quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Een ding ga je missen: Een rit in mijn uberleuke bolide, met mij als gewoon perfecte chauffeur!
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zag nog nergens dat jullie gingen komen.
Nawwquote:Op zondag 11 mei 2014 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie staan er nu bij OK?
Zelfs bovenaan.
ik doe het nu toch allemaal bijhouden?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Zo lang mensen maar niet weer gaan denken dat wij/ik het organise(e)r(en)Ben echt klaar met meets organiseren
Kutmeets
inderdaad, je bent best een leuk persoon. maar de organisatie was ronduit kutquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Zo lang mensen maar niet weer gaan denken dat wij/ik het organise(e)r(en)Ben echt klaar met meets organiseren
Kutmeets
Ik zat er aan te denken omdat het me wel leuk leek om dat als het ww van die photobucket te gebruiken, en ik dacht maar en dacht maar. Maar ik kon er ook niet meer opkomenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens moira wat was nou die verspreking die je deed naar mij?ik ben het vergeten
Ghehe ja ik ben het echt helemaal kwijt maar moest konjo hard lachen gisterenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken omdat het me wel leuk leek om dat als het ww van die photobucket te gebruiken, en ik dacht maar en dacht maar. Maar ik kon er ook niet meer opkomen
Iets met fapbaar, faploos...
Daaromquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik doe het nu toch allemaal bijhouden?
Er was gewoon geen organisatie eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
inderdaad, je bent best een leuk persoon. maar de organisatie was ronduit kut
KANSLOZE FAPPER = FAPLOZE KANSERquote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ghehe ja ik ben het echt helemaal kwijt maar moest konjo hard lachen gisteren
Ach alleen ff een paar OV dingetjes nog in de OP en mensen erin zetten. Op de dag zelf doe ik ook niks organisatoriesquote:
jij gaat toch even die vergunning fixen bij de gemeente?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach alleen ff een paar OV dingetjes nog in de OP en mensen erin zetten. Op de dag zelf doe ik ook niks organisatories
Hoezo een smoes? Ik moet 2 uur treinen. Gewoon gaan!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:12 schreef PassThatShit het volgende:
Noem eens een smoes om in Utrecht te komen ( uur treinen )
Geef maar aan wanneer je definitief kan.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:15 schreef JustAsEasy het volgende:
Nice. Denk dat ik wel kan. Ligt aan de vakantie.
Doe ik! Probeer nog een paar maten mee te nemen. Ik neem wel veel bier meequote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geef maar aan wanneer je definitief kan.
Zijn dat ook fokkers? Ik denk dat het een beter idee is om het wel bij de fok mensen te houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Doe ik! Probeer nog een paar maten mee te nemen. Ik neem wel veel bier mee
Mam, Pap, Ik ga naar de FOK! meet in Utrecht, doei!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Hoezo een smoes? Ik moet 2 uur treinen. Gewoon gaan!
Wel mee eens eigenlijk..quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn dat ook fokkers? Ik denk dat het een beter idee is om het wel bij de fok mensen te houden.
Donequote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Amarantha het volgende:
FL misschien kan dat van de partytent uit de OP..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |