Om je sperma te beïnvloeden?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:39 schreef trovey het volgende:
Ik spring nog een keer extra onder de douche.
Nee, voor mezelf, gewoon extra veel tandpasta en doucheschuim gebruiken.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Catkiller het volgende:
Vanaf nu 10 keer per dag tanden poetsen.
[..]
Om je sperma te beïnvloeden?
En tandpasta als glijmiddelquote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef Dven het volgende:
Voor het beste resultaat direct in de urinebuis injecteren.
Ach zo schijnt er ook in nagenoeg alles wat je koopt (van matrassen tot speelgoed tot deodorant tot....wat dan ook) een bepaalde stof te zitten die je hormoonhuishouden overhoop haalt.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
De populariteit van zeep en tandpasta is de afgelopen eeuwen zienderogen toegenomen. Ondanks deze aanslag op de vruchtbaarheid blijft de wereldbevolking maar groeien en groeien. En niet alleen in ontwikkelingslanden.
Ik neem dit nieuws met een korreltje zout. En dan hoop ik maar dat zout niet al te slecht is.
Natuur zeep gebruiken.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Lekker dan, planten zometeen alleen nog ongewassen mensen zich voort
Dus: ofwel je plant je niet voort omdat je onvruchtbaar bent. Of je plant je niet voort omdat je geen gebit meer hebt en de pan uit ruft.. Lekker dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Lekker dan, planten zometeen alleen nog ongewassen mensen zich voort
Dat moet je sowieso doen. Dat moet je bewaren voor de kindjes die gaan komen over een poosje. Mits je de zeep en de tandpasta weggooitquote:Op maandag 12 mei 2014 14:36 schreef ems. het volgende:
Interessant. Ik zal in ieder geval meteen stoppen met het consumeren van speelgoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |