Denk dat wat Dactylus zegt klopt, partytent = vergunning nodig. Aanvraag van vergunning kost 140eu ofzo zag ik staan.quote:Als u een klein evenement organiseert dat buiten en in de openbare ruimte plaatsvindt, hebt u een vergunning evenement nodig. Een klein evenement heeft de volgende kenmerken:
- maximaal één dag
- geen doorgaande wegen afsluiten
- te plaatsen voorwerpen worden beperkt tot een tent voor maximaal 50 personen, maximaal 20 kramen, een podium van maximaal 50cm hoog
Ja het ging niet zo best met die plastic vorkjesquote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh en als iedereen dit keer thuis even kijkt naar een BBQ tang, ik kan die van mijn vader wel lenen maar als we meerdere BBQ's hebben zijn meerdere tangen ook wel handig
Er gaat ook te veel op de grond ermee, is best wel zonde. Ik kan dus sowieso wel één tang meenemen maar dat zal niet voldoende zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja het ging niet zo best met die plastic vorkjes
En las net 12 weken duurt zo'n aanvraagquote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk dat wat Dactylus zegt klopt, partytent = vergunning nodig. Aanvraag van vergunning kost 140eu ofzo zag ik staan.
Maarja als het weer gewoon goed is is een tent ook niet per se nodig toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En las net 12 weken duurt zo'n aanvraag
Spanje, van twee tot negen. De week erna nog vrij in Nederland. Godver wat een timing flquote:
Klopt alleen is wel erg handig om spullen in te zetten en even de schaduw op te zoekenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja als het weer gewoon goed is is een tent ook niet per se nodig toch?
Het spijt me unfquote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spanje, van twee tot negen. De week erna nog vrij in Nederland. Godver wat een timing fl
Dit ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh en als iedereen dit keer thuis even kijkt naar een BBQ tang, ik kan die van mijn vader wel lenen maar als we meerdere BBQ's hebben zijn meerdere tangen ook wel handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2014 17:26:38 ]
Sowieso kunnen we wel een keer afspreken toch? uiteraard met intro erbijquote:
Een ding ga je missen: Een rit in mijn uberleuke bolide, met mij als gewoon perfecte chauffeur!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Een ding ga je missen: Een rit in mijn uberleuke bolide, met mij als gewoon perfecte chauffeur!
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zag nog nergens dat jullie gingen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |