Remproblemen en een stukje door het grind en alles, blinde paniek overal.quote:
Even van de baan, aldus LT van f1.com: "kan gewoon verder".quote:
Dat ga ik waarschijnelijk ook doen na de proefperiode ik heb al goede sport1 stream gezien en van Sky. Ik vindt deze race tot nu toe geen abbo waard bij Sport1 nu zit ik ergens anders naar te kijken. Ik vindt het triest dat de f1 zo minder is geworden de laatste jarenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Sowieso, BBC zend aardig wat races uit, RTL Deutschland allemaal en als je een beetje handig bent krijg je ook nog wel een streampje met Sport1 aan de gang.
Totdat Hamilton zin heeft om zijn pedaal wat steviger in te drukken, dan is dat ook alweer verleden tijd.....quote:Op zondag 11 mei 2014 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel snelste ronde, dat is lang geleden.
Waar wel?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Mooie actie van Vettel trouwens, daar zie je niet vaak een inhaalactie.
Bocht 1quote:
Zijn waarschijnlijk gewoon in slaap gevallen daar.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een faal van de regie dat ze dat missen met Magnussen en Alonso en Vettel![]()
Enige actie op de baan en dan niet in beeld krijgen![]()
Lange pitstop omdat het team niet klaar stond, en mss toch wat aan gravel in het bodywork op te ruimen?quote:
'Si, boring. Si, siesta''quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon in slaap gevallen daar.
Lolquote:Op zondag 11 mei 2014 15:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hamilton: ''Please tell Nico i'm driving on 40%, i can go faster if he wants''
En dat doe je niet want...... ?quote:
Toch niet volgens livetiming. Daar heeft Alonso nog 13s+ te gaan tot Kimi.quote:
Kimi moet nog pitten.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch niet volgens livetiming. Daar heeft Alonso nog 13s+ te gaan tot Kimi.
quote:
VIrtueel dus.....quote:
Virtueel dus nog nietquote:
Zolang er niks kapot gaat aan die Mercedessen winnen ze toch wel, dus ik kan ze geen ongelijk geven.quote:
Maar het verschil is toch nog steeds ca. 3,8 secs?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mercedes wilt echt dat Rosberg wint...
Om te compenseren houden ze die een rondje langer buiten.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mercedes wilt echt dat Rosberg wint...
Zoals ik daarstraks ook al zei: is ook zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang er niks kapot gaat aan die Mercedessen winnen ze toch wel, dus ik kan ze geen ongelijk geven.
F3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |