abonnement Unibet Coolblue
pi_155052672
Hm.
  donderdag 3 september 2015 @ 09:58:09 #177
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155780281
quote:
Klacht: wehkamp

<weg> op 02 september 2015 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Mijn Klacht:
Ik zit sinds vorig jaar in schuldsanering maar ze hebben ook me openstaande rekening van Wehkamp meegenomen. Maar nu is me account geblokkeerd. Ik heb gebeld omdat ik gewoon wil bestellen maar dan via ideal betalen en werd ik als stuk vuil behandeld. Ik vind gewoon dat ik nog mag bestellen maar dan met de regel gelijk betalen

Gewenste Oplossing:
Laten bestellen via ideal alleen
Ze zit in de schuldsanering, maar wil wel spullen blijven bestellen bij Wehkamp terwijl daar ook nog een bedrag openstaat.

Eerste reactie Wehkamp.
quote:
Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Beste <weg>, Wat een vervelende situatie. Er is tot mijn spijt niet iets dat ik voor je kan doen. Indien je meer informatie wilt kun je het beste contact opnemen met onze financiėle afdeling, zij zijn te bereiken via <weg>. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Reactie klaagster
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ja ik heb al gebeld voordat ik het op deze site plaatste maar ze kennen niks doen zeggen ze. Tuurlijk kennen ze dat wel. Gewoon me account deblokkeren en alleen via ideal laten betalen
Reactie daarop van Wehkamp
quote:
Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Beste <weg>, Zou ik je mogen bellen over deze kwestie? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Weer een reactie van klaagster
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - hi, Je mag best bellen maar als er geen oplossing is heeft t geen zin. Ik weet de info al waarom het geblokkeerd is, maar wil gewoon shoppen via ideal
Weer een reactie van klaagster, want het duurt haar te lang :')
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ik wacht nog steeds op het telefoontje
Weer een reactie van Wehkamp
quote:
Bericht van Wehkamp
1 week geleden - Goedemiddag <weg>, Zojuist hebben we geprobeerd je te bellen alleen viel de verbinding weg en daarna konden we je niet meer bereiken. De enige mogelijkheid is om contact op te nemen met onze financiėle afdeling, via <weg>. Zij kunnen je vragen over nieuwe bestellingen beantwoorden. Het is voor ons niet mogelijk om ervoor te zorgen dat je weer kunt bestellen via Ideal. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp.nl
Laatste reactie van klaagster
quote:
Reactie van de melder van de klacht <weg>
1 week geleden - Ik kan wel bellen over dit onderwerp, maar als het geen oplossing geeft waarom heeft het dan voor zin om te bellen? Ik weet de reden waarom me account is geblokkeerd, maar wil graag gewoon kunnen bestellen via IDeal
Conclusie: mevrouw zit in de schuldsanering en wilt bestellen bij een bedrijf waar een bedrag nog openstaat en dat wil ze dan via iDeal betalen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:45:31 #178
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_156099516
Hier staan nog wel een paar leuke tussen:
http://www.upcoming.nl/zw(...)en-klagen-over-alles
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:00:50 #179
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_156200028
Een klacht over Jan Linders (supermarkt):

quote:
Mijn Klacht:
folders duwen ze 2 of 3 dubbel in de bus en iedere keer ligt het bij ons voor op de weg vol met folders

Gewenste Oplossing:
normale bezorging van 1 en niet op straat
Denkt hij/zij nou echt dat Jan Lindes (en alle andee bedrijven waarvan je reclame thuis krijgt) zelf de folders gaat bezorgen?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 08:36:10 #180
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_156542515
quote:
Klacht: NIET BESTELLEN EN BETALEN Light in the box

<weg> op 01 oktober 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn Klacht:
ALS IK AL MIJN GEGERVENS IN VUL EN ZO KAN IK NI MEER VERDER OM TE BETALEN HEB OOK AL AANGEDUID ME WA IK WIL BETALEN IK BEGIN ALLE HOLLANDSE SITE BUE TE WORDEN EN WAS NORMAAL VOOR MIJN VERKIEZING CAMPANGE DA IK BESTELDE

Gewenste Oplossing:
NEE
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_156650897
quote:
Mijn Klacht:
Een paar maanden geleden gingen de Haust snack cups naturel rond ą ¤ 0,79 uit het assortiment. i.p. daarvan kwamen er mixed cups ą ¤ 0,99.
Die verschillende modelletjes hoef ik niet; wat salade erop en je ziet er niets van!
Nu zijn die ook alweer verdwenen en zijn de ronde modellen er weer ą ¤ 0,99.
Dat is een prijsverhoging van 25 %. Dat vind ik veel te duur en wil graag weten waarom.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik ze weer kan kopen voor ¤ 0,79 bij mijn AH vestiging in Heiloo.
Dure toastjes.

quote:
Mijn Klacht:
Ben met een bericht bezig verdwijnt de email / wil berichten verwijderen email verdwijnt ,wil een email lezen druk het aan om te lezen email verdwijnt dit gaat constant heb er een beetje de balen want doe alles via de mail

Gewenste Oplossing:
als de email goed gaat werken en niet meet constant wegvalt
Zou deze misschien op de prullenbak klikken steeds?

quote:
Mijn Klacht:
ik heb geen waarschuwing gekregen per SMS.
wist niet dat ik kosten kon maken. mijn tel nr 06########

Gewenste Oplossing:
terug betalen van euro 65.--
quote:
Bericht van Robin van Klacht.nl
0 minuut geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2
Die heeft dus het telefoonnummer in de klacht neergezet(heb ik even vervangen door hekjes), en die beheerder heeft dus niet eens het nummer aangepast :') Is dit een automatisch systeem? volgens mij word het letterlijk overgenomen en op twitter gezet.

[ Bericht 15% gewijzigd door GekkePoes op 06-10-2015 21:46:53 ]
🐱
pi_156652938
Ik merk net dat er een automatisch systeem de klachten ongelezen op twitter zet :')
🐱
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:58:33 #184
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156655095
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156657308
quote:
Mijn Klacht:
Goededag, ik heb 2 electrische tandenborstels van oral b. En die staan in de badkamer. En na een week, komt er zwarte prut in het opzetstukje, en is te zien bij het spiraaltje aan de zijkant en tussen de borstelharen. Te smerig voor woorden! Het apparaat word gereinigd, en het borsteltje goed nagespoeld. Eerst legden we het borsteltje plat maar we dachtten dat we het konden verkomen door hem rechtop te zetten. Maar nu wordt het ook smerig. Hoe kan ik dit voorkomen. Xoxo wendy

Gewenste Oplossing:
Graag een tip om dit te voorkomen. Worden er misselijk van :(
quote:
http://www.klacht.nl/hema/klacht/voorwerp-in-een-appeltaart/
Mijn Klacht:
Ik heb vanmiddag een appel taart gekocht bij de hema zoetermeer centrum in de avond had ik trek in dus ik sneed 2 stukjes taart voor mij en mijn vrouw tijden het eten zag ik iets blauw leek op een pleister ik maakte het nog open en was harde plastic door de oven maar het leek ook op een stuk plastic beker. Ik heb fotos van gemaakt. Ik ga het terug brengen hoop dat ik mijn geld terug krijg. Ps: de medewerkster was ook niet echt klant vriendelijk ze was zo boos en geļrriteerd.

Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug krijg.
quote:
http://www.klacht.nl/veolia/klacht/door-rijden-7/
Mijn Klacht:
Op het Stop knopje gedrukt om bij een halte uit te kunnen stappen. Chauffeur stopte echter niet. 3 km terug kunnen lopen. Heb ook nog een blessure. Er zaten nog meer mensen in de bus die niet uit de bus konden omdat hij niet stopte bij de haltes.

Gewenste Oplossing:
Chauffeur moet zijn werk correct doen en "luisteren" naar zo'n klanten


[ Bericht 25% gewijzigd door GekkePoes op 07-10-2015 00:29:53 ]
🐱
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:57:13 #186
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_156797974
quote:
Klacht: Beledigen van een of u medewerker HEMA

******* op 13 oktober 2015 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Mijn Klacht:
Geachte heer/ mevrouw,

Ik was zaterdag middag met mijn dochter (12 Jaar oud) bij Hema Maxis Pampusweg 15.ij heb voor stroopwafels en dat was te geniten van onze moooi dag en niet te worden beledigd door een van u medewerker.ik de stroopwafels genoem en naar de kasa gegaan om te betalen ik heb mijn vrouw aan de line zet met te praten in die tijd heb ik goede dag gezegd tegen de kassjera en de stroopwafels met ¤5 gegeven .en ben ik zet ik nog met mijn vrouw te praten en toen begon over het is niet netjes en niet leuk en andre keer help ik jou niet als zit aan het bellen.ik wel graag van u weten is dat een van de regels dat de menssen mogen niet telefoneren tijdens het boodschappen bij u ?of dat is de bedoeling dat de menssen in hema maxi te beledigen .
Graag uw reactie op mijn email

Met vriendelijke groet,

<weg>

Gewenste Oplossing:
De medewerker moet leren hoe ze met de klant moet praten en het woord sorry is genoeg

Bedankt.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:17:02 #187
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156798235
quote:
Dus dat mens was asociaal met iemand anders aan het praten terwijl ze werd geholpen bij de kassa, en is nu boos dat ze hierop wordt aangesproken? :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156800289
quote:
Klacht: storing

[gebruikersnaam] op 13 oktober 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Klacht:
Afgelopen vrijdag was er storing ivm de trein naar Utrecht die zou snel opgelost zijn dus heb ik online 2 treinkaartjes besteld om naar Appelpop te kunnen gaan, blijkt dat de storing helemaal niet was opgelost en het dus niet mogelijk was om met de trein van Den Bosch naar Tiel te gaan. Dus ook geen gebruik kunnen maken van de e-tickets a 10,40 per stuk.
Beschrijf de door u gewenste oplossing
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.

Gewenste Oplossing:
Zou graag de kosten van treinkaartjes op mijn rekening overgemaakt willen hebben.
Volgens mij was Appelpop een maand eerder... :')

quote:
Mijn Klacht:
Reactie 28/08/2015 11:42
Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Uw vraag betreffende uw bestelling en wanneer het weer leverbaar is, is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Reactie 16/09/2015 09:22
Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Uw vraag betreffende de terugbetaling van uw geannuleerde bestelling is doorgevoerd naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:
Nooit met zo service
Eh wat is de klacht?

[ Bericht 35% gewijzigd door aeque op 13-10-2015 12:28:05 ]
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:04:16 #189
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_156847891
quote:
Klacht: Watermeter maakt herrie zelfde geluid als een flipperkastEvides

<weg> op 15 oktober 2015 over Evides in de categorie Waterschappen

Mijn Klacht:
Als de buren tappen klapt .stoot ..herrie uit my leidindkast waar meter zit slaap al dagen nee paar weken nu anders verwyder ik hem zet ik er wel een verleng stuk tussen met 2 koppelingen …je wordt er gestoord van ..
Dus aub smeek je veranderen gauw a,u b .. anders doe ik het zelf zal het eens opnemen dit geluid …klappen die de watermeter maakt …en ik weet dat het niet mag maar 22x wakker worden is ook verboden …ik denk datvje het wel begryp zo vriendelyken groeten

Gewenste Oplossing:
Geen herrie meer ...wat een stomme vraag ?
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_157057651
quote:
Mijn Klacht:

Vrijdag 6 januari wil ik gebruik maken van de aanbieding van Albert Heijn in de Maxis Megastores te Muiden om Ossenhaas tegen 50% korting te kopen. De kiloprijs op de verpakking is 24,95. Bij afrekening blijkt dat dit al de 50% prijs is, wat betekent dat de kiloprijs zonder korting 49,90 is. DIT IS DIEFSTAL!!!! Bij een gangbare slager is de kiloprijs voor Ossenhaas 25 euro en geen 50! We hebben het vlees via de servicebalie terug laten nemen omdat de medewerkers bij navraag telefonisch bevestigd kregen dat 24,95 al de 50%-prijs is. Op de kleintjes letten? Ik vraag mij af of deze praktijk vaker plaats vind.
quote:
Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming voor het gemis van een heerlijk diner met gasten
http://www.klacht.nl/ossenhaas-tegen-diefstalprijs-van-4990/

Ossenhaas niet voor 12,50 euro/kilo weggeven aan deze meneer is diefstal...Ben benieuwd naar die 'gangbare slager'!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157057676
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Eh ja? :')
Waar gaat dit in vredesnaam over? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:46:56 #192
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157058499
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 02:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar gaat dit in vredesnaam over? :?
Iemand die begon te janken dat hij zijn vogeltje niet mocht meenemen in de Action.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:38:25 #193
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157202130
quote:
Klacht: oortjes Jumbo

<weg> op 29 oktober 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Vandaag met dochter en schoonzoon in het nieuwe filiaal in Rijssen geweest.
Mooie winkel maar wil hier echt niet meer komen, totaal geen sfeer en echt iedereen van jullie loopt met die satanische oortjes in.
Moeten jullie nou echt in Rijssen voor duivel spelen met oortjes?
Weer er is een God die leeft en op deze aarde vonnis geeft.
Nee jullie beleid is, zoveel mogelijk rendement. Nou gelukkig dat de andere supermarkten in Rijssen geen gebruik maken met die van god vervloekte oortjes, om alles en iedereen in de gaten te houden, want o wee als er een keer iemand staat te demonstreren en die een gezellig praatje met de klant maakt, dan is het feedback en als je je niet gedraag opzouten. Ja wij zijn niet klant vriendelijk maar zakelijk en dat moet snel gebeuren, dus vandaar die oortjes, Echt zielig Jumbo en dat terwijl de oordelen Des Heeren eerdaags ook in Rijssen losbarsten. En al die zondags openingen van jullie onderneming, Gedenk de sabbat dat gij die heiligt, dan zult ge geen werk doen. Maar jullie hebben maar een god en dat is de geld god.

Gewenste Oplossing:
Oortjes uit, af en toe een klets praatje en geen zondags openning, en dan bedoel in geheel Nederland.
Satanische oortjes? :')

quote:
Klacht: de lijn Telfort

<weg> op 29 oktober 2015 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn Klacht:
hel dag doet niet goed

Gewenste Oplossing:
als goed doet
Zeer duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 1 november 2015 @ 14:49:55 #194
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157245546
quote:
Klacht: blokkeren Ideal Rabobank

<weg> op 01 november 2015 over Rabobank in de categorie Banken

Mijn Klacht:
Omdat ik een probleem heb met het spelen van online spellen waarvoor ik moet betalen via IDeal heb ik de Rabobank gevraagd om Ideal betalingen te blokkeren zodat ik niet meer online kan spelen. Ze zouden dit voor mij hebben geregeld. In een zwak moment heb ik toch geprobeerd of ik via ideal online betalingen kon doen om te spelen, en wat blijkt, ik kan gewoon betalen! Zelfs zonder gebruik van de randomreader. Terwijl ik had gevraagd om blokkade. Hierdoor heb ik voor 1000 euro aan betalingen kunnen doen via IDeal en uiteraard verloren.

Gewenste Oplossing:
Ik vind dat zij niet hun afspraken zijn nagekomen om ideal betalingen te blokkeren terwijl ik daar wel een bevestiging van heb gekregen. Het is ook een deel mijn eigen verantwoordelijkheid maar zij ook door het niet nakomen van hun afspraken kon mijn verslaving doorgaan. Ik zou het redelijk vinden als Rabobank mij 545 euro teruggeeft, 50/50. Dit bedrag kunnen ze storten op de rekening waar ik in de min sta.
En dan ook per direct de mogelijkheid om met ideal te betalen te blokkeren zoals ze hadden beloofd!
Bij geen positief bericht ga ik verdere stappen ondernemen tegen de fout die Rabobank heeft gemaakt!
WTF :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_157245596
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:49 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF :')
WTF :') !
Net wanneer je dacht dat mensen niet debieler konden worden..
Als hij zijn random reader gewoon wegflikkert heeft hij trouwens hetzelfde effect als dat rabo de boel stopzet. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 14:54:14 ]
  zondag 1 november 2015 @ 15:16:58 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157246068
Hoe kun je iDeal betalingen doen zonder RandomReader of RaboScanner?
Dat kan toch alleen in de app?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157246337
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:49 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF :')
_O-
  zondag 1 november 2015 @ 18:55:51 #198
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_157251781
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
:')
  zondag 1 november 2015 @ 19:00:08 #199
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_157251881
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 05:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen? :')
Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreekt
:')
  zondag 1 november 2015 @ 19:28:47 #200
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157252677
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
:')
Ik zat ook even te zoeken naar andere klachten van deze figuur, en er stond ook nog een klacht over de online goksite Kroon Casino. Ik kon alleen het begin hiervan lezen omdat de site een 404 gaf op het volledige bericht.

quote:
klacht Kroon Casino
Klacht van <weg> op 08 juli 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen
Ik heb meerdere malen bij Kroon Casino gevraagd om mijn accounts en mijn mailadressen te blokkeren. Aangegeven dat ik niet meer wil kunnen spelen bij hun vanwege gokproblemen. Elke keer kon ik weer opnieuw accounts aanmaken met andere mailadressen. Ze... Lees meer
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')