quote:Klacht: zo zit dat dus Primeline
helpt toch niet op 14 mei 2015 over Primeline in de categorie Leningen
Mijn Klacht:
na veel rekenen en informatie opvragen ben ik er helemaal uit .
zo als ik heeft iedereen die een kredietkaart van primeline en aanverwanten heeft geen doorlopend krediet maar een rentekredietlening .
en dan komt de vraag wat is een rente kredietlening ik leg dit uit in de vorm van informatie en getallen .
een rente krediet is een lening waarbij men bijvoorbeeld 1,3% renten betaald in de maand januari dan is het aflossingspercentage bij 3 % 1,7%
maar bij een flexibele renten kan het zo maar zijn dat men een maand of wat later ineens 1,884% renten moet betalen en dit min 3% is 1,116% aflossing
en vanaf dat moment betaalt men meer renten dan wat men aflost .
in mijn geval kom ik tot de volgende rekensom .
¤1.114,62 + 20,585% = ¤ 229,44 – 28,4087 % = ¤ 381,83 = ¤ 962,23
dit hout in dat ik na een jaar ¤ 152,39 heb afgelost dus ¤ 77,05 minder dan wat ik aan renten heb betaald .
pas als men niets meer opneemt word het bedrag minder heel heel langzaam
en dit is zelfs voor een firma als primeline niet genoeg want zo als ik al meer heb gezegd op slinkse wijzen weten ze er nog meer geld uit te slepen .
0,01 cent 0,02 cent na een jaar 0,08 cent en zo word het steeds meer .
ik roep iedereen op overzichten op te vragen en aan het rekenen te gaan want ik stel nog steeds dat primeline een criminelen organisatie is .
en dat ga ik bewijzen ook .
want ik kan dan wel laag zijn opgeleid tot de 100.000 cent kan ik het geheel uit rekenen.
en dat is waar ik nu aan begonnen ben .
ik schrijf nog een keer mijn aders op en hoop dat er meer mensen zijn die het met dit bedrijf en aanverwanten hebben gehad .
want het stelen van 0,01 cent is volgens de wet stelen ook al is dit voor primeline en aanverwanten de normaalste zaak van de wereld .
is getekend <naam en adres> Helmond .
Gewenste Oplossing:
daar word aan gewerkt
Dus geen Emmaquote:'Klachtensite bedondert de boel'
Wessel Wit
AMSTERDAM -
Gebruikers van de grootste klachtenwebsite van Nederland worden massaal voor het lapje gehouden. Dat claimen veel bedrijven waarover op de site gemopperd wordt.
Op Klacht.nl klagen duizenden consumenten per week over alle mogelijke merken en winkelketens, waarbij de schijn wordt opgehouden dat bedrijven de klachten daadwerkelijk in behandeling zullen nemen. Maar grote namen als Vodafone, ANWB, Etos, Kruidvat, Efteling, Samsung, Heineken, Nationale Postcode Loterij, Veolia en Albert Heijn werken bewust niet aan de site mee.
Onopgelost
Met als gevolg dat commentaren wel openbaar op internet verschijnen, zonder dat ze worden opgelost. „Voor consumenten is dat vervelend en onbevredigend”, reageert een woordvoerder van Vodafone. „Klachten blijven ergens zweven op een commercieel platform.”
Volgens de zegsman moeten bedrijven betalen om klachten op Klacht.nl op te lossen. „Daar werken wij niet aan mee, waardoor er nu staat dat Vodafone een oplospercentage heeft van 0 procent. Belachelijk. Daarmee worden we onterecht zwartgemaakt en onder druk gezet om toch met deze partij in zee te gaan.”
Albert Heijn denkt er hetzelfde over. „Wie een probleem met ons heeft, moet bij ons aankloppen, niet bij derde partijen.” Een voorlichtster van de Efteling vindt het jammer dat sitebezoekers op het verkeerde been worden gezet. „Wij hebben een eigen afhandelingssysteem dat prima werkt. Met commentaren die terechtkomen op Klacht.nl doen wij dan ook niets.”
Nepmedewerkers
Wat de bedrijven ook in het verkeerde keelgat schiet, is dat Klacht.nl de indruk wekt dat er echt medewerkers zijn die klachten in behandeling nemen. Onder geplaatste berichten komt een reactie van een willekeurige naam en een fotootje te staan. Het blijkt een computergestuurd antwoord: de personen in kwestie bestaan niet en de gebruikte foto’s zijn nep.
Site-eigenaar Allard Nooteboom geeft toe dat het gaat om fictieve werknemers. „We wilden automatische reacties persoonlijk laten lijken.” Na vragen van deze krant zijn de foto’s vervangen door tekeningen.
Over de overige kritiek zegt hij: „Het klopt dat we ook klachten accepteren van bedrijven die niet met ons meewerken, maar het is niet onze bedoeling om firma’s te benadelen. Natuurlijk zijn we een commerciële partij. Bedrijven betalen echter alleen als ze onze site willen integreren in hun eigen systeem.”
De omstreden methode van Klacht.nl – bedrijven aan de schandpaal nagelen als ze niet meewerken – lijkt wel te werken. De ANWB is voor de druk gezwicht en gaat de site binnenkort betalen voor een samenwerking.
Ehh ja? Hopen dat ze deze koekje repareren?quote:Klacht: Oreo koekje Lu
*********** op 27 mei 2015 over Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Mijn Klacht:
Geachte klantenservice,
Op 27 mei jongstleden heb ik een pak Oreo koekjes gekocht bij de supermarkt bij mij in de buurt. Na het het open maken van de verpakking kwam ik tot de ontdekking dat het koekje omgekeerd op de crème laag zat. Dit stelde mij diep teleur. Ook was de crème laag te dun om van het koekje te kunnen genieten. Vandaar deze mail, hopende dat u iets voor mij kunt betekenen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als u dit Oreo koekje zou willen herstellen. Het is eventueel een mogelijkheid om dit koekje op te sturen.
Met vriendelijk groet,
<verwijderd>
Meh, dit is gewoon een flauwe grappenmaker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:11 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ehh ja? Hopen dat ze deze koekje repareren?
quote:Klacht: dat ik wil stopen de mee Kredietbank Rotterdam
<weg> op 11 juni 2015 over Kredietbank Rotterdam in de categorie klachtmelden
Mijn Klacht:
ik heb een klacht over merrvrouw <weg> ik loop met me ge zonheid de klooten en nu moet ik naar het zieken huis voor een operatzie aan me voet en nu wil ze mij niet helpen met rijstkosten de voor di=us ik wil de gewoon mee stopen gr <weg>
Gewenste Oplossing:
dat ik er gewoon mee wil stopen
Betere oplossing, niet meer met je dronken kop impulsieve dingen doenquote:Klacht: dacht dat woekeren verboden was in Nederland Ultimoo
<weg> op 09 november 2011 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus
Mijn Klacht:
Ik heb onlangs in een dronken bui wat domein namen aangevraagd bij Hosting2Go. Die kostten iets van 30 euro per stuk omdat het ging om eu en .com domeinen. Ik doe dat wel vaker impulsief en meestal is dat niet zo’n probleem (ik wil het nu niet hebben over gebrek aan bescherming tegen impuls aankopen door Hosting2Go)maar nu stond op moment van automatisch afschrijven het te betalen bedrag niet op mijn rekening. Na wat waarschuwingen die mij ontgaan zijn werd de incasso overgedragen aan Ultimoo. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik voor twee betalingen die oorspronkelijk 30 Euro per stuk zouden kosten bij automatische afschrijving nu een bedrag van ¤166,13 per domeinnaam zou moeten betalen vanwege mijn verwijtbare nalatigheid. Let op: dus niet ¤ 60 Euro maar ¤ 332,26 voor een te late betaling, een boete van meer dan 500%!! Als ik daarover bel met medewerkers van Ultimoo wordt mij medegedeeld dat ik en enkel ik zelf te verwijten ben en als ik vraagtekens zet bij de hoogte van de extra kosten wordt tot nu toe nerveus de hoorn op de haak gegooid of er wordt een deal gesloten; helft van bedrag of ten minste het hoofdbedrag zijn uitspraken die ik dan hoor, afhankelijk, lijkt het wel, van de stressbestendigheid van de betreffende medewerker wat doet vermoeden dat men bij Ultimoo wel degelijk weet dat de kosten die zij in rekening brengen buitensporig en wellicht crimineel hoog zijn.
Gewenste Oplossing:
verlaag extra kosten tot acceptabel en vooral wettelijk toegestaan niveau!
Volgens mij kan je toch ook een gezonde happy meal halen tegenwoordig?quote:
Doe eens niet zo verschrikkelijk overdreven zeg. Mijn kleine van net een jaar krijgt ook wel eens patat. Zo gek of ongezond is dat echt niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:38 schreef Moira. het volgende:
Wtf? Een baby van 1,5 jaar, die nog niet eens kan praten (dus vragen om ongezond eten) en meestal nog niet eens van het bestaan van ongezond eten af weet, patat willen voeren? En dan klagen over 'de niertjes' vanwege het zout wat erop zit? Wat dacht je van je kind gewoon geen patat willen voeren? What the flying fuck???
WTF? Waarom zou je een baby patat voeren? Ik kan daar echt niet bij, hoor..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Doe eens niet zo verschrikkelijk overdreven zeg. Mijn kleine van net een jaar krijgt ook wel eens patat. Zo gek of ongezond is dat echt niet.
Daarnaast wat Erasmo zegt, gewoon zonder zout.
Heeft hij ook de Grote K gekregen door magnetronmaaltijden van de Appie?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:48 schreef N22 het volgende:
Klacht: Offtopic pedagogisch geneuzel
<weg> op 13 juni 2015 over fok-forum in de categorie Internetfora's
Ik probeer gewoon het klacht.nl-topic te lezen maar men spamt het topic vol met pedagogische discussies over het dan wel niet voeren van patat aan peuters
gewenste oplossing:
Weer ontopic en een PlayStation voor mijn zoons die straks hun vader zullen moeten missen
Ja en zijn ook nog eens autistiesquote:Op zondag 14 juni 2015 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft hij ook de Grote K gekregen door magnetronmaaltijden van de Appie?
Op deze manier denken dat je iets gaat krijgenquote:Klacht: verslaafd Van Nelle
<verwijderd> op 18 juni 2015 over Van Nelle in de categorie Tabaksbedrijf
Mijn Klacht:
ik ben nu een man van 52 en rook al van af mijn 12 de jaar van nelle maar nu is mijn de vraag als ik in een bedrijf 25 jaar dienst doet krijg ik een gouden horloge nu rook ik al wel 40 jaar de beste tabak altijd 50gram pakje in de twee dagen hoe zit dat dan bij jullie kom ik in aanmerking voor pakje shag van van nelle natuurlijk naar 40 jaar zo veel genot en trouwe roker te zijn met vriendelijke groet <verwijderd>
Gewenste Oplossing:
als ik iets hoor van jullie
Geregeldquote:Op zaterdag 20 juni 2015 04:26 schreef bamibij het volgende:
ps je hebt de klacht niet geanonimiseerd
Stel je niet zo aanquote:Klacht: kassa Etos
<verwijderd> op 19 juni 2015 over Etos in de categorie Drogisterijen
Mijn Klacht:
het valt me op dat in Boxmeer de caissière in staat is me ongemakkelijk te maken!
“hebt u het gevonden?”
“is dit het geworden”?
“Spaart u Ais Miles?”
“anders nog iets?”
“Gaat het zo mee?”
“Pinnen?”
“Moet er een zakje omheen?”
“Is het voor een cadeau?”
“Wilt u de bon?”
“prettige dag!’
Dit alles heeft niet alleen bij een persoon maar bij allen zulk hoog robotgehalte dat het opvalt. Het is super onecht en ik voel me er ongemakkelijk bij.
Leiden jullie zo op dat wij moet lijden?
Als ik ook naar Kruidvat kan voor een zelfde product verdient dat mijn voorkeur
Gewenste Oplossing:
Als iemand aan de kassa normaal doet! Zichzelf is en niet at opgelegde gedoe
Ik denk eerder dat je een crisisdienst moet bellenquote:Klacht: razia door personeel gansenhoef Albert Heijn
<verwijderd> op 20 juni 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
op een zekere 10 juni heb ik een ernstige zaak meegemaakt met medewerkers van de filiaal gansenhoef.
na een woordenwisseling op gaasperplas met een cassere liep ik trug teluursteleende en thuis aangekomen was ik in grote angst een hele groep en de hele team van dit filiaal wachten mij op bij buru gansenhoef politie.
aan de situatie te zien wilden zij geweld gaan gebruiken en meen dat zen met zijn alle valse aangiftens hebben gedaan tegen mij.
ik herkende alle medewerkers van dit filiaal dus het is geen vergissing.
er erd ook een vuurwapen getoont en ik ben met een ambulanse mee genomen naar het ziekenhuis inverband hardklachten en ben nu opgenomen.
ik ben erg angstig en duft niet de straat op met mijn kinderen.
Gewenste Oplossing:
zaak komt zeker voor maar wil een schade vergoeding voor de schade zoals letsel schade en spygische schade.
quote:Klacht: Sim Vodafone
<weg> op 24 juni 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
hallo Vodafone.
Mijn sim – beheer is geblokter hoe kan ik geblokter weer op haven
Gewenste Oplossing:
Ja
Kan iemand dit vertalen?quote:Klacht: Goede dag mf of minner Facebook
<weg> op 05 juli 2015 over Facebook in de categorie Social Media
Mijn Klacht:
Mijn festbook <weg> u email <weg>@hotmail.com imand gegekt.Als kan y blokiren festbooka <weg>.Kan u opnemen kontakt met mijn op tel numer 06<weg>.Of op mij email <weg>@hotmail. com.Grutje <weg>
Gewenste Oplossing:
Wanner u bl deize fb <weg> iz niet meer voor mij iz gegekt.
iets met gegakt zal wel gehackt moeten zijn. En blokiren blokkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |