Fans!!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Paul het volgende:
Ik kom soberzo naar de meets in Utrecht, dus ik ben er mits ik niet op vakantie ben dan. Ik zie geen datum
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Fansquote:
Dat komt denk ik later nog welquote:Op zondag 11 mei 2014 16:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik neem mee: Drank, bordjes, bestek. bekertjes, servetjes
Snap ik maar ik weet dat nu al van mezelf + vind het voor mezelf fijn om het alvast hier te zeggenquote:
Misschien dat ik weer een bbq kan verzorgen. Weet nog niet of ik aanwezig ben, laat ik nog wel ff weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik neem mee: Drank, bordjes, bestek. bekertjes, servetjes
Zou top zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 16:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat ik weer een bbq kan verzorgen. Weet nog niet of ik aanwezig ben, laat ik nog wel ff weten.
van die wegwerpdingetjes werken ook wel, waren er gisteren ook en op de stonermeet alleen maarquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou top zijnwellicht dan ook wel een goed idee dat iemand een tweede BBQ meeneemt. Dan kan iedereen wat meer tegelijk eten.
Kan ook. Neem ik een hele zooi wegwerp bbq's meequote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Amarantha het volgende:
En anders shitload wegwerp, dan kan ook iedereen tegelijk tijd BBQ-n. Werkte op stonersmeet echt uitstekend!
Ik kan er ook nog een paar meenemen. Een paar extra is niet erg denk ik. Mocht er één niet goed zijn of ze gaan te snel uitquote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook. Neem ik een hele zooi wegwerp bbq's mee
En als er wat overblijft kan dat zo weer mee terug.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog een paar meenemen. Een paar extra is niet erg denk ik. Mocht er één niet goed zijn of ze gaan te snel uit
Daarom. Ook gedaan met de bordjes enz (die nog dicht waren), neem ik gewoon volgende meet weer meequote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef bondage het volgende:
[..]
En als er wat overblijft kan dat zo weer mee terug.
Help ik mee opzetten. Ik ga nog even brainstormen over wat ik meeneem, zal denk ik weer neerkomen op bieah.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook. Neem ik een hele zooi wegwerp bbq's mee
Dus je komt zeker?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Help ik mee opzetten. Ik ga nog even brainstormen over wat ik meeneem, zal denk ik weer neerkomen op bieah.
godverdomme FL zet mij eens in de OPquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ben erbij en ik neem vast wel weer een tray pauperbier mee
Je hebt er nog ff de tijd voorquote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Help ik mee opzetten. Ik ga nog even brainstormen over wat ik meeneem, zal denk ik weer neerkomen op bieah.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
godverdomme FL zet mij eens in de OP
[..]
Done.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:07 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Datum geprikt, dus ja. Schrikt het je toch wat af?
Ik heb het aan de popo gevraagd.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet of ik het correct lees maar is dat niet dan met meer dan 50 personen?
Klinkt voor mij dat je voor een podium of tent sowieso een vergunning moet ongeacht aantal mensenquote:Bijvoorbeeld met versterkt geluid, voor een groep van meer dan 50 personen en/of met een podium of een tent
ik zie in de opsomming 'en/of' taan. Ga er derhalve van uit dat het dan moet..quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet of ik het correct lees maar is dat niet dan met meer dan 50 personen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Meer dan 50 mensen zullen er wel niet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |