Jij wilt dus zeggen dat je die tekst begreepquote:Op donderdag 2 april 2015 15:34 schreef Elvi het volgende:
"Ik begrijp niet wat deze knopjes op mn mobiel doen dus zijn er hackers bezig geweest"
Nice try
Sorry ik geef wel eens spullen weg op van die Facebook-weggeefgroepenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij wilt dus zeggen dat je die tekst begreepIk kan er echt niets van maken. Hoe functioneren zo'n mensen in het dagelijks leven vraag ik me af...
Bij deze de vertalingquote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Klacht: overige koste niet. mij. schuld tel gehakt Vodafone
******** op 02 april 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
hey. Met ******. Met vriend. Heeft koste. Van
700 euro maar ze tel werd geblokt toen die 500 onder overige koste. Had. Maar hij heeft niks gedaan op ze,tel Maar, wel. Overige. Koste. Sorry ma. Het niet
Hem ze,schuld wand ze tel was,gehackt daarom die overige. Koste. Maar. Hij. Hoef. Het. Eigelijk. Niet betalen wand het niet hem ze schuld Gr. *********
Gewenste Oplossing:
We zij altijd, te vrede ma dit gaat te,ver
quote:Klacht: De overige kosten op de rekening van Vodafone zijn niet mijn schuld. Mijn telefoon is gehackt
******** op 02 april 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
Hey, met ******. Mijn vriend heeft een rekening gehad van 700 euro maar zijn telefoon is geblokkeerd toen hij 500 euro overige kosten had. Maar hij heeft niks gedaan op zijn telefoon wat deze kosten heeft veroorzaakt. Maar jullie rekenen nu wel overige kosten.
Sorry, maar het is niet zijn schuld, want zijn telefoon was gehackt. Daar komen waarschijnlijk die overige kosten vandaan. Maar ik vind dat hij het eigenlijk niet hoeft te betalen want het is niet zijn schuld dat hij hoge kosten heeft maar het is de schuld van de hackers.
Met vriendelijke groeten,
*********
Gewenste Oplossing:
Wij zijn eigenlijk altijd tevreden over Vodafone, maar deze hoge kosten zijn niet leuk.
Vraag ook gelijk om een nieuwe toetsenbord, de spatiebalk werkt niet goedquote:Klacht: telefoonnummer wijzigen Hollandsnieuwe
******* op 18 april 2015 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
aan de telefoon vertelde een juf dat dat niet kon stelde allerleivragen beniknugeenbaasover mijn eigenbeslissigenhetisompersoonlijkeredenenalshetnietkanwilik graagmijnabbonnementopzeggen
Gewenste Oplossing:
eennieuwtelefoonnummer aub
Je zou ook zelf naar dat adres kunnen gaan om het pakket daar af te gevenquote:Klacht: Postpakket van een ander PostNL
****** op 18 april 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn Klacht:
Afgelopen week heb ik van de besteldienst van PostNL een pakket onder boekstuknummer *******, bestemd voor de buren van nr ***, aangenomen. Er zou een briefje bij die mensen in de brievenbus gedaan worden met de memo dat het pakket bij mij zou zijn afgegeven.
Nu, ongeveer 5 dagen later staat de doos nog steeds in m’n gang.
Toch maar ff belen met de afzender KPN. Na 4 maal te zijn doorverbonden kreeg ik een telefoonnummer om weer zelf actie te gaan ondernemen. kortom na ruim 40 minuten heb ik deze klacht maar aan u geschreven.
Bij geen actie van uwerzijds blijft er niets anders over dan het pakket maar in de vuilcontainer te gooien, daar goedwillendheid kennelijk NIET door uw bedrijf wordt gewaardeerd.
M.vr.gr.
****
Gewenste Oplossing:
N.v.t.
Die tweede klacht is echt wtf..quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Vraag ook gelijk om een nieuwe toetsenbord, de spatiebalk werkt niet goed
[..]
Je zou ook zelf naar dat adres kunnen gaan om het pakket daar af te geven
quote:Klacht: niet gesport wel betalen Basic Fit
******* op 19 april 2015 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school
Mijn Klacht:
nou ik sta vanaf 2014 onder bewindvoering en wou gaan sporten heb geprobeerd mijn online aan te melden met mijn bewindvoering zijn rekening nummer dat was helaas niet gelukt tevens krijg ik een week of 2 weken erna een brief met daarin een pas en uitleg dat als ik zou betalen mijn basic fit inschrijving rond was ik heb die maanden oktober september november december niks verdient waardoor ik dus ook niet heb kunnen betalen vervolgens krijg ik een brief met een openstaand bedrag waarna ik gebeld heb het er niet mee eens te zijn omdat ik ook niet heb gesport heb ook uitgelegd dat ik wel verder wil sporten maar het niet eerlijk vind dat jullie mijn dit bedrag willen laten betalen dus er was afgesproken dat ik langs zou komen en ik werk voor mij eigen en heb een zware periode achter de rug met heel veel gebel geregel en nu dus volop werk heb er gewoon geen tijd voor gehad even langs te komen had ook geen vervoer i.v.m. inbeslagname rijbewijs dus snap da dat mijn fout is en heb het ook daarna aan de bewind overgedragen die zoals ik te horen kreeg dat er niks meer geregeld kon worden en vervolgens krijg ik een brief met 220 euro die ik zou moeten betalen en heb nog steeds niet 1 keer gesport ik wil nog steeds sporten en er is geld voor maar vind het onterecht dat dit zo opgelost zou moeten worden en heb schulden vandaar bewindvoering
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als jullie de niet ge sporten maanden niet factureren want heb me aangemeld met mijn bewind voerder zijn rek nummer wat vervolgens niet lukte en ik toch een brief krijg met daarin als ik betaal de inschrijving rond is geen probleem maar ik had geen inkomsten dus gewacht en nu dus een rekening die achterop het stapeltje schuld komt ik wil een rekening van deze maand en een pas zodat ik eindelijk kan gaan sporten heb het met mijn bewind erover gehad toen en hij zee zodra er geld is ik kon gaan sporten nu is er eindelijk geld en wil ik eindelijk gaan sporten hoop dat jullie dit fatsoenlijk op kunnen lossen telefonisch was er geen mogelijkheid er uit te komen werd heel makkelijk gezegd jij hebt je aangemeld dus je moet betalen vind ik heel erg kort door de bocht gereageerd en besloten ! Want heb niet 1 keer gesport ! en heb me niet aangemeld/betaald want er nog was geen geld ! dus zoals ik begreep nog niet ingeschreven hoop jullie genoeg informatie gegeven te hebben en dat iemand mij nu wel snapt
Groeten ************
Ik ruik van een kilometer afstand al dat het een virus/phishing mail is.quote:Klacht: verdachte email, Intrum Justitia
*********** op 27 april 2015 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus
Mijn Klacht:
ik ontving een email van intrum justitia over een te betalen bedrag. bij een betalingspoging gaf mijn ing de melding ”rekening nummer mogelijk foutief ingevuld”. ook de bijlage van de email durf ik niet te openen ivm virusgevaar. Zie hier de email:
Behandeld door : TransIP Domein Registratie
Direct tel. nr. : 088 – 452 71 31
Openstaande vordering, BELANGRIJK!
Geachte mevrouw/heer.
In de bijgevoegde factuur verwijzen wij u naar de eerder ontvangen herinnering(en). Wij stellen u hierbij
de gelegenheid om het verschuldigde bedrag van ¤93,50 met rente binnen 14 dagen te voldoen op
ons IBAN-rekeningnummer NL50ABNA0471467210 t.n.v. St. Derdengeleden Intrum Justitia Nederland B.V.
onder vermelding van het referentienummer.
Blijft betaling uit, dan zijn wij genoodzaakt cliënt te adviseren om over te gaan tot het opstarten van een
gerechtelijke procedure. De kosten die hieruit voortvloeien zullen geheel voor uw rekening komen.
Voor directe betaling en meer informatie over deze vordering gaat u naar onze website www.intrum.nl
U kunt hiervoor de gegevens gebruiken die op de factuur staan vermeld. U kunt hier
ook terecht voor overige vragen.
Hoogachtend,
Intrum Justitia
De buitengerechtelijke incassokosten kunnen zijn verhoogd met btw in het geval dat de schuldeiser een niet
btw-plichtige ondernemer is in de zin van art. 7 en 11 van de Wet op de omzetbelasting 1968
Intrum Justitia Nederland BV Handelend onder de naam Intrum Justitia
Postbos 84096 2508 AB Den Haag H.R. Den Haag 27134582
BTW nr. NL008488666B01 Lid van NVI
Gewenste Oplossing:
Als de onduidelijkheden worden opgelost. wat moet ik betalenb, waarom en aan wie. het moet een duidelijk kloppend rekeningnummer zijn, zodat alle schijn van spam weggenomen wordt. ik zou willen dat intrum met mij contact hierover opneemt. ik betaal uiteraard het bedrag als het klopt.
quote:Klacht: Dronken toegang tot Holland casino. Holland Casino
********** op 26 april 2015 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment
Mijn Klacht:
Ik heb het laatste half jaar meerdere keren dronken toegang gekregen tot Holland casino Enschede . Totaal heb ik binnen half jaar 4500 Euro verloren met roulette..
Gisteren avond was ik niet meer in staat rationele beslissingen te nemen en heb ik 3 keer 300 euro bij lopen pinnen een bedrag van meer dan 900 Euro verloren wat ik niet kan missen..
Vanmiddag heb ik gelijk een jaar verbod geregeld.. Ik begrijp dat ik zelf ook verantwoording draag maar dat geld ook zeker voor Holland Casino,U heeft een bijzondere zorg plicht naar u klanten toe… en ik begrijp dan ook niet dat mij Dronken toegang is verleend.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als wat ik gisteren avond Dronken bij heb lopen pinnen het bedrag van 900 euro terug gestort word.
Ehh ja?quote:Klacht: Automaat nr 63 Holland Casino
********* op 26 augustus 2014 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment
Mijn Klacht:
Zondagmiddag 24 Augustus 2014 om ongeveer 3.30 uur ben ik binnengekomen bij Holland Casino 0m 3 uurtjes gezellig te spelen Ik wil het heel netjes houden zoals u vraagt kost mij heel veel moeite .Ik speel meestal op machine nr 63 ik heb hier foto s van gemaakt.Ik heb voor 300.- euro verspeeld ik speel meestal 100,- euro voor een paar uurtjes gezelligheid allemaal eigen schuld .Ik heb vele malen aangegeven gesprekken gehad enz enz. dat er naar deze machine gekeken moet worden door een erkend bedrijf ik sta er op dat ik erbij bent .Ik heb geen spelletje of vrije spelen gehad voor 350- euro.In Holland Casino R,dam worden mensen met een kleine beurs flink gepakt.( Misbruik)
En dat is vele malen gebeurd hier is wat mis mee.Deze machine staat in de rokersruimte waar ik zelf niet mag komen ik rook niet.Ik heb nogmaals personeel hierover aangesproken ik ben echt door het lint gegaan dit mag niet gebeuren als je op 10 x 5 euro cent speelt en na 200 euro nog geen spelletje gehad heb dit is wel 200 x op de knop gedrukt toen over gegaan op 15 x 5 euro cent voor 100.- euro nog geen spelletje toen op 20 x 5 cent overgegaan dit mag niet gebeuren Holland Casino dit is misbruik.IK BEN THUIS GEKOMEN IK BEN VERSCHRIKKELIJK GAAN HUILEN HOE HIER DE KLEINE MAN GEPAKT WORD NIET GESLAPEN GESPREKKEN GEHAD MET MIJN MAN IK WOU NIET MEER ENZ ENZ . Ik weet ik moet niet meer gaan want dat de kleine man gepakt woord vind ik heel erg, ik kom voor alle mensen op die hier mee te maken hebben of gehad hebben en die nog hiermee zitten .Ik probeer uit alle macht mensen te bereiken via media of wat dan ook. enz enz want hier moet iets tegen gedaan woorden. ik weet dat ik na vele gesprekken het hier niet bij laat zitten .Dat Holland Casino in de min staat dan moet dat niet bij de kleine man gehaald worden .Er woord gezegd we keren genoeg uit ja bij de grote gokkers maar niet bij de kleine man .Ik krijg zomaar een mastercard voor gratis drinken en vele mensen met mij.Ik wil al mijn rekeningen laten zien om de hoeveel tijd ik gepind heb.Ik had er een nieuwe auto van kunnen kopen .Ik weet ook dat ik niet had moeten gaan maar Holland Casino maar een mens mag toch wel een klein beetje ontspanning hebben .
Gewenste Oplossing:
Ik wil een bedrag van zeker 5000.- schadevergoeding en wil dan ook nooit meer in Holland Casino Rotterdam komen .Ik Hoop dat Holland Casino uit eer en geweten handelt.
Het casino de schuld geven van jouw eigen geldverlies door jouw eigen gokverslaving...quote:
Zo is mijn geleerd, maar mijn is niet geleerd om fatsoenlijk te schrijven.quote:
Zeik(nat)wijfquote:Klacht: Rio Grande

**** op 08 mei 2015 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark
Mijn Klacht:
Beste Walibi,
Vandaag 7 mei 2015 ben ik naar Walibi geweest samen met mijn vriend wij kwamen hier om 13.00uur aan. We zijn als eerst in de crazy river geweest en daarna de rio grande.
Bij bijde achtbanen stond dat je hier nat kunt worden, maar in de Crazy river werd je niet echt nat hooguit een paar spetters.
In de el rio grande gebeurde het tegenovergestelde mijn broek werd drijf nat inclusief mijn schoenen. Kortom alles was doorweekt. Hierna ben ik naar de informatie balie gegaan om te zeggen dat dit wel echt twee uitersten zijn. Ik heb uitgelegd dat wij hiervoor geld gespaard hebben en dat het heel vervelend is omdat we nu naar huis moeten.
Als ik namelijk nog de heledag door het park zou lopen zou ik ziek worden. Uw collega zei dat ze ons niet kon helpen. Daarna vroeg een andere collega of hij kon helpen toen ik bij hem mijn verhaal deed werd ik gewoon uitgelachen.
Ik vind het schandalig hoe ik behandeld werd. We hadden gehoopt op een leuke dag, maar helaas hebben we het park om 14.00uur al moeten verlaten.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen en dat het niet vaker gebeurd bij andere park bezoekers.
Met vriendelijke groet,
Julia
Gewenste Oplossing:
Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. En mensen die hier veel voor hebben gespaard voortaan niet zo te behandelen.
Ik ga volgende keer in het zwembad ook maar klagen dat ik nat ben geworden..quote:
quote:Mijn Klacht:
Op uw kilopak regular koffiebonen staat een spelfout
‘Koffie voelt voor sommige’ en dat moet zijn sommigen.
Gewenste Oplossing:
Als wij een nieuw kilopak kunnen krijgen zonder spelfout.
lolquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Leuke trollpoging van Tong80 op klacht.nl
(help vooral deze reeks maar om zeep met dit soort dingen)
Sodefuck, ze hebben die meuk ook gewoon doorgemailt naar FOK! hequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Leuke trollpoging van Tong80 op klacht.nl
(help vooral deze reeks maar om zeep met dit soort dingen)
Klacht: Al een heel jaar dezelfde TT Fok Forumquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
lol
Kans overigens dat het tong80 is lijkt me vrij klein.
Alsof Danny of Yvonne deze klachten lezenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sodefuck, ze hebben die meuk ook gewoon doorgemailt naar FOK! he![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Klacht: zo zit dat dus Primeline
helpt toch niet op 14 mei 2015 over Primeline in de categorie Leningen
Mijn Klacht:
na veel rekenen en informatie opvragen ben ik er helemaal uit .
zo als ik heeft iedereen die een kredietkaart van primeline en aanverwanten heeft geen doorlopend krediet maar een rentekredietlening .
en dan komt de vraag wat is een rente kredietlening ik leg dit uit in de vorm van informatie en getallen .
een rente krediet is een lening waarbij men bijvoorbeeld 1,3% renten betaald in de maand januari dan is het aflossingspercentage bij 3 % 1,7%
maar bij een flexibele renten kan het zo maar zijn dat men een maand of wat later ineens 1,884% renten moet betalen en dit min 3% is 1,116% aflossing
en vanaf dat moment betaalt men meer renten dan wat men aflost .
in mijn geval kom ik tot de volgende rekensom .
¤1.114,62 + 20,585% = ¤ 229,44 – 28,4087 % = ¤ 381,83 = ¤ 962,23
dit hout in dat ik na een jaar ¤ 152,39 heb afgelost dus ¤ 77,05 minder dan wat ik aan renten heb betaald .
pas als men niets meer opneemt word het bedrag minder heel heel langzaam
en dit is zelfs voor een firma als primeline niet genoeg want zo als ik al meer heb gezegd op slinkse wijzen weten ze er nog meer geld uit te slepen .
0,01 cent 0,02 cent na een jaar 0,08 cent en zo word het steeds meer .
ik roep iedereen op overzichten op te vragen en aan het rekenen te gaan want ik stel nog steeds dat primeline een criminelen organisatie is .
en dat ga ik bewijzen ook .
want ik kan dan wel laag zijn opgeleid tot de 100.000 cent kan ik het geheel uit rekenen.
en dat is waar ik nu aan begonnen ben .
ik schrijf nog een keer mijn aders op en hoop dat er meer mensen zijn die het met dit bedrijf en aanverwanten hebben gehad .
want het stelen van 0,01 cent is volgens de wet stelen ook al is dit voor primeline en aanverwanten de normaalste zaak van de wereld .
is getekend <naam en adres> Helmond .
Gewenste Oplossing:
daar word aan gewerkt
Dus geen Emmaquote:'Klachtensite bedondert de boel'
Wessel Wit
AMSTERDAM -
Gebruikers van de grootste klachtenwebsite van Nederland worden massaal voor het lapje gehouden. Dat claimen veel bedrijven waarover op de site gemopperd wordt.
Op Klacht.nl klagen duizenden consumenten per week over alle mogelijke merken en winkelketens, waarbij de schijn wordt opgehouden dat bedrijven de klachten daadwerkelijk in behandeling zullen nemen. Maar grote namen als Vodafone, ANWB, Etos, Kruidvat, Efteling, Samsung, Heineken, Nationale Postcode Loterij, Veolia en Albert Heijn werken bewust niet aan de site mee.
Onopgelost
Met als gevolg dat commentaren wel openbaar op internet verschijnen, zonder dat ze worden opgelost. „Voor consumenten is dat vervelend en onbevredigend”, reageert een woordvoerder van Vodafone. „Klachten blijven ergens zweven op een commercieel platform.”
Volgens de zegsman moeten bedrijven betalen om klachten op Klacht.nl op te lossen. „Daar werken wij niet aan mee, waardoor er nu staat dat Vodafone een oplospercentage heeft van 0 procent. Belachelijk. Daarmee worden we onterecht zwartgemaakt en onder druk gezet om toch met deze partij in zee te gaan.”
Albert Heijn denkt er hetzelfde over. „Wie een probleem met ons heeft, moet bij ons aankloppen, niet bij derde partijen.” Een voorlichtster van de Efteling vindt het jammer dat sitebezoekers op het verkeerde been worden gezet. „Wij hebben een eigen afhandelingssysteem dat prima werkt. Met commentaren die terechtkomen op Klacht.nl doen wij dan ook niets.”
Nepmedewerkers
Wat de bedrijven ook in het verkeerde keelgat schiet, is dat Klacht.nl de indruk wekt dat er echt medewerkers zijn die klachten in behandeling nemen. Onder geplaatste berichten komt een reactie van een willekeurige naam en een fotootje te staan. Het blijkt een computergestuurd antwoord: de personen in kwestie bestaan niet en de gebruikte foto’s zijn nep.
Site-eigenaar Allard Nooteboom geeft toe dat het gaat om fictieve werknemers. „We wilden automatische reacties persoonlijk laten lijken.” Na vragen van deze krant zijn de foto’s vervangen door tekeningen.
Over de overige kritiek zegt hij: „Het klopt dat we ook klachten accepteren van bedrijven die niet met ons meewerken, maar het is niet onze bedoeling om firma’s te benadelen. Natuurlijk zijn we een commerciële partij. Bedrijven betalen echter alleen als ze onze site willen integreren in hun eigen systeem.”
De omstreden methode van Klacht.nl – bedrijven aan de schandpaal nagelen als ze niet meewerken – lijkt wel te werken. De ANWB is voor de druk gezwicht en gaat de site binnenkort betalen voor een samenwerking.
Ehh ja? Hopen dat ze deze koekje repareren?quote:Klacht: Oreo koekje Lu
*********** op 27 mei 2015 over Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Mijn Klacht:
Geachte klantenservice,
Op 27 mei jongstleden heb ik een pak Oreo koekjes gekocht bij de supermarkt bij mij in de buurt. Na het het open maken van de verpakking kwam ik tot de ontdekking dat het koekje omgekeerd op de crème laag zat. Dit stelde mij diep teleur. Ook was de crème laag te dun om van het koekje te kunnen genieten. Vandaar deze mail, hopende dat u iets voor mij kunt betekenen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als u dit Oreo koekje zou willen herstellen. Het is eventueel een mogelijkheid om dit koekje op te sturen.
Met vriendelijk groet,
<verwijderd>
Meh, dit is gewoon een flauwe grappenmaker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:11 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ehh ja? Hopen dat ze deze koekje repareren?
quote:Klacht: dat ik wil stopen de mee Kredietbank Rotterdam
<weg> op 11 juni 2015 over Kredietbank Rotterdam in de categorie klachtmelden
Mijn Klacht:
ik heb een klacht over merrvrouw <weg> ik loop met me ge zonheid de klooten en nu moet ik naar het zieken huis voor een operatzie aan me voet en nu wil ze mij niet helpen met rijstkosten de voor di=us ik wil de gewoon mee stopen gr <weg>
Gewenste Oplossing:
dat ik er gewoon mee wil stopen
Betere oplossing, niet meer met je dronken kop impulsieve dingen doenquote:Klacht: dacht dat woekeren verboden was in Nederland Ultimoo
<weg> op 09 november 2011 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus
Mijn Klacht:
Ik heb onlangs in een dronken bui wat domein namen aangevraagd bij Hosting2Go. Die kostten iets van 30 euro per stuk omdat het ging om eu en .com domeinen. Ik doe dat wel vaker impulsief en meestal is dat niet zo’n probleem (ik wil het nu niet hebben over gebrek aan bescherming tegen impuls aankopen door Hosting2Go)maar nu stond op moment van automatisch afschrijven het te betalen bedrag niet op mijn rekening. Na wat waarschuwingen die mij ontgaan zijn werd de incasso overgedragen aan Ultimoo. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik voor twee betalingen die oorspronkelijk 30 Euro per stuk zouden kosten bij automatische afschrijving nu een bedrag van ¤166,13 per domeinnaam zou moeten betalen vanwege mijn verwijtbare nalatigheid. Let op: dus niet ¤ 60 Euro maar ¤ 332,26 voor een te late betaling, een boete van meer dan 500%!! Als ik daarover bel met medewerkers van Ultimoo wordt mij medegedeeld dat ik en enkel ik zelf te verwijten ben en als ik vraagtekens zet bij de hoogte van de extra kosten wordt tot nu toe nerveus de hoorn op de haak gegooid of er wordt een deal gesloten; helft van bedrag of ten minste het hoofdbedrag zijn uitspraken die ik dan hoor, afhankelijk, lijkt het wel, van de stressbestendigheid van de betreffende medewerker wat doet vermoeden dat men bij Ultimoo wel degelijk weet dat de kosten die zij in rekening brengen buitensporig en wellicht crimineel hoog zijn.
Gewenste Oplossing:
verlaag extra kosten tot acceptabel en vooral wettelijk toegestaan niveau!
Volgens mij kan je toch ook een gezonde happy meal halen tegenwoordig?quote:
Doe eens niet zo verschrikkelijk overdreven zeg. Mijn kleine van net een jaar krijgt ook wel eens patat. Zo gek of ongezond is dat echt niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:38 schreef Moira. het volgende:
Wtf? Een baby van 1,5 jaar, die nog niet eens kan praten (dus vragen om ongezond eten) en meestal nog niet eens van het bestaan van ongezond eten af weet, patat willen voeren? En dan klagen over 'de niertjes' vanwege het zout wat erop zit? Wat dacht je van je kind gewoon geen patat willen voeren? What the flying fuck???
WTF? Waarom zou je een baby patat voeren? Ik kan daar echt niet bij, hoor..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Doe eens niet zo verschrikkelijk overdreven zeg. Mijn kleine van net een jaar krijgt ook wel eens patat. Zo gek of ongezond is dat echt niet.
Daarnaast wat Erasmo zegt, gewoon zonder zout.
Heeft hij ook de Grote K gekregen door magnetronmaaltijden van de Appie?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:48 schreef N22 het volgende:
Klacht: Offtopic pedagogisch geneuzel
<weg> op 13 juni 2015 over fok-forum in de categorie Internetfora's
Ik probeer gewoon het klacht.nl-topic te lezen maar men spamt het topic vol met pedagogische discussies over het dan wel niet voeren van patat aan peuters
gewenste oplossing:
Weer ontopic en een PlayStation voor mijn zoons die straks hun vader zullen moeten missen
Ja en zijn ook nog eens autistiesquote:Op zondag 14 juni 2015 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft hij ook de Grote K gekregen door magnetronmaaltijden van de Appie?
Op deze manier denken dat je iets gaat krijgenquote:Klacht: verslaafd Van Nelle
<verwijderd> op 18 juni 2015 over Van Nelle in de categorie Tabaksbedrijf
Mijn Klacht:
ik ben nu een man van 52 en rook al van af mijn 12 de jaar van nelle maar nu is mijn de vraag als ik in een bedrijf 25 jaar dienst doet krijg ik een gouden horloge nu rook ik al wel 40 jaar de beste tabak altijd 50gram pakje in de twee dagen hoe zit dat dan bij jullie kom ik in aanmerking voor pakje shag van van nelle natuurlijk naar 40 jaar zo veel genot en trouwe roker te zijn met vriendelijke groet <verwijderd>
Gewenste Oplossing:
als ik iets hoor van jullie
Geregeldquote:Op zaterdag 20 juni 2015 04:26 schreef bamibij het volgende:
ps je hebt de klacht niet geanonimiseerd
Stel je niet zo aanquote:Klacht: kassa Etos
<verwijderd> op 19 juni 2015 over Etos in de categorie Drogisterijen
Mijn Klacht:
het valt me op dat in Boxmeer de caissière in staat is me ongemakkelijk te maken!
“hebt u het gevonden?”
“is dit het geworden”?
“Spaart u Ais Miles?”
“anders nog iets?”
“Gaat het zo mee?”
“Pinnen?”
“Moet er een zakje omheen?”
“Is het voor een cadeau?”
“Wilt u de bon?”
“prettige dag!’
Dit alles heeft niet alleen bij een persoon maar bij allen zulk hoog robotgehalte dat het opvalt. Het is super onecht en ik voel me er ongemakkelijk bij.
Leiden jullie zo op dat wij moet lijden?
Als ik ook naar Kruidvat kan voor een zelfde product verdient dat mijn voorkeur
Gewenste Oplossing:
Als iemand aan de kassa normaal doet! Zichzelf is en niet at opgelegde gedoe
Ik denk eerder dat je een crisisdienst moet bellenquote:Klacht: razia door personeel gansenhoef Albert Heijn
<verwijderd> op 20 juni 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
op een zekere 10 juni heb ik een ernstige zaak meegemaakt met medewerkers van de filiaal gansenhoef.
na een woordenwisseling op gaasperplas met een cassere liep ik trug teluursteleende en thuis aangekomen was ik in grote angst een hele groep en de hele team van dit filiaal wachten mij op bij buru gansenhoef politie.
aan de situatie te zien wilden zij geweld gaan gebruiken en meen dat zen met zijn alle valse aangiftens hebben gedaan tegen mij.
ik herkende alle medewerkers van dit filiaal dus het is geen vergissing.
er erd ook een vuurwapen getoont en ik ben met een ambulanse mee genomen naar het ziekenhuis inverband hardklachten en ben nu opgenomen.
ik ben erg angstig en duft niet de straat op met mijn kinderen.
Gewenste Oplossing:
zaak komt zeker voor maar wil een schade vergoeding voor de schade zoals letsel schade en spygische schade.
quote:Klacht: Sim Vodafone
<weg> op 24 juni 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
hallo Vodafone.
Mijn sim – beheer is geblokter hoe kan ik geblokter weer op haven
Gewenste Oplossing:
Ja
Kan iemand dit vertalen?quote:Klacht: Goede dag mf of minner Facebook
<weg> op 05 juli 2015 over Facebook in de categorie Social Media
Mijn Klacht:
Mijn festbook <weg> u email <weg>@hotmail.com imand gegekt.Als kan y blokiren festbooka <weg>.Kan u opnemen kontakt met mijn op tel numer 06<weg>.Of op mij email <weg>@hotmail. com.Grutje <weg>
Gewenste Oplossing:
Wanner u bl deize fb <weg> iz niet meer voor mij iz gegekt.
iets met gegakt zal wel gehackt moeten zijn. En blokiren blokkeren.quote:
Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...quote:Klacht: Zwaar irritante casiere Aldi
<weg> op 18 juli 2015 over Aldi in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
In Aldi Schagen zit er 1, echt niet te geloven. Dat mens achter de kassa heeft altijd commentaar. Dat ze die nog een baan aanbieden is bizar. Laatst ook weer, ik had 2 artikelen die ik na het afrekenen in een tasje wilde doen…..Wilt u de boodschappen inpakken bij de inpaktafel dank u! De keren dat ik daar ben hoor ik haar altijd, triest mens. De mensen in Schagen weten wel wie ik bedoel…..
Gewenste Oplossing:
Als zij niet meer achter de kassa zit
Jezus die klachtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
bij de AH doet iedereen dat, na het afrekenenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
Wereldkundig makenquote:Beste,
Zojuist getracht om de halve finale darts op de ipad te bekijken voor 3,99
Nadat je hier akkoord voor hebt gegeven en je rekening hiervoor is belast, zegt men: dit is alleen te volgen op de computer of laptop!!
Zo kan ik het ook!! Eerst late betalen en daarna zeggen dat het niet kan! Bovenal de bank gebeld: je kunt het bedrag niet laten storneren.
Petje af!! Graag een reactie of terugbetaling van dit luttele bedrag, anders ga ik het wereldkundig maken. Denk nu niet: dat doet men niet, deze persoon doet dat wel, o.a. via FB.
Had ik laatst ook bij Kruidvat, heb toen een tasje voor ¤ 0,10 gepindquote:Mijn Klacht:
Het weekend gingen wij shoppen in Assen voor de kleine meid.
We kregen bij VD een tas en bij de volgende winkels hadden wij geen tasje nodig. Immers wees zuinig met plastic.
Aangekomen bij prenatal was onze tas vol.
Bij prenatal kochten wij voor 80¤ aan kleertjes.
We hadden veel hoor, aan de prijs ligt het daar niet.
Wat schepte mijn verbazing. Tasje mevrouw, 010¤.
Ik heb het niet bedacht hoor, stelde de bijdehande verkoopster mij gerust.
Ik was des duivels, maar hield mij in.
Wanneer het aan mij had gelegen, Had ik netjes gezegd.
Sorry hoor, ik ga niet met kleertjes over straat lopen.
Maar dit wilde ik mijn schoondochter niet aan doen.
Wanneer er geen tasje af kan bij besteding van 80¤
Vraag ik mij af!!!
Wie heeft dit bedacht???
Zolang zij dit beleid handhaven.
Tasje 0.10¤
Mij niet gezien!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben 46 jaar. Heel veel fijn gewinkeld.
Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het voelde zo goedkoop. Gewoon akelig!
Het was net of stond ik in de supermarkt of in 1 of andere goedkope rommel winkel.
Tasje 0.10¤,
Wie heeft dit bij prenatal bedacht.
Dat is toch niet netjes.
Tasjes met grote letters. Prenatal beheren gratis te zijn!
Vanaf 14 jaar hoort iedereen een ID-kaart of paspoort bij zich te hebben voor de indentificatieplicht.quote:Mijn Klacht:
12 kaarten gereserveerd en ruim drie uur van te voren persoonlijk bij de kassa afgehaald en betaald. Het ging om 10 tiener kaarten (10 leerlingen)en 2 volwassen (2 begeleiders). Echter bij binnenkomst dus drie uur later kwam een gedeelte van de leerlingen niet binnen. Ze moesten aantonen dat zij 16 jaar zijn. Aantonen konden ze wel door middel van een persoonlijk ov chip kaart met foto en geboortedatum. Helaas geen id bij zich. Wij waren niet op de hoogte dat het aantonen van id noodzakelijk was bij het bekijken van een film voor 16 jaar en ouder. De beveiliger was erg onvriendelijk in haar communicatie naar de leerlingen en begeleiders toe. Wij vonden dat een zeer onplezierige ervaring. Deze examenklas keek al weken uit naar dit uitje. Deze is verstoord door de aanpak van uw medewerker en uw beveiliger. Er waren al leerlingen binnen en aan hen is er geen id gevraagd.
Gewenste Oplossing:
Bij de kassa als goede service nog extra benadrukken voor het belang van een id bij een film voor 16 jarigen.
Een beveiliger die klantvriendelijkheid belangrijk vindt en het uitdraagt in haar communicatie.
Alle medewerkers consequent zijn in het vragen van een id
Gewenste oplossing staat niet echt in verhouding met de klacht.quote:Mijn Klacht:
Geachte heer, mevrouw,
mijn vrouw en ik komen (helemaal) uit Almere om in Pathe Zaandam te gaan kijken naar "Lucy" op 19-8-2014, voorstelling 19:50. Wij staan om 19:53 bij de kaartverkoop bali, waarnaar de verkoper (en ik vermoed senior medewerker gezien het zwart shirt) ons meldden dat we niet meer de zaal in mogen vanwege het beleid dat op 1 augustus is ingegaan. Echter wordt dit NIET gecommuniceerd middels de Pathe APP (IPHONE) die wij hadden geraadpleegd. U kunt dit nakijken.
Als je als organisatie die het zwaar te voorduren heeft onder digitale verspreiding van films, maak je met dit beleid niet bepaald vrienden. Als je dan ook een andere betekenis ophangt aan het woord 'service' en mensen aangeven dat ze niet om de hoek wonen en voor 5 minuten parkeren ¤ 2 euro worden getild door Qpark, creer je ex-klanten in 3 minuten tijd.
Verder geeft Pathe aan dat men tijdens de film wel naar de WC mag. Echter lopen er ook geregeld mensen weg bij een film vanwege de "bittere smaak". Dus beste "bedenkers" hoezo "rustig genieten van de film" als je dweilt met de kraan open?
Ik kan kortom niks anders concluderen dan dat dit een 'schijn' service, is waarbij ik me toch afvraag hoe Pathe zich zo kan vergissen.
Met vriendelijke groet,
Wouter La Vile
Gewenste Oplossing:
Pathe Unlimited voor een jaar. (x2 personen)
Oplossing bedrijf:quote:Klacht: android navigatie 4.2.2 Merk ??? Car audio expert in Spijkenisse
<weg> op 17 juli 2015 over Car audio expert in Spijkenisse in de categorie Auto Onderdelen
Mijn Klacht:
navigatie ziet er leuk uit,maar is rommel satellieten zoeken werkt pas na soms 10 minuten Maakt niet uit waar je de ontvanger neerlegt.
Systeem is zeer onnauwkeurig zit 100 meter en meer in het aankomst punt.radio is ook minder dan de standaard radio (Opel Corsa D
Ik zeg afblijven!!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
ik denk dat ik niet meer tevreden kan worden.
Reactie klager:quote:Geboden Oplossing:
Klant is helaas eigenwijs en we hebben de klant zelfs aangeboden product terug te sturen voor geld terug, omdat je sommige klanten ondanks alle inzet niet tevreden kunt krijgen.
Dit systeem werkt perfect en elke klant is er tot nu toe zeer tevreden mee. Deze klant heeft het systeem zelf gemonteerd en de GPS antenne onder het dashboard geplaatst en we hebben meerdere malen aangegeven deze OP het dashboard te plaatsen voor het beste ontvangst. Blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen en plaatst toch een klacht. Wij installeren dit systeem altijd vakkundig en dan werk het systeem altijd naar volle tevredenheid.
jammer dat deze klant onze adviezen niet wil opvolgen en zelfs niet op ons aanbod van geld terug wil ingaan....
Reactie bedrijf:quote:De GPS antenne ook geplaatst op de aangegeven plaats maar levert geen beter resultaat op,GPS signalen worden niet tegen gehouden door een dun stukje plastic.zit ook geen gebruiksaanwijzing bij wordt gezegd dat je die op het toestel kunt vinden maar niet waar?
Wat geld terug betreft ik durf het niet op te sturen,want het glas was al beschadigd er zat ook geen folie op,dus ik weet niet of ik mijn geld wel terug zie?
die mijnheer <weg> denk dat hij met een snelle jongen te maken heeft maar ik ben 77 Jaar dus hier is het allemaal serieus
boven dien wil ik graag het merk van het toestel weten zodat ik verder kan.
quote:4 uur geleden - De gebruiksaanwijzing zit onder: Applicaties -> adobe reader -> PDF user manual. Uit onze ervaring kan een heel dun plastic de GPS signalen WEL tegenhouden. Deze opmerking van u geeft het vermoeden dat u de GPS antenne helemaal niet op een andere plek heeft geprobeerd. Ik denk helemaal niet dat u een 'snelle jongen' bent, maar u was redelijk 'snel' met 2x telefonisch contant op de dag van de bestelling om te vragen naar de status. Ik heb u zelfs het zendingnummer telefonisch doorgegeven omdat u niet kon wachten op de status email en op zondag via de email contact met u gehad om uw vragen te beantwoorden. U heeft mij ook na ontvangst van het pakket gebeld om te laten weten hoe prachtig deze wel niet was, en dat u het toestel wilde houden ondanks wat kleurverschil met het dashboard van de auto. Vreemd dus dat u daarna met opmerkingen komt dat het glas beschadigt zou zijn. Al met al gaat u vrij respectloos om met onze service. De slogan van deze website is 'helpt klachten oplossen' maar uw enige doel is om bedrijven helpen zwart te maken.
Duidelijkquote:Klacht: rokken nummer van die rok 1506240413684493 Light in the box
<weg> op 23 juli 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica
Mijn Klacht:
halle met <weg> ik een klach over hun ik mijn rokken terug sturen maar het lukt niet ik heb een code gekregen maar ik niet openen dat luk niet ik heb bricht gestuur maarik niest van en nog eens geprobeer moet allemaal via feesbock ik weet niet meer wat moet doen kunt u mijn helpen wand ik wil die rokken zo znel mogelijk weg heben ik mijn e-mail geven <weg>@upcmail.nl al vast bedank gr <weg>
Gewenste Oplossing:
niet teveden ik bestel daar nooi meer weer is veel te in gewikelt ik geen ander niet ik gevraag om te bellen geef is ook niet geen -email geef is ook niet
De reacties van het bedrijfquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Klacht over een GPS, met oplossing van bedrijf erbij
[..]
Oplossing bedrijf:
[..]
Reactie klager:
[..]
Reactie bedrijf:
[..]
quote:Klacht: dorlopen krediet stopt Primeline
<weg> op 27 juli 2015 over Primeline in de categorie Leningen
Mijn Klacht:
mij dorlopon krediet blokeerd vor wia eutkerig daroom blokeerd 2014 geld comen deze jaar niet blagelek ik ben 2 jaar wia uitkering eght doome bedrijf doom allemaal doom ………..!
Gewenste Oplossing:
10 jaar ik btalen niet klaar help help aleemaal legal mafiaaa
Denk je toch in dat je daar bij het bedrijf zit en de brieven moet beantwoorden....quote:
Hij heeft vast ooit eens een tv gekocht op afbetaling via Primeline, en heeft nu geen geld meer om de afbetalingen te doen.quote:
Als je bij de AH voor ¤80 aan boodschappen doet krijg je ook geen gratis tasje, wat een kutklachtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:54 schreef mime_negert het volgende:
Had ik laatst ook bij Kruidvat, heb toen een tasje voor ¤ 0,10 gepind
Maar wanneer ze precies zou hebben uitgelegd waarom ze er geld voor vragen zal het waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.
Deze klacht staat er ook sowieso 10x achter elkaar op.quote:klachtenformulier Philips klaar en ingevult..pdf (file://GERDALOEFFEN-PC/Users/gerda%20loeffen/Documents/klachtenformulier%20Philips%20klaar%20en%20ingevult..pdf)
Hallo Philips,
DOSSIER NR> 50000263606
Het begon bij klacht.nl een melding op 7-04-2015
Zie bijgesloten mails.
Wij zijn het u helemaal beu om te wachten( en steeds excuses krijgen) zonder dat er een oplossing komt.(OPLOSSING is al in APRIL beloofd, Nu is het JULI.) toen al klacht ingedient,
Het gaat over veel te veel mensen en niemand maakt af wat er moet gebeuren. Steeds weer krijgen we te horen morgen bellen we u terug of we zetten het op de mail.En ja hoor dat gebeurt ook maar telkens zonder de oplossing intussen kunnen wij geen koffie meer zetten sinds 17-7 2015.
Nu zetten wij koffie met een filterzakje in een klein vakantiehoudertje op de thermoskan.
DIT KAN ECHT NIET MEER.
Wij wachten voor een omruiling die beloofd werd. Zie alle bijgesloten mails, vele keren bellen en chatten. Vaak en vele keren gebeld. Met o.a. heren(weet de naam niet meer) en met dames op verschillende data’s.oa met Celia 11-7-2015 , metpatricia op 23/7 2015 nadat het verkeerde apparaat werd geleverd door DHL.Nu is de omruiling gedaan en hebben we het verkeerde apparaat gekregen. HD7761BELOOFD ID DE HD7762/00.
Wij kunnen niets doen alleen aangeven wat er fout gaat.
Wij dienen deze klacht in, en zijn nu het vertrouwen echt hellemaal kwijt.
Wij willen gemeende excuses en eindelijk de goede koffiezetter,
ZO SNEL MOGELIJK ONTVANGEN.
Snappen jullie dat we het echt helemaal spuugzat zijn?????
*adres enz*
Eh ja?quote:Klacht: aggeponnis Action
<weg> op 30 juli 2015 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels
Mijn Klacht:
a.c 3 weken geleden ben ik om de volgende reden de ACTION in Beneden-leeuwen uit gezet omdat ik een (LEVENSGEVAARLIJKE I.S. STRIJDER DIE MENSENVLEES NATUREL NUTTIGD EN EEN BOMGORDEL DRAAGT) aggeponnis van 7 maanden ( 8 cm hoog en 24/7 verzorging nodig heeft)slapend in mijn borstzak van mijn werkjas had zitten……
Dit vind ik onterecht en ongepast, zeker omdat er een manager rond loopt die zich als een ezel gedroeg en deze gewoon in de winkel vrij rond mocht blijven lopen.
O.k , het laatst genoemde is ook ongepast.
Ik ben goed voor een wekelijkse omzet van ongeveer ¤150,-.., ook dat doet er niet toe….
Ik ben het er niet mee eens dat ik een jonge vogel bij tropische temperaturen, in de auto moet laten zitten zoals het personeel heeft voorgesteld, dat is bijna moord……….
Ook kan ik mijzelf niet voorstellen dat deze “dwaling” van onwetendheid steunt.
hopende op een verlossend antwoord op mijn probleem.
<weg>
Gewenste Oplossing:
geen idee
Da fuq, wie neemt er nu een papegaai mee naar een winkelquote:
Dat vraag ik me ook altijd af bij vrouwen met een Chihuahua in hun mandje. Zie het probleem niet zo met zo'n vogeltje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Da fuq, wie neemt er nu een papegaai mee naar een winkel
Als ik het goed begrijp heeft ze een uur lopen zoeken naar spullen die vandaag of morgen over datum gaan. Dit om ze vervolgens gratis mee te krijgen.quote:Mijn Klacht:
Goede dag gisteren op 16 juli 2015 ben ik savonds met tante en nicht naar jumbo op de amsterdamse weg wat boodschappen aan het doen dus 3 huishoudens wie hebben wat boodschappen in geslagen ook wat over datum was en op datum maar ombekende winkel.en ja we hebben er een uur gelopen maar fijn bij de kassa aangekomen word eerst me nicht geholpen kreeg de boodschappen met moeite mee daarna was ik aan de beurt wil netjes alles afrekenen en zegt die kassiere na ik geef je dit niet mee ik vraag waarom niet ik ben een klant ik koop me boodschappen na zegt ze ik verkoop het niet aan je ik zeg pardon ja zegt ze je bent niet doof na toen schoot ik uit me slof werd er goed boos over ja zegt ze je heb gewoon expres lopen zoeken je bent een uur in de winkel en dat accepteer ik niet zegt ze tegen me ik had echt zoiets nu breek me klomp wat maakt het uit ook al loop ik 4 uur in de winkel maakt dat niet uit moet ik zelf weten ik werd zo onbeschoft geholpen of dat ik een dief was na sorry hoor daar zien ze me nooit meer op die amsterdamse weg en die patricia moet iit kijken wat ze tegen mensen zegt de kassiere ik eis een excuus van haar wat denken ze daar wel niet ik ben zo boos dus wat gaan jullie hier aan doen aan dit onbeschofte gedrag naar klanten toe
Gewenste Oplossing:
Ik ben super tervreden bij me eigen jumbo netjes en correct behandeld dat zijn top mensen
Waarom laat je dan in vredesnaam ingevroren etenswaren per post bezorgen?quote:Klacht: zojuist voor ¤90 “diepvriesproducten” in kliko gedumpt PostNL
<weg> op 05 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn Klacht:
PostNL gaf aan dat de problemen met de bezorging opgelost waren ….maar zojuist voor ¤90 “diepvriesproducten” in kliko gedumpt. Deze waren twee dagen onderweg geweest en dus niet meer diepvries.
Kennelijk is er bij PostNL niemand die onderscheid maakt tussen bederfelijke en niet bederfelijke waar.
Gewenste Oplossing:
Als PostNL wel onderscheid had gemaakt en de bederfelijke waar voorrang had gegeven was dit probleem niet opgetreden.
Wat een gebrek aan zelfrespectquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft ze een uur lopen zoeken naar spullen die vandaag of morgen over datum gaan. Dit om ze vervolgens gratis mee te krijgen.
quote:Klacht: eland IKEA
<weg> op 07 augustus 2015 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen
Mijn Klacht:
Sinds 3 jaar zeurt mijn huisgenoot dag in en dag uit over haar wijlen kartonnen eland. Ze had hem in het raam gezet en domweg in de regen laten baden, waarna er weinig meer van over was. Sindsdien is het uit het assortiment verdwenen en heb ik geen dag rust meer. wie kan mij helpen??
Gewenste Oplossing:
wanneer deze weer terug zouden komen in het assortiment.
Heb het idee dat ze sindsdien verkeerd gebruikt. Na dat het ding nat geregend is, is het uit het assortiment. En een kartonnen ding buiten laten staanquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze sindsdien verkeerd gebruikt. Na dat het ding nat geregend is, is het uit het assortiment. En een kartonnen ding buiten laten staan
Ze zit in de schuldsanering, maar wil wel spullen blijven bestellen bij Wehkamp terwijl daar ook nog een bedrag openstaat.quote:Klacht: wehkamp
<weg> op 02 september 2015 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen
Mijn Klacht:
Ik zit sinds vorig jaar in schuldsanering maar ze hebben ook me openstaande rekening van Wehkamp meegenomen. Maar nu is me account geblokkeerd. Ik heb gebeld omdat ik gewoon wil bestellen maar dan via ideal betalen en werd ik als stuk vuil behandeld. Ik vind gewoon dat ik nog mag bestellen maar dan met de regel gelijk betalen
Gewenste Oplossing:
Laten bestellen via ideal alleen
Reactie klaagsterquote:Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Beste <weg>, Wat een vervelende situatie. Er is tot mijn spijt niet iets dat ik voor je kan doen. Indien je meer informatie wilt kun je het beste contact opnemen met onze financiële afdeling, zij zijn te bereiken via <weg>. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Reactie daarop van Wehkampquote:Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ja ik heb al gebeld voordat ik het op deze site plaatste maar ze kennen niks doen zeggen ze. Tuurlijk kennen ze dat wel. Gewoon me account deblokkeren en alleen via ideal laten betalen
Weer een reactie van klaagsterquote:Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Beste <weg>, Zou ik je mogen bellen over deze kwestie? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Weer een reactie van klaagster, want het duurt haar te langquote:Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - hi, Je mag best bellen maar als er geen oplossing is heeft t geen zin. Ik weet de info al waarom het geblokkeerd is, maar wil gewoon shoppen via ideal
Weer een reactie van Wehkampquote:Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ik wacht nog steeds op het telefoontje
Laatste reactie van klaagsterquote:Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Goedemiddag <weg>, Zojuist hebben we geprobeerd je te bellen alleen viel de verbinding weg en daarna konden we je niet meer bereiken. De enige mogelijkheid is om contact op te nemen met onze financiële afdeling, via <weg>. Zij kunnen je vragen over nieuwe bestellingen beantwoorden. Het is voor ons niet mogelijk om ervoor te zorgen dat je weer kunt bestellen via Ideal. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Conclusie: mevrouw zit in de schuldsanering en wilt bestellen bij een bedrijf waar een bedrag nog openstaat en dat wil ze dan via iDeal betalenquote:Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ik kan wel bellen over dit onderwerp, maar als het geen oplossing geeft waarom heeft het dan voor zin om te bellen? Ik weet de reden waarom me account is geblokkeerd, maar wil graag gewoon kunnen bestellen via IDeal
Denkt hij/zij nou echt dat Jan Lindes (en alle andee bedrijven waarvan je reclame thuis krijgt) zelf de folders gaat bezorgen?quote:Mijn Klacht:
folders duwen ze 2 of 3 dubbel in de bus en iedere keer ligt het bij ons voor op de weg vol met folders
Gewenste Oplossing:
normale bezorging van 1 en niet op straat
Duidelijkquote:Klacht: NIET BESTELLEN EN BETALEN Light in the box
<weg> op 01 oktober 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica
Mijn Klacht:
ALS IK AL MIJN GEGERVENS IN VUL EN ZO KAN IK NI MEER VERDER OM TE BETALEN HEB OOK AL AANGEDUID ME WA IK WIL BETALEN IK BEGIN ALLE HOLLANDSE SITE BUE TE WORDEN EN WAS NORMAAL VOOR MIJN VERKIEZING CAMPANGE DA IK BESTELDE
Gewenste Oplossing:
NEE
Dure toastjes.quote:Mijn Klacht:
Een paar maanden geleden gingen de Haust snack cups naturel rond à ¤ 0,79 uit het assortiment. i.p. daarvan kwamen er mixed cups à ¤ 0,99.
Die verschillende modelletjes hoef ik niet; wat salade erop en je ziet er niets van!
Nu zijn die ook alweer verdwenen en zijn de ronde modellen er weer à ¤ 0,99.
Dat is een prijsverhoging van 25 %. Dat vind ik veel te duur en wil graag weten waarom.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik ze weer kan kopen voor ¤ 0,79 bij mijn AH vestiging in Heiloo.
Zou deze misschien op de prullenbak klikken steeds?quote:Mijn Klacht:
Ben met een bericht bezig verdwijnt de email / wil berichten verwijderen email verdwijnt ,wil een email lezen druk het aan om te lezen email verdwijnt dit gaat constant heb er een beetje de balen want doe alles via de mail
Gewenste Oplossing:
als de email goed gaat werken en niet meet constant wegvalt
quote:Mijn Klacht:
ik heb geen waarschuwing gekregen per SMS.
wist niet dat ik kosten kon maken. mijn tel nr 06########
Gewenste Oplossing:
terug betalen van euro 65.--
Die heeft dus het telefoonnummer in de klacht neergezet(heb ik even vervangen door hekjes), en die beheerder heeft dus niet eens het nummer aangepastquote:Bericht van Robin van Klacht.nl
0 minuut geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:30 schreef GekkePoes het volgende:
Neeee, raap me op![]()
![]()
http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/acount-verwijderen-2/
[ afbeelding ]
quote:Mijn Klacht:
Goededag, ik heb 2 electrische tandenborstels van oral b. En die staan in de badkamer. En na een week, komt er zwarte prut in het opzetstukje, en is te zien bij het spiraaltje aan de zijkant en tussen de borstelharen. Te smerig voor woorden! Het apparaat word gereinigd, en het borsteltje goed nagespoeld. Eerst legden we het borsteltje plat maar we dachtten dat we het konden verkomen door hem rechtop te zetten. Maar nu wordt het ook smerig. Hoe kan ik dit voorkomen. Xoxo wendy
Gewenste Oplossing:
Graag een tip om dit te voorkomen. Worden er misselijk van
quote:http://www.klacht.nl/hema/klacht/voorwerp-in-een-appeltaart/
Mijn Klacht:
Ik heb vanmiddag een appel taart gekocht bij de hema zoetermeer centrum in de avond had ik trek in dus ik sneed 2 stukjes taart voor mij en mijn vrouw tijden het eten zag ik iets blauw leek op een pleister ik maakte het nog open en was harde plastic door de oven maar het leek ook op een stuk plastic beker. Ik heb fotos van gemaakt. Ik ga het terug brengen hoop dat ik mijn geld terug krijg. Ps: de medewerkster was ook niet echt klant vriendelijk ze was zo boos en geïrriteerd.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug krijg.
quote:http://www.klacht.nl/veolia/klacht/door-rijden-7/
Mijn Klacht:
Op het Stop knopje gedrukt om bij een halte uit te kunnen stappen. Chauffeur stopte echter niet. 3 km terug kunnen lopen. Heb ook nog een blessure. Er zaten nog meer mensen in de bus die niet uit de bus konden omdat hij niet stopte bij de haltes.
Gewenste Oplossing:
Chauffeur moet zijn werk correct doen en "luisteren" naar zo'n klanten
quote:Klacht: Beledigen van een of u medewerker HEMA
******* op 13 oktober 2015 over HEMA in de categorie Warenhuizen
Mijn Klacht:
Geachte heer/ mevrouw,
Ik was zaterdag middag met mijn dochter (12 Jaar oud) bij Hema Maxis Pampusweg 15.ij heb voor stroopwafels en dat was te geniten van onze moooi dag en niet te worden beledigd door een van u medewerker.ik de stroopwafels genoem en naar de kasa gegaan om te betalen ik heb mijn vrouw aan de line zet met te praten in die tijd heb ik goede dag gezegd tegen de kassjera en de stroopwafels met ¤5 gegeven .en ben ik zet ik nog met mijn vrouw te praten en toen begon over het is niet netjes en niet leuk en andre keer help ik jou niet als zit aan het bellen.ik wel graag van u weten is dat een van de regels dat de menssen mogen niet telefoneren tijdens het boodschappen bij u ?of dat is de bedoeling dat de menssen in hema maxi te beledigen .
Graag uw reactie op mijn email
Met vriendelijke groet,
<weg>
Gewenste Oplossing:
De medewerker moet leren hoe ze met de klant moet praten en het woord sorry is genoeg
Bedankt.
Dus dat mens was asociaal met iemand anders aan het praten terwijl ze werd geholpen bij de kassa, en is nu boos dat ze hierop wordt aangesproken?quote:
Volgens mij was Appelpop een maand eerder...quote:Klacht: storing
[gebruikersnaam] op 13 oktober 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer
Mijn Klacht:
Afgelopen vrijdag was er storing ivm de trein naar Utrecht die zou snel opgelost zijn dus heb ik online 2 treinkaartjes besteld om naar Appelpop te kunnen gaan, blijkt dat de storing helemaal niet was opgelost en het dus niet mogelijk was om met de trein van Den Bosch naar Tiel te gaan. Dus ook geen gebruik kunnen maken van de e-tickets a 10,40 per stuk.
Beschrijf de door u gewenste oplossing
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.
Gewenste Oplossing:
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.
Eh wat is de klacht?quote:Mijn Klacht:
Reactie 28/08/2015 11:42
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
Uw vraag betreffende uw bestelling en wanneer het weer leverbaar is, is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Reactie 16/09/2015 09:22
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
Uw vraag betreffende de terugbetaling van uw geannuleerde bestelling is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gewenste Oplossing:
Nooit met zo service
quote:Klacht: Watermeter maakt herrie zelfde geluid als een flipperkastEvides
<weg> op 15 oktober 2015 over Evides in de categorie Waterschappen
Mijn Klacht:
Als de buren tappen klapt .stoot ..herrie uit my leidindkast waar meter zit slaap al dagen nee paar weken nu anders verwyder ik hem zet ik er wel een verleng stuk tussen met 2 koppelingen …je wordt er gestoord van ..
Dus aub smeek je veranderen gauw a,u b .. anders doe ik het zelf zal het eens opnemen dit geluid …klappen die de watermeter maakt …en ik weet dat het niet mag maar 22x wakker worden is ook verboden …ik denk datvje het wel begryp zo vriendelyken groeten
Gewenste Oplossing:
Geen herrie meer ...wat een stomme vraag ?
quote:Mijn Klacht:
Vrijdag 6 januari wil ik gebruik maken van de aanbieding van Albert Heijn in de Maxis Megastores te Muiden om Ossenhaas tegen 50% korting te kopen. De kiloprijs op de verpakking is 24,95. Bij afrekening blijkt dat dit al de 50% prijs is, wat betekent dat de kiloprijs zonder korting 49,90 is. DIT IS DIEFSTAL!!!! Bij een gangbare slager is de kiloprijs voor Ossenhaas 25 euro en geen 50! We hebben het vlees via de servicebalie terug laten nemen omdat de medewerkers bij navraag telefonisch bevestigd kregen dat 24,95 al de 50%-prijs is. Op de kleintjes letten? Ik vraag mij af of deze praktijk vaker plaats vind.
http://www.klacht.nl/ossenhaas-tegen-diefstalprijs-van-4990/quote:Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming voor het gemis van een heerlijk diner met gasten
Waar gaat dit in vredesnaam over?quote:
Iemand die begon te janken dat hij zijn vogeltje niet mocht meenemen in de Action.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 02:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar gaat dit in vredesnaam over?
Satanische oortjes?quote:Klacht: oortjes Jumbo
<weg> op 29 oktober 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Vandaag met dochter en schoonzoon in het nieuwe filiaal in Rijssen geweest.
Mooie winkel maar wil hier echt niet meer komen, totaal geen sfeer en echt iedereen van jullie loopt met die satanische oortjes in.
Moeten jullie nou echt in Rijssen voor duivel spelen met oortjes?
Weer er is een God die leeft en op deze aarde vonnis geeft.
Nee jullie beleid is, zoveel mogelijk rendement. Nou gelukkig dat de andere supermarkten in Rijssen geen gebruik maken met die van god vervloekte oortjes, om alles en iedereen in de gaten te houden, want o wee als er een keer iemand staat te demonstreren en die een gezellig praatje met de klant maakt, dan is het feedback en als je je niet gedraag opzouten. Ja wij zijn niet klant vriendelijk maar zakelijk en dat moet snel gebeuren, dus vandaar die oortjes, Echt zielig Jumbo en dat terwijl de oordelen Des Heeren eerdaags ook in Rijssen losbarsten. En al die zondags openingen van jullie onderneming, Gedenk de sabbat dat gij die heiligt, dan zult ge geen werk doen. Maar jullie hebben maar een god en dat is de geld god.
Gewenste Oplossing:
Oortjes uit, af en toe een klets praatje en geen zondags openning, en dan bedoel in geheel Nederland.
Zeer duidelijkquote:Klacht: de lijn Telfort
<weg> op 29 oktober 2015 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
hel dag doet niet goed
Gewenste Oplossing:
als goed doet
WTFquote:Klacht: blokkeren Ideal Rabobank
<weg> op 01 november 2015 over Rabobank in de categorie Banken
Mijn Klacht:
Omdat ik een probleem heb met het spelen van online spellen waarvoor ik moet betalen via IDeal heb ik de Rabobank gevraagd om Ideal betalingen te blokkeren zodat ik niet meer online kan spelen. Ze zouden dit voor mij hebben geregeld. In een zwak moment heb ik toch geprobeerd of ik via ideal online betalingen kon doen om te spelen, en wat blijkt, ik kan gewoon betalen! Zelfs zonder gebruik van de randomreader. Terwijl ik had gevraagd om blokkade. Hierdoor heb ik voor 1000 euro aan betalingen kunnen doen via IDeal en uiteraard verloren.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat zij niet hun afspraken zijn nagekomen om ideal betalingen te blokkeren terwijl ik daar wel een bevestiging van heb gekregen. Het is ook een deel mijn eigen verantwoordelijkheid maar zij ook door het niet nakomen van hun afspraken kon mijn verslaving doorgaan. Ik zou het redelijk vinden als Rabobank mij 545 euro teruggeeft, 50/50. Dit bedrag kunnen ze storten op de rekening waar ik in de min sta.
En dan ook per direct de mogelijkheid om met ideal te betalen te blokkeren zoals ze hadden beloofd!
Bij geen positief bericht ga ik verdere stappen ondernemen tegen de fout die Rabobank heeft gemaakt!
WTFquote:
Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreektquote:
Ik zat ook even te zoeken naar andere klachten van deze figuur, en er stond ook nog een klacht over de online goksite Kroon Casino. Ik kon alleen het begin hiervan lezen omdat de site een 404 gaf op het volledige bericht.quote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
quote:klacht Kroon Casino
Klacht van <weg> op 08 juli 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen
Ik heb meerdere malen bij Kroon Casino gevraagd om mijn accounts en mijn mailadressen te blokkeren. Aangegeven dat ik niet meer wil kunnen spelen bij hun vanwege gokproblemen. Elke keer kon ik weer opnieuw accounts aanmaken met andere mailadressen. Ze... Lees meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |