abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139777733
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Je zou wel kunnen zeggen dat het een wereld van verschil is met Maldo. Ben benieuwd of Lotus de ballen heeft om Maldonado eens flink op de vingers te tikken als die zo blijft doorgaan. Eigenlijk liever de deur te wijzen, al zal dat nooit gaan gebeuren.
Volgens mij is ie wel evensnel als Grosjean hoor, zolang ie niet eraf schiet dan. Ik zie hem nog wel Indycar kampioen worden als de F1 hem zat is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ze de strijd aan kunnen gaan met Red Bull Ferrari in het droge. Mercedes is van een ander planeet.
.
pi_139777752
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:20 schreef Fer het volgende:

[..]

Volgens mij is ie wel evensnel als Grosjean hoor, zolang ie niet eraf schiet dan. Ik zie hem nog wel Indycar kampioen worden als de F1 hem zat is.

[..]

Enige race waar Williams langzamer dan Ferrari was, was China...
pi_139777766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Enige race waar Williams langzamer dan Ferrari was, was China...
Het gaat uiteindelijk om de punten, niet alleen de trainingstijden.
.
pi_139777833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:22 schreef Fer het volgende:

[..]

Het gaat uiteindelijk om de punten, niet alleen de trainingstijden.
Ik bedoel hun pace in de race. Elke keer werden ze opgehouden door een langzamer auto.
Melbourne: Duidelijk best of the rest.
Kuala Lumpur: Opgehouden door Button
Bahrein: Zouden rond de 3rde plaats moeten finishen, maar een probleem in de laatste stint.
China: Hadden niet de pace.
pi_139777838
Ach, misschien dat de ervaringen met Maldonado ervoor zorgen dat dat extreme paydrivergedoe eens tegen het licht gehouden wordt.
pi_139777876
Jammer van Vettel, is toch weer iemand die om P3 had mee kunnen doen, denk niet dat ie hoger komt dan P6 morgen, als zn auto het al vol houdt. Mooi van Bottas en vooral toch ook Grojean, hopelijk pakt ie ook flink wat punten morgen. Fijn dat Raikonen nu ook weer in de buurt zit van Alonso, hopelijk houdt hij dat vol. Hopelijk kan Hulk nog wat goed maken morgen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 15:26:50 #257
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139777882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik bedoel hun pace in de race. Elke keer werden ze opgehouden door een langzamer auto.
Melbourne: Duidelijk best of the rest.
Kuala Lumpur: Opgehouden door Button
Bahrein: Zouden rond de 3rde plaats moeten finishen, maar een probleem in de laatste stint.
China: Hadden niet de pace.
Kan wel zo zijn, maar zoiets valt over bijna ieder team wel te zeggen. Wil je alles eruit halen dan zal Williams beter haar best moeten doen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139777943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik bedoel hun pace in de race. Elke keer werden ze opgehouden door een langzamer auto.
Melbourne: Duidelijk best of the rest.
Kuala Lumpur: Opgehouden door Button
Bahrein: Zouden rond de 3rde plaats moeten finishen, maar een probleem in de laatste stint.
China: Hadden niet de pace.
Mooie excuses, uiteindelijk gaat het om het resultaat. En ik denk nu Raikonnen er ook weer bij is, Ferrari sneller zal zijn, aangezien ze ook meer geld hebben om te blijven ontwikkelen.

Misschien dat ze Force India nog kunnen verslaan, maar voorlopig doen ze het erg goed.
.
pi_139777947
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar zoiets valt over bijna ieder team wel te zeggen. Wil je alles eruit halen dan zal Williams beter haar best moeten doen
Ferrari had in geen 1 race problemen. McLaren is gwn langzaam en Force India mist downforce.
Pikorde is dit: Mercedes, Red Bull, Williams, Ferrari, Force India, McLaren en Lotus.
pi_139777992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:29 schreef Fer het volgende:

[..]

Mooie excuses, uiteindelijk gaat het om het resultaat. En ik denk nu Raikonnen er ook weer bij is, Ferrari sneller zal zijn, aangezien ze ook meer geld hebben om te blijven ontwikkelen.

Misschien dat ze Force India nog kunnen verslaan, maar voorlopig doen ze het erg goed.
Ik had live timing in die race en ze waren gwn sneller dan Ferrari in clean air.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 15:32:48 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139778069
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ferrari had in geen 1 race problemen. McLaren is gwn langzaam en Force India mist downforce.
Pikorde is dit: Mercedes, Red Bull, Williams, Ferrari, Force India, McLaren en Lotus.
Mclaren is helemaal niet langzaam, die stonden in Melbourne gewoon 2 en 3 op het podium.
De rest van de andere races hadden ze gewoon pech of werden ze opgehouden door langzamere tegenstanders, in de regen zijn ze gewoon slecht. Hier komt de snelheid er gewoon even niet uit. Maar Mclaren is echt wel het 2de team.

See whut I did there?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 15:33:17 #262
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139778080
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik had live timing in die race en ze waren gwn sneller dan Ferrari in clean air.
Dat is mooi voor hun, maar het gaat om de eindpositie in de race. Als je goed bent in kwalificeren heb je al voor meer dan de helft een goed resultaat te pakken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139778100
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik had live timing in die race en ze waren gwn sneller dan Ferrari in clean air.
Als je dan met die setup vervolgens niet erlangs kan komen, heb je er nog niks aan. Resultaat telt.

Zelfde voor Hamilton, die afgelopen jaren ook de snelste was, alleen sleten zijn banden na enkele ronden al.
.
pi_139778171
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is mooi voor hun, maar het gaat om de eindpositie in de race. Als je goed bent in kwalificeren heb je al voor meer dan de helft een goed resultaat te pakken
Dus Force India is ook sneller dan Ferrari? Williams is in de race gwn sneller. Je kan me niet wijsmaken dat Red Bull voor China langzamer waren dan Ferrari, Force India, McLaren en Williams.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 15:37:56 #265
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139778198
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Dus Force India is ook sneller dan Ferrari? Williams is in de race gwn sneller. Je kan me niet wijsmaken dat Red Bull voor China langzamer waren dan Ferrari, Force India, McLaren en Williams.
Nee, maar het resultaat telt. Daar wordt naar gekeken, niet naar welk team de fraaiste bolide heeft of het snelste door bocht x komt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139778220
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Mclaren is helemaal niet langzaam, die stonden in Melbourne gewoon 2 en 3 op het podium.
De rest van de andere races hadden ze gewoon pech of werden ze opgehouden door langzamere tegenstanders, in de regen zijn ze gewoon slecht. Hier komt de snelheid er gewoon even niet uit. Maar Mclaren is echt wel het 2de team.

See whut I did there?
Jammer dat het niet waar is.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 15:39:39 #267
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139778262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Jammer dat het niet waar is.
Je wilt dus duidelijk niet begrijpen wat ik bedoel.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139778275
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee, maar het resultaat telt. Daar wordt naar gekeken, niet naar welk team de fraaiste bolide heeft of het snelste door bocht x komt
Williams gaat niet snel door bocht x. Ze hebben een goede droge pace. Na Red Bull en Ferrari de beste. Wat is daar moeilijk aan? Helaas presteert hun auto in de regen niet optimaal, net zoals McLaren en Ferrari.
pi_139778292
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Je wilt dus duidelijk niet begrijpen wat ik bedoel.
Ik begrijp wat je probeert duidelijk te maken...
pi_139780163
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Williams gaat niet snel door bocht x. Ze hebben een goede droge pace. Na Red Bull en Ferrari de beste. Wat is daar moeilijk aan? Helaas presteert hun auto in de regen niet optimaal, net zoals McLaren en Ferrari.
Je hebt meer nodig dan alleen pace.

1: Goed kunnen kwalificeren
2: Goede racepace
3: Kunnen inhalen
4: Lage bandenslijtage
5: Goede tactiek

Voor alsnog heeft Williams alleen goede FP tijden en tijdens en bepaalt moment een goede pace tijdens de race.

Verder mengt Raikonnen, Grosjean en Mclaren zich nu ook weer in diezelfde strijd.
.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:41:08 #271
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_139783568
Teams loven om één aspect van hun prestaties is leuk voor analyses, maar aan het einde van de dag zinloos. Punten tellen.

Het gaat om het samenspel van alle aspecten en je moet zorgen dat ze goed bij elkaar passen. Als jij als team 100% van je budget uitgeeft aan aerodynamica, maar je versnellingsbak gaat elke race stuk, dan win je niks. Dan kan iemand wel roepen "ja maar ze zijn eigenlijk het beste team want hun aerodynamica is zo goed", maar dan negeer je 90% van de sport dat ook goed moet zijn. Je kunt wel een ontzettend goede (race)pace hebben, maar als de auto banden vreet, je coureurs in je auto hebt zitten die niet in kunnen halen, je auto onstabiel is in dirty air, etc. dan doe je het uiteindelijk toch niet goed.

Hierdoor vind ik het bandendebacel van vorig jaar ook zo'n zwarte pagina van de sport. Er waren enkele teams die hun auto perfect hadden afgesteld op de banden(slijtage), Force India voorop, en na de verandering in het regelement was het team nergens meer. Nu nam FI een gok door veel ontwikkelbudget naar die banden te alloceren, maar mid-season aanpassingen in het regelement kunnen teams gewoon kapot maken. Zonder het voordeel van weinig bandenslijtage had het team gewoon geen goede auto over.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_139785232
NicolaBILD twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:53:48 Marko just confirmed: "There's a hole in the gearbox, must be changed!" P15 forVettel tomorrow! reageer retweet
pi_139785751
Lag het aan mij of had Jordan z'n pruik een beetje vreemd op z'n hoofd vandaag? Aan de linker zijkant keek je zo tussen pruik en hoofd, leek het.
pi_139786238
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:41 schreef twiFight het volgende:
Hierdoor vind ik het bandendebacel van vorig jaar ook zo'n zwarte pagina van de sport. Er waren enkele teams die hun auto perfect hadden afgesteld op de banden(slijtage), Force India voorop, en na de verandering in het regelement was het team nergens meer. Nu nam FI een gok door veel ontwikkelbudget naar die banden te alloceren, maar mid-season aanpassingen in het regelement kunnen teams gewoon kapot maken. Zonder het voordeel van weinig bandenslijtage had het team gewoon geen goede auto over.
Laten we hopen dat we nu klaar zijn met dat zachte banden gedoe, gewoon goede banden zoals dit jaar. Geeft ook gelijk een andere krachtverhouding tussen de rijders, eens kijken of Vettel hier nog bovenop komt.
.
pi_139787064
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:41 schreef twiFight het volgende:
Hierdoor vind ik het bandendebacel van vorig jaar ook zo'n zwarte pagina van de sport. Er waren enkele teams die hun auto perfect hadden afgesteld op de banden(slijtage), Force India voorop, en na de verandering in het regelement was het team nergens meer. Nu nam FI een gok door veel ontwikkelbudget naar die banden te alloceren, maar mid-season aanpassingen in het regelement kunnen teams gewoon kapot maken. Zonder het voordeel van weinig bandenslijtage had het team gewoon geen goede auto over.
Dat was mede omdat tijdens silverstone verschillende auto's een lekke band kregen, dat had ook met veiligheid te maken (al geloof ik ook dat het aan een scherpe curb lag)
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef wimderon het volgende:
NicolaBILD twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:53:48 Marko just confirmed: "There's a hole in the gearbox, must be changed!" P15 forVettel tomorrow! reageer retweet
Straks iedereen weer zeggen dat Vettel slechter is dan ricciardo wanneer hij achter hem finisht
pi_139787341
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139787990
Mag dit?
En ik wist niet dat de torro rosso door newey was gemaakt
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:55:34 #278
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_139789184
quote:
Lijkt mij een beweegbaar aerodynamisch onderdeel. Zal wel weer een rel worden. Is het niet nu, dan wel tegen de tijd dat RB weer races gaat winnen.

quote:
En ik wist niet dat de torro rosso door newey was gemaakt
Toen nog wel dacht ik ja. Maar zo niet, dat is punt 4 nog steeds van kracht ;)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_139789455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Lijkt mij een beweegbaar aerodynamisch onderdeel. Zal wel weer een rel worden. Is het niet nu, dan wel tegen de tijd dat RB weer races gaat winnen.

[..]

Toen nog wel dacht ik ja. Maar zo niet, dat is punt 4 nog steeds van kracht ;)
Tja, en zo is puntje 3 ook moeilijk als je geen gelijke hebt ;)
pi_139790780
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef opreis het volgende:
Mag dit?
En ik wist niet dat de torro rosso door newey was gemaakt
Die STR was volgens mij de RBR van dat jaar ervoor, Minardi en Jordan hadden er zelfs een rechtszaak over aangespannen.
pi_139791065
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:19 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Die STR was volgens mij de RBR van dat jaar ervoor, Minardi en Jordan hadden er zelfs een rechtszaak over aangespannen.
Je hebt gelijk, tis een newey auto
pi_139792962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:23 schreef opreis het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, tis een newey auto
En sneller dan de RB4 ook, aangezien TR de sterkere Ferrari motor had.
.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 21:48:14 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139793117
In 2008 toen Vettel op Monza voor Toro Rosso een race won waren zowel de Red Bull als de Toro Rosso van de hand van Newey. Op dat moment was de Toro Rosso na alle aanpassingen sneller dan de Red Bull.

Later werden 'klantenauto's' verboden en moest Toro Rosso weer zelf de bolide ontwerpen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139797375
edit, dit waren geen foto's van de kwalificatie maar van VT3
pi_139800454
Ik mag toch hopen dat Ricciardo, als hij ook met deze beweegbare vleugels rijdt, dat hij niet weer gediskwalificeerd word. Die hele vorm van die vleugel ziet er ook zo uit dat hij kan buigen, hier zijn geen excuses meer voor en zal moeten worden verboden. :N

Jammer dat het wéér RBR is die overduidelijk vals probeerd te spelen. Dat er grenzen van de regels worden opgezocht, juich ik zeker toe. Maar dit is wel zo 'obvious' illegaal, dat ik het echt kinderachtig vind dat ze het nog proberen ook!
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:57:57 #286
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139805885
Dat laat me denken aan de Ferrari neus brug uit 2006. Die zag je ook loskomen op de onboard beelden, dat hebben ze daarna heel mooi opgelost door de uiteindeste verbergen in een tunneltje. Gaat hier al wat lastiger :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 11 mei 2014 @ 02:02:54 #287
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_139815305
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Ricciardo, als hij ook met deze beweegbare vleugels rijdt, dat hij niet weer gediskwalificeerd word. Die hele vorm van die vleugel ziet er ook zo uit dat hij kan buigen, hier zijn geen excuses meer voor en zal moeten worden verboden. :N

Jammer dat het wéér RBR is die overduidelijk vals probeerd te spelen. Dat er grenzen van de regels worden opgezocht, juich ik zeker toe. Maar dit is wel zo 'obvious' illegaal, dat ik het echt kinderachtig vind dat ze het nog proberen ook!
Nu heb ik RBR al niet hoog zitten, maar ze mogen van mij proberen waar ze zin in hebben. Maar als je dan gesnapt wordt en gediskwalificeerd wordt, een boete krijgt of x races niet mee mag doen, dan moet je ook niet huilen en het als een man incasseren.

Als een team tijdens het seizoen gepakt wordt voor cheaten vind ik trouwens dat ze sowieso (naast evt. andere straffen) geband moeten worden van meerdere races. Daar zijn sponsoren namelijk ontzettend not amused over. Fans zijn er dan klaar mee, de FIA zal haar 'gram halen' met een fikse boete (en afpakken punten) en sponsoren willen niet meer met zo'n team geassocieerd worden dus de bedrijfswereld geeft ze dan ook een klap. Zodra je gaat cheaten doe je al niet meer aan sport en heb je niets te zoeken in de sport. En zo'n "ja maar we doen het omdat iedereen het doet" huilpartij als in de wielrensport zit ik echt niet op te wachten. Als de regels van de F1 je niet aanstaan dan ga je maar in een andere klasse rijden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 11 mei 2014 @ 02:09:40 #288
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_139815513
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat was mede omdat tijdens silverstone verschillende auto's een lekke band kregen, dat had ook met veiligheid te maken (al geloof ik ook dat het aan een scherpe curb lag)
Zo zwart-wit ligt het niet. Een aantal teams misbruikten de banden. Het ging ook vele races goed dus ik ben niet overtuigd dat de banden op zichzelf onveilig waren. Die curb in Silverstone was ook dubieus, dus grote kans dat 1+1 tot 3 geleid heeft.

Punt is dat een aantal teams competitief voordeel hadden bij het teruggaan naar de oude banden en die teams hebben dus ook flink zitten lobbien bij de organisatie. Het gaat er bij mij niet in dat die mensen dat 'voor de veiligheid' deden. Niemand wil een coureur in gevaar brengen, maar als die teams enige eigenwaarde hadden gehad, hadden ze eerst een race met de banden aan de goede kant van de wagen én met de aangeraden bandenspanning gereden, voordat ze gingen klagen dat die banden niet deugden.

Nu ik het er over heb heb ik érg veel respect dat Pirelli nog zo sportief meedoet aan de sport, want van alle stront die zij over zich heen hebben gekregen is misschien 10% hun eigen schuld en de rest niets anders dan zich aan de opdracht van de FIA houden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 11 mei 2014 @ 10:01:56 #289
369251 Geralt
of Rivia
pi_139819544
Ik zag gisteren een reclame van een of andere F1 docu/film die in première zou gaan.

Weet iemand toevallig hoe die alweer heet en of dat de moeite waard is? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 11 mei 2014 @ 10:05:37 #290
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139819596
Nu op Motors Tv de Monaco Grandprix Historique
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 mei 2014 @ 10:12:55 #291
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139819672
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zo zwart-wit ligt het niet. Een aantal teams misbruikten de banden. Het ging ook vele races goed dus ik ben niet overtuigd dat de banden op zichzelf onveilig waren. Die curb in Silverstone was ook dubieus, dus grote kans dat 1+1 tot 3 geleid heeft.

Punt is dat een aantal teams competitief voordeel hadden bij het teruggaan naar de oude banden en die teams hebben dus ook flink zitten lobbien bij de organisatie. Het gaat er bij mij niet in dat die mensen dat 'voor de veiligheid' deden. Niemand wil een coureur in gevaar brengen, maar als die teams enige eigenwaarde hadden gehad, hadden ze eerst een race met de banden aan de goede kant van de wagen én met de aangeraden bandenspanning gereden, voordat ze gingen klagen dat die banden niet deugden.

Nu ik het er over heb heb ik érg veel respect dat Pirelli nog zo sportief meedoet aan de sport, want van alle stront die zij over zich heen hebben gekregen is misschien 10% hun eigen schuld en de rest niets anders dan zich aan de opdracht van de FIA houden.
Ben ik het helemaal mee eens. Het aanpassen van de banden heeft het kampioenschap vorig seizoen behoorlijk verpest
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 11 mei 2014 @ 10:13:01 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139819675
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:05 schreef Fiorano het volgende:
Nu op Motors Tv de Monaco Grandprix Historique
Jacky Ickx _O_
pi_139819783
Mogen wel eens een beetje doorrijden zeg
pi_139820684
quote:
En ik wist niet dat de torro rosso door newey was gemaakt
Sommige F1-fans hebben het niet zo op feiten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_139821122
Van achterhoede team Minardi tot racewinnaar in 2008 met een wagen van RB Engineering (Newey) en toen die constructie verboden werd, weer afgezakt tot de achterhoede.

Vreemd genoeg dit jaar weer terug in de middenveld met een minder snelle coureur, een rookie en een zwakke motor.

Wie begrijpt het nog.
.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 mei 2014 @ 11:44:01 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_139821179
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:41 schreef Fer het volgende:
Van achterhoede team Minardi tot racewinnaar in 2008 met een wagen van RB Engineering (Newey) en toen die constructie verboden werd, weer afgezakt tot de achterhoede.

Vreemd genoeg dit jaar weer terug in de middenveld met een minder snelle coureur, een rookie en een zwakke motor.

Wie begrijpt het nog.
Over welk team gaat dit :?
TR is nooit teruggevallen...

Edit: snap hem al, dat hele verhaal klopt gewoon niet :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_139821213
.
pi_139821851
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:01 schreef Geralt het volgende:
Ik zag gisteren een reclame van een of andere F1 docu/film die in première zou gaan.

Weet iemand toevallig hoe die alweer heet en of dat de moeite waard is? :@
1 http://m.imdb.com/title/tt2518788/

Schijnt wel goed te zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 11 mei 2014 @ 12:15:21 #299
369251 Geralt
of Rivia
pi_139821865
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

1 http://m.imdb.com/title/tt2518788/

Schijnt wel goed te zijn.
Geen idee of het die is. Die is van 2013 volgens imdb?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 mei 2014 @ 12:42:22 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_139822482
Ik zoek een stream, viponlinesports.eu is stuk ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')