Ook wel een goed punt. Staat iedereen op 'maakt niet uit'quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik als nog een keuze maken. Ik wil het volk laten bepalen democratisch.
Dan ontneem ik mij van stemmen. Heeft hetzelfde effect.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik als nog een keuze maken. Ik wil het volk laten bepalen democratisch.
*Grinnikt*quote:
Ik vind het WK ook tof maar ik vind een meeting leukerquote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hangt er vanaf hoe Oranje het doet en of ik al op vakantie ben.
Goed punt.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
*Grinnikt*
Maar als het droog is kan SV gewoon in het gras gaan liggen
Oja het WK vallen ook die weekenden. Want dat wil ik absoluut niet missen als Oranje verder komt! Hmm ff denken...quote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hangt er vanaf hoe Oranje het doet en of ik al op vakantie ben.
Ik jou ookquote:Op zondag 11 mei 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar SV ondanks alle grappen vind ik je wel een baas hoor
Het punt is als Nederland zo ver komt dan ga ik dat al standaard met vrienden kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:18 schreef Maringo het volgende:
Is er niet ergens een groot scherm waar we kunnen meteen als NL al zo ver komt?
Of zondag 6. Dan is er geen wedstrijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
We zouden ook kunnen kijken of we vrijdag 11 juli kunnen doen? Opzich kunnen dan genoeg mensen vrij vragen.
of je nou voor vrijdag of een maandag vrij vraagt. Maakt weinig uit lijkt me.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja kan ook. Wellicht kunnen dan wel meer mensen, nadeel alleen is dat de dag erna maandag is
Dat wel maar dan eindigt de meet wel vrij vroegquote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef Maringo het volgende:
En als NL al moet spelen op 5 of 12 juli, is het toch pas om 22.00 's avonds.
ojaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Huh, gisteren had je het nog over een crematie!
Ja ik heb ff de datums naar zondag gezet. Dan kunnen wellicht meer mensen. Geen WK dat in de weg zit.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Dactylus het volgende:
Vervolg! Toppeh! Ik kan van de aangegeven data alleen de 5e... Een zondag is ook mogelijk, misschien zelfs liever. Een vrijdag zal alleenlijk in de avond gelukken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
of je nou voor vrijdag of een maandag vrij vraagt. Maakt weinig uit lijkt me.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Zondga 6 juli lijkt mij de beste datum dan wellicht misschien.
Ik zeg doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Akkoord. Kans is wel aanwezig dat ik me dan brak en kut voelquote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Anders kom je gewoon iets later en slaap je ietsjes uitquote:Op zondag 11 mei 2014 16:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Akkoord. Kans is wel aanwezig dat ik me dan brak en kut voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |