Doet het niet.quote:
Ohquote:
idd, site is tyfus traag. Denk dat half de F1 community overgeschakeld is naar F3quote:
Ze moeten wat om de kijker geïnteresseerd te houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig trouwens dat de Sky lui nog denken dat het spannend is om de overwinning.
En gelijk 8 tienden lanzamerquote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg komt eindelijk in de buurt, en wat zeggen ze dan...... ''look after the tyres''
Kunstmatig spannend maken vanuit het Mercedes management, op vraag van de FIA.quote:
Hij moet toch watquote:Op zondag 11 mei 2014 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Olav roept ineens "ALONSO NAAR MERCEDES!1", spontaan dacht ik dat er wat gebeurde, schrok al
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kunstmatig spannend maken vanuit het Mercedes management, op vraag van de FIA.
Koekoek.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Vettel die niet kan racen en inhalen, we gaan het nu zien.
Iemand die dat claimt valt niet serieus te nemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Als je het niet al gezien had dan ga je het nu ook niet zien.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Sarcastisch bedoel je.quote:
Vroeger waren de laatste 20 ronden ook vaar saai, maar toen was er attiritionquote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff, meer verspreid dan dit is bijna onmogelijk.
Dan heeft hij het vandaag gewoon meer dan uitstekend gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel gaat Bottas nog voorbij ook. 1 plaats achter z'n teamgenoot terwijl hij 12 plaatsen achter hem op de grid startte.
van 1,6 naar 1,3 secs gegaan, valt wel mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Maare ff serieus, zijn die options van Rosberg niet niet op?
Voorkomen dat iemand je inhaalt kost alleen maar tijd dus liet Kimi hem voorbij gaan...quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Fer het volgende:
Wat?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger waren de laatste 20 ronden ook vaar saai, maar toen was er attirition
Nog eens 2 man onder de seconde, en nog om p1 ookquote:
Leuke graphicquote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff, meer verspreid dan dit is bijna onmogelijk.
Uitvalratioquote:
Als je straks Teamviewer laat openstaan kan je hem in het groot zienquote:
Die zit ook al heel de wedstrijd in niemandslandquote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan me serieus niet herinneren dat ik Ricciardo vandaag, op de start na, in beeld heb gezien
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch nog een aardig einde na zo'n kutrace
Bij z'n Pitstop een keer, even opletten heh.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan me serieus niet herinneren dat ik Ricciardo vandaag, op de start na, in beeld heb gezien
Maar dan rijden ze niet meer op al die plekjesquote:Op zondag 11 mei 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je straks Teamviewer laat openstaan kan je hem in het groot zien
Hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.
Ach...quote:Op zondag 11 mei 2014 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan rijden ze niet meer op al die plekjes
1 leuk grapje aan het eind van een verder saaie comedyfilm maakt het nog geen leuke comedyfilmquote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het einde goed is, is het ook geen kutrace.
De race gaat erom voor de ander te eindigen. Als die dan een lange aanloop nodig heeft maakt dat niet zoveel uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo?
Het einde rectificeert de rest van de race?
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Kan Vettel het Ricciardo nog lastig maken!?
Bottas op het podiumquote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hopelijk vliegen de beide Mercedessen er samen vanaf
Uh, ja, juist.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De race gaat erom voor de ander te eindigen. Als die dan een lange aanloop nodig heeft maakt dat niet zoveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |