Volgens mij is ie wel evensnel als Grosjean hoor, zolang ie niet eraf schiet dan. Ik zie hem nog wel Indycar kampioen worden als de F1 hem zat is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je zou wel kunnen zeggen dat het een wereld van verschil is met Maldo. Ben benieuwd of Lotus de ballen heeft om Maldonado eens flink op de vingers te tikken als die zo blijft doorgaan. Eigenlijk liever de deur te wijzen, al zal dat nooit gaan gebeuren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze de strijd aan kunnen gaan met Red Bull Ferrari in het droge. Mercedes is van een ander planeet.
Enige race waar Williams langzamer dan Ferrari was, was China...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel evensnel als Grosjean hoor, zolang ie niet eraf schiet dan. Ik zie hem nog wel Indycar kampioen worden als de F1 hem zat is.
[..]
Het gaat uiteindelijk om de punten, niet alleen de trainingstijden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Enige race waar Williams langzamer dan Ferrari was, was China...
Ik bedoel hun pace in de race. Elke keer werden ze opgehouden door een langzamer auto.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om de punten, niet alleen de trainingstijden.
Kan wel zo zijn, maar zoiets valt over bijna ieder team wel te zeggen. Wil je alles eruit halen dan zal Williams beter haar best moeten doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel hun pace in de race. Elke keer werden ze opgehouden door een langzamer auto.
Melbourne: Duidelijk best of the rest.
Kuala Lumpur: Opgehouden door Button
Bahrein: Zouden rond de 3rde plaats moeten finishen, maar een probleem in de laatste stint.
China: Hadden niet de pace.
Mooie excuses, uiteindelijk gaat het om het resultaat. En ik denk nu Raikonnen er ook weer bij is, Ferrari sneller zal zijn, aangezien ze ook meer geld hebben om te blijven ontwikkelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel hun pace in de race. Elke keer werden ze opgehouden door een langzamer auto.
Melbourne: Duidelijk best of the rest.
Kuala Lumpur: Opgehouden door Button
Bahrein: Zouden rond de 3rde plaats moeten finishen, maar een probleem in de laatste stint.
China: Hadden niet de pace.
Ferrari had in geen 1 race problemen. McLaren is gwn langzaam en Force India mist downforce.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar zoiets valt over bijna ieder team wel te zeggen. Wil je alles eruit halen dan zal Williams beter haar best moeten doen
Ik had live timing in die race en ze waren gwn sneller dan Ferrari in clean air.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Mooie excuses, uiteindelijk gaat het om het resultaat. En ik denk nu Raikonnen er ook weer bij is, Ferrari sneller zal zijn, aangezien ze ook meer geld hebben om te blijven ontwikkelen.
Misschien dat ze Force India nog kunnen verslaan, maar voorlopig doen ze het erg goed.
Mclaren is helemaal niet langzaam, die stonden in Melbourne gewoon 2 en 3 op het podium.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ferrari had in geen 1 race problemen. McLaren is gwn langzaam en Force India mist downforce.
Pikorde is dit: Mercedes, Red Bull, Williams, Ferrari, Force India, McLaren en Lotus.
Dat is mooi voor hun, maar het gaat om de eindpositie in de race. Als je goed bent in kwalificeren heb je al voor meer dan de helft een goed resultaat te pakkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had live timing in die race en ze waren gwn sneller dan Ferrari in clean air.
Als je dan met die setup vervolgens niet erlangs kan komen, heb je er nog niks aan. Resultaat telt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had live timing in die race en ze waren gwn sneller dan Ferrari in clean air.
Dus Force India is ook sneller dan Ferrari? Williams is in de race gwn sneller. Je kan me niet wijsmaken dat Red Bull voor China langzamer waren dan Ferrari, Force India, McLaren en Williams.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is mooi voor hun, maar het gaat om de eindpositie in de race. Als je goed bent in kwalificeren heb je al voor meer dan de helft een goed resultaat te pakken
Nee, maar het resultaat telt. Daar wordt naar gekeken, niet naar welk team de fraaiste bolide heeft of het snelste door bocht x komtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dus Force India is ook sneller dan Ferrari? Williams is in de race gwn sneller. Je kan me niet wijsmaken dat Red Bull voor China langzamer waren dan Ferrari, Force India, McLaren en Williams.
Jammer dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mclaren is helemaal niet langzaam, die stonden in Melbourne gewoon 2 en 3 op het podium.
De rest van de andere races hadden ze gewoon pech of werden ze opgehouden door langzamere tegenstanders, in de regen zijn ze gewoon slecht. Hier komt de snelheid er gewoon even niet uit. Maar Mclaren is echt wel het 2de team.
See whut I did there?
Je wilt dus duidelijk niet begrijpen wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Jammer dat het niet waar is.
Williams gaat niet snel door bocht x. Ze hebben een goede droge pace. Na Red Bull en Ferrari de beste. Wat is daar moeilijk aan? Helaas presteert hun auto in de regen niet optimaal, net zoals McLaren en Ferrari.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar het resultaat telt. Daar wordt naar gekeken, niet naar welk team de fraaiste bolide heeft of het snelste door bocht x komt
Ik begrijp wat je probeert duidelijk te maken...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je wilt dus duidelijk niet begrijpen wat ik bedoel.
Je hebt meer nodig dan alleen pace.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Williams gaat niet snel door bocht x. Ze hebben een goede droge pace. Na Red Bull en Ferrari de beste. Wat is daar moeilijk aan? Helaas presteert hun auto in de regen niet optimaal, net zoals McLaren en Ferrari.
twitter:NicolaBILD twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:53:48Marko just confirmed: "There's a hole in the gearbox, must be changed!" P15 forVettel tomorrow! reageer retweet
Laten we hopen dat we nu klaar zijn met dat zachte banden gedoe, gewoon goede banden zoals dit jaar. Geeft ook gelijk een andere krachtverhouding tussen de rijders, eens kijken of Vettel hier nog bovenop komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:41 schreef twiFight het volgende:
Hierdoor vind ik het bandendebacel van vorig jaar ook zo'n zwarte pagina van de sport. Er waren enkele teams die hun auto perfect hadden afgesteld op de banden(slijtage), Force India voorop, en na de verandering in het regelement was het team nergens meer. Nu nam FI een gok door veel ontwikkelbudget naar die banden te alloceren, maar mid-season aanpassingen in het regelement kunnen teams gewoon kapot maken. Zonder het voordeel van weinig bandenslijtage had het team gewoon geen goede auto over.
Dat was mede omdat tijdens silverstone verschillende auto's een lekke band kregen, dat had ook met veiligheid te maken (al geloof ik ook dat het aan een scherpe curb lag)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:41 schreef twiFight het volgende:
Hierdoor vind ik het bandendebacel van vorig jaar ook zo'n zwarte pagina van de sport. Er waren enkele teams die hun auto perfect hadden afgesteld op de banden(slijtage), Force India voorop, en na de verandering in het regelement was het team nergens meer. Nu nam FI een gok door veel ontwikkelbudget naar die banden te alloceren, maar mid-season aanpassingen in het regelement kunnen teams gewoon kapot maken. Zonder het voordeel van weinig bandenslijtage had het team gewoon geen goede auto over.
Straks iedereen weer zeggen dat Vettel slechter is dan ricciardo wanneer hij achter hem finishtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef wimderon het volgende:
twitter:NicolaBILD twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:53:48Marko just confirmed: "There's a hole in the gearbox, must be changed!" P15 forVettel tomorrow! reageer retweet
Lijkt mij een beweegbaar aerodynamisch onderdeel. Zal wel weer een rel worden. Is het niet nu, dan wel tegen de tijd dat RB weer races gaat winnen.quote:
Toen nog wel dacht ik ja. Maar zo niet, dat is punt 4 nog steeds van krachtquote:En ik wist niet dat de torro rosso door newey was gemaakt
Tja, en zo is puntje 3 ook moeilijk als je geen gelijke hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lijkt mij een beweegbaar aerodynamisch onderdeel. Zal wel weer een rel worden. Is het niet nu, dan wel tegen de tijd dat RB weer races gaat winnen.
[..]
Toen nog wel dacht ik ja. Maar zo niet, dat is punt 4 nog steeds van kracht
Die STR was volgens mij de RBR van dat jaar ervoor, Minardi en Jordan hadden er zelfs een rechtszaak over aangespannen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef opreis het volgende:
Mag dit?
En ik wist niet dat de torro rosso door newey was gemaakt
Je hebt gelijk, tis een newey autoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:19 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Die STR was volgens mij de RBR van dat jaar ervoor, Minardi en Jordan hadden er zelfs een rechtszaak over aangespannen.
Nu heb ik RBR al niet hoog zitten, maar ze mogen van mij proberen waar ze zin in hebben. Maar als je dan gesnapt wordt en gediskwalificeerd wordt, een boete krijgt of x races niet mee mag doen, dan moet je ook niet huilen en het als een man incasseren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Ricciardo, als hij ook met deze beweegbare vleugels rijdt, dat hij niet weer gediskwalificeerd word. Die hele vorm van die vleugel ziet er ook zo uit dat hij kan buigen, hier zijn geen excuses meer voor en zal moeten worden verboden.
Jammer dat het wéér RBR is die overduidelijk vals probeerd te spelen. Dat er grenzen van de regels worden opgezocht, juich ik zeker toe. Maar dit is wel zo 'obvious' illegaal, dat ik het echt kinderachtig vind dat ze het nog proberen ook!
Zo zwart-wit ligt het niet. Een aantal teams misbruikten de banden. Het ging ook vele races goed dus ik ben niet overtuigd dat de banden op zichzelf onveilig waren. Die curb in Silverstone was ook dubieus, dus grote kans dat 1+1 tot 3 geleid heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat was mede omdat tijdens silverstone verschillende auto's een lekke band kregen, dat had ook met veiligheid te maken (al geloof ik ook dat het aan een scherpe curb lag)
Ben ik het helemaal mee eens. Het aanpassen van de banden heeft het kampioenschap vorig seizoen behoorlijk verpestquote:Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zo zwart-wit ligt het niet. Een aantal teams misbruikten de banden. Het ging ook vele races goed dus ik ben niet overtuigd dat de banden op zichzelf onveilig waren. Die curb in Silverstone was ook dubieus, dus grote kans dat 1+1 tot 3 geleid heeft.
Punt is dat een aantal teams competitief voordeel hadden bij het teruggaan naar de oude banden en die teams hebben dus ook flink zitten lobbien bij de organisatie. Het gaat er bij mij niet in dat die mensen dat 'voor de veiligheid' deden. Niemand wil een coureur in gevaar brengen, maar als die teams enige eigenwaarde hadden gehad, hadden ze eerst een race met de banden aan de goede kant van de wagen én met de aangeraden bandenspanning gereden, voordat ze gingen klagen dat die banden niet deugden.
Nu ik het er over heb heb ik érg veel respect dat Pirelli nog zo sportief meedoet aan de sport, want van alle stront die zij over zich heen hebben gekregen is misschien 10% hun eigen schuld en de rest niets anders dan zich aan de opdracht van de FIA houden.
Jacky Ickxquote:Op zondag 11 mei 2014 10:05 schreef Fiorano het volgende:
Nu op Motors Tv de Monaco Grandprix Historique
Sommige F1-fans hebben het niet zo op feiten.quote:En ik wist niet dat de torro rosso door newey was gemaakt
Over welk team gaat ditquote:Op zondag 11 mei 2014 11:41 schreef Fer het volgende:
Van achterhoede team Minardi tot racewinnaar in 2008 met een wagen van RB Engineering (Newey) en toen die constructie verboden werd, weer afgezakt tot de achterhoede.
Vreemd genoeg dit jaar weer terug in de middenveld met een minder snelle coureur, een rookie en een zwakke motor.
Wie begrijpt het nog.
1 http://m.imdb.com/title/tt2518788/quote:Op zondag 11 mei 2014 10:01 schreef Geralt het volgende:
Ik zag gisteren een reclame van een of andere F1 docu/film die in première zou gaan.
Weet iemand toevallig hoe die alweer heet en of dat de moeite waard is?
Geen idee of het die is. Die is van 2013 volgens imdb?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1 http://m.imdb.com/title/tt2518788/
Schijnt wel goed te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |