Vroeger waren de laatste 20 ronden ook vaar saai, maar toen was er attiritionquote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff, meer verspreid dan dit is bijna onmogelijk.
Dan heeft hij het vandaag gewoon meer dan uitstekend gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel gaat Bottas nog voorbij ook. 1 plaats achter z'n teamgenoot terwijl hij 12 plaatsen achter hem op de grid startte.
van 1,6 naar 1,3 secs gegaan, valt wel mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Maare ff serieus, zijn die options van Rosberg niet niet op?
Voorkomen dat iemand je inhaalt kost alleen maar tijd dus liet Kimi hem voorbij gaan...quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Vettel die niet kan racen en inhalen, we gaan het nu zien.
Wat?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger waren de laatste 20 ronden ook vaar saai, maar toen was er attirition
Nog eens 2 man onder de seconde, en nog om p1 ookquote:
Leuke graphicquote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff, meer verspreid dan dit is bijna onmogelijk.
Uitvalratioquote:
Als je straks Teamviewer laat openstaan kan je hem in het groot zienquote:
Die zit ook al heel de wedstrijd in niemandslandquote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan me serieus niet herinneren dat ik Ricciardo vandaag, op de start na, in beeld heb gezien
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch nog een aardig einde na zo'n kutrace
Bij z'n Pitstop een keer, even opletten heh.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan me serieus niet herinneren dat ik Ricciardo vandaag, op de start na, in beeld heb gezien
Maar dan rijden ze niet meer op al die plekjesquote:Op zondag 11 mei 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je straks Teamviewer laat openstaan kan je hem in het groot zien
Hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.
Ach...quote:Op zondag 11 mei 2014 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan rijden ze niet meer op al die plekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |