Dat is wat ik eruit opmaak. Klinkt nogal ongeloofwaardig... Ik neem aan dat als je die achterstand voldoet, dat ze je gewoon weer van de zwarte lijst af halen. Of deze persoon heeft het wel heel bont gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hij wil z'n tv terugbrengen omdat z'n kabel is afgesloten?
Tja, als je je een nieuwe tv kunt veroorloven, kun je ook je televisieabonnement betalen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wat ik eruit opmaak. Klinkt nogal ongeloofwaardig... Ik neem aan dat als je die achterstand voldoet, dat ze je gewoon weer van de zwarte lijst af halen. Of deze persoon heeft het wel heel bont gemaakt.
Ja, vast wel. Tenzij die van de vrachtwagen gevallen is. Maar dan heb je wel lef als je dan gaat klagen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, als je je een nieuwe tv kunt veroorloven, kun je ook je televisieabonnement betalen.
Waarschijnlijk het type volk dat geen financiële prioriteiten kan stellen en derhalve zulke aankopen doet van het huishoudgeld of op de pof koopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, als je je een nieuwe tv kunt veroorloven, kun je ook je televisieabonnement betalen.
Volk wat wél kan denken komt niet op klacht.nlquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:00 schreef N22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het type volk dat geen financiële prioriteiten kan stellen en derhalve zulke aankopen doet van het huishoudgeld of op de pof koopt.
Klagen omdat hij nog niet bezorgd is (zie geplande bezorgdatum)quote:Klacht: Billy boekenkast IKEA
************ op 08 september 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen
Mijn Klacht:
Betreft Bestelnummer 575990714
Besteld en betaald op 27-08-2014
geplande bezorgdatum: 01-10-21014,
NOG STEEDS NIET ONtVANGEN!!
Gewenste Oplossing:
Zo spoedig mogelijke verzending
Onterechte klacht, hij moet maar 19000 jaar wachten.quote:Op maandag 8 september 2014 16:18 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Klagen omdat hij nog niet bezorgd is (zie geplande bezorgdatum)
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:38 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Hieronder een oudere klacht, maar niet minder leuk:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:38 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Hieronder een oudere klacht, maar niet minder leuk:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 09:52 schreef Copthorne het volgende:
Is Emma van klacht.nl knap? Ik krijg dat fotootje niet groter, aaargh.
[ [url=http://0.gravatar.com/avatar/854b19ea9e81f72154a46b459619094a?s=25&d=http%3A%2F%2Fwww.klacht.nl%2Fwp-content%2Fthemes%2Fklacht_2014%2Fimages%2Favatar-1.png%3Fs%3D25&r=G]afbeelding[/url] ]
Niet slecht.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef afvalzak het volgende:
[..]
[ [url=http://0.gravatar.com/avatar/854b19ea9e81f72154a46b459619094a?s=100&d=http%3A%2F%2Fwww.klacht.nl%2Fwp-content%2Fthemes%2Fklacht_2014%2Fimages%2Favatar-1.png]afbeelding[/url] ]
oordeel zelf
Zou KLB topic over openenquote:
Tis wat, verstoppertje spelen met een buschauffeurquote:Klacht: Buschauffeur verstopt niet! RET
n.t.v op 23 september 2014 over RET in de categorie Vervoersbedrijven
Mijn Klacht:
Geachte heer/ mevrouw,
Graag zou ik een klacht willen indienen om betreft de volgende datums 22-09-2014 om 7:24 heb ik gewacht op Lange Hilleweg op buslijn 66. De buschauffeur is niet verstopt. Vervolgens moest ik 10 minuten wachten op de volgende bus, wat niet de bedoeling is.
Gewenste Oplossing:
Geachte heer/ mevrouw,
Graag zou ik een klacht willen indienen om betreft de volgende datums 22-09-2014 om 7:24 heb ik gewacht op Lange Hilleweg op buslijn 44. De buschauffeur is niet verstopt. Vervolgens moest ik 10 minuten wachten op de volgende bus, wat niet de bedoeling is.
en hij/zij/het weet niet eens welke bus er moest stoppen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:29 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Tis wat, verstoppertje spelen met een buschauffeur
Ouwe zeikerd.quote:Vandaag net voor de Kerst even weer bij de Tientjeskapper geweest op het Nederlandplein en na 3 jaar ook de laatste keer. Je bent nog geen paar seconden in de winkel en ze beginnen al aan me te vragen. Heb je je haar gewassen? En daar irriteer ik me aan en dat geje en gejouw. Ik heb de kapster erop aangesproken dat ik met u wens aangesproken te worden. En ook de vraag of ik mijn haar heb gewassen vind ik vervelend als ze dat iedere keer vragen. Ik geef liever wat meer geld uit aan een kapper zodat ik met respect wordt behandeld en niet het gevoel heb dat ik een nummertje ben. Om te redden wat er te redden viel vroeg de kapster wat ik met kerst deed. Daar heb ik wel gewoon netjes op geantwoord. En klanten met doei begroeten vind ik typisch iets van deze tijd. Na mijn mening vind ik dat een klant en zeker van mijn leeftijd 40+ met tot ziens meneer en ik wens u een prettige dag. Zo is mijn geleerd om mensen aan te spreken.
Hier eentje high defquote:
Ze speelt meestal op een machine die in een ruimte staat waar ze niet mag komen?quote:
Wat ze eigenlijk zegt is dat ze geen onderzoek wil, maar dat de ING deze kwestie gewoon moet onderzoeken. Ze moeten haar niet laten wachten op een onderzoek, deze kwestie moet onderzocht worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:51 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Als je nou wel de meterstanden had doorgegeven hadden ze het niet hoeven schatten voor je en had je een juiste eindafrekening gehad
[..]
Denken dat je zo sneller geholpen wordt
Lijkt er wel op inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Hier eentje high def
[ afbeelding ]
Bron: https://secure.flickr.com(...)17640/in/faves-fbi3/
Volgens mij heeft klacht.nl gewoon een willekeurig foto van internet genomen.
Radio 538quote:Mijn dochter van 11 jaar heeft vandaag (23-11-2014) 4 uur lang met een oor tegen de speaker aangelegen ivm kaartjes te winnen voor Ariana Grande. En toen was daar het moment om te bellen: tussen 15.30-15.45 uur. En tegen alle verwachting in… bingo, contact met iemand van de productie met de vraag: naam en leeftijd? Reactie: Isis Bos, 11 jaar. Productie: Sorry te jong… piep piep einde oefening!
Onze dochter volledig overstuur, juist ook al door het niet kunnen verkrijgen van kaartjes bij mojo vrijdag j.l!
Hoe kan dit???
Heb de actievoorwaarden gelezen: waarin staat dat onder de 18 jaar toestemming van de ouders nodig is. Deze had ze!!
( Hier werd niet naar gevraagd)
M.Vr.Gr.
Ehh ja?quote:Klacht: bureuaulamp Blokker
bureaulamp tischlampe op 27 november 2014 over Blokker in de categorie klachtmelden
Mijn Klacht:
bureuaulamp tischlape daar zitt stroom oplamp legevalk dit verkogt mag wordenik ga het wel kieskerg gekogt van dag hoogvliet niet nor maal meer
Gewenste Oplossing:
<verwijderd>@hotmail.com 06<verwijderd> bedankt
Alles verder in orde?quote:Klacht: GOD THE ALMIGHTY Arriva
************ op 18 december 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer
Mijn Klacht:
Ik zat in de bus Haagse beemden 2 nr. 8181 van 22.29 u in de Paradijslaan richting centrum Breda, toen ik wilde uitstappen deed de buschauffeur niet open, en reed weer verder. Ik belde 112 om mijn verhaal kwijt te kunnen en toen deed hij wel open. Ik stapte uit en ik was weer bevrijd van die marokkaanse buschauffeur, hij is niet goed bij en ik wil niet het slachtoffer worden van terroristen. Ik geloof in GOD en daar wil ik het bij houden.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat hij zijn excuses aanbied, en niet zo'n scene op touw zetten. Ik geloof in GOD THE ALMIGHTY, GOD' S WORKS, GOD.
quote:Klacht: pech hulp een a zo monteur van de anwb!! ANWB
************* op 18 juli 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten
Mijn Klacht:
volgens de monteur was de auto sleutel niet compleet darom zou de auto nooit staarten ik de nog bleeft ik bid nog een bakje koffie aan en heb zeer netjes mijn verhaal voor geleegd hij was niet vriendelijk en eigenwijs zo ga je niet met klanten om ik ben al 6 jaar lied van anwb dit heb ik nog nooit me gemaakt.
ik vroeg om een leen auto daar ben ik voor verzekerd bij anwb vervangende voer voer !!de monteur zij dat ik de chip van de sleutel der uit heb gehaald volgens hem zou de auto nooit zo staarten ik zij dat ik altijd zo greeden heb met deze sleutel en later ging hij weg en ik probeer en de auto staart in een keer maar ja wat is diet voor een medewerker !! en azo sjaal en niet aardig en nog eens geen verstand van autos hier bij maak ik een klacht voor deze heer
mijn kenteken is <verwijderd> adres <verwijderd>
graag ontvang ik een redelijke antwoord !!!!
Gewenste Oplossing:
IK ZOU TEVREDEN ZIJN ALS DE MONTEUR MIJ EEN NOORMALE ANTWORDEN GAAF EN VERVANGENDE VOERVOER
quote:Klacht: mijn id Facebook
***** op 27 december 2014 over Facebook in de categorie Social Media
Mijn Klacht:
Geachte mevrouw /heer
Ik had twee id in Facebook een familie een vrijgezeleg, Facebook mij email gestuurd mag niet, Ok ik mij excuses aanbieden en ik gekozen Id met name van <verwijderd>, door ruzie met mij partner ik verlat andere I’d maar Facebook mij voor name en achter name insgerive als id ik verag af warom, wat ik heb gedaan, melion mensen met I’d voor name en achter name aleen een letter of so wat maar Facebook niet reageren. Mij verindin mij gebeld en gezegd haar vriendinnen werk voor facebook daarom.ik krijgen last?!
A.u.b mij helpen
Met vriendelijke groet
<verwijderd>
Gewenste Oplossing:
Als mij I'd terug naar <verwijderd>.
Ik zie het al helemaal voor me in een Plus supermarktquote:Klacht: onzin reclame Plus
<verwijderd> op 27 december 2014 over Plus in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
tot aan vandaag klant van plus . ik durf de winkel niet meer in, er rolt iemand van het personeel met een 1000 klapper door de winkel. hier gaat plus schuin door de bocht
Gewenste Oplossing:
neem aub een beter reclame buro, lijkt nergens op.
Serieuze vraag: Hoe functioneren zulke mensen nog in deze maatschappij? De tering zegquote:
Je hebt zeker de reclame nog niet gezien? Is gewoon een terechte klacht, het is een kutreclamequote:Op zondag 28 december 2014 10:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me in een Plus supermarkt
Ik heb de reclame nog niet gezien, ik kijk niet zoveel tv.quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je hebt zeker de reclame nog niet gezien? Is gewoon een terechte klacht, het is een kutreclame
quote:Klacht: dylan begon eerst ik dien klacht in Solomio.nl
********* op 03 januari 2015 over Solomio.nl in de categorie Chat sites
Mijn Klacht:
wij dien klacht in hij heeft glenn geflimpt en is streng verboden en hij mag nooit meer op solomio naakt ziten wegens groetjes van politie agenten
Gewenste Oplossing:
als ik zijn flimpje niet meer zie en klachten trug trek over mij
die laatste mongool met gewoonterecht... Dat is dat er een gewoonteregel is dat als je je er niet aan houdt je dan gestraft moet wordenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Je kan de paracetamol ook op een plek leggen waar de kinderen niet bij kunnen komen
[..]
Je had ook natuurlijk je kind in de gaten kunnen houden, inplaats van de eeuwige discriminatie kaart trekken......
Ook al zo duidelijkquote:Klacht: niet ontbangenMikrogids
******** op 21 januari 2015 over Mikrogids in de categorie Magazines
Mijn Klacht:
niet ontbangen
Gewenste Oplossing:
als de gids bezorgd wordt
Ik weet ook wel waar het om gaat, maar meer omdat de klacht is dat ze het niet ontbangen hebben inplaats van ontvangenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:56 schreef Beauke het volgende:
[..]
Vind het wel duidelijk eigenlijk, ook al is het beroerd geschreven.
Je doet je naam eer aan.
Wat zou hier bedoeld worden?quote:Klacht: Ongekrijged bestellen MOLLIE BV
******** op 28 januari 2015 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten
Mijn Klacht:
Ik heb op 22 januari een bestelling gemaakte, en via iDEAL betaald op mijn bankrekening stat daar wel dat is via deze Mollie payments mijn geld afgepakte !
Maar ik heb gewoon geen email voor Nieks gekrijgen !
Gewenste Oplossing:
22 januari 2015 heb ik mijn bestelling gemaakt en betaalt !
Een yostickquote:Klacht: yostick playstation Sony
*********** op 18 maart 2015 over Sony in de categorie Electronica Merken
Mijn Klacht:
Hello sony ik yostick gekocht maar alle yostick heeft de zelfde probleem alle 4 yostick de zelfde probleem en de 5de heb ik kapot gemaakt de probleem ligt bij aansturen want de kost mij veel geld groetjes *********
Gewenste Oplossing:
Als de probleem oplos en mij goeie yostick terug krijg
quote:Klacht: Uitnodiging voor een huwelijk
PostNL
x x op 11 maart 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn Klacht:
de dochter van mijn broer ging trouwen nu hebben wij die uitnodiging 10/3/15 ontvangen terwijl deze 28/4 /14 verstuurt is dus bijna een jaar te laat wij zijn echter niet op dit feest geweest wij hebben gezegd als jullie ons geen kaart kunnen sturen voelen we ons niet welkom dit is een familie ruzie geworden terwijl hun er niets aan kunnen doen ik wordt hier heel verdrietig van.groetjes een verdrietige tante
Gewenste Oplossing:
Een bloemetje voor mijn nichtje en haar man dit vindt ik zeker op zijn plaats.
Duidelijk...quote:Klacht: overige koste niet. mij. schuld tel gehakt Vodafone
******** op 02 april 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
hey. Met ******. Met vriend. Heeft koste. Van
700 euro maar ze tel werd geblokt toen die 500 onder overige koste. Had. Maar hij heeft niks gedaan op ze,tel Maar, wel. Overige. Koste. Sorry ma. Het niet
Hem ze,schuld wand ze tel was,gehackt daarom die overige. Koste. Maar. Hij. Hoef. Het. Eigelijk. Niet betalen wand het niet hem ze schuld Gr. *********
Gewenste Oplossing:
We zij altijd, te vrede ma dit gaat te,ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |