Ook wel een goed punt. Staat iedereen op 'maakt niet uit'quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik als nog een keuze maken. Ik wil het volk laten bepalen democratisch.
Dan ontneem ik mij van stemmen. Heeft hetzelfde effect.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik als nog een keuze maken. Ik wil het volk laten bepalen democratisch.
*Grinnikt*quote:
Ik vind het WK ook tof maar ik vind een meeting leukerquote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hangt er vanaf hoe Oranje het doet en of ik al op vakantie ben.
Goed punt.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
*Grinnikt*
Maar als het droog is kan SV gewoon in het gras gaan liggen
Oja het WK vallen ook die weekenden. Want dat wil ik absoluut niet missen als Oranje verder komt! Hmm ff denken...quote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hangt er vanaf hoe Oranje het doet en of ik al op vakantie ben.
Ik jou ookquote:Op zondag 11 mei 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar SV ondanks alle grappen vind ik je wel een baas hoor
Het punt is als Nederland zo ver komt dan ga ik dat al standaard met vrienden kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:18 schreef Maringo het volgende:
Is er niet ergens een groot scherm waar we kunnen meteen als NL al zo ver komt?
Of zondag 6. Dan is er geen wedstrijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
We zouden ook kunnen kijken of we vrijdag 11 juli kunnen doen? Opzich kunnen dan genoeg mensen vrij vragen.
of je nou voor vrijdag of een maandag vrij vraagt. Maakt weinig uit lijkt me.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja kan ook. Wellicht kunnen dan wel meer mensen, nadeel alleen is dat de dag erna maandag is
Dat wel maar dan eindigt de meet wel vrij vroegquote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef Maringo het volgende:
En als NL al moet spelen op 5 of 12 juli, is het toch pas om 22.00 's avonds.
ojaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Huh, gisteren had je het nog over een crematie!
Ja ik heb ff de datums naar zondag gezet. Dan kunnen wellicht meer mensen. Geen WK dat in de weg zit.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Dactylus het volgende:
Vervolg! Toppeh! Ik kan van de aangegeven data alleen de 5e... Een zondag is ook mogelijk, misschien zelfs liever. Een vrijdag zal alleenlijk in de avond gelukken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
of je nou voor vrijdag of een maandag vrij vraagt. Maakt weinig uit lijkt me.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Zondga 6 juli lijkt mij de beste datum dan wellicht misschien.
Ik zeg doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Akkoord. Kans is wel aanwezig dat ik me dan brak en kut voelquote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Anders kom je gewoon iets later en slaap je ietsjes uitquote:Op zondag 11 mei 2014 16:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Akkoord. Kans is wel aanwezig dat ik me dan brak en kut voel
Fans!!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Paul het volgende:
Ik kom soberzo naar de meets in Utrecht, dus ik ben er mits ik niet op vakantie ben dan. Ik zie geen datum
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Fansquote:
Dat komt denk ik later nog welquote:Op zondag 11 mei 2014 16:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik neem mee: Drank, bordjes, bestek. bekertjes, servetjes
Snap ik maar ik weet dat nu al van mezelf + vind het voor mezelf fijn om het alvast hier te zeggenquote:
Misschien dat ik weer een bbq kan verzorgen. Weet nog niet of ik aanwezig ben, laat ik nog wel ff weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik neem mee: Drank, bordjes, bestek. bekertjes, servetjes
Zou top zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 16:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat ik weer een bbq kan verzorgen. Weet nog niet of ik aanwezig ben, laat ik nog wel ff weten.
van die wegwerpdingetjes werken ook wel, waren er gisteren ook en op de stonermeet alleen maarquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou top zijnwellicht dan ook wel een goed idee dat iemand een tweede BBQ meeneemt. Dan kan iedereen wat meer tegelijk eten.
Kan ook. Neem ik een hele zooi wegwerp bbq's meequote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Amarantha het volgende:
En anders shitload wegwerp, dan kan ook iedereen tegelijk tijd BBQ-n. Werkte op stonersmeet echt uitstekend!
Ik kan er ook nog een paar meenemen. Een paar extra is niet erg denk ik. Mocht er één niet goed zijn of ze gaan te snel uitquote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook. Neem ik een hele zooi wegwerp bbq's mee
En als er wat overblijft kan dat zo weer mee terug.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog een paar meenemen. Een paar extra is niet erg denk ik. Mocht er één niet goed zijn of ze gaan te snel uit
Daarom. Ook gedaan met de bordjes enz (die nog dicht waren), neem ik gewoon volgende meet weer meequote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef bondage het volgende:
[..]
En als er wat overblijft kan dat zo weer mee terug.
Help ik mee opzetten. Ik ga nog even brainstormen over wat ik meeneem, zal denk ik weer neerkomen op bieah.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook. Neem ik een hele zooi wegwerp bbq's mee
Dus je komt zeker?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Help ik mee opzetten. Ik ga nog even brainstormen over wat ik meeneem, zal denk ik weer neerkomen op bieah.
godverdomme FL zet mij eens in de OPquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ben erbij en ik neem vast wel weer een tray pauperbier mee
Je hebt er nog ff de tijd voorquote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Help ik mee opzetten. Ik ga nog even brainstormen over wat ik meeneem, zal denk ik weer neerkomen op bieah.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
godverdomme FL zet mij eens in de OP
[..]
Done.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:07 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Datum geprikt, dus ja. Schrikt het je toch wat af?
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet of ik het correct lees maar is dat niet dan met meer dan 50 personen?
Klinkt voor mij dat je voor een podium of tent sowieso een vergunning moet ongeacht aantal mensenquote:Bijvoorbeeld met versterkt geluid, voor een groep van meer dan 50 personen en/of met een podium of een tent
ik zie in de opsomming 'en/of' taan. Ga er derhalve van uit dat het dan moet..quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet of ik het correct lees maar is dat niet dan met meer dan 50 personen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Meer dan 50 mensen zullen er wel niet komen
Denk dat wat Dactylus zegt klopt, partytent = vergunning nodig. Aanvraag van vergunning kost 140eu ofzo zag ik staan.quote:Als u een klein evenement organiseert dat buiten en in de openbare ruimte plaatsvindt, hebt u een vergunning evenement nodig. Een klein evenement heeft de volgende kenmerken:
- maximaal één dag
- geen doorgaande wegen afsluiten
- te plaatsen voorwerpen worden beperkt tot een tent voor maximaal 50 personen, maximaal 20 kramen, een podium van maximaal 50cm hoog
Ja het ging niet zo best met die plastic vorkjesquote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh en als iedereen dit keer thuis even kijkt naar een BBQ tang, ik kan die van mijn vader wel lenen maar als we meerdere BBQ's hebben zijn meerdere tangen ook wel handig
Er gaat ook te veel op de grond ermee, is best wel zonde. Ik kan dus sowieso wel één tang meenemen maar dat zal niet voldoende zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja het ging niet zo best met die plastic vorkjes
En las net 12 weken duurt zo'n aanvraagquote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk dat wat Dactylus zegt klopt, partytent = vergunning nodig. Aanvraag van vergunning kost 140eu ofzo zag ik staan.
Maarja als het weer gewoon goed is is een tent ook niet per se nodig toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En las net 12 weken duurt zo'n aanvraag
Spanje, van twee tot negen. De week erna nog vrij in Nederland. Godver wat een timing flquote:
Klopt alleen is wel erg handig om spullen in te zetten en even de schaduw op te zoekenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja als het weer gewoon goed is is een tent ook niet per se nodig toch?
Het spijt me unfquote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spanje, van twee tot negen. De week erna nog vrij in Nederland. Godver wat een timing fl
Dit ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh en als iedereen dit keer thuis even kijkt naar een BBQ tang, ik kan die van mijn vader wel lenen maar als we meerdere BBQ's hebben zijn meerdere tangen ook wel handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2014 17:26:38 ]
Sowieso kunnen we wel een keer afspreken toch? uiteraard met intro erbijquote:
Een ding ga je missen: Een rit in mijn uberleuke bolide, met mij als gewoon perfecte chauffeur!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Een ding ga je missen: Een rit in mijn uberleuke bolide, met mij als gewoon perfecte chauffeur!
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zag nog nergens dat jullie gingen komen.
Nawwquote:Op zondag 11 mei 2014 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie staan er nu bij OK?
Zelfs bovenaan.
ik doe het nu toch allemaal bijhouden?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Zo lang mensen maar niet weer gaan denken dat wij/ik het organise(e)r(en)Ben echt klaar met meets organiseren
Kutmeets
inderdaad, je bent best een leuk persoon. maar de organisatie was ronduit kutquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Zo lang mensen maar niet weer gaan denken dat wij/ik het organise(e)r(en)Ben echt klaar met meets organiseren
Kutmeets
Ik zat er aan te denken omdat het me wel leuk leek om dat als het ww van die photobucket te gebruiken, en ik dacht maar en dacht maar. Maar ik kon er ook niet meer opkomenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens moira wat was nou die verspreking die je deed naar mij?ik ben het vergeten
Ghehe ja ik ben het echt helemaal kwijt maar moest konjo hard lachen gisterenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken omdat het me wel leuk leek om dat als het ww van die photobucket te gebruiken, en ik dacht maar en dacht maar. Maar ik kon er ook niet meer opkomen
Iets met fapbaar, faploos...
Daaromquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik doe het nu toch allemaal bijhouden?
Er was gewoon geen organisatie eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
inderdaad, je bent best een leuk persoon. maar de organisatie was ronduit kut
KANSLOZE FAPPER = FAPLOZE KANSERquote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ghehe ja ik ben het echt helemaal kwijt maar moest konjo hard lachen gisteren
Ach alleen ff een paar OV dingetjes nog in de OP en mensen erin zetten. Op de dag zelf doe ik ook niks organisatoriesquote:
jij gaat toch even die vergunning fixen bij de gemeente?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach alleen ff een paar OV dingetjes nog in de OP en mensen erin zetten. Op de dag zelf doe ik ook niks organisatories
Hoezo een smoes? Ik moet 2 uur treinen. Gewoon gaan!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:12 schreef PassThatShit het volgende:
Noem eens een smoes om in Utrecht te komen ( uur treinen )
Geef maar aan wanneer je definitief kan.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:15 schreef JustAsEasy het volgende:
Nice. Denk dat ik wel kan. Ligt aan de vakantie.
Doe ik! Probeer nog een paar maten mee te nemen. Ik neem wel veel bier meequote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geef maar aan wanneer je definitief kan.
Zijn dat ook fokkers? Ik denk dat het een beter idee is om het wel bij de fok mensen te houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Doe ik! Probeer nog een paar maten mee te nemen. Ik neem wel veel bier mee
Mam, Pap, Ik ga naar de FOK! meet in Utrecht, doei!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Hoezo een smoes? Ik moet 2 uur treinen. Gewoon gaan!
Wel mee eens eigenlijk..quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn dat ook fokkers? Ik denk dat het een beter idee is om het wel bij de fok mensen te houden.
Donequote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Amarantha het volgende:
FL misschien kan dat van de partytent uit de OP..
Mehe indeed, maar met andere fokkertjes erbij is ook wel nicequote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso kunnen we wel een keer afspreken toch? uiteraard met intro erbijis te rijden
(zouden we al zolang doen eigg ghehe
)
sws, mini meetjequote:Op zondag 11 mei 2014 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mehe indeed, maar met andere fokkertjes erbij is ook wel nice
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]MIJN BROEK EN SCHOENEN VERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
vraag maar een ban aan bij yvonnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]Ecto en baardje gespot. Te herkennen uit duizenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Lol viel mij niet eens op dat ik dat wasquote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ecto en baardje gespot. Te herkennen uit duizenden.
wil je een blur?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol viel mij niet eens op dat ik dat was
Ik had hier overheen gelezen.quote:
En zich eerst nog van de domme houden.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het subtiele scheetje van FL. Dat was echt fantastisch.
Staph en natuurlijk proberen te verbergen.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Het subtiele scheetje van FL. Dat was echt fantastisch.
Ik ben geen mod maar als een mod het zou kunnen doenquote:Op maandag 12 mei 2014 03:13 schreef moemoe het volgende:
Misschien is het slim om de plaats 'Utrecht' in de TT te plaatsen?
Ik dacht afgaande op de TT alleen dat het weer in Zwolle zou zijn.
Hoe oud ben je dan? Meestal zijn er ook wel 16/17 jarigen hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 12:24 schreef JustAsEasy het volgende:
Niet dat ik de jongste ben he, als ik kom
19, dan bijna 20.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Meestal zijn er ook wel 16/17 jarigen hoor
Maar de meeste van jullie kennen elkaar al van vorige meets.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooh dan ben je zeker niet de jongste hoor
Ik moet ook treinen, mja is nog ver weg. Wie weet kan ik iets regelen.quote:
Bij de laatste zei ik dat ik examens ging leren bij vrienden.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Mam, Pap, Ik ga naar de FOK! meet in Utrecht, doei!
Namen van maanden schrijf je niet met een hoofdletterquote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik erger me echt de hele tijd al een beetje aan het feit dat Juli niet met een hoofdletter is in de TT![]()
Haha ja ik ookquote:Op maandag 12 mei 2014 13:03 schreef KitKatChunky het volgende:
Schrijf mij ook maar op als aanwazig
Ben wel benieuwd naar Fok!ers in het echte leven
Naje, grote kans dat ik kom en ik ben 18quote:Op maandag 12 mei 2014 12:24 schreef JustAsEasy het volgende:
Niet dat ik de jongste ben he, als ik kom
Awhquote:Op maandag 12 mei 2014 14:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Naje, grote kans dat ik kom en ik ben 18
Maar jij bent een klojoquote:Op maandag 12 mei 2014 14:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Naje, grote kans dat ik kom en ik ben 18
Echt?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Namen van maanden schrijf je niet met een hoofdletter
In het engels welquote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt?Dan is mij dat altijd verkeerd geleerd
In Utrecht bestaan ook supermarkten die bier verkopenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:09 schreef JustAsEasy het volgende:
1 nadeel van een meet in de zomer![]()
Als ik bier meeneem, dan is dat na die 2.5 uur reizen al vies lauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |