Doet het niet.quote:
Ohquote:
idd, site is tyfus traag. Denk dat half de F1 community overgeschakeld is naar F3quote:
Ze moeten wat om de kijker geïnteresseerd te houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig trouwens dat de Sky lui nog denken dat het spannend is om de overwinning.
En gelijk 8 tienden lanzamerquote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg komt eindelijk in de buurt, en wat zeggen ze dan...... ''look after the tyres''
Kunstmatig spannend maken vanuit het Mercedes management, op vraag van de FIA.quote:
Hij moet toch watquote:Op zondag 11 mei 2014 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Olav roept ineens "ALONSO NAAR MERCEDES!1", spontaan dacht ik dat er wat gebeurde, schrok al
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kunstmatig spannend maken vanuit het Mercedes management, op vraag van de FIA.
Koekoek.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Vettel die niet kan racen en inhalen, we gaan het nu zien.
Iemand die dat claimt valt niet serieus te nemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Als je het niet al gezien had dan ga je het nu ook niet zien.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Sarcastisch bedoel je.quote:
Vroeger waren de laatste 20 ronden ook vaar saai, maar toen was er attiritionquote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff, meer verspreid dan dit is bijna onmogelijk.
Dan heeft hij het vandaag gewoon meer dan uitstekend gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel gaat Bottas nog voorbij ook. 1 plaats achter z'n teamgenoot terwijl hij 12 plaatsen achter hem op de grid startte.
van 1,6 naar 1,3 secs gegaan, valt wel mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Maare ff serieus, zijn die options van Rosberg niet niet op?
Voorkomen dat iemand je inhaalt kost alleen maar tijd dus liet Kimi hem voorbij gaan...quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Wat?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger waren de laatste 20 ronden ook vaar saai, maar toen was er attirition
Nog eens 2 man onder de seconde, en nog om p1 ookquote:
Leuke graphicquote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff, meer verspreid dan dit is bijna onmogelijk.
Uitvalratioquote:
Als je straks Teamviewer laat openstaan kan je hem in het groot zienquote:
Die zit ook al heel de wedstrijd in niemandslandquote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan me serieus niet herinneren dat ik Ricciardo vandaag, op de start na, in beeld heb gezien
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch nog een aardig einde na zo'n kutrace
Bij z'n Pitstop een keer, even opletten heh.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan me serieus niet herinneren dat ik Ricciardo vandaag, op de start na, in beeld heb gezien
Maar dan rijden ze niet meer op al die plekjesquote:Op zondag 11 mei 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je straks Teamviewer laat openstaan kan je hem in het groot zien
Hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.
Ach...quote:Op zondag 11 mei 2014 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan rijden ze niet meer op al die plekjes
1 leuk grapje aan het eind van een verder saaie comedyfilm maakt het nog geen leuke comedyfilmquote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.
De race gaat erom voor de ander te eindigen. Als die dan een lange aanloop nodig heeft maakt dat niet zoveel uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo?
Het einde rectificeert de rest van de race?
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Kan Vettel het Ricciardo nog lastig maken!?
Bottas op het podiumquote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hopelijk vliegen de beide Mercedessen er samen vanaf
Uh, ja, juist.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De race gaat erom voor de ander te eindigen. Als die dan een lange aanloop nodig heeft maakt dat niet zoveel uit.
Kunstmatig spannend maken van het gehele Mercedes teamquote:Op zondag 11 mei 2014 15:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hij gaat net tekort komen, wel echt goed gereden van Rosberg.
Gewoon een wicht.quote:
Terwijl het dat eigenlijk niet eens wasquote:Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef Sally het volgende:
BBC-commentaar in die laatste paar bochten
Maken het zo spannend!
Ik heb er 8 en 2 duimenquote:
quote:
Klets niet, genoeg strijd gezien behalve om P3 dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:46 schreef Dside het volgende:
Top 10 Teams finishen weer op de desbetreffende posities, wat een verrassing
Wat een saaie kut race.
Wat? Maldonado en Massa dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:46 schreef Dside het volgende:
Top 10 Teams finishen weer op de desbetreffende posities, wat een verrassing
Wat een saaie kut race.
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Klets niet, genoeg strijd gezien behalve om P3 dan.
Neu, maar het is toch vermakelijk om te horenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl het dat eigenlijk niet eens was
Dit ja, zoals altijd weerquote:
een aardig einde.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net weer ingeschakeld heb ik nog wat gemist??
Nou, als de rest van het seizoen dan ook beter wordt dan 1992.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Betere reeks in de eerste 5 races dan Williams in 1992
Nu wel bij de weegschaalquote:Op zondag 11 mei 2014 15:49 schreef Fiorano het volgende:
Rosberg en Hamilton knuffelde geen eens even met elkaar bij de auto.
Ja, dank weer!quote:
Er leek iemand te zijn overleden backstage.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net weer ingeschakeld heb ik nog wat gemist??
Mwah, tis exact gelijk zoals ik net zei. Benieuwd of Mercedes zelfs veel sterker is in Monaco. Dan zouen ze wel eens ALLES kunnen winnenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, als de rest van het seizoen dan ook beter wordt dan 1992.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Daar zie ik ze wel toe in staat. Wat mij betreft lijkt het eigenlijk nog meer op 1988 dan 1992, want de Williams ging nog wel een stuk. En kreeg in de laatste races nog wel wat concurrentie van McLaren en Benetton.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, tis exact gelijk zoals ik net zei. Benieuwd of Mercedes zelfs veel sterker is in Monaco. Dan zouen ze wel eens ALLES kunnen winnen
Is dat zo vreemd voor je dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
De vlag van engeland zit in die van australie.
Misschien had hij minder mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef twiFight het volgende:
Ik vraag me af of Hamilton zo zuinig is geweest met zijn brandstof dat hij daardoor een klap zwaarder was dan Rosberg. Volgens mij had HAM 4 kilo meer nog in de auto.
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg kijkt toch wel erg zuur. Zou die zelf in de gaten hebben dat ie het op snelheid alleen niet gedaan gaat krijgen......
Mij leek het ook wel te kunnen, als er meer ronden waren geweest dan had Ros wel op de 1e plek gelegen.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef Sally het volgende:
Goh, is de LT van de app nu al afgelopen? Dan heb je maar kort om alle 6 de tabbladen te bekijken, zeg
Ik zou de cijfertjes en het weer toch wel graag bekeken hebben als ik de app had, hou wel van analyseren.Normaal doe ik dat ook, maar moest nu meteen wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dan had ik het dus toch goed gehoordquote:
Precies, het maakt elkaar niks. Dan komt het aan op de vorm van de dag, het circuit en de omstandigheden wie net iets sneller is.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Mij leek het ook wel te kunnen, als er meer ronden waren geweest dan had Ros wel op de 1e plek gelegen.
Dat zegtie nu zelf ook
Oh dat maakt niet uit dat jij weg moet, maar de 1e melding kwam volgens mij vanuit de app zelf dat die afgelopen was.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook, maar moest nu meteen weg
Huh? Dat is gek!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
De vlag van engeland zit in die van australie.
Daarom vraag ik het mij ook afquote:
Ik heb het één keer gedaan en ik vond het die paar euro wel waard. Geen reclame en het commentaar van Mol vind ik ook altijd wel leuk.quote:
Die heb ik hier niet.quote:
Dat gaat hier nu eenmaal nietquote:
Dan wordt 't diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Sally op 11-05-2014 16:39:01 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet in m'n budgetquote:
De actie 3 maanden voor 5 euro per maand is voorbij. Nu betaal je de 100%.quote:
Dat bedoel ik niet. Je kunt ook een enkele race kopen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
De actie 3 maanden voor 5 euro per maand is voorbij. Nu betaal je de 100%.
De beste optie is Raspberry Pi aansluiten op de tv met xbmc en de p2p stream waar je sky en sport1 kan vinden en gratis ook.
Ik heb me eigenlijk ook wel weer heel redelijk vermaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Fer het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen dit saai vinden, Nico en Lewis zijn aan elkaar gewaagd en hebben toestemming om te racen. Daarachter RB in hun eigen wereldje en vervolgens komt het halve veld in aanmerking voor P5.
Heb weleens saaiere seizoenen gezien.
Vandaag zat ik op de LT erg lang te zoeken naar gaten kleiner dan 1.5s. De inhaalacties die er waren waren tussen auto's met minstens 1 seconde verschil in rondetijd. Dat Vettel de Ferrari's voorbij zou gaan zag ik rondes van tevoren al aankomen, enkel de problemen die Bottas had aan het einde kwam onverwachts.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Fer het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen dit saai vinden, Nico en Lewis zijn aan elkaar gewaagd en hebben toestemming om te racen. Daarachter RB in hun eigen wereldje en vervolgens komt het halve veld in aanmerking voor P5.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
De actie 3 maanden voor 5 euro per maand is voorbij. Nu betaal je de 100%.
De beste optie is Raspberry Pi aansluiten op de tv met xbmc
Sport1 stream zit er al niet meer bij, en Sky Sports heeft op dit moment een nieuwe codering. Daardoor komt nog maar enkel geluid door en geen beeld meerquote:en de p2p stream waar je sky en sport1 kan vinden en gratis ook.
Berger had wel die Adelaide race moeten winnen, maar iemand (weet even niet meer wie) deed een Schlessertje tegen hemquote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar zie ik ze wel toe in staat. Wat mij betreft lijkt het eigenlijk nog meer op 1988 dan 1992, want de Williams ging nog wel een stuk. En kreeg in de laatste races nog wel wat concurrentie van McLaren en Benetton.
Deze stream is niet degene die men tijdens de race heeft, dan? Hier heb ik wel geluid, maar is het programma na de race, het napraten.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Sport1 stream zit er al niet meer bij, en Sky Sports heeft op dit moment een nieuwe codering. Daardoor komt nog maar enkel geluid door en geen beeld meer![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:21 schreef Sally het volgende:
Sky-stream hier nu, met de aftermath
Hier dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Seizoen is best leuk, alleen de individuele races zijn vaak heel erg inwisselbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Fer het volgende:
Nee, ik heb het over een Mediacenter met een bepaalde plugin, zodat ik op TV kan kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Sally het volgende:
Deze stream is niet degene die men tijdens de race heeft, dan? Hier heb ik wel geluid, maar is het programma na de race, het napraten.
Hoe heet die plugin? Dan ga ik 'm ook zoeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een Mediacenter met een bepaalde plugin, zodat ik op TV kan kijken.
Het is wel dezelfde stream, maar een andere manier van streamen waardoor je zo goed als HD hebt.
P2P-streams.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe heet die plugin? Dan ga ik 'm ook zoeken.
Thanks!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
P2P-streams.
http://pastebin.com/L6bF8hS7
Stap 5 kun je overslaan, maar kun je in het programma zelf via Advanced tools menu importeren.
Maar zoals ik al zei, Sky Sports 1 tot 4 en F1 is kapoet
Hmkay.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een Mediacenter met een bepaalde plugin, zodat ik op TV kan kijken.
Het is wel dezelfde stream, maar een andere manier van streamen waardoor je zo goed als HD hebt.
Nee, Berger zou daar nooit gewonnen hebben, die was zonder brandstof komen te zitten.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Berger had wel die Adelaide race moeten winnen, maar iemand (weet even niet meer wie) deed een Schlessertje tegen hem
Oja, de Ferrari was wel een slurpmonster toen.. zou zomaar gekund hebben dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, Berger zou daar nooit gewonnen hebben, die was zonder brandstof komen te zitten.
Heeft 'ie zelf gezegd destijds.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, de Ferrari was wel een slurpmonster toen.. zou zomaar gekund hebben dan.
Iets over bandenslijtage gok ik zo. Bottas had aan 2 stops genoeg en hij rookte zijn banden zo snel op dat ie er 3 moest maken.quote:
Ik denk dat Massa al vanaf de start op een drie stopper stond.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets over bandenslijtage gok ik zo. Bottas had aan 2 stops genoeg en hij rookte zijn banden zo snel op dat ie er 3 moest maken.
Tja, als je alle anderen wegdenkt rijdt Caterham ook met de beste wagen rond..quote:Op zondag 11 mei 2014 17:34 schreef opreis het volgende:
Vettel weer even laten zien wat ie kan. Massa begint nu ook bij williams teleur te stellen. Maldonado lachwekkend waar Grojean toch wel een lichtpuntje is. Mclaren is gewoon dieptriest op het moment, dat dubbele podium in Australie kon ook alleen maar omdat Hamilton, Vettel en Ricciardo weg vielen.
Als je de merc's wegdenkt is het seizoen eigenlijk gewoon weer hetzelfde als de afgelopen jaren, RB voorop en de teams daarachter die de punten onderling verdelen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies, het maakt elkaar niks. Dan komt het aan op de vorm van de dag, het circuit en de omstandigheden wie net iets sneller is.
4-0 in de races kan niet maar verder wel met je eensquote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Het staat 4-0 voor Hamilton in de races en 4-1 in kwalificaties. Het verschil is niet groot, maar je kunt wel stellen dat Hamilton het beter doet.
Vond het voor Catalunya begrippen een goede race door de verschillende strategieën.
Australië kreeg Hamilton in lap 1 al een technisch probleem, die tel ik niet mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
4-0 in de races kan niet maar verder wel met je eens
Dubbele podium kon alleen maar, omdat Massa de eerste bocht eruit werd geknikkerd en Bottas zo nodig zijn banden wilde bijschaven...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:34 schreef opreis het volgende:
Vettel weer even laten zien wat ie kan. Massa begint nu ook bij williams teleur te stellen. Maldonado lachwekkend waar Grojean toch wel een lichtpuntje is. Mclaren is gewoon dieptriest op het moment, dat dubbele podium in Australie kon ook alleen maar omdat Hamilton, Vettel en Ricciardo weg vielen.
Als je de merc's wegdenkt is het seizoen eigenlijk gewoon weer hetzelfde als de afgelopen jaren, RB voorop en de teams daarachter die de punten onderling verdelen.
In 2013 gemaakt ja. Maar pas dit jaar in premiere gegaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee of het die is. Die is van 2013 volgens imdb?
quote:...
1: Life at the Limit, is visceral, violent and tragic, but it is also tasteful yet spectacular and stands as a moving epitaph to the fallen and a celebration of how their individual sacrifices were an integral part of so much that has moulded the sport into what it is today.
You may have watched the wilfully inaccurate hype that was Rush; now go see the real thing, told by a filmmaker who really understood what he was working with and respected it.
...
Wat ik bedoel is dat het verschil zo klein is dat er niets hoeft te gebeuren om het de volgende keer andersom te laten zijn. Als volgende keer Rosberg van pole wint is de vraag 'wat is er aan de hand?' niet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Het staat 4-0 voor Hamilton in de races en 4-1 in kwalificaties. Het verschil is niet groot, maar je kunt wel stellen dat Hamilton het beter doet.
De strijd was lang onderhuids, maar als de uitkomst nog niet vast staat is er strijd. Beter dan dat het na een uurtje gespeeld is. Vettel gaf dat deel van de race nog wat kleur.quote:Vond het voor Catalunya begrippen een goede race door de verschillende strategieën.
Dat begreep ik welquote:Op maandag 12 mei 2014 01:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Australië kreeg Hamilton in lap 1 al een technisch probleem, die tel ik niet mee.
Red Bull komt er aan, Ricciardo wel op 50 seconde, maar die heeft eerst een tijdje achter bottas gereden, en een tijdje in niemandsland gereden, kon niet in de buurt komen van de mercedessen en van achter hem kwam er ook geen dreiging, hij had daarom ook gewoon 'zuinig' gereden. Rosberg heeft Hamilton behoorlijk tot het uiterste gedreven denk ik, en Vettel verloor volgens mij maar een seconde of 4 in de laatste zoveel rondes op Hamilton, terwijl hij ondertussen ook nog aan het inhalen was. Ik denk dat RB nog maar een gat van 0,6~0,8 seconde hoeft te overbruggen, wat eerst 1,5~2,0 seconde was.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef kepler het volgende:
Eindelijk weer een goede race van Vettel, maar niemand komt ook maar in de buurt van Mercedes
Verder relatief saaie race, op de laatste tien rondes na
http://www.f1fanatic.co.u(...)-times-fastest-laps/quote:Op maandag 12 mei 2014 20:34 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee van de rondetijden van Vettel en Massa?
Lijkt wel alsof hij moet huilen.quote:
Vettel had in de slotfase banden die 9 ronden verser waren dan die van Hamilton, terwijl die laatste ook nog eens op de hardere band reed. Dit was dan ook nog eens een circuit dat Red Bull relatief beter zou liggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Red Bull komt er aan, Ricciardo wel op 50 seconde, maar die heeft eerst een tijdje achter bottas gereden, en een tijdje in niemandsland gereden, kon niet in de buurt komen van de mercedessen en van achter hem kwam er ook geen dreiging, hij had daarom ook gewoon 'zuinig' gereden. Rosberg heeft Hamilton behoorlijk tot het uiterste gedreven denk ik, en Vettel verloor volgens mij maar een seconde of 4 in de laatste zoveel rondes op Hamilton, terwijl hij ondertussen ook nog aan het inhalen was. Ik denk dat RB nog maar een gat van 0,6~0,8 seconde hoeft te overbruggen, wat eerst 1,5~2,0 seconde was.
Ze komen er wel aan maar zijn nog veel te ver weg, gelukkig maakt Mercedes het zelf nog het aanzien waard door (nog) geen teamorders te gevenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vettel had in de slotfase banden die 9 ronden verser waren dan die van Hamilton, terwijl die laatste ook nog eens op de hardere band reed. Dit was dan ook nog eens een circuit dat Red Bull relatief beter zou liggen.
Zolang RB op zo;n afstand blijft zijn teamorders ook niet nodig, maar als ze zouden gaan inlopen kan het wel eens tijd worden voor teamorders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze komen er wel aan maar zijn nog veel te ver weg, gelukkig maakt Mercedes het zelf nog het aanzien waard door (nog) geen teamorders te geven
Toen waren teamorders verboden en moesten ze zo iets doen om Jenson voorbij te laten. Tegenwoordig zijn teamorders gewoon toegestaan en hoeft dat niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Zolang RB op zo;n afstand blijft zijn teamorders ook niet nodig, maar als ze zouden gaan inlopen kan het wel eens tijd worden voor teamorders.
Als ze maar niet zo gaan rommelen als in 2009 met Button en Barichello. Rubens startte vooraan en krijgt een pitstop meer, zodat Jenson de overwinning pakte. En maar volhouden dan de 3 stopper van Rubens de snelste moest zijn.
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:04 schreef opreis het volgende:
Zou Maldonado zn auto deze keer heel laten?
Nee, die rijdt hem vandaag al plat ! En zondag nog een keer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:04 schreef opreis het volgende:
Je gaat niet voor een hattrick?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, die rijdt hem vandaag al plat ! En zondag nog een keer.
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:04 schreef opreis het volgende:
twitter:FakeRonDennis_ twitterde op woensdag 21-05-2014 om 17:55:36Pastor Maldonado's shipment of spare parts arrive in Monaco ahead of FP1 http://t.co/V0NUJCmX5F reageer retweet
Slechts 2 seconden langzamer dan vorig jaar in de FP1.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:32 schreef Nober het volgende:
Rosberg en Massa zie ik ook nog wel crashen, maar nu al 1:18.2??
Jammer Monaco in de regen is episch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:35 schreef 4-elements het volgende:
Ze verwachten regen voor de tweede sessie. Zaterdag en zondag lijkt het droog te blijven.
Ik dacht dat ze niet zo snel zouden zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Slechts 2 seconden langzamer dan vorig jaar in de FP1.
Ging rechtdoor bij Mirabeau en kon na het achteruitrijden verder.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:42 schreef opreis het volgende:
Heb VT1 niet helemaal af kunnen kijken maar ik las iets over Alonso die zn auto achteruit moest laten rollen wat niet zou mogen
Ah mooi, hij lijkt er ook dicht tegen aan te zitten dus zou jammer zijn als hij nu door een straf dr verder vanaf raaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ging rechtdoor bij Mirabeau en kon na het achteruitrijden verder.
Het mag wel, mits het veilig gebeurt en dat was hier het geval.
In snelle bochten zijn ze dit jaar veel langzamer, langzame bochten is het verschil niet groot.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Nober het volgende:
GP2 Practice ook op Sky?
Die race vorig jaar.
[..]
Ik dacht dat ze niet zo snel zouden zijn.
Waar de fuck is Massa mee bezig... Weer een seconde trager dan Bottas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Uitslag eerste vrije training Monaco
Weer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waar de fuck is Massa mee bezig... Weer een seconde trager dan Bottas.
Ik kijk F1 sinds 2010 en ik heb daar Massa nooit geweldig zien rijden, verbaasd mij ook niets dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waar de fuck is Massa mee bezig... Weer een seconde trager dan Bottas.
Nee omdat hij een foute maakte in de laatste sector tijdens de kwalificatie, anders was hij sneller geweest. Race was daardoor ook gelijk verpest. En Massa is 3x sneller geweest dan Bottas in de kwalificatie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Spanje, was Massa ook niet beter dan Bottas...
Strategie van Massa (3 pit-stops) werkte natuurlijk ook niet echt mee, maar Bottas is gewoon goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee omdat hij een foute maakte in de laatste sector tijdens de kwalificatie, anders was hij sneller geweest. Race was daardoor ook gelijk verpest. En Massa is 3x sneller geweest dan Bottas in de kwalificatie.
Ja dat kwam dus omdat hij constant in de vuile lucht zat door zijn kwalificatie, maar qua snelheid is het tot nu toe vrij gelijkwaardig tussen die twee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Strategie van Massa (3 pit-stops) werkte natuurlijk ook niet echt mee, maar Bottas is gewoon goed.
Voor een keer is het wel leuk om ze door die straten te zien knallen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:05 schreef Syntix het volgende:
Vinden we Monaco niet gewoon een kuttrack, omdat je er amper kan inhalen?
Precies, alleen jammer dat op een aantal plaatsen de muur te ver weg gezet isquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor een keer is het wel leuk om ze door die straten te zien knallen.
Yep, een nauw stratencircuit mag altijd en Monaco heeft natuurlijk bakken historie. Maar qua saaiheid van de race zouden ze niet meer van dit soort straatraces moeten hebben. De spanning zit in "wie knalt tegen de muur", maar er is geen racespanning te zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor een keer is het wel leuk om ze door die straten te zien knallen.
Strategisch kan het nog wel leuk worden met een eventuele SC etc.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef twiFight het volgende:
[..]
Yep, een nauw stratencircuit mag altijd en Monaco heeft natuurlijk bakken historie. Maar qua saaiheid van de race zouden ze niet meer van dit soort straatraces moeten hebben. De spanning zit in "wie knalt tegen de muur", maar er is geen racespanning te zien.
quote:Uitslag tweede vrije training Monaco
1 F. Alonso Ferrari 1:18.482 14
2 L. Hamilton Mercedes 1:18.901 +0:00.419 11
3 S. Vettel Red Bull 1:19.017 +0:00.535 14
4 J. Vergne Toro Rosso 1:19.351 +0:00.869 13
5 V. Bottas Williams 1:19.421 +0:00.939 8
6 S. Perez Force India 1:19.668 +0:01.186 8
7 N. Hülkenberg Force India 1:19.712 +0:01.230 9
8 J. Button McLaren 1:19.721 +0:01.239 15
9 D. Ricciardo Red Bull 1:19.779 +0:01.297 10
10 K. Magnussen McLaren 1:20.230 +0:01.748 16
11 F. Massa Williams 1:20.394 +0:01.912 7
12 D. Kvyat Toro Rosso 1:20.622 +0:02.140 13
13 A. Sutil Sauber 1:20.811 +0:02.329 7
14 P. Maldonado Lotus 1:20.977 +0:02.495 6
15 E. Gutierrez Sauber 1:21.467 +0:02.985 7
16 R. Grosjean Lotus 1:21.700 +0:03.218 6
17 K. Kobayashi Caterham 1:21.924 +0:03.442 6
18 J. Bianchi Marussia 1:21.937 +0:03.455 13
19 M. Chilton Marussia 1:22.683 +0:04.201 12
20 N. Rosberg Mercedes 1:22.862 +0:04.380 10
21 M. Ericsson Caterham 1:23.164 +0:04.682 5
22 K. Räikkönen Ferrari 1:45.509 +0:27.027 4
Als ik de FIA was, zou ik Kimi een blaastest laten doenquote:
Maar voor de kwali krijg je geen punten. Het is juist de race waar Massa het vrijwel altijd verprutstquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee omdat hij een foute maakte in de laatste sector tijdens de kwalificatie, anders was hij sneller geweest. Race was daardoor ook gelijk verpest. En Massa is 3x sneller geweest dan Bottas in de kwalificatie.
Had de FIA daar vorig jaar niet wat voorwaarden aan gesteld? Meen me iets te herinneren dat de voorvleugel niet meer dan x centimeter mocht verbuigen. Of is die maatregel uiteindelijk alleen gemaakt opdat voorvleugels op hoge snelheid niet meer mogen vervormen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:26 schreef LWD-Godius het volgende:
Voorvleugel van de Mercedes heeft nogal wat elasticiteit:
[ afbeelding ]
En waarom ben jij (en wij) niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:56 schreef nils7 het volgende:
Zo jaloers op een goede maat van mij die dit stekje heeft voor dit weekend:
[ afbeelding ]
Ja daar ga ik nog eens ff met hem erover hebben.... hahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
En waarom ben jij (en wij) niet uitgenodigd
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga de zaterdag denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja daar ga ik nog eens ff met hem erover hebben.... hahaha
Overigens ga ik 1 juni naar Spa, nog meer mensen die gaan?
Daar kan geen silicone tiet tegenop.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:26 schreef LWD-Godius het volgende:
Voorvleugel van de Mercedes heeft nogal wat elasticiteit:
[ afbeelding ]
T is nu GP2, met een enorm beukfestijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:03 schreef Geralt het volgende:
Overigens weer kut met donderdag ipv vrijdag; weer eens vergeten
Dek-schrobber?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Naah, zat er dik in dat ik maar aan het grappen was hèquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:42 schreef nils7 het volgende:
Met dit soort foto's van eerder deze week...
uiteraardquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Naah, zat er dik in dat ik maar aan het grappen was hè
Kwalificatie is beter te beoordelen, races speelt de geluksfactor ook iets meer mee. Dan kun je ook stellen dat Tarso Marquez beter was dan Alonso, hij finishte immers hoger de in WK stand.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar voor de kwali krijg je geen punten. Het is juist de race waar Massa het vrijwel altijd verprutst
Was best een goede rijder, zie Brazilië 1996.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kwalificatie is beter te beoordelen, races speelt de geluksfactor ook iets meer mee. Dan kun je ook stellen dat Tarso Marquez beter was dan Alonso, hij finishte immers hoger de in WK stand.
Lijkt me na de chicane na de tunnel, komen ze best hard voorbij toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |