Dure toastjes.quote:Mijn Klacht:
Een paar maanden geleden gingen de Haust snack cups naturel rond ā ¤ 0,79 uit het assortiment. i.p. daarvan kwamen er mixed cups ā ¤ 0,99.
Die verschillende modelletjes hoef ik niet; wat salade erop en je ziet er niets van!
Nu zijn die ook alweer verdwenen en zijn de ronde modellen er weer ā ¤ 0,99.
Dat is een prijsverhoging van 25 %. Dat vind ik veel te duur en wil graag weten waarom.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik ze weer kan kopen voor ¤ 0,79 bij mijn AH vestiging in Heiloo.
Zou deze misschien op de prullenbak klikken steeds?quote:Mijn Klacht:
Ben met een bericht bezig verdwijnt de email / wil berichten verwijderen email verdwijnt ,wil een email lezen druk het aan om te lezen email verdwijnt dit gaat constant heb er een beetje de balen want doe alles via de mail
Gewenste Oplossing:
als de email goed gaat werken en niet meet constant wegvalt
quote:Mijn Klacht:
ik heb geen waarschuwing gekregen per SMS.
wist niet dat ik kosten kon maken. mijn tel nr 06########
Gewenste Oplossing:
terug betalen van euro 65.--
Die heeft dus het telefoonnummer in de klacht neergezet(heb ik even vervangen door hekjes), en die beheerder heeft dus niet eens het nummer aangepastquote:Bericht van Robin van Klacht.nl
0 minuut geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:30 schreef GekkePoes het volgende:
Neeee, raap me op![]()
![]()
http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/acount-verwijderen-2/
[ afbeelding ]
quote:Mijn Klacht:
Goededag, ik heb 2 electrische tandenborstels van oral b. En die staan in de badkamer. En na een week, komt er zwarte prut in het opzetstukje, en is te zien bij het spiraaltje aan de zijkant en tussen de borstelharen. Te smerig voor woorden! Het apparaat word gereinigd, en het borsteltje goed nagespoeld. Eerst legden we het borsteltje plat maar we dachtten dat we het konden verkomen door hem rechtop te zetten. Maar nu wordt het ook smerig. Hoe kan ik dit voorkomen. Xoxo wendy
Gewenste Oplossing:
Graag een tip om dit te voorkomen. Worden er misselijk van
quote:http://www.klacht.nl/hema/klacht/voorwerp-in-een-appeltaart/
Mijn Klacht:
Ik heb vanmiddag een appel taart gekocht bij de hema zoetermeer centrum in de avond had ik trek in dus ik sneed 2 stukjes taart voor mij en mijn vrouw tijden het eten zag ik iets blauw leek op een pleister ik maakte het nog open en was harde plastic door de oven maar het leek ook op een stuk plastic beker. Ik heb fotos van gemaakt. Ik ga het terug brengen hoop dat ik mijn geld terug krijg. Ps: de medewerkster was ook niet echt klant vriendelijk ze was zo boos en geīrriteerd.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug krijg.
quote:http://www.klacht.nl/veolia/klacht/door-rijden-7/
Mijn Klacht:
Op het Stop knopje gedrukt om bij een halte uit te kunnen stappen. Chauffeur stopte echter niet. 3 km terug kunnen lopen. Heb ook nog een blessure. Er zaten nog meer mensen in de bus die niet uit de bus konden omdat hij niet stopte bij de haltes.
Gewenste Oplossing:
Chauffeur moet zijn werk correct doen en "luisteren" naar zo'n klanten
quote:Klacht: Beledigen van een of u medewerker HEMA
******* op 13 oktober 2015 over HEMA in de categorie Warenhuizen
Mijn Klacht:
Geachte heer/ mevrouw,
Ik was zaterdag middag met mijn dochter (12 Jaar oud) bij Hema Maxis Pampusweg 15.ij heb voor stroopwafels en dat was te geniten van onze moooi dag en niet te worden beledigd door een van u medewerker.ik de stroopwafels genoem en naar de kasa gegaan om te betalen ik heb mijn vrouw aan de line zet met te praten in die tijd heb ik goede dag gezegd tegen de kassjera en de stroopwafels met ¤5 gegeven .en ben ik zet ik nog met mijn vrouw te praten en toen begon over het is niet netjes en niet leuk en andre keer help ik jou niet als zit aan het bellen.ik wel graag van u weten is dat een van de regels dat de menssen mogen niet telefoneren tijdens het boodschappen bij u ?of dat is de bedoeling dat de menssen in hema maxi te beledigen .
Graag uw reactie op mijn email
Met vriendelijke groet,
<weg>
Gewenste Oplossing:
De medewerker moet leren hoe ze met de klant moet praten en het woord sorry is genoeg
Bedankt.
Dus dat mens was asociaal met iemand anders aan het praten terwijl ze werd geholpen bij de kassa, en is nu boos dat ze hierop wordt aangesproken?quote:
Volgens mij was Appelpop een maand eerder...quote:Klacht: storing
[gebruikersnaam] op 13 oktober 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer
Mijn Klacht:
Afgelopen vrijdag was er storing ivm de trein naar Utrecht die zou snel opgelost zijn dus heb ik online 2 treinkaartjes besteld om naar Appelpop te kunnen gaan, blijkt dat de storing helemaal niet was opgelost en het dus niet mogelijk was om met de trein van Den Bosch naar Tiel te gaan. Dus ook geen gebruik kunnen maken van de e-tickets a 10,40 per stuk.
Beschrijf de door u gewenste oplossing
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.
Gewenste Oplossing:
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.
Eh wat is de klacht?quote:Mijn Klacht:
Reactie 28/08/2015 11:42
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
Uw vraag betreffende uw bestelling en wanneer het weer leverbaar is, is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Reactie 16/09/2015 09:22
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
Uw vraag betreffende de terugbetaling van uw geannuleerde bestelling is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gewenste Oplossing:
Nooit met zo service
quote:Klacht: Watermeter maakt herrie zelfde geluid als een flipperkastEvides
<weg> op 15 oktober 2015 over Evides in de categorie Waterschappen
Mijn Klacht:
Als de buren tappen klapt .stoot ..herrie uit my leidindkast waar meter zit slaap al dagen nee paar weken nu anders verwyder ik hem zet ik er wel een verleng stuk tussen met 2 koppelingen …je wordt er gestoord van ..
Dus aub smeek je veranderen gauw a,u b .. anders doe ik het zelf zal het eens opnemen dit geluid …klappen die de watermeter maakt …en ik weet dat het niet mag maar 22x wakker worden is ook verboden …ik denk datvje het wel begryp zo vriendelyken groeten
Gewenste Oplossing:
Geen herrie meer ...wat een stomme vraag ?
quote:Mijn Klacht:
Vrijdag 6 januari wil ik gebruik maken van de aanbieding van Albert Heijn in de Maxis Megastores te Muiden om Ossenhaas tegen 50% korting te kopen. De kiloprijs op de verpakking is 24,95. Bij afrekening blijkt dat dit al de 50% prijs is, wat betekent dat de kiloprijs zonder korting 49,90 is. DIT IS DIEFSTAL!!!! Bij een gangbare slager is de kiloprijs voor Ossenhaas 25 euro en geen 50! We hebben het vlees via de servicebalie terug laten nemen omdat de medewerkers bij navraag telefonisch bevestigd kregen dat 24,95 al de 50%-prijs is. Op de kleintjes letten? Ik vraag mij af of deze praktijk vaker plaats vind.
http://www.klacht.nl/ossenhaas-tegen-diefstalprijs-van-4990/quote:Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming voor het gemis van een heerlijk diner met gasten
Waar gaat dit in vredesnaam over?quote:
Iemand die begon te janken dat hij zijn vogeltje niet mocht meenemen in de Action.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 02:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar gaat dit in vredesnaam over?
Satanische oortjes?quote:Klacht: oortjes Jumbo
<weg> op 29 oktober 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Vandaag met dochter en schoonzoon in het nieuwe filiaal in Rijssen geweest.
Mooie winkel maar wil hier echt niet meer komen, totaal geen sfeer en echt iedereen van jullie loopt met die satanische oortjes in.
Moeten jullie nou echt in Rijssen voor duivel spelen met oortjes?
Weer er is een God die leeft en op deze aarde vonnis geeft.
Nee jullie beleid is, zoveel mogelijk rendement. Nou gelukkig dat de andere supermarkten in Rijssen geen gebruik maken met die van god vervloekte oortjes, om alles en iedereen in de gaten te houden, want o wee als er een keer iemand staat te demonstreren en die een gezellig praatje met de klant maakt, dan is het feedback en als je je niet gedraag opzouten. Ja wij zijn niet klant vriendelijk maar zakelijk en dat moet snel gebeuren, dus vandaar die oortjes, Echt zielig Jumbo en dat terwijl de oordelen Des Heeren eerdaags ook in Rijssen losbarsten. En al die zondags openingen van jullie onderneming, Gedenk de sabbat dat gij die heiligt, dan zult ge geen werk doen. Maar jullie hebben maar een god en dat is de geld god.
Gewenste Oplossing:
Oortjes uit, af en toe een klets praatje en geen zondags openning, en dan bedoel in geheel Nederland.
Zeer duidelijkquote:Klacht: de lijn Telfort
<weg> op 29 oktober 2015 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
hel dag doet niet goed
Gewenste Oplossing:
als goed doet
WTFquote:Klacht: blokkeren Ideal Rabobank
<weg> op 01 november 2015 over Rabobank in de categorie Banken
Mijn Klacht:
Omdat ik een probleem heb met het spelen van online spellen waarvoor ik moet betalen via IDeal heb ik de Rabobank gevraagd om Ideal betalingen te blokkeren zodat ik niet meer online kan spelen. Ze zouden dit voor mij hebben geregeld. In een zwak moment heb ik toch geprobeerd of ik via ideal online betalingen kon doen om te spelen, en wat blijkt, ik kan gewoon betalen! Zelfs zonder gebruik van de randomreader. Terwijl ik had gevraagd om blokkade. Hierdoor heb ik voor 1000 euro aan betalingen kunnen doen via IDeal en uiteraard verloren.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat zij niet hun afspraken zijn nagekomen om ideal betalingen te blokkeren terwijl ik daar wel een bevestiging van heb gekregen. Het is ook een deel mijn eigen verantwoordelijkheid maar zij ook door het niet nakomen van hun afspraken kon mijn verslaving doorgaan. Ik zou het redelijk vinden als Rabobank mij 545 euro teruggeeft, 50/50. Dit bedrag kunnen ze storten op de rekening waar ik in de min sta.
En dan ook per direct de mogelijkheid om met ideal te betalen te blokkeren zoals ze hadden beloofd!
Bij geen positief bericht ga ik verdere stappen ondernemen tegen de fout die Rabobank heeft gemaakt!
WTFquote:
Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreektquote:
Ik zat ook even te zoeken naar andere klachten van deze figuur, en er stond ook nog een klacht over de online goksite Kroon Casino. Ik kon alleen het begin hiervan lezen omdat de site een 404 gaf op het volledige bericht.quote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
quote:klacht Kroon Casino
Klacht van <weg> op 08 juli 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen
Ik heb meerdere malen bij Kroon Casino gevraagd om mijn accounts en mijn mailadressen te blokkeren. Aangegeven dat ik niet meer wil kunnen spelen bij hun vanwege gokproblemen. Elke keer kon ik weer opnieuw accounts aanmaken met andere mailadressen. Ze... Lees meer
Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreektquote:
Bij een serieuze gokverslaving is Holland Casino dat volgens mij zelfs verplichtquote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
quote:Klacht: Freeway Up Cassis Energy Drink tekst fout! Lidl
<weg> op 02 november 2015 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Na het lezen van de tekst op het bovenstaande product las ik: niet aanbevolen voor kinderen en vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven. Dit suggereert dat kinderen die niet zwanger zijn het wel mogen hebben. Dit is erg raar om te lezen en kan ernstige gevolgen voor het kind hebben. Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt!
Met vriendelijke groet,
<weg>
Gewenste Oplossing:
Wanneer de tekst aangepast wordt en een vergoeding geleverd wordt door het opsporen van een grove fout die de gezondheid en het welzijn van een kind in gevaar hebben kunnen brengen.
Een vergoedingquote:
quote:Klacht: incasso Guidion
<weg> op 10 november 2015 over Guidion in de categorie Computerwinkels
Mijn Klacht:
goedenmorgen.ik..vraag.me.af.wanneer.deafspraak.voor.de.incasso.op.de.24.ste.van.iederemaand.gedaan.word.is.van.begin.afgesproken.en.zeg
hierbij.mij.contract.op.bij.guidion.en.anders.stop.ik.ook.met.telfort..mob
06<weg>.bvd
Gewenste Oplossing:
helemaal.niet
Zou.best.wel.eens.kunnenquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:44 schreef boriq het volgende:
[..]
Hij typt volgens mij die tekstjes voor die pagina's als RUMAG op Facebook.
Overlaast dusquote:Klacht: over laast van buurman Havensteder
<weg> op 02 november 2015 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties
Mijn Klacht:
Overlaast van buurman
Gewenste Oplossing:
Overlaast
Alles verder in orde?quote:Klacht: 14010 weigert toegang tot ambtenaar, tenzij ik de wet overtreedt.
Gemeente - Rotterdam
<weg> op 11 november 2015 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente
Mijn Klacht:
vandaag om +/- 10.45 gesproken met mw. <weg>, die beweerde dat ze zonder meerdere persoonsgegevens, die tot evt. identiteitsdiefstal kunnen leiden.
en wat bij wet niet mag om dat door te geven, want zou ze daarna een pizza op mijn naam bestellen dan zou dat ‘mijn schuld’ zijn. ik heb hier al meermaals gelijk in gekregen, inclusief mail dat de opleiders dit aan de nieuwe telefonisten zouden leren. Dat is dus WEER NIET GEBEURD.
De dame weigerde mij door te verbinden, ze zei advies te vragen aan een supervisor, vervolgens zei ze dat ‘iedereen’ (?) weet dat ze niet mag doorverbinden, tenzij ik de nederlandse wet overtreedt
Gewenste Oplossing:
als jullie je aan je belofte houden, dat je telefonisten zo opleidt (of minimaal de supervisors zo opleidt) dat ik als nederlands staatsburger, de ambtenaar van de gemeente waar ik nota bene MOET zijn, ook kan bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie van LITB:quote:Klacht: Rekening van UPS Light in the box
<weg>. op 11 november 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica
Mijn Klacht:
Producten besteld bij Light in the box, normale standaard levering gekozen, ik kreeg ze in twee gedeelten geleverd. Eerst een doosje, daarna nog een zakje, bezorgd via UPS. Nu krijg ik van UPS een rekening voor 18,44 eur omdat de zending uit China blijkt te komen. Op de site staat dat er geleverd kan worden vanuit Europa en nergens stond bij de bestelling aangegeven dat mijn producten uit China zouden komen. Domper.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag die kosten vergoed zien door Light in the Box. Ik ben erg enthousiast over hun producten en heb al vaker besteld, maar dit is nog nooit eerder gebeurd. Ik heb niet gekozen voor UPS verzending, maar moet er nu wel voor betalen.
quote:Bericht van Light in the box
1 week geleden - Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in CHina besteld. Iedere klant kan zich hier voor verzekeren bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt! Wij zijn altijd verrast door klanten die zeggen dat ze van niets wisten. Mochten er invoerkosten zijn en de klant heeft zich verzekerd tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane berekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |