mei 2014 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend was er een meet in Zwolle. Ik geloof dat deze ergens in juni/juli staat.
[..]
HOI!
nono
Nee. In totaal 4 uur reizen voor een voor mij persoonlijk willekeurige FOK!-meet is mij wel iets teveel van het goede. Was het op een halfuur dan had ik het nog best overwogen. Uiteindelijk is bier, bier en kun je dan altijd weggaan als het je niet bevalt na een tijdjequote:Op maandag 12 mei 2014 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je naar de meet in Zwolle gegaan?
Decimo.
Flippiee is weg ja. Bruut uit ons leven gerukt, de slaap boven onze aanwezigheid verkiezende.quote:
Heh ja, Delft is niet om de hoek inderdaad. Ik kom uit Dordrecht. Het was voor mij nog verder weg geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. In totaal 4 uur reizen voor een voor mij persoonlijk willekeurige FOK!-meet is mij wel iets teveel van het goede. Was het op een halfuur dan had ik het nog best overwogen. Uiteindelijk is bier, bier en kun je dan altijd weggaan als het je niet bevalt na een tijdje
undicesimo
Ik heb dan alvast 1 opmerking broeder: http://forum.fok.nl/index/forumindex <== je nick ontbreektquote:Op maandag 12 mei 2014 03:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee is weg ja. Bruut uit ons leven gerukt, de slaap boven onze aanwezigheid verkiezende.
Wellicht moeten wij elkaar steunen om over dit verraad heen te komen.
Quattordicesimo
Ik ben afgelopen dinsdag schaamteloos naar de ESF-meet in Rotterdam gegaan na geeneens zoveel gepushquote:Op maandag 12 mei 2014 03:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh ja, Delft is niet om de hoek inderdaad. Ik kom uit Dordrecht. Het was voor mij nog verder weg geweest.
Ben je wel vaker naar een meet gegaan of zou dit je eerste worden?
Bijzonder wel. Ach houdt het voor de mensen een beetje spannend waar ik modereerquote:Op maandag 12 mei 2014 03:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dan alvast 1 opmerking broeder: http://forum.fok.nl/index/forumindex <== je nick ontbreekt.
Teljijmaardoor:P
In Rotterdam?quote:Op maandag 12 mei 2014 03:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben afgelopen dinsdag schaamteloos naar de ESF-meet in Rotterdam gegaan na geeneens zoveel gepush
Ik heb mij uiteindelijk nog vermaakt ook
Bijzonder wel. Ach houdt het voor de mensen een beetje spannend waar ik modereer(VBL overigens)
En bedankt voor het melden, kameraad.
Sedicesimo
Jimbo is juist degene die mij heeft 'gedwongen' (aka ik deed het maar al te graag) mee te gaan. Het bier smaakte goedquote:Op maandag 12 mei 2014 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Rotterdam?
Jimbo gezien?![]()
Ik ben 2 jaar geleden naar een ESF-meet geweest in Rotterdam. Het is me goed bevallen, dus ik snap je.
Ik had je al gevonden in MED.
Jimbo is een schatjequote:Op maandag 12 mei 2014 03:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Jimbo is juist degene die mij heeft gedwongen mee te gaan. Het bier smaakte goed
maar ja dus. Ik heb lekker door zijn baard heen kunnen woelen.
diciotto
Ergens in februari al gedaan, uiteraard met Jimboquote:Op maandag 12 mei 2014 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jimbo is een schatje.
Dus nu ga je ook sjoelen voortaan?
Helemaal niet vreemd! Lekker even loskomen van al het 'harde studeren'quote:Op maandag 12 mei 2014 03:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ergens in februari al gedaan, uiteraard met Jimbo![]()
Gek genoeg doe ik dat soort dingen meestal rond mijn tentamenweken, heel vreemd wel
Maar wat doe jij nog wakker rond dit tijdstip?
Ik geloof niet dat ik ben weggelegd voor het harde sjoelklimaat. Gelukkig kon ik dus steun vinden in Jimbo en een vriendelijk barman tijdens de moeilijke momenten.quote:Op maandag 12 mei 2014 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd! Lekker even loskomen van al het 'harde studeren'.
Muziek luisteren, IRC-en, de was opvouwen, filmpje kijken en nog meer.
Jij dan?
Is het sjoelen zo verslavend als ze zeggen?
Heh, klinkt leukquote:Op maandag 12 mei 2014 03:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof niet dat ik ben weggelegd voor het harde sjoelklimaat. Gelukkig kon ik dus steun vinden in Jimbo en een vriendelijk barman tijdens de moeilijke momenten.
En IRC-en dat is lang geleden
ONZ / [MEET] Zomer meet juli. In het 'centrale' Utrecht.
Zo goed denk je?
ventiquattro
Oh ik zie deze nu pas.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even terug gelezen. Heftigh wel unf.Kan ze wel gewoon 'zelfstandig' leven als jij en je vriendje niet thuis zijn? Of kwam ze alleen dit weekend even langs?
truequote:Op maandag 12 mei 2014 08:41 schreef KitKatChunky het volgende:
goeie morgen
Werkweek is weer begonnen
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:41 schreef KitKatChunky het volgende:
goeie morgen
Werkweek is weer begonnen
ben je daar blij om?quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben veel te brak voor dit soort dansjes, unf
Ik ga niet zo goed op koffiequote:
je wordt vrolijk van koud, grijs weer?quote:
Ik vind dat water dat uit de lucht komt het ergstequote:Op maandag 12 mei 2014 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt vrolijk van koud, grijs weer?
dat is vandaag nog niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind dat water dat uit de lucht komt het ergste
Ahwquote:Op maandag 12 mei 2014 09:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ga niet zo goed op koffie
Daarnaast heb ik een emotionele dip omdat ik weer thuis ben van een weekendje Drenthe met een stuk of 50 man
Van de regen eigenlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt vrolijk van koud, grijs weer?
Hier wel hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is vandaag nog niet.
gisteren ook nog wel geluk mee gehad.
raar meisje ben jijquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahwwas het wel tof?
[..]
Van de regen eigenlijkZO GEZELLAG
Gozer.quote:
Er kwamen hier net hele emmerts naar beneden opeensquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is vandaag nog niet.
gisteren ook nog wel geluk mee gehad.
Het was zoals altijd mega super gezellig in Drenthe, te gezellig eigenlijkquote:
Chickieeeeequote:
beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Oh haha wel fijnquote:Op maandag 12 mei 2014 09:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het was zoals altijd mega super gezellig in Drenthe, te gezellig eigenlijk. We zijn niet eens gaan poolen in Emmen dit keer omdat we al veel te lam waren en met z'n allen aan het dansen op slechte muziek in de eetzaal van de accomodatie haha.
Mooie tijden dat vrijwilligers werk
Neenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Chickieeeee
Ook maar niet gegaan zaterdag?
Ja dat was wel huilie, maar we hebben de zon een paar keer mogen aanschouwenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh haha wel fijnjammer van het slechte weer.
[..]
NeenZussie kwam naar mij toe en sws baggerweer
Onbekende meneerquote:
Ah, beter toch.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeenZussie kwam naar mij toe en sws baggerweer
Even voor de duidelijkheid, ik word er alleen vrolijk van als ik het grootste gedeelte van de dag binnen kan zittenquote:
Sushiquote:Op maandag 12 mei 2014 09:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja dat was wel huilie, maar we hebben de zon een paar keer mogen aanschouwen
Heb jij nog iets leuks gedaan dit weekend?
Dat vond ik altijd al kut aan een hond. Het uitlaten tijdens de regen. En dan had ik een zusje die een hond had en mij wel es voor het karretje spande.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik word er alleen vrolijk van als ik het grootste gedeelte van de dag binnen kan zittendat wel.
Vroeger, toen ik nog een hond had, ging ik d'r altijd uitlaten tijdens een hoosbuiarme hond
Ja ik weet al dat ik niet heel gezellig ben als ik zeikverzopen op buiten moet blijven staan de hele middag en al helemaal als ik niet kan drinkenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onbekende meneer
[..]
Ah, beter toch.
En dat is ook voor ons de reden geweest om niet te gaan. Uiteindelijk hier op de kermis beland.
gisteren wilden we net starten aan de wandeling toen het keihard begon te regenen. was gelukkig nog geen 10 minuten, dus de start maar even uitgesteld.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik word er alleen vrolijk van als ik het grootste gedeelte van de dag binnen kan zittendat wel.
Vroeger, toen ik nog een hond had, ging ik d'r altijd uitlaten tijdens een hoosbuiarme hond
Ja dat was bij ons ook altijd een struggle, het uitlaten en wij waren met zn 3enquote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd al kut aan een hond. Het uitlaten tijdens de regen. En dan had ik een zusje die een hond had en mij wel es voor het karretje spande.
Anders werd de hond alleen maar de dupe, dat vond ik ook zielig.
Chillquote:Op maandag 12 mei 2014 09:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sushichillen met zusje en vriend en met moederdag ff met zn allen bij elkaar en pizza besteld
vanaf vandaag weer strak in het regime
nog maar 7 weken tot vakantie.
Moggequote:
Ruikt altijd zo lekker dan buiten he?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren wilden we net starten aan de wandeling toen het keihard begon te regenen. was gelukkig nog geen 10 minuten, dus de start maar even uitgesteld.
daarna bijna de hele weg droog gebleven
Chunkyquote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Chill
Ik snap niet wat mensen zo lekker vinden aan de rauwe vis met rijst![]()
Ik moet ook nog 7 weken tot mn vakantie
[..]
Mogge
Lenteregen ruikt heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ruikt altijd zo lekker dan buiten he?
Ze hadden daar ook nog met beef, ei, kip en nog meerquote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Chill
Ik snap niet wat mensen zo lekker vinden aan de rauwe vis met rijst![]()
Ik moet ook nog 7 weken tot mn vakantie
[..]
Mogge
Ja dit welquote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sushi
Als je dat platslaat als rauwe vis met rijst, kan ik er ook nog wel een paar verzinnen.
Ik vind vis en rijst allebei echt heel smerigquote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Chunky
Sushi
Als je dat platslaat als rauwe vis met rijst, kan ik er ook nog wel een paar verzinnen.
Bij ons was het wel dat zij het moest doen. En als het niet kon, moest ze het wel vragen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat was bij ons ook altijd een struggle, het uitlaten en wij waren met zn 3en!
Garnalenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind vis en rijst allebei echt heel smerig![]()
Alleen gerookte zalm is baas.
Ik ben geen rijstliefhebber, maar in sushi is het goed te nassenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme
Kom je bij het lokaal, ''ja het hertentamen gaat niet door''
Mijn broertje en zusje waren vaak gewoon pleite, zonder dat ze de hond hadden gedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij ons was het wel dat zij het moest doen. En als het niet kon, moest ze het wel vragen.
gisteren nog scampi gegetenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Garnalen![]()
Ik eet pas sinds ik mn vriend heb leren kennen vis
Garnalen vind ik soms ook wel lekker, maar dat is zeefruit en geen vis he!quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Garnalen![]()
Ik eet pas sinds ik mn vriend heb leren kennen vis
Konden ze dat niet ff laten weten? Fuckersquote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme
Kom je bij het lokaal, ''ja het hertentamen gaat niet door''
Ik kreeg wel 450 snoepjes, het was echt fantastischquote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!
Klacht indienen
ben jij de oudste thuis?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje en zusje waren vaak gewoon pleite, zonder dat ze de hond hadden gedaan
Nou iddquote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Konden ze dat niet ff laten weten? Fuckers
Van die fucking grote gamba's in een goede marinade.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Garnalen vind ik soms ook wel lekker, maar dat is zeefruit en geen vis he!
En sushi is niet alleen vis, misschien de helft maar. Ook veel vlees en wat vega meuk.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een kek kipfilletje in een sappige marinade vers van de hete grill. Zacht, mals, en smelt op de tong, deliciousquote:Op maandag 12 mei 2014 09:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van die fucking grote gamba's in een goede marinade.
Ik trip em vooral over de rijst en dat zeewier waar het in zit. Ik heb veel liever noodles met wok vlees en groentequote:Op maandag 12 mei 2014 09:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
En sushi is niet alleen vis, misschien de helft maar. Ook veel vlees en wat vega meuk.
Ook heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 09:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een kek kipfilletje in een sappige marinade vers van de hete grill. Zacht, mals, en smelt op de tong, delicious![]()
Of een mooi sappig rosé biefstukje met peperroomsaus en een lekker rucola salade
maandag frietdagquote:Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook heerlijk
En vanavond heb ik escargots.
Nog nooit gehad. Wat voor textuur heeft dat vraag ik me vooral afquote:Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook heerlijk
En vanavond heb ik escargots.
ook niet verkeerd.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier doorgaans spareribsdag.
Escargots als snack bij de film. Van die kleintjes zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |