abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2015 @ 15:32:56 #151
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154438872
quote:
Klacht: Zwaar irritante casiere Aldi

<weg> op 18 juli 2015 over Aldi in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
In Aldi Schagen zit er 1, echt niet te geloven. Dat mens achter de kassa heeft altijd commentaar. Dat ze die nog een baan aanbieden is bizar. Laatst ook weer, ik had 2 artikelen die ik na het afrekenen in een tasje wilde doen…..Wilt u de boodschappen inpakken bij de inpaktafel dank u! De keren dat ik daar ben hoor ik haar altijd, triest mens. De mensen in Schagen weten wel wie ik bedoel…..

Gewenste Oplossing:
Als zij niet meer achter de kassa zit
Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_154438940
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
Jezus die klacht :') In plaats van dat je je bek opentrekt in die winkel, maak je veilig achter je pc een klacht aan op een website vol totale mongolen :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_154438963
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
bij de AH doet iedereen dat, na het afrekenen
  zaterdag 18 juli 2015 @ 15:54:14 #154
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_154439108
quote:
Beste,

Zojuist getracht om de halve finale darts op de ipad te bekijken voor 3,99
Nadat je hier akkoord voor hebt gegeven en je rekening hiervoor is belast, zegt men: dit is alleen te volgen op de computer of laptop!!
Zo kan ik het ook!! Eerst late betalen en daarna zeggen dat het niet kan! Bovenal de bank gebeld: je kunt het bedrag niet laten storneren.

Petje af!! Graag een reactie of terugbetaling van dit luttele bedrag, anders ga ik het wereldkundig maken. Denk nu niet: dat doet men niet, deze persoon doet dat wel, o.a. via FB.
Wereldkundig maken _O-

quote:
Mijn Klacht:
Het weekend gingen wij shoppen in Assen voor de kleine meid.
We kregen bij VD een tas en bij de volgende winkels hadden wij geen tasje nodig. Immers wees zuinig met plastic.
Aangekomen bij prenatal was onze tas vol.

Bij prenatal kochten wij voor 80¤ aan kleertjes.
We hadden veel hoor, aan de prijs ligt het daar niet.

Wat schepte mijn verbazing. Tasje mevrouw, 010¤.
Ik heb het niet bedacht hoor, stelde de bijdehande verkoopster mij gerust.

Ik was des duivels, maar hield mij in.
Wanneer het aan mij had gelegen, Had ik netjes gezegd.
Sorry hoor, ik ga niet met kleertjes over straat lopen.
Maar dit wilde ik mijn schoondochter niet aan doen.

Wanneer er geen tasje af kan bij besteding van 80¤
Vraag ik mij af!!!
Wie heeft dit bedacht???

Zolang zij dit beleid handhaven.
Tasje 0.10¤
Mij niet gezien!!

Gewenste Oplossing:
Ik ben 46 jaar. Heel veel fijn gewinkeld.
Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het voelde zo goedkoop. Gewoon akelig!

Het was net of stond ik in de supermarkt of in 1 of andere goedkope rommel winkel.
Tasje 0.10¤,

Wie heeft dit bij prenatal bedacht.
Dat is toch niet netjes.
Tasjes met grote letters. Prenatal beheren gratis te zijn!
Had ik laatst ook bij Kruidvat, heb toen een tasje voor ¤ 0,10 gepind 8-)
Maar wanneer ze precies zou hebben uitgelegd waarom ze er geld voor vragen zal het waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.

quote:
Mijn Klacht:
12 kaarten gereserveerd en ruim drie uur van te voren persoonlijk bij de kassa afgehaald en betaald. Het ging om 10 tiener kaarten (10 leerlingen)en 2 volwassen (2 begeleiders). Echter bij binnenkomst dus drie uur later kwam een gedeelte van de leerlingen niet binnen. Ze moesten aantonen dat zij 16 jaar zijn. Aantonen konden ze wel door middel van een persoonlijk ov chip kaart met foto en geboortedatum. Helaas geen id bij zich. Wij waren niet op de hoogte dat het aantonen van id noodzakelijk was bij het bekijken van een film voor 16 jaar en ouder. De beveiliger was erg onvriendelijk in haar communicatie naar de leerlingen en begeleiders toe. Wij vonden dat een zeer onplezierige ervaring. Deze examenklas keek al weken uit naar dit uitje. Deze is verstoord door de aanpak van uw medewerker en uw beveiliger. Er waren al leerlingen binnen en aan hen is er geen id gevraagd.

Gewenste Oplossing:
Bij de kassa als goede service nog extra benadrukken voor het belang van een id bij een film voor 16 jarigen.

Een beveiliger die klantvriendelijkheid belangrijk vindt en het uitdraagt in haar communicatie.

Alle medewerkers consequent zijn in het vragen van een id
Vanaf 14 jaar hoort iedereen een ID-kaart of paspoort bij zich te hebben voor de indentificatieplicht.

quote:
Mijn Klacht:
Geachte heer, mevrouw,

mijn vrouw en ik komen (helemaal) uit Almere om in Pathe Zaandam te gaan kijken naar "Lucy" op 19-8-2014, voorstelling 19:50. Wij staan om 19:53 bij de kaartverkoop bali, waarnaar de verkoper (en ik vermoed senior medewerker gezien het zwart shirt) ons meldden dat we niet meer de zaal in mogen vanwege het beleid dat op 1 augustus is ingegaan. Echter wordt dit NIET gecommuniceerd middels de Pathe APP (IPHONE) die wij hadden geraadpleegd. U kunt dit nakijken.

Als je als organisatie die het zwaar te voorduren heeft onder digitale verspreiding van films, maak je met dit beleid niet bepaald vrienden. Als je dan ook een andere betekenis ophangt aan het woord 'service' en mensen aangeven dat ze niet om de hoek wonen en voor 5 minuten parkeren ¤ 2 euro worden getild door Qpark, creer je ex-klanten in 3 minuten tijd.

Verder geeft Pathe aan dat men tijdens de film wel naar de WC mag. Echter lopen er ook geregeld mensen weg bij een film vanwege de "bittere smaak". Dus beste "bedenkers" hoezo "rustig genieten van de film" als je dweilt met de kraan open?

Ik kan kortom niks anders concluderen dan dat dit een 'schijn' service, is waarbij ik me toch afvraag hoe Pathe zich zo kan vergissen.

Met vriendelijke groet,

Wouter La Vile

Gewenste Oplossing:
Pathe Unlimited voor een jaar. (x2 personen)
Gewenste oplossing staat niet echt in verhouding met de klacht. 8)7

[ Bericht 17% gewijzigd door mime_negert op 18-07-2015 15:57:00 (Extra klacht toegevoegd) ]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 16:42:44 #155
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154439775
Klacht over een GPS, met oplossing van bedrijf erbij :')

quote:
Klacht: android navigatie 4.2.2 Merk ??? Car audio expert in Spijkenisse

<weg> op 17 juli 2015 over Car audio expert in Spijkenisse in de categorie Auto Onderdelen

Mijn Klacht:
navigatie ziet er leuk uit,maar is rommel satellieten zoeken werkt pas na soms 10 minuten Maakt niet uit waar je de ontvanger neerlegt.
Systeem is zeer onnauwkeurig zit 100 meter en meer in het aankomst punt.radio is ook minder dan de standaard radio (Opel Corsa D
Ik zeg afblijven!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:
ik denk dat ik niet meer tevreden kan worden.
Oplossing bedrijf:
quote:
Geboden Oplossing:
Klant is helaas eigenwijs en we hebben de klant zelfs aangeboden product terug te sturen voor geld terug, omdat je sommige klanten ondanks alle inzet niet tevreden kunt krijgen.

Dit systeem werkt perfect en elke klant is er tot nu toe zeer tevreden mee. Deze klant heeft het systeem zelf gemonteerd en de GPS antenne onder het dashboard geplaatst en we hebben meerdere malen aangegeven deze OP het dashboard te plaatsen voor het beste ontvangst. Blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen en plaatst toch een klacht. Wij installeren dit systeem altijd vakkundig en dan werk het systeem altijd naar volle tevredenheid.

jammer dat deze klant onze adviezen niet wil opvolgen en zelfs niet op ons aanbod van geld terug wil ingaan....
Reactie klager:
quote:
De GPS antenne ook geplaatst op de aangegeven plaats maar levert geen beter resultaat op,GPS signalen worden niet tegen gehouden door een dun stukje plastic.zit ook geen gebruiksaanwijzing bij wordt gezegd dat je die op het toestel kunt vinden maar niet waar?
Wat geld terug betreft ik durf het niet op te sturen,want het glas was al beschadigd er zat ook geen folie op,dus ik weet niet of ik mijn geld wel terug zie?
die mijnheer <weg> denk dat hij met een snelle jongen te maken heeft maar ik ben 77 Jaar dus hier is het allemaal serieus
boven dien wil ik graag het merk van het toestel weten zodat ik verder kan.
Reactie bedrijf:
quote:
4 uur geleden - De gebruiksaanwijzing zit onder: Applicaties -> adobe reader -> PDF user manual. Uit onze ervaring kan een heel dun plastic de GPS signalen WEL tegenhouden. Deze opmerking van u geeft het vermoeden dat u de GPS antenne helemaal niet op een andere plek heeft geprobeerd. Ik denk helemaal niet dat u een 'snelle jongen' bent, maar u was redelijk 'snel' met 2x telefonisch contant op de dag van de bestelling om te vragen naar de status. Ik heb u zelfs het zendingnummer telefonisch doorgegeven omdat u niet kon wachten op de status email en op zondag via de email contact met u gehad om uw vragen te beantwoorden. U heeft mij ook na ontvangst van het pakket gebeld om te laten weten hoe prachtig deze wel niet was, en dat u het toestel wilde houden ondanks wat kleurverschil met het dashboard van de auto. Vreemd dus dat u daarna met opmerkingen komt dat het glas beschadigt zou zijn. Al met al gaat u vrij respectloos om met onze service. De slogan van deze website is 'helpt klachten oplossen' maar uw enige doel is om bedrijven helpen zwart te maken.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 08:33:56 #156
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154589209
quote:
Klacht: rokken nummer van die rok 1506240413684493 Light in the box

<weg> op 23 juli 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn Klacht:
halle met <weg> ik een klach over hun ik mijn rokken terug sturen maar het lukt niet ik heb een code gekregen maar ik niet openen dat luk niet ik heb bricht gestuur maarik niest van en nog eens geprobeer moet allemaal via feesbock ik weet niet meer wat moet doen kunt u mijn helpen wand ik wil die rokken zo znel mogelijk weg heben ik mijn e-mail geven <weg>@upcmail.nl al vast bedank gr <weg>

Gewenste Oplossing:
niet teveden ik bestel daar nooi meer weer is veel te in gewikelt ik geen ander niet ik gevraag om te bellen geef is ook niet geen -email geef is ook niet
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 juli 2015 @ 08:37:53 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_154589237
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Klacht over een GPS, met oplossing van bedrijf erbij :')

[..]

Oplossing bedrijf:

[..]

Reactie klager:

[..]

Reactie bedrijf:

[..]

De reacties van het bedrijf _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:39:57 #158
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154697282
quote:
Klacht: dorlopen krediet stopt Primeline

<weg> op 27 juli 2015 over Primeline in de categorie Leningen

Mijn Klacht:
mij dorlopon krediet blokeerd vor wia eutkerig daroom blokeerd 2014 geld comen deze jaar niet blagelek ik ben 2 jaar wia uitkering eght doome bedrijf doom allemaal doom ………..!

Gewenste Oplossing:
10 jaar ik btalen niet klaar help help aleemaal legal mafiaaa
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:01:04 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154697615
Geen idee wat er staat.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:01:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154697616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Denk je toch in dat je daar bij het bedrijf zit en de brieven moet beantwoorden....
En dan moesten wij vroeger bij de kinderbijslag nog grinniken om "ik heb me kinderbeslag nog niet en me schoonzuster wel".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:15:05 #161
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154697841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:01 schreef Erasmo het volgende:
Geen idee wat er staat.
Hij heeft vast ooit eens een tv gekocht op afbetaling via Primeline, en heeft nu geen geld meer om de afbetalingen te doen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_154698276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
_O-
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:49:19 #163
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154698444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:54 schreef mime_negert het volgende:
Had ik laatst ook bij Kruidvat, heb toen een tasje voor ¤ 0,10 gepind
Maar wanneer ze precies zou hebben uitgelegd waarom ze er geld voor vragen zal het waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.
Als je bij de AH voor ¤80 aan boodschappen doet krijg je ook geen gratis tasje, wat een kutklacht :')
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:58:15 #164
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154698577
Wat een totale droevenis ;(
  roze dinsdag 28 juli 2015 @ 12:14:20 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154700080
quote:
klachtenformulier Philips klaar en ingevult..pdf (file://GERDALOEFFEN-PC/Users/gerda%20loeffen/Documents/klachtenformulier%20Philips%20klaar%20en%20ingevult..pdf)
Hallo Philips,
DOSSIER NR> 50000263606
Het begon bij klacht.nl een melding op 7-04-2015
Zie bijgesloten mails.
Wij zijn het u helemaal beu om te wachten( en steeds excuses krijgen) zonder dat er een oplossing komt.(OPLOSSING is al in APRIL beloofd, Nu is het JULI.) toen al klacht ingedient,
Het gaat over veel te veel mensen en niemand maakt af wat er moet gebeuren. Steeds weer krijgen we te horen morgen bellen we u terug of we zetten het op de mail.En ja hoor dat gebeurt ook maar telkens zonder de oplossing intussen kunnen wij geen koffie meer zetten sinds 17-7 2015.
Nu zetten wij koffie met een filterzakje in een klein vakantiehoudertje op de thermoskan.
DIT KAN ECHT NIET MEER.
Wij wachten voor een omruiling die beloofd werd. Zie alle bijgesloten mails, vele keren bellen en chatten. Vaak en vele keren gebeld. Met o.a. heren(weet de naam niet meer) en met dames op verschillende data’s.oa met Celia 11-7-2015 , metpatricia op 23/7 2015 nadat het verkeerde apparaat werd geleverd door DHL.Nu is de omruiling gedaan en hebben we het verkeerde apparaat gekregen. HD7761BELOOFD ID DE HD7762/00.
Wij kunnen niets doen alleen aangeven wat er fout gaat.
Wij dienen deze klacht in, en zijn nu het vertrouwen echt hellemaal kwijt.
Wij willen gemeende excuses en eindelijk de goede koffiezetter,
ZO SNEL MOGELIJK ONTVANGEN.
Snappen jullie dat we het echt helemaal spuugzat zijn?????
*adres enz*
Deze klacht staat er ook sowieso 10x achter elkaar op.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:43:31 #166
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154759542
quote:
Klacht: aggeponnis Action

<weg> op 30 juli 2015 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn Klacht:
a.c 3 weken geleden ben ik om de volgende reden de ACTION in Beneden-leeuwen uit gezet omdat ik een (LEVENSGEVAARLIJKE I.S. STRIJDER DIE MENSENVLEES NATUREL NUTTIGD EN EEN BOMGORDEL DRAAGT) aggeponnis van 7 maanden ( 8 cm hoog en 24/7 verzorging nodig heeft)slapend in mijn borstzak van mijn werkjas had zitten……
Dit vind ik onterecht en ongepast, zeker omdat er een manager rond loopt die zich als een ezel gedroeg en deze gewoon in de winkel vrij rond mocht blijven lopen.
O.k , het laatst genoemde is ook ongepast.
Ik ben goed voor een wekelijkse omzet van ongeveer ¤150,-.., ook dat doet er niet toe….
Ik ben het er niet mee eens dat ik een jonge vogel bij tropische temperaturen, in de auto moet laten zitten zoals het personeel heeft voorgesteld, dat is bijna moord……….
Ook kan ik mijzelf niet voorstellen dat deze “dwaling” van onwetendheid steunt.

hopende op een verlossend antwoord op mijn probleem.
<weg>

Gewenste Oplossing:
geen idee
Eh ja? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:46:58 #167
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_154759609
Wekelijks ¤150 bij de Action uitgeven :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:50:58 #168
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_154759684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Eh ja? :')
Da fuq, wie neemt er nu een papegaai mee naar een winkel :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_154759843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Da fuq, wie neemt er nu een papegaai mee naar een winkel :')
Dat vraag ik me ook altijd af bij vrouwen met een Chihuahua in hun mandje. Zie het probleem niet zo met zo'n vogeltje.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154941087
quote:
Mijn Klacht:
Goede dag gisteren op 16 juli 2015 ben ik savonds met tante en nicht naar jumbo op de amsterdamse weg wat boodschappen aan het doen dus 3 huishoudens wie hebben wat boodschappen in geslagen ook wat over datum was en op datum maar ombekende winkel.en ja we hebben er een uur gelopen maar fijn bij de kassa aangekomen word eerst me nicht geholpen kreeg de boodschappen met moeite mee daarna was ik aan de beurt wil netjes alles afrekenen en zegt die kassiere na ik geef je dit niet mee ik vraag waarom niet ik ben een klant ik koop me boodschappen na zegt ze ik verkoop het niet aan je ik zeg pardon ja zegt ze je bent niet doof na toen schoot ik uit me slof werd er goed boos over ja zegt ze je heb gewoon expres lopen zoeken je bent een uur in de winkel en dat accepteer ik niet zegt ze tegen me ik had echt zoiets nu breek me klomp wat maakt het uit ook al loop ik 4 uur in de winkel maakt dat niet uit moet ik zelf weten ik werd zo onbeschoft geholpen of dat ik een dief was na sorry hoor daar zien ze me nooit meer op die amsterdamse weg en die patricia moet iit kijken wat ze tegen mensen zegt de kassiere ik eis een excuus van haar wat denken ze daar wel niet ik ben zo boos dus wat gaan jullie hier aan doen aan dit onbeschofte gedrag naar klanten toe

Gewenste Oplossing:
Ik ben super tervreden bij me eigen jumbo netjes en correct behandeld dat zijn top mensen
Als ik het goed begrijp heeft ze een uur lopen zoeken naar spullen die vandaag of morgen over datum gaan. Dit om ze vervolgens gratis mee te krijgen.
:')
  donderdag 6 augustus 2015 @ 07:35:02 #171
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154947831
quote:
Klacht: zojuist voor ¤90 “diepvriesproducten” in kliko gedumpt PostNL

<weg> op 05 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht:
PostNL gaf aan dat de problemen met de bezorging opgelost waren ….maar zojuist voor ¤90 “diepvriesproducten” in kliko gedumpt. Deze waren twee dagen onderweg geweest en dus niet meer diepvries.
Kennelijk is er bij PostNL niemand die onderscheid maakt tussen bederfelijke en niet bederfelijke waar.

Gewenste Oplossing:
Als PostNL wel onderscheid had gemaakt en de bederfelijke waar voorrang had gegeven was dit probleem niet opgetreden.
Waarom laat je dan in vredesnaam ingevroren etenswaren per post bezorgen? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_154974690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:17 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp heeft ze een uur lopen zoeken naar spullen die vandaag of morgen over datum gaan. Dit om ze vervolgens gratis mee te krijgen.
:')
Wat een gebrek aan zelfrespect :')
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:44:56 #173
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155007921
quote:
Klacht: eland IKEA

<weg> op 07 augustus 2015 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn Klacht:
Sinds 3 jaar zeurt mijn huisgenoot dag in en dag uit over haar wijlen kartonnen eland. Ze had hem in het raam gezet en domweg in de regen laten baden, waarna er weinig meer van over was. Sindsdien is het uit het assortiment verdwenen en heb ik geen dag rust meer. wie kan mij helpen??

Gewenste Oplossing:
wanneer deze weer terug zouden komen in het assortiment.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_155008031
quote:
Heb het idee dat ze sindsdien verkeerd gebruikt. Na dat het ding nat geregend is, is het uit het assortiment. En een kartonnen ding buiten laten staan :')

[ Bericht 14% gewijzigd door ErwinDikkie op 08-08-2015 09:03:56 ]
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 9 augustus 2015 @ 16:24:19 #175
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155048107
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 08:56 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Heb het idee dat ze sindsdien verkeerd gebruikt. Na dat het ding nat geregend is, is het uit het assortiment. En een kartonnen ding buiten laten staan :')
Daar lijkt het wel op.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_155052672
Hm.
  donderdag 3 september 2015 @ 09:58:09 #177
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155780281
quote:
Klacht: wehkamp

<weg> op 02 september 2015 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Mijn Klacht:
Ik zit sinds vorig jaar in schuldsanering maar ze hebben ook me openstaande rekening van Wehkamp meegenomen. Maar nu is me account geblokkeerd. Ik heb gebeld omdat ik gewoon wil bestellen maar dan via ideal betalen en werd ik als stuk vuil behandeld. Ik vind gewoon dat ik nog mag bestellen maar dan met de regel gelijk betalen

Gewenste Oplossing:
Laten bestellen via ideal alleen
Ze zit in de schuldsanering, maar wil wel spullen blijven bestellen bij Wehkamp terwijl daar ook nog een bedrag openstaat.

Eerste reactie Wehkamp.
quote:
Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Beste <weg>, Wat een vervelende situatie. Er is tot mijn spijt niet iets dat ik voor je kan doen. Indien je meer informatie wilt kun je het beste contact opnemen met onze financiële afdeling, zij zijn te bereiken via <weg>. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Reactie klaagster
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ja ik heb al gebeld voordat ik het op deze site plaatste maar ze kennen niks doen zeggen ze. Tuurlijk kennen ze dat wel. Gewoon me account deblokkeren en alleen via ideal laten betalen
Reactie daarop van Wehkamp
quote:
Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Beste <weg>, Zou ik je mogen bellen over deze kwestie? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Weer een reactie van klaagster
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - hi, Je mag best bellen maar als er geen oplossing is heeft t geen zin. Ik weet de info al waarom het geblokkeerd is, maar wil gewoon shoppen via ideal
Weer een reactie van klaagster, want het duurt haar te lang :')
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ik wacht nog steeds op het telefoontje
Weer een reactie van Wehkamp
quote:
Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Goedemiddag <weg>, Zojuist hebben we geprobeerd je te bellen alleen viel de verbinding weg en daarna konden we je niet meer bereiken. De enige mogelijkheid is om contact op te nemen met onze financiële afdeling, via <weg>. Zij kunnen je vragen over nieuwe bestellingen beantwoorden. Het is voor ons niet mogelijk om ervoor te zorgen dat je weer kunt bestellen via Ideal. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Laatste reactie van klaagster
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ik kan wel bellen over dit onderwerp, maar als het geen oplossing geeft waarom heeft het dan voor zin om te bellen? Ik weet de reden waarom me account is geblokkeerd, maar wil graag gewoon kunnen bestellen via IDeal
Conclusie: mevrouw zit in de schuldsanering en wilt bestellen bij een bedrijf waar een bedrag nog openstaat en dat wil ze dan via iDeal betalen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:45:31 #178
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_156099516
Hier staan nog wel een paar leuke tussen:
http://www.upcoming.nl/zw(...)en-klagen-over-alles
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:00:50 #179
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_156200028
Een klacht over Jan Linders (supermarkt):

quote:
Mijn Klacht:
folders duwen ze 2 of 3 dubbel in de bus en iedere keer ligt het bij ons voor op de weg vol met folders

Gewenste Oplossing:
normale bezorging van 1 en niet op straat
Denkt hij/zij nou echt dat Jan Lindes (en alle andee bedrijven waarvan je reclame thuis krijgt) zelf de folders gaat bezorgen?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 08:36:10 #180
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_156542515
quote:
Klacht: NIET BESTELLEN EN BETALEN Light in the box

<weg> op 01 oktober 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn Klacht:
ALS IK AL MIJN GEGERVENS IN VUL EN ZO KAN IK NI MEER VERDER OM TE BETALEN HEB OOK AL AANGEDUID ME WA IK WIL BETALEN IK BEGIN ALLE HOLLANDSE SITE BUE TE WORDEN EN WAS NORMAAL VOOR MIJN VERKIEZING CAMPANGE DA IK BESTELDE

Gewenste Oplossing:
NEE
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_156650897
quote:
Mijn Klacht:
Een paar maanden geleden gingen de Haust snack cups naturel rond à ¤ 0,79 uit het assortiment. i.p. daarvan kwamen er mixed cups à ¤ 0,99.
Die verschillende modelletjes hoef ik niet; wat salade erop en je ziet er niets van!
Nu zijn die ook alweer verdwenen en zijn de ronde modellen er weer à ¤ 0,99.
Dat is een prijsverhoging van 25 %. Dat vind ik veel te duur en wil graag weten waarom.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik ze weer kan kopen voor ¤ 0,79 bij mijn AH vestiging in Heiloo.
Dure toastjes.

quote:
Mijn Klacht:
Ben met een bericht bezig verdwijnt de email / wil berichten verwijderen email verdwijnt ,wil een email lezen druk het aan om te lezen email verdwijnt dit gaat constant heb er een beetje de balen want doe alles via de mail

Gewenste Oplossing:
als de email goed gaat werken en niet meet constant wegvalt
Zou deze misschien op de prullenbak klikken steeds?

quote:
Mijn Klacht:
ik heb geen waarschuwing gekregen per SMS.
wist niet dat ik kosten kon maken. mijn tel nr 06########

Gewenste Oplossing:
terug betalen van euro 65.--
quote:
Bericht van Robin van Klacht.nl
0 minuut geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2
Die heeft dus het telefoonnummer in de klacht neergezet(heb ik even vervangen door hekjes), en die beheerder heeft dus niet eens het nummer aangepast :') Is dit een automatisch systeem? volgens mij word het letterlijk overgenomen en op twitter gezet.

[ Bericht 15% gewijzigd door GekkePoes op 06-10-2015 21:46:53 ]
🐱
pi_156652938
Ik merk net dat er een automatisch systeem de klachten ongelezen op twitter zet :')
🐱
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:58:33 #184
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156655095
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156657308
quote:
Mijn Klacht:
Goededag, ik heb 2 electrische tandenborstels van oral b. En die staan in de badkamer. En na een week, komt er zwarte prut in het opzetstukje, en is te zien bij het spiraaltje aan de zijkant en tussen de borstelharen. Te smerig voor woorden! Het apparaat word gereinigd, en het borsteltje goed nagespoeld. Eerst legden we het borsteltje plat maar we dachtten dat we het konden verkomen door hem rechtop te zetten. Maar nu wordt het ook smerig. Hoe kan ik dit voorkomen. Xoxo wendy

Gewenste Oplossing:
Graag een tip om dit te voorkomen. Worden er misselijk van :(
quote:
http://www.klacht.nl/hema/klacht/voorwerp-in-een-appeltaart/
Mijn Klacht:
Ik heb vanmiddag een appel taart gekocht bij de hema zoetermeer centrum in de avond had ik trek in dus ik sneed 2 stukjes taart voor mij en mijn vrouw tijden het eten zag ik iets blauw leek op een pleister ik maakte het nog open en was harde plastic door de oven maar het leek ook op een stuk plastic beker. Ik heb fotos van gemaakt. Ik ga het terug brengen hoop dat ik mijn geld terug krijg. Ps: de medewerkster was ook niet echt klant vriendelijk ze was zo boos en geïrriteerd.

Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug krijg.
quote:
http://www.klacht.nl/veolia/klacht/door-rijden-7/
Mijn Klacht:
Op het Stop knopje gedrukt om bij een halte uit te kunnen stappen. Chauffeur stopte echter niet. 3 km terug kunnen lopen. Heb ook nog een blessure. Er zaten nog meer mensen in de bus die niet uit de bus konden omdat hij niet stopte bij de haltes.

Gewenste Oplossing:
Chauffeur moet zijn werk correct doen en "luisteren" naar zo'n klanten


[ Bericht 25% gewijzigd door GekkePoes op 07-10-2015 00:29:53 ]
🐱
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:57:13 #186
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_156797974
quote:
Klacht: Beledigen van een of u medewerker HEMA

******* op 13 oktober 2015 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Mijn Klacht:
Geachte heer/ mevrouw,

Ik was zaterdag middag met mijn dochter (12 Jaar oud) bij Hema Maxis Pampusweg 15.ij heb voor stroopwafels en dat was te geniten van onze moooi dag en niet te worden beledigd door een van u medewerker.ik de stroopwafels genoem en naar de kasa gegaan om te betalen ik heb mijn vrouw aan de line zet met te praten in die tijd heb ik goede dag gezegd tegen de kassjera en de stroopwafels met ¤5 gegeven .en ben ik zet ik nog met mijn vrouw te praten en toen begon over het is niet netjes en niet leuk en andre keer help ik jou niet als zit aan het bellen.ik wel graag van u weten is dat een van de regels dat de menssen mogen niet telefoneren tijdens het boodschappen bij u ?of dat is de bedoeling dat de menssen in hema maxi te beledigen .
Graag uw reactie op mijn email

Met vriendelijke groet,

<weg>

Gewenste Oplossing:
De medewerker moet leren hoe ze met de klant moet praten en het woord sorry is genoeg

Bedankt.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:17:02 #187
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156798235
quote:
Dus dat mens was asociaal met iemand anders aan het praten terwijl ze werd geholpen bij de kassa, en is nu boos dat ze hierop wordt aangesproken? :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:18:17 #188
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_156800289
quote:
Klacht: storing

[gebruikersnaam] op 13 oktober 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Klacht:
Afgelopen vrijdag was er storing ivm de trein naar Utrecht die zou snel opgelost zijn dus heb ik online 2 treinkaartjes besteld om naar Appelpop te kunnen gaan, blijkt dat de storing helemaal niet was opgelost en het dus niet mogelijk was om met de trein van Den Bosch naar Tiel te gaan. Dus ook geen gebruik kunnen maken van de e-tickets a 10,40 per stuk.
Beschrijf de door u gewenste oplossing
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.

Gewenste Oplossing:
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.
Volgens mij was Appelpop een maand eerder... :')

quote:
Mijn Klacht:
Reactie 28/08/2015 11:42
Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Uw vraag betreffende uw bestelling en wanneer het weer leverbaar is, is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Reactie 16/09/2015 09:22
Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Uw vraag betreffende de terugbetaling van uw geannuleerde bestelling is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:
Nooit met zo service
Eh wat is de klacht?

[ Bericht 35% gewijzigd door aeque op 13-10-2015 12:28:05 ]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:04:16 #189
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_156847891
quote:
Klacht: Watermeter maakt herrie zelfde geluid als een flipperkastEvides

<weg> op 15 oktober 2015 over Evides in de categorie Waterschappen

Mijn Klacht:
Als de buren tappen klapt .stoot ..herrie uit my leidindkast waar meter zit slaap al dagen nee paar weken nu anders verwyder ik hem zet ik er wel een verleng stuk tussen met 2 koppelingen …je wordt er gestoord van ..
Dus aub smeek je veranderen gauw a,u b .. anders doe ik het zelf zal het eens opnemen dit geluid …klappen die de watermeter maakt …en ik weet dat het niet mag maar 22x wakker worden is ook verboden …ik denk datvje het wel begryp zo vriendelyken groeten

Gewenste Oplossing:
Geen herrie meer ...wat een stomme vraag ?
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_157057651
quote:
Mijn Klacht:

Vrijdag 6 januari wil ik gebruik maken van de aanbieding van Albert Heijn in de Maxis Megastores te Muiden om Ossenhaas tegen 50% korting te kopen. De kiloprijs op de verpakking is 24,95. Bij afrekening blijkt dat dit al de 50% prijs is, wat betekent dat de kiloprijs zonder korting 49,90 is. DIT IS DIEFSTAL!!!! Bij een gangbare slager is de kiloprijs voor Ossenhaas 25 euro en geen 50! We hebben het vlees via de servicebalie terug laten nemen omdat de medewerkers bij navraag telefonisch bevestigd kregen dat 24,95 al de 50%-prijs is. Op de kleintjes letten? Ik vraag mij af of deze praktijk vaker plaats vind.
quote:
Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming voor het gemis van een heerlijk diner met gasten
http://www.klacht.nl/ossenhaas-tegen-diefstalprijs-van-4990/

Ossenhaas niet voor 12,50 euro/kilo weggeven aan deze meneer is diefstal...Ben benieuwd naar die 'gangbare slager'!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157057676
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Eh ja? :')
Waar gaat dit in vredesnaam over? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:46:56 #192
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157058499
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 02:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar gaat dit in vredesnaam over? :?
Iemand die begon te janken dat hij zijn vogeltje niet mocht meenemen in de Action.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:38:25 #193
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157202130
quote:
Klacht: oortjes Jumbo

<weg> op 29 oktober 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Vandaag met dochter en schoonzoon in het nieuwe filiaal in Rijssen geweest.
Mooie winkel maar wil hier echt niet meer komen, totaal geen sfeer en echt iedereen van jullie loopt met die satanische oortjes in.
Moeten jullie nou echt in Rijssen voor duivel spelen met oortjes?
Weer er is een God die leeft en op deze aarde vonnis geeft.
Nee jullie beleid is, zoveel mogelijk rendement. Nou gelukkig dat de andere supermarkten in Rijssen geen gebruik maken met die van god vervloekte oortjes, om alles en iedereen in de gaten te houden, want o wee als er een keer iemand staat te demonstreren en die een gezellig praatje met de klant maakt, dan is het feedback en als je je niet gedraag opzouten. Ja wij zijn niet klant vriendelijk maar zakelijk en dat moet snel gebeuren, dus vandaar die oortjes, Echt zielig Jumbo en dat terwijl de oordelen Des Heeren eerdaags ook in Rijssen losbarsten. En al die zondags openingen van jullie onderneming, Gedenk de sabbat dat gij die heiligt, dan zult ge geen werk doen. Maar jullie hebben maar een god en dat is de geld god.

Gewenste Oplossing:
Oortjes uit, af en toe een klets praatje en geen zondags openning, en dan bedoel in geheel Nederland.
Satanische oortjes? :')

quote:
Klacht: de lijn Telfort

<weg> op 29 oktober 2015 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn Klacht:
hel dag doet niet goed

Gewenste Oplossing:
als goed doet
Zeer duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 1 november 2015 @ 14:49:55 #194
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157245546
quote:
Klacht: blokkeren Ideal Rabobank

<weg> op 01 november 2015 over Rabobank in de categorie Banken

Mijn Klacht:
Omdat ik een probleem heb met het spelen van online spellen waarvoor ik moet betalen via IDeal heb ik de Rabobank gevraagd om Ideal betalingen te blokkeren zodat ik niet meer online kan spelen. Ze zouden dit voor mij hebben geregeld. In een zwak moment heb ik toch geprobeerd of ik via ideal online betalingen kon doen om te spelen, en wat blijkt, ik kan gewoon betalen! Zelfs zonder gebruik van de randomreader. Terwijl ik had gevraagd om blokkade. Hierdoor heb ik voor 1000 euro aan betalingen kunnen doen via IDeal en uiteraard verloren.

Gewenste Oplossing:
Ik vind dat zij niet hun afspraken zijn nagekomen om ideal betalingen te blokkeren terwijl ik daar wel een bevestiging van heb gekregen. Het is ook een deel mijn eigen verantwoordelijkheid maar zij ook door het niet nakomen van hun afspraken kon mijn verslaving doorgaan. Ik zou het redelijk vinden als Rabobank mij 545 euro teruggeeft, 50/50. Dit bedrag kunnen ze storten op de rekening waar ik in de min sta.
En dan ook per direct de mogelijkheid om met ideal te betalen te blokkeren zoals ze hadden beloofd!
Bij geen positief bericht ga ik verdere stappen ondernemen tegen de fout die Rabobank heeft gemaakt!
WTF :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_157245596
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:49 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF :')
WTF :') !
Net wanneer je dacht dat mensen niet debieler konden worden..
Als hij zijn random reader gewoon wegflikkert heeft hij trouwens hetzelfde effect als dat rabo de boel stopzet. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 14:54:14 ]
  zondag 1 november 2015 @ 15:16:58 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157246068
Hoe kun je iDeal betalingen doen zonder RandomReader of RaboScanner?
Dat kan toch alleen in de app?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157246337
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:49 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF :')
_O-
  zondag 1 november 2015 @ 18:55:51 #198
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_157251781
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
:')
  † In Memoriam † zondag 1 november 2015 @ 19:00:08 #199
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_157251881
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 05:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen? :')
Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreekt
:')
  zondag 1 november 2015 @ 19:28:47 #200
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157252677
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
:')
Ik zat ook even te zoeken naar andere klachten van deze figuur, en er stond ook nog een klacht over de online goksite Kroon Casino. Ik kon alleen het begin hiervan lezen omdat de site een 404 gaf op het volledige bericht.

quote:
klacht Kroon Casino
Klacht van <weg> op 08 juli 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen
Ik heb meerdere malen bij Kroon Casino gevraagd om mijn accounts en mijn mailadressen te blokkeren. Aangegeven dat ik niet meer wil kunnen spelen bij hun vanwege gokproblemen. Elke keer kon ik weer opnieuw accounts aanmaken met andere mailadressen. Ze... Lees meer
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')