Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreektquote:
Bij een serieuze gokverslaving is Holland Casino dat volgens mij zelfs verplichtquote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
quote:Klacht: Freeway Up Cassis Energy Drink tekst fout! Lidl
<weg> op 02 november 2015 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Na het lezen van de tekst op het bovenstaande product las ik: niet aanbevolen voor kinderen en vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven. Dit suggereert dat kinderen die niet zwanger zijn het wel mogen hebben. Dit is erg raar om te lezen en kan ernstige gevolgen voor het kind hebben. Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt!
Met vriendelijke groet,
<weg>
Gewenste Oplossing:
Wanneer de tekst aangepast wordt en een vergoeding geleverd wordt door het opsporen van een grove fout die de gezondheid en het welzijn van een kind in gevaar hebben kunnen brengen.
Een vergoedingquote:
quote:Klacht: incasso Guidion
<weg> op 10 november 2015 over Guidion in de categorie Computerwinkels
Mijn Klacht:
goedenmorgen.ik..vraag.me.af.wanneer.deafspraak.voor.de.incasso.op.de.24.ste.van.iederemaand.gedaan.word.is.van.begin.afgesproken.en.zeg
hierbij.mij.contract.op.bij.guidion.en.anders.stop.ik.ook.met.telfort..mob
06<weg>.bvd
Gewenste Oplossing:
helemaal.niet
Zou.best.wel.eens.kunnenquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:44 schreef boriq het volgende:
[..]
Hij typt volgens mij die tekstjes voor die pagina's als RUMAG op Facebook.
Overlaast dusquote:Klacht: over laast van buurman Havensteder
<weg> op 02 november 2015 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties
Mijn Klacht:
Overlaast van buurman
Gewenste Oplossing:
Overlaast
Alles verder in orde?quote:Klacht: 14010 weigert toegang tot ambtenaar, tenzij ik de wet overtreedt.
Gemeente - Rotterdam
<weg> op 11 november 2015 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente
Mijn Klacht:
vandaag om +/- 10.45 gesproken met mw. <weg>, die beweerde dat ze zonder meerdere persoonsgegevens, die tot evt. identiteitsdiefstal kunnen leiden.
en wat bij wet niet mag om dat door te geven, want zou ze daarna een pizza op mijn naam bestellen dan zou dat ‘mijn schuld’ zijn. ik heb hier al meermaals gelijk in gekregen, inclusief mail dat de opleiders dit aan de nieuwe telefonisten zouden leren. Dat is dus WEER NIET GEBEURD.
De dame weigerde mij door te verbinden, ze zei advies te vragen aan een supervisor, vervolgens zei ze dat ‘iedereen’ (?) weet dat ze niet mag doorverbinden, tenzij ik de nederlandse wet overtreedt
Gewenste Oplossing:
als jullie je aan je belofte houden, dat je telefonisten zo opleidt (of minimaal de supervisors zo opleidt) dat ik als nederlands staatsburger, de ambtenaar van de gemeente waar ik nota bene MOET zijn, ook kan bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie van LITB:quote:Klacht: Rekening van UPS Light in the box
<weg>. op 11 november 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica
Mijn Klacht:
Producten besteld bij Light in the box, normale standaard levering gekozen, ik kreeg ze in twee gedeelten geleverd. Eerst een doosje, daarna nog een zakje, bezorgd via UPS. Nu krijg ik van UPS een rekening voor 18,44 eur omdat de zending uit China blijkt te komen. Op de site staat dat er geleverd kan worden vanuit Europa en nergens stond bij de bestelling aangegeven dat mijn producten uit China zouden komen. Domper.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag die kosten vergoed zien door Light in the Box. Ik ben erg enthousiast over hun producten en heb al vaker besteld, maar dit is nog nooit eerder gebeurd. Ik heb niet gekozen voor UPS verzending, maar moet er nu wel voor betalen.
quote:Bericht van Light in the box
1 week geleden - Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in CHina besteld. Iedere klant kan zich hier voor verzekeren bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt! Wij zijn altijd verrast door klanten die zeggen dat ze van niets wisten. Mochten er invoerkosten zijn en de klant heeft zich verzekerd tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane berekend.
Vooral de teruggaveeeeeeeeeeeee gaat je helpenquote:Klacht: belasting teruggaveeeeeeeeeeeee Volkskrant
<weg> op 16 november 2015 over Volkskrant in de categorie Kranten
Mijn Klacht:
Altijd maar zeiken betaal dit op tijd betaal dat op tijd. Wanneer gaan ze mij/ons terugbetalen?? Jullie hoeven niks te vernieuwen jullie moeten is eerst je volk terug betalen. Ik betaal niets meer hierna en wil je wat vorderen dan zie ik je graag voor mijn deur. Ik zal je niet laten wachten tot maart 2016 je zult het meteen krijgen.
Gewenste Oplossing:
Gewoon betalen en nikste maart 2016. In al die maanden hebben ze geen flikker gedaan
quote:Klacht: Help Albert Heijn
VerlegenChick12345 op 23 november 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Er werkt een knappe kassière bij Albert Heijn Leyens, help wat doe ik!!
Gewenste Oplossing:
Als hij mijn vriendje is hij heet <weg> Volgensmij
quote:Klacht: Klacht tegen ambtenaar Sociale dienst
<weg> op 26 november 2015 over Sociale dienst in de categorie
Mijn Klacht:
Wij hadden schulden en gingen na de sociale dienst om geholpen te worden toen wij de behandelaar <weg> kregen en hij bestond op dat wij en bewindvoeder <weg> Moesten nemen .Toen begonnen de probleme de Bevindvoeder schrift email zo als heb je gezopen Korte gewoon het leefgeld met de worden ik ben de baas zo dat mij vrouw niet mer op werk kon komen de <weg> vond het goed en wij wouden ook en andere bewindvoeder hebben .Deze kregen wij niet ondanks het in de weet staat dat wij da recht op hebben word ons gezegt dat wij met hem veder moeten anders stopt hij met helpen .ik kreeg van en ongevaal en bedrag en zo dat ik uit de schuld hulp weg wou en ook gedaan heb .Heer <weg> stuurde alle schuldeissers en brief dat wij geld ontvangen hebben en dat bij ons wat te halen is .de klacht welke ik bij de Teamleider gedaan Heb Heer <weg> word niet behandelt .Het zij heel veel mensen welke mij mening zijn en zeggen dat hun tevel macht hebben en dat hun doen en laten kunnen wat ze willen .Klachten van de Heer <weg> Teamleider worden niet behandelt Klacht tegen ambtenaar krijgen wij geen brief over alles email van de Heer <weg> ik beantwoord u email niet meer dan doet hij toch goed zijn best om alles onder de tafel te vegen .
Wij vinden dat het in Nederland niet kan dat mensen die help nodig hebben bijna hun werk kwijt raken en het zo maar maag .
Sociale Dienst Zaltbommel maag gewoon doen wat hun willen en niemand kan da it s aan doen daroom deze Klacht om en keer te kijken of de mensen zijn die ons helpen kunnen .
Gewenste Oplossing:
Onderzoek Van de Sociale Dienst en dat de Klacht in behandeling genomen word van en Hogere distantie
Haha, echt hoor.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Altijd leuk om klachten te lezen over Light in the Box, met name over de invoerkosten vanuit China
Nu eentje met reactie erbij van LITB.
[..]
Reactie van LITB:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Klacht: bedoffe vlees Deen
<weg> op 20 december 2015 over Deen in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Beste deen dit.is ruim de 5x dat.ik.rund.vlees moet weg gooie het slaaatbruin.uit.smaakt bedrofen ik koop elke week voor ruim 100euro aan.boodschappen met uitkering op deze manier kan.dat niet.meer.ik.moet.me kindere wel.kunnen voeden
Gewenste Oplossing:
Met cadeu bon.van.deen.om nieuwe bodschappen te kunne. Halen ten waarden van (100)
quote:Klacht: beelt en geluet Caiway
<weg> op 20 december 2015 over Caiway in de categorie Alles-in-1
Mijn Klacht:
vaak storing met rtl 8
er zijn al heel wat vervanggen aan de muer kastje tv kabel gekeurt
hdmi niewe kabbel samsung kast met opname vunksi nog niet maar die is net een 1/2 jaar aut en nog stooring voor die prijs wat ik betaal baal ik er wel van met ziggo nooit last heb nu al 3 a4 keer kontakt ge hat montuer lans geweest en nog geen oplossing
Gewenste Oplossing:
als er geen storing is
Te dom om te schijtenquote:
quote:Ik speel al ruim 25 jaar mee en nog nooit is mijn postcode gevallen, je kunt wel roepen jij een auto en jij en jij of wil jij ook een kerst trui dan komen jullie weer om loten bij te kopen maar als je al vanaf het eerste uur mee speeld en je heb nog nooit iets gewonnen alleen maar betaald dan is dit diep triest als je dit ziet sorry hoor dat kan ik niet snappen als jullie niet een keer aan de langs betaalde geen geschenk hebben.
Gewenste Oplossing:
Graag een normaal antwoord bvd
Loterijen zijn echt voor kneuzen die slecht zijn in wiskundequote:
Hier krijg ik spontaan oogk*nker vanquote:Klacht: K*nker gekregen door EA! EA Games
<weg> op 25 december 2015 over EA Games in de categorie Computer Games
Mijn Klacht:
Ik heb laatst een potje fifa gespeeld maar ik heb nu helaas k*nker door uw spel. Daarom mag u opk*nkeren. InsAllah krijg je k*nker.
Gewenste Oplossing:
Als ik geen K*nker meer heb maar als EA k*nker krijgt.
WTF staat hier nou weer?quote:Klacht: Mijn telefoon repareren Dynafix
<weg> op 28 december 2015 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten
Mijn Klacht:
Ik zeg nog een keer dat ik op Tijd heb gereageerd u moet uw mailen nog lezen of vraag aan <weg> uw collega met wie had ik contact tot u had mijn telefoon zomaar weggegooien
U kunt alstublief een keer waarheid zeggen want niemand word gedood als u waarheid zegt
Ik heb nergens een nieuwe verzoek gevraagd om mijn telefoon op nieuwe in te stellen . ik heb een keer mijn telefoon gestuurd naar drmobile via hollandsnieuwe in Julie 2015 die heeft naar u gestuurd en factuur is 87,–¤ .De tweede keer dat is de probleem van jullie : drmobile en u . Ik heb niks opnieuw gevraagd .
Waarom kunt u niet de waarheid accepteren en mijn telefoon repareren ?
Ik schrijf nederlands taal niet prima maar alles wat heb ik geschreven zijn helemaal duidelijke , gelukkig voor mij , mijn klachten staan nog op klacht.nl want u houd niet van waarheid daar kunt u nog een keer goed lezen en te begrijpen .
Ik heb altijd en overal geschreven dat ik klaar ben om mijn factuur van 87,–¤ te betalen en wacht ik op uw betalingsregelings om dat te doen . U ben zo gewent om niet waarheid te zeggen dat u altijd iets verkeerd zegt
U zei ook dat meer onderdelen van mijn telefoon zijn kapot . U ben ook niet logisch want als iets zoals een telefoon word zomaar weggooien het is normaal dat het telefoon word meer kapot en WIE heeft dat gedaan ? U . En u weet dat en u wilt mij laten betalen voor uw onverrandwoodelijkheid . Nog een keer NEE
U zei ook dat u kunt niks voor mij doen. Nog een keer u zegt niet waarheid . U gaat mijn telefoon repareren want u gaan niet de eigendom van iemand meer kapot maken en u gaat niet repareren . U weet dat niet normaal is
Ik ga ook niet een ongerepareert telefoon accepteren en u mag niet nog een keer mijn telefoon weggooien maar repareren want het enig keer waar op heb ik mijn telefoon naar u gestuurd in Julie 2015 het reparatie kosten was 87¤ en er was nog niet weggegooien .
Gewenste Oplossing:
De enig en de beste oplossing voor iederen is dat :
ik mijn fout van 87,--¤ betaald en u betaald ook uw fout.Daarna word mijn telefoon gemaakt en terug gestuurd
Probleem opgelost zo simple is het als u eerlijke wil zijn.
Met vriendelijke groet
Geen idee, heb het 3 keer overgelezen en snap er nog geen kut van.quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
WTF staat hier nou weer?
quote:Mijn Klacht:
Op 1 januari 2016 ben ik in tilburg bij westermarkt bij geldautomaat geld willen storten en kon niet verwerkt worden 10 uur later weer geprobeer lukt het steeds niet toen belde ik klantenservices van abn amro en melding gemaakt met een vraag of nog andere zo automaat in tilburg is kreeg ik antwoord ja in wagnerplein terwijl niet zo is.abn amro vind ik loop 10 jaar achter kwaa bankzaken en ze moeten voor onze mekkelijk maken niet moeilijk elke maan halen ze geld af van onze rekenen voor services waar totaal geen services is.
quote:Tijdens een bezoek aan het filiaal aan de Haagdijk te Breda werd mij verzocht na afrekenen de winkel te verlaten. Men vond dat ik aangeschoten was. Een hele geschiedenis heb ik achter mij als het gaat om tandartsen en kaakchirurgen. Om mijn gebit schoon te houden en soms enige pijnstilling gebruik werd mij verweten dat ik in beschonken toestand in een filiaal aanwezig was. Een implantatenpaspoort heb ik mijn bezit (tandheelkundig). Aan mijn gebit heb ik onderhoud nodig, meer dan anderen, soms “spoelen” met een alcoholachtige geur. Mondwater.
De politie is inmiddels op de hoogte. Niemand heb ik kwaadaardig behandeld. Afrekenen mocht dan weer wel! Bij een andere vestiging, zie bijlage, kon ik wel inkopen doen. Zonder consequentie. Iets later op de dag. Dat jullie dergelijke idiote type`s in jullie bedrijf hebben is niet te tolereren! Een biertje vind ik lekker smaken, maar geen buitensporig gebruik. Overigens blijkt uit bankafschriften dat ik een reguliere klant ben zonder enige ophef. Betalen doe ik.
quote:Klacht: DigiD Onbereikbaar daardoor dikke bekeuring die ik niet kan betalen!!! DigiD
<weg> op 05 januari 2016 over DigiD in de categorie
Mijn Klacht:
Ik heb samen met iemand het studierijsproduct aangevraagd omdat ik niet wist hoe dit werkte. Naar 3 jaar nauwelijks gebruid gemaakt te hebben van did voordeel. En er dus zeker niet bij stil gestaan te hebben dat ik dit zelf moest afmelden kreeg ik een melding op DigiD ik kon dit bericht niet bekijken omdat de website toen niet in de lucht was door werkzaamheden. Een poosje later heb ik dit weer geprobeerd maar wederom was de website niet in de lucht. Toen weer een paar dagen later heb ik mij ingelogd en kwam erachter dat ik een bekeuring had van 95 euro voor het niet opzeggen van mijn pas. ik belde de gene op die mij geholpen had om de pas aan te vragen zij vertelde mij dat ik naar een oplaatpaal moest gaan om mijn amendement op te zeggen. Ik ging met mijn pas naar zoon paal en mijn pas werd geweigerd. Ik keek op mijn pas daar stond het nummer van de ns op ik kreeg van deze vriendelijke vrouw te horen dat ik een nieuw pasje aan kon vragen en dan mijn rijsproduct stop kon zetten. De tijd van het leveren van de pas duurde ongeveer 20 dagen en koste dan ook nog eens 20 euro. Precies naar dit telefoontje kreeg ik nog een bericht in DigiD die ik wederom niet kon openen door dat de website wederom niet in de lucht was. Daarna besloot ik te bellen met DigiD maar kon ze na 5 uur niet meer bereiken aangezien ik toen een baan hat van s, morgens 6 tot s, avond 6. Het zijn lange dagen maar die heb je als bakker.. naar 20 dagen en inmiddels werkeloos te zijn kreeg ik mijn pasje binnen en ben in het dorp naar een oplaatpunt gegaan om mijn pas op te zeggen. Omdat de mevrouw van de ns zij dat ik dit ook even moest controleren op het internet. Ben ik gaan kijken en zag ik nog een bericht van DigiD en heb weer proberen in te loggen maar wederom kon ik er niet in omdat de website niet in de lucht was. Ik belde naar het nummer van DigiD en naar 5 minuten iemand ijdellijk aan de lijn te hebben kwam ik erachter dat ik een verhoging gekregen had van 90 euro waardoor de boeten al op 290 euro was beland toen ik vroeg waarom het 290 euro was als er 90 euro bij op kwam zij de man dat er 2 x een verhoging was omdat er iedere maant een verhoging bij kwam kijken van 90 euro ik heb mijn pas op 15e van de maant opgezegd en kreeg als verassing toch nog een boete verhoging van die maant bovenop. Ik moest deze boete betaalden of een klacht indienen maar het was wel verstandig alvast een betalingsregeling te treffen anders zal het boette bedrag alleen nog maar ophogen. Ik heb een regeling getroffen en heb een klacht ingediend. Een maant later kreeg ik een standard brief met een afwijzing. Waarop ik gebeld heb ik kon nog een klacht in dienen maar dan lieten ze het voor de rechter komen en kost het me nog weer 45 euro ex advocaatkosten . dus dit heb ik niet gedaan want mijn geld is op. Inmiddels zijn we 2 maanden veder en kan ik de betalingsregeling niet meer betalen wan mijn gelid is op. Nu wil ik mij inloggen op DigiD maar dit lukt niet ik kan geen mail aders vinden en ze zijn niet bereikbaar door de weersomstandigheden ik kan ze weer niet bereiken en ik mag dadelijk weer een hoop geld betalen!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik met iemand kan kontakten over deze voor mijn nutteloze hoge bekeuring!! En uiteraard als het helle of een groot gedeelte van dit bedrag kwijt gescholden wort.. alles bij elkaar vind ik dit niet mijn schuld dat DigiD niet te bereiken is en mijn bekeuringen belachelijk hoog opschroeven ter wel ik niet tot nauwelijks gebruik heb gemaakt van mijn studie rijstproduct. En helemaal niet in de tijd dat ik er geen recht op het!!!
quote:Klacht: discremeneren CBR
<weg> op 05 januari 2016 over CBR in de categorie
Mijn Klacht:
Cbr amsterdam
Vandag ben ik voor vierde keer gezakt die komt door mijn eerste examen want die examinatur was een man die was niet net als anderen
Hij was tijdens examen bos en schreuwen tegen mij terwijl ik had geen fouten gemaakt na die schreuwn . En bos heid kun ik niet meer consenteren . Toen heb ik ook aangegeven dat je expres gedan dat ik moest zaken
Wat ik jamaar vind dat mijnrij stuctuur was niet bij dat sls getuige
Masr ik ging van uit dat volgende keer komt goed maar tot nu toe ben ik bang vsn examinateur terwijl ook aardig zijn
Tijdens examen kun ik niet meer concenteren mijn lichaam wordt echt warm en natuurlijk zak ik
Gewenste Oplossing:
Ik wens dat al die kosten dat ik na die examdn heb gemaakt terug krijgen van die man want ik werd als diescremeneerd
d behandelt
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
"om mijn amendement op te zeggen"
"studie rijstproduct"
*proest*
Droom maar lekker verderquote:Klacht: Droom Dirk van den Broek
<weg> op 08 januari 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Hallo Geachte Mev./Heer.
Mijn naam is. <weg> , en helaas moet ik mij nu beklagen, ik vindt dit zo erg
Ik heb een droom cadeau gekocht voor mijn neefje, maar hij kan het niet opladen , staat niet op verpakking, ook niet dat er batterijen in moet, dus wist ik ook niet, dus heb ik binnen de termijn naar de winkel gegaan, en heel netjes uitgelegd , en dit vindt ik nog het ergste ,ik doe al vanaf bas v/d heden boodschappen hier. Maar hoe ik nu bent behandeld slaat alles.. Het is te beschamend. Ik durf de winkel niet meer in gegaan.
Ik dien een klacht in , en het zou goed zijn als het opgehelderd wordt.
Met de vriendelijke groet van, <weg>
Gewenste Oplossing:
O, zie boven, nou als ik de winkel manager kan duidelijk maken ,dat hij klant vriendelijk kan zijn. En zijn houding kan verbeteren. En dat ik de artikel gewoon kan ruilen, nou ik ben benieuwd. Groet <weg>
En dan ook gewoon niet eens vertellen hóé je bent behandeldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder
Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcoholquote:
Wthquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcoholMaar ik denk dat het in het geval van de klacht niet om die geur ging, maar om gedrag
Lekker duidelijk zegquote:Klacht: niet teveder met oplossing Scapino
<weg> op 19 februari 2016 over Scapino in de categorie Kledingwinkels
Mijn Klacht:
Ik hep twee diabetes keer schoenen aan zelfkant kapot gaan binnen4maanen en bij winkels ik geen bon meer dan kunnen nix mee hoop dat ik wel dat diabetes fons niet goed test
Gewenste Oplossing:
Jammer geen kas bon meer heb ik ben blij met zakje paas ie
Dat klopt, maar dat was op 8 januari.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:37 schreef mime_negert het volgende:
Is Scapino de 19e niet failliet gegaan?
Eerdere klacht van zelfde persoon:quote:Klacht: ONSAMENHANGEND AFGEDAAN MAAR NIET MEE WEGGEKOMEN.. Arriva
<weg> op 18 februari 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer
Mijn Klacht:
ZOJUIST ZIE IK HET VERLOOP VAN MIJN INGEDIENDE KLACHT VAN 18-2-2015 OVER GEDRAG VAN CHAUFFEUSE ARRIVA.
VANWEGE HET KRIJGEN OP MIJN SCHERM VAN DIT BERICHT, KON IK DEZE HERINNERINGEN VAN GEMEEN ASOCIAAL GEDRAG VAN ARRIVA & SOMMIGE VAN HAAR CHAUFFEURS TERUGVINDEN:
Ik heb net een klacht geplaatst op Klacht.nl over Arriva ! Zie http://bit.ly/1AEllE8 via @KLACHT
ARRIVA HEEFT MIJN EMAILADRES OMDAT NODIG WAS REGELMATIG!!! MELDING TE DOEN VAN WILLENS EN WETENS BEWUST LICHAMELIJK LETSEL TOEVOEGEN DOOR STEEDS EN ONNODIG ABRUPT OP DE REM TE TRAPPEN. DIT WAS EEN SPELLETJE GEWORDEN VOOR SOMMIGE NIET ALLE CHAUFFEURS. ER WAREN VEEL MEER MENSEN DIE OOK LAST HADDEN VAN DEZE RARE SNUITERS. HIER ZIEN WE MET Z’N ALLEN DAT DIEGENE DIE DURFT OP TE KOMEN VOOR NORMAAL GEDRAG, DOOR DOM GEDRAG MEENT SERIEUZE REIZIGERS MONDDOOD PROBEREN TE MAKEN. ARRIVA, U ZET UW BEDRIJF GIGANTISCH VOOR SCHUT, PROBEER VERSTAND TE GEBRUIKEN!
Gewenste Oplossing:
WE ZIEN MET Z'N ALLEN DAT IEDEREEN EN <weg> WEL DE KLACHT BEGRIJPEN EN SERIEUS NEMEN MAAR ARRIVA VIND HET WEER NODIG DE SPIERPROBLEMEN TE ACCENTUEREN, DIE CHAUFFEURS AAN MIJN GEKNAKTE NEK KONSTANT BEWUST VERERGERD HEBBEN..
IK EIS AL MIJN KLACHTEN AAN ARRIVA OPGELOST TE ZIEN:
DAT IS ZOALS IK OVERAL IN EMAILS DIREKT AAN BEDRIJF ZELF HEB LATEN WETEN DE BETREFFENDE CHAUFFEURS TE SPREKEN ZODAT DIT MISHANDELEND GEDRAG STOPT. I.P.V. DAARVAN DOET ARRIVA MEE. DIT HEEFT OPLOSSING VERHOOGD NAAR HET BETALEN VAN ARRIVA JAARABONNEMENTEN EN AL MIJN MEDISCHE KOSTEN SINDS DE EERSTE KLACHT.
UITERAARD EEN ONTMOETING MET DE GROEP OVERTREDERS HOORT HIERBIJ ZODAT DIT CHRONISCH MISBRUIK AFGEHANDELD IS.
Reactie van Arriva:quote:Klacht: CLAIM + OPVRAAG VAN CAMERABEELDEN LIJN 111 BUS 8933 9.08 uur op 18-2-2015 STAMPERSGAT VLEKKEPLEIN NAAR ROOSENDAAL ROSELAAR CAMERABEELDEN
Arriva
<weg> op 18 februari 2015 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer
Mijn Klacht:
heb multihandicaps 12 JAAR IN WAO
KWAM 0.35 TEKORT VOOR DAGKAART
CHAUFFEUSE WEIGERDE MIJN AANBOD DIT OP DE TERUGWEG TE BETALEN SIMPEL BUSNR DOORGEVEN AAN DE ONTVANGENDE CHAUFFEUR
ZE VERPLICHTTE ME EEN DUURDERE DAGKAART TE KOPEN.U ZIET DAT ZE
MEERDERE KEREN GAAT RIJDEN TERWIJL IK STA ZOGENAAMD OMDAT ZE ANDRRS TE LAAT ZOU KOMEN TERWIJL BUSSEN OP ELKAAR WACHTEN QUA AANSLUITING.
OP OUD GASTEL STOND ZE MINUTENLANG STIL..
RACED OVER DREMPELS EN
ER EEN SLEURBUSRIT VAN MAAKT WAARBIJ DE KLANT ER NIET TOE DOET IK ZAG DAT ZE BEWUST DOOR KUILEN STUURDE IPV OMZEILDE
DIT IS WRS DEZELFDE CHAUFFEUSE VAN DE KLACHT DIE DEZE ROUTE REED VAN DE KLACHT VAN 24-12-14
Gewenste Oplossing:
ALS DIT VERNIETIGEND GEDRAG STOPT
quote:1 jaar geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Het verhaal komt een beetje onsamenhangend op mij over, maar ik begrijp dat de chauffeuse sowieso te hard en te wild reed. Daarnaast wilde ze dat je gewoon het volledige bedrag betaalde en ging ze niet op jouw voorstel in om dit ontbrekende bedrag van 0,35 cent op de terugweg te betalen waardoor je uiteindelijk een duurdere kaart moest kopen? Heb ik het zo correct samengevat? Helaas kan ik de klacht van 24 december, waaraan je refereert niet meer terugvinden. Ik kan dit incident melden in de regio zodat men hier actie op kan ondernemen. Ik moet dan echter wel zeker weten of ik je klacht goed en volledig heb begrepen. Groet, ^DK Webcareteam Arriva
Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?quote:Klacht: Opstoken Stichting Dimence
<weg> op 25 februari 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen
Mijn Klacht:
Onze langs is mijn ex zoon <weg> circa 9 maanden onder behandeling bij <weg>
Die heeft hem verteld dat hét probleem dat hij heeft door mij komt waar door ik nu de grootste ruzie heb maar als ik aan <weg> vraag
Waarom dat zo is geeft ze geen gehoor. Belachelijk ze kent me helemaal niet
maar verteld wel door dat ik kontact heb gezocht om te vragen hoe zij aan deze wijsheid komt wel door aan mijn ex zoon ze heeft mijn leven met deze laagste streek die je maar kunt bedenken kapot gemaakt
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat deze persoon per direct stopen moet met dit soort werk voor dat ze nog meer mensen de vernieling in helpt
Onze langsquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?
Link!quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt
Die had ik ook al gelezenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt
Alles verder in orde?quote:Klacht: raar telefoonnummer MKBusiness
<weg> op 02 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus
Mijn Klacht:
iemand van het nummer 02 <weg> heeft me opgebeld… en zei me dat ik kon meespelen aan “euromillions”… met meerdere mensen…
ze wouden mijn bankrekeningnummer winnen… en gaven hun internetsite “www.europelottery.eu”…
de mensen op de foto van de site… zijn de “lookalikes” van mijn buren… die op nummer <weg>… in <weg> Ramsdonk… in België leven :-) raar maar waar 😉 het zijn telepatische engels… Jehovahgetuigen die telepathie gebruiken voor de “mariage forcé de Molière” om u te forceren… multi Bella te neeuuken ! ik ken die schurken en hun strategies !! de muppet show is between us :-) De Goden daarboven put added dolls between us ! het zijn echte demonen 😉
Gewenste Oplossing:
ik ben niet tevreden !!
Duidelijkquote:Klacht: over rasitis medewerker van de tram Traffic Control
<weg> op 14 maart 2016 over Traffic Control in de categorie klachtmelden
Mijn Klacht:
pv-Nummer 3911000561 overtrading nummer 1
datum-14/3/16 11.08hr
geachte, medewerker van de tram op gemeld nummer boven op jullie college was onvriendelijk was juist pas ingestapt op tram. zij kwam tegen mee zeggen heeft u pass mijn antword was neen ben juist pas opgestapt en ik ga nu sms door sturen naar lijn maar zij weigert het dat zij mee niet gezien had. ik juist opgestapt was en zij heeft mee zonder reden boete geschrijven en heb nog gevraagd voor aan tram chauffeur t vragen maar zij wou niks vragen aan hem zij was onvriendelijk begon t schreuwen op mee in tram was redelijk druk op tram was mijn fout niet dat zij mee niet gezien had met in t’stappen in tram
Gewenste Oplossing:
als ik juist antwoord op mijn vraag krijgt
Alles verder in orde?quote:Klacht: paria van het bedrijf post.nl PostNL
<weg> op 20 maart 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn Klacht:
Ik werkte mij kapot stond altijd klaar werd belaagd door vermomde personeel van tnt <namen verwijderd> die zich voordeden als super criminelen die mijn buurvrouw aanzette tot lawaai ..ze zat in de wapenhandel ..moest mijn toevlucht zoeken naar ijsland om zo anderasom-post op te zetten …want is handwerk …krijg ik een delta rekening onder mij neus geduwd van 7000 euro en verlies mijn eigen bijdrage geen stroom geen gas geen water
Gewenste Oplossing:
als alles goed is en ik normaal werk verdiend
quote:Klacht: slechte reklame Jupiler
<weg> op 05 april 2016 over Jupiler in de categorie Bier
Mijn Klacht:
Hallo, ik wil van de actief genieten van een krat kopen en de2 de aan de helft van de prijs tot ik in de smatch in ede bij haaltert ging
Daar is niks reklame alles de volle pot mogen betalen de mensen op het verkeerde been zetten ja
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reklame overal hetzelfde is
Ik heb ne 2 bakken gekochte maar aan de volle prijs
Een schande
Omdat de moeder van klager overleden is mag de hema geen reclame meer uitzenden voor moederdagquote:Klacht: Reclame moederdag HEMA
<weg> op 19 april 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen
Mijn Klacht:
Alsjeblieft haal deze reclame van de tv. Hoe kunnen jullie dit doen? Moeders die er niet meer zijn kan je toch geen nagellak kado geven? Of hebben jullie een speciale postnl naar boven want dan wil ik wel wat meer versturen dan nagellak naar mijn moeder. Echt belachelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reclame weg is. Jullie is gaan nadenken. Want dit is niet de eerste reclame waar jullie problemen mee hebben.
quote:Klacht: Tv telfoon home sinmazet Media Markt
<weg> op 19 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens
Mijn Klacht:
Ik ben nu al paar keer media markt geweest keer op keer loopt het mis koop daar voor eerst met mijn vrouw tv en home sinmaset na 1 dag leuk denk iets gekocht hebben tv stuk heb uit eindelijk nieuw van ze gehart toen home sinnema stuk 4 a5 keer achter elkaar nu weer tv ik na winkel en ben op schoftig manier behandelt en ga zo maar door die mensen denk leuk vind elk weel winkel moet rijden kapot spul en steeds tv kast duiken schil betalen betaal automaat daar pff en kom daar krijg me groot mond en slecht behandelt door media markt slecht spreken over hun houden hun werk hoe ze met mensen omgaan moet tv op sturen duurt zeker maand zit zonder tv en betaal 1000 voor tv na binnen half jaar stuk is geld zelfde telfoon paar treug geweest accu porobleem zelfde werk wijzen doen allemaal niks aan terleugesteld ben ik vrouw over media markt doetichem
Gewenste Oplossing:
Na een eerlijk oplossing en oplossing waar ook voorbetaalt en niet op deze manier ben echt boos kwaat en terleugestelt in media markt doetichem dat zo met klante om gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |