SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 20:08:04 ]
Meaui. Ik ben ook al een plan op aan het stellen om volgende maand zuidwest duitsland te annexeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Partyhard, je bent geen kneus, want je zit in het bataljon.
We capituleren België, watcresultedrt in gratis bier.
Zolang we engeland maar niet gaan annexeren voor bier, dat is echt niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Partyhard, je bent geen kneus, want je zit in het bataljon.
We capituleren België, watcresultedrt in gratis bier.
Dump ze in de kelder en hou ze tot de interrogatie gekneveld.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:57 schreef Tassendief het volgende:
Hallo ik heb 5 gevangenen van het viva forum moet ik ze in de kelder dumpen of ergens anders?
Ze willen een andere kerker want er zit een spin inquote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dump ze in de kelder en hou ze tot de interrogatie gekneveld.
Jammer voor ze. Dump ze er maar lekker.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ze willen een andere kerker want er zit een spin in
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
Private Richolio van de 103e Commandotroepencompagnie meldt zich.
Ik wil graag medic worden. Ik zal jullie altijd te hulp staan.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zit ik nog steeds in de kelder?
Vergeet geen soldaten aan te nemenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?
Wat dacht je van sluipschutter?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Aangenomen!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:23 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik wil mij aanmelden als butcher, Doordat ik 65% vetpercentage heb, doen kogels mij niks
Howwquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?
Ik dacht dat de vrouwmensen dat dedenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
We hebben ook schoonmaaksters nodig. Het begint al een aardige rotzooi te worden.
Misschien moeten we de feministen van viva dwangarbeid laten uitvoeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:57 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vrouwmensen dat deden
En de verkrachting dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Misschien moeten we de feministen van viva dwangarbeid laten uitvoeren.
Eerst verkrachting, dan 1 jaar dwangarbeid, daarna scafismequote:Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik hoef geen feministen te verkrachten hoor, maar zie maar wat jullie willen.,.
Hebben we een rapist?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:21 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Eerst verkrachting, dan 1 jaar dwangarbeid, daarna scafisme
Nee jij mag de troep opruimen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben eerste rang toch!? Valt daar verkrachting nog onder me taken
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vrijwillige inzet wordt gewaardeerd!!!
Maar heer, we zijn nog niet klaar voor een tweefronten-oorlogquote:Op zondag 11 mei 2014 20:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zojuist een girlscene spion tegengekomme!!!! Heb den feminist geliquideerd. Oorlog met den girlscene!!!
We kunnen niet over ons heen laten lopen. Afdeling research heeft enen besten wapen ooit ontwikkeld dus het zal lukken.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:01 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Maar heer, we zijn nog niet klaar voor een tweefronten-oorlog
Welk eenen waapen isch dat dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
We kunnen niet over ons heen laten lopen. Afdeling research heeft enen besten wapen ooit ontwikkeld dus het zal lukken.
Ja ze willen u ontvoeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:54 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry er is nog geen informatie over wat vviva in hun schild voert
Ha, dit had ik geeneens gelezen. Zorgen om niets! De medic is gearriveerd!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment werkt onzen hospik hiermee:quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie een probleem. Door de nagels en scherpe tanden van de vivadames kunnen onze troepen gewond raken.
We hebben een medic nodig om de gewonde troepen te verzorgen!
U mag den baggerkanon uittesten!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik had in het vorige deel al aangeboden beddentester te willen worden, maar ik wil opzich ook best wel wat andere zaken controleren. Beetje nakijken of alles beilig is enzo.
Na een avondje mexicaans eten vul ik hem ook wel weer met nieuwe baggerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U mag den baggerkanon uittesten!
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na een avondje mexicaans eten vul ik hem ook wel weer met nieuwe bagger
Hebben we geen kettingzagen meer om ze te trimmen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie een probleem. Door de nagels en scherpe tanden van de vivadames kunnen onze troepen gewond raken.
We hebben een medic nodig om de gewonde troepen te verzorgen!
Ik heb al een missie:quote:
Welkom bij het leger, kerel!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Sergeant Majoor chuck van het 198ste meld zich met zijn CSAR-X CH47F. Voor evacuatie en troepen- en materiaal transport.
Say what?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Hallon we hebben een van jullie soldaten gevangen genomen
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Oh shit, ze hebben Tassendief!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Volhouden, soldaat!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Goed werk, kanovinnie. Ik zie promotiekansen voor je.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 3 helicopters gekocht van de russen:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Tetten te kleinquote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Op dit moment werkt onzen hospik hiermee:
[ afbeelding ]
Dit voldoet opzich toch?
Zou je even kunnen reeksen?
Je bent gepromoveerd tot generaal militaire politie.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Mooi. Ik ben trouwens vice Admiraal-Generaalquote:Op maandag 12 mei 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt Admiraal-Generaal! Ik zal deze positie met eer en geweten vervullen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
Hij is al bevrijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef PartyHard het volgende:
Oké mannen, dit is de situatie:
Viva heeft Tassendief gevangen in hun basis bij Rotterdam. Ga erheen en verniel het! Bevrijd Tassendief koste wat kost!
Wat een slim ideequote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Wel deze variant toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo ik heb een AC-130 "Spooky" aangeschaft voor CAS.
[ afbeelding ]
Helaas. Deze waren in de uitverkoop.quote:
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we nog ICBM´s nodig? want die kan ik wel leveren
Ah ik pleur er wel een paar neer nuclear deterrence enzoquote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.
zekorsquote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, 1 zeewaardig schip. Kon zo snel niets beters vinden.
Dit zijn den eckten skepen. VIVA OP STUURBOORD VUUR NU!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal die viva forum een lesje leren
ik ben zeer geschikt kijk maar dit ben ikquote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ben je geschikt of ongeschikt?
[ afbeelding ]
Aangeneaumen!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik ben zeer geschikt kijk maar dit ben ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Aangeneaumen!
Je begint als soldaat.
Voor nu is er nog geen missie, er is nog geen informatie over de handelingen van Girlscene en Viva.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:35 schreef adnapekkid het volgende:
[..]![]()
Word ik uitgezonden op commando of trekt ieder zn eigen plan?
joo ik hoor het welquote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Voor nu is er nog geen missie, er is nog geen informatie over de handelingen van Girlscene en Viva.
Zodra we informatie krijgen komen er missies vrij
Het was maar een boot van het Partyflock forumquote:Op maandag 12 mei 2014 17:53 schreef Tassendief het volgende:
Viva heeft een boot laten zinken 200 doden
Ik ga met mijn AC-130 even wraak nemenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:53 schreef Tassendief het volgende:
Viva heeft een boot laten zinken 200 doden
Wacht hiermee tot verdere toestemming. Eerst nog even een aantal dingen uitzoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ga met mijn AC-130 even wraak nemen
SIR, YES, SIRquote:Op maandag 12 mei 2014 18:08 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wacht hiermee tot verdere toestemming. Eerst nog even een aantal dingen uitzoeken.
ah, ik dacht al, miauw ofzoquote:
quote:
Oké mannen, hier is de missie:quote:
Mag ik meequote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
[..]
Oké mannen, hier is de missie:
Nabij Noordwijk heeft Viva een belangrijke basis, dicht bij zee waar ook hun belangrijkste haven ligt. Chuck en adnappekid, jullie taak is om deze basis te vernietigen.
Chuck, jij dropt adnappekid bij punt 1 op de kaart. Hierna wil ik dat je als air support om de basis gaat cirkelen en grote dreigingen voor adnappekid onschadelijk maakt.
Adnappekid, in kelderlaag 3 van hun basis, direct te bereiken vanaf de onderhoudstoegang in hun oostvleugel, staan de generatoren. Ik geef je een speciaal type explosief mee dat je op een van de generatoren moet plaatsen. Dit is een explosief dat automatisch afgaat als jij en Chuck je op veilige afstand bevinden. Als de basis vernietigd is, zullen jij en Chuck naar Noordwijk moeten om een van Viva's leiders te ontvoeren. Als dit gelukt is keren jullie terug.
Veel succes met de missie!
[ afbeelding ]
Gunship klaar voor vertrek. Commando's kunnen ladenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
[..]
Oké mannen, hier is de missie:
Nabij Noordwijk heeft Viva een belangrijke basis, dicht bij zee waar ook hun belangrijkste haven ligt. Chuck en adnappekid, jullie taak is om deze basis te vernietigen.
Chuck, jij dropt adnappekid bij punt 1 op de kaart. Hierna wil ik dat je als air support om de basis gaat cirkelen en grote dreigingen voor adnappekid onschadelijk maakt.
Adnappekid, in kelderlaag 3 van hun basis, direct te bereiken vanaf de onderhoudstoegang in hun oostvleugel, staan de generatoren. Ik geef je een speciaal type explosief mee dat je op een van de generatoren moet plaatsen. Dit is een explosief dat automatisch afgaat als jij en Chuck je op veilige afstand bevinden. Als de basis vernietigd is, zullen jij en Chuck naar Noordwijk moeten om een van Viva's leiders te ontvoeren. Als dit gelukt is keren jullie terug.
Veel succes met de missie!
[ afbeelding ]
Joo drop me maar!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gunship klaar voor vertrek. Commando's kunnen laden
Ben ik alquote:Op maandag 12 mei 2014 19:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan ik mij aanmelden als Sergeant Majoor![]()
Daar genieten we dan van!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:31 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis gekregen bij een pakje boter.
Dat is chuck al. Ik heb je aangesteld als luitenant majoorquote:Op maandag 12 mei 2014 19:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan ik mij aanmelden als Sergeant Majoor![]()
Waar zijn de kuko's?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Daar genieten we dan van!
Bona, toch?
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik meld me als siteverrader:
Hier een raket richting FOK!
[ afbeelding ]
Helaas, ONZe PATRIOT raket heeft je raket vakkundig kapot geschoten in de luchtquote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Mochten we een grotere bedreiging hebben, gebruik dan de tetraket in de OPquote:Op maandag 12 mei 2014 19:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Helaas, ONZe PATRIOT raket heeft je raket vakkundig kapot geschoten in de lucht
[ afbeelding ]
Je weet dat je nu de kelder in moet hè.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Ok tevens, heb ik voor de basis meerdere goalkeeper systemen geregeld.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Mochten we een grotere bedreiging hebben, gebruik dan de tetraket in de OP
Ik heb een leger achter me.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je weet dat je nu de kelder in moet hè.
Wij neuken dat leger johquote:Op maandag 12 mei 2014 19:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb een leger achter me.
Welk leger?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb een leger achter me.
http://forum.girlscene.nl/forum/quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:01 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl/forum/
Wegens grote inspanningen en moed promoveer ik je tot generaal majoorquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:06 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wegens grote inspanningen en moed promoveer ik je tot generaal majoor
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. U heeft een persoonlijk harem verdiend.
WAT IK HOOR JE NIET!!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef adnapekkid het volgende:
GENERATOR GEVONDEN, IK PLAATS NU DE EXPLOSIEVEN, ALLEMAAL OREN DICHT OVER 5 MINUTEN
[ afbeelding ]
Goed werk soldaat!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef adnapekkid het volgende:
GENERATOR GEVONDEN, IK PLAATS NU DE EXPLOSIEVEN, ALLEMAAL OREN DICHT OVER 5 MINUTEN
[ afbeelding ]
Ik plaats nog wat extra explosieven, want het is een CATquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef adnapekkid het volgende:
OKE DAAR GAAT IE, 3...2....1....
[ afbeelding ]
We zijn er.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef adnapekkid het volgende:
CHUCK WE MOETEN NAAR NOORDWIJK, BEN JE KLAAR?
Oke, ontvoer die bitches!quote:
Evac komt er aan. T-30secquote:Op maandag 12 mei 2014 22:36 schreef adnapekkid het volgende:
Ik heb er al eentje, en geef er ff een paar tetsen, mag dat?
[ afbeelding ]
Stad is dichtquote:Op maandag 12 mei 2014 23:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Er is meer drank nodig!
Hier heb je ¤5000, koop er drank van.
Sligro (Doe maar alsof hij open is)quote:Op maandag 12 mei 2014 23:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Stad is dichttenminste de winkels.
Kies maar uit zolang je je aan de regels houdt:quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan regelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:54 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Kies maar uit zolang je je aan de regels houdt:
1/3e van de drank moet zijn om je klem te zuipen (sterk)
1/3e van de drank is bedoeld om slechts tipsy van te worden (matig)
1/3e van de drank is bedoeld om nuchter van te blijven ivm missies (laag alcoholpercentage)
Ons, soldaat, ons.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan regelen.
ATTENTIE! ARRESTEER SADPANDA WEGENS HOOGVERRAAD!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ga een coup plegen en jou vervolgens vastzetten en martelen.
Zeg vriend, ik ga over de straffen tegen de man en vrouwschappen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
ATTENTIE! ARRESTEER SADPANDA WEGENS HOOGVERRAAD!
Jullie kennen de procedure:
-Opsluiten (3 maanden)
-Verkrachten (1 week)
-Weer opsluiten (6 maanden)
-Dwangarbeid (1 jaar)
-Stokslagen (1 week)
-Scafisme
Jazeker, ik heb een vergaande kennis van bier en ben sterke drank flink aan het bijspijkeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, zeer nodig. Heb je een goed netwerk voor de beste dranken?
Wat is het wachtwoord?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:14 schreef Tassendief het volgende:
Hallo ik sta voor het hek met een het bier kan het hek open?
Kom binnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:14 schreef Tassendief het volgende:
Hallo ik sta voor het hek met een het bier kan het hek open?
Dit is geen manschap meer, eenmaal in de kelder is het een feminist.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg vriend, ik ga over de straffen tegen de man en vrouwschappen.
Geef mij een zwarte bus met een rode streep en ik ben je manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar we willen ook een A-team hebben.
Dit is onzen bataljonliedjen:
Iemand moet het even peenten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Geef mij een zwarte bus met een rode streep en ik ben je man
Ik denk dat ik een destillatieopstelling ga aanschaffen. Kunnen we zelf stoken, en tegelijkertijd brandstof voor de voertuigen makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:53 schreef KLTZK het volgende:
Welk biermerk heeft de voorkeur?
Voor als ik weer in ga slaan.
Huidige kelder
Bier
5 Kratten Hertog Jan
5 Kratten Grolsch
Whisky/Whiskey
Geen
Iemand suggesties?
Wodka/Vodka
5 Flessen Smirnoff
5 Flessen Absolut Vodka
5 Flessen Van Gogh Blue
5 Flessen Wyborowa
5 Flessen Zubrowka
Wijn
Jenever
10 Flessen van wat ze bij de lokale slijter hadden.
Speciaalbier
2 Kratten Westvleteren 12
2 Kratten Westvleteren 8
2 Kratten Westvleteren Blond
2 Kratten Westmalle Tripel
3 Kratten Weihenstephaner Hefeweizen
3 Kratten Hoegaarden
3 Kratten Brugse Zot
1/2 Krat Westvleteren 12 uit 1994 (Alleen voor speciale gelegenheden)
1/2 Krat Westvleteren 8 uit 1994 (Alleen voor speciale gelegenheden)
10 Flessen Chimay Bleue uit 1992 (Alleen voor speciale gelegenheden)
1 Flesje Westvleteren 4 (Niet om op te drinken, zit achter slot en grendel)
5 Flesjes Westvleteren 6 (Alleen voor heeeeeeel speciale gelegenheden)
Daar voor moet je een aanvraagformulier in 3 voud indienen bij mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Zijn er eigenlijk al rapporten over (gewonnen) veldslagen? Ik bedoel ik blijf maar kogels en bommen sturen maar hoor niks over dodentalen bij de vijand.
Als je verder nog munitie wil van mijn fabrieken zal je ook een aanvraag moeten indienen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Daar voor moet je een aanvraagformulier in 3 voud indienen bij mij.
Oké ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik zet u even in de wacht..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als je verder nog munitie wil van mijn fabrieken zal je ook een aanvraag moeten indienen.
Mvg, Eddy Speer
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oké ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik zet u even in de wacht..
Stuur maar een fax ik ga even genieten van den geneugdens des levens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik verbind u Door met helemaaldnaardemavo
Prettige avond.
Faxen zijn zo 1800quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Stuur maar een fax ik ga even genieten van den geneugdens des levens.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef PartyHard het volgende:
Ik heb een elitesquad samengesteld. De leden zijn:
Adnapekkid
Tassendief
Chuck-N0rr1s
En als ik dat wel doequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bescherm de basis met mijn manschappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Total lockdown vanaf nu. Zodra ik er morgen aan denk gooi ik de basis weer open. Bij twijfel mag ik altijd gecontact worden om het te doen. Maar niet voor 06:00.
Je plaatjes moeten kleiner troop! 3008x1960 kan nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bescherm de basis met mijn manschappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Total lockdown vanaf nu. Zodra ik er morgen aan denk gooi ik de basis weer open. Bij twijfel mag ik altijd gecontact worden om het te doen. Maar niet voor 06:00.
Dan schieten we je kapotdood.quote:
Dat is juist de beveiliging. Maar de beveiliging is weer opgeheven dus de mensen kunnen weer naar binnen en buiten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je plaatjes moeten kleiner troop! 3008x1960 kan niet![]()
Ik heb ze graag zo klein maar niet zo klein als je pener, 3x12 dus
Het is allang een reeks!quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Sir Kanovinnie: zijn er al vorderingen met het reeksen van dit topique?
Op het kleine pijltje naast de topictitelquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hoe kun je dan drukken op vorig topic?
Oh, stomme fout van me, haha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op het kleine pijltje naast de topictitel
Immer waakzaam meneer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oh, stomme fout van me, haha.
Ik heb vernomen dat viva onze basis probeert te capituleren. Staan je mannen gereed?
Ik heb de coördinaten van een zeer belangrijke Viva-basis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oh, stomme fout van me, haha.
Ik heb vernomen dat viva onze basis probeert te capituleren. Staan je mannen gereed?
Gunship onderweg, eta 5 minquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:53 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik heb de coördinaten van een zeer belangrijke Viva-basis.
51.89397189217865 Noordelijke lengtegraad.
4.069275431007782 Oostelijke breedtegraad.
Vuur de tetraket op die coördinaten!
Wagenpark? Ze hebben betere technologie dan ik dachtquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mijn gunship heeft nagenoeg hun hele wagenpark opgeblazen. Dus het lijkt mij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2014 18:30:36 ]
Nou ja, wagens. Botsauto'squote:Op woensdag 14 mei 2014 18:28 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wagenpark? Ze hebben betere technologie dan ik dacht
Gunship valt aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Tassendief het volgende:
Viva valt aan in Zandvoort vraag om versterking
Zojuist heb ik een apparaat ontwikkeld dat voertuigen (ook tanks) op afstand permanent in z'n achteruit kan zetten, dat zal die viva wijven leren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Tassendief het volgende:
Ze landen op het strand en ze hebben tanks
Bewijs or it didn't happenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Braddie is gaan samenwerken met viva.
Heb je een heftruck dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:38 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Arresteer braddie en sleur hem naar de kerker!
De deur kan nog extra uitschuiven, ik had zoiets als dit voorzien, alleen niet met braddiequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oké weet je zeker dat hij door de deur kan?
Ik ga hem ophalen, eerst 500 emmers met smeerolie vullen anders kan hij niet door Zijn doorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:48 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De deur kan nog extra uitschuiven, ik had zoiets als dit voorzien, alleen niet met braddie
Morgen ga ik er trollen. Ik heb een geweldig idee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wanneer gaan we nog eens keet schoppen bij die viva trutten?
Ik had dit idee:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:01 schreef luns het volgende:
Je moet van goede huize komen hoor. Het is misschien wel leuk om het te denken, maar ze zijn niet achterlijk daar. Niet achterlijker dan hier, in ieder geval
Mag ik meedoen met deze underkoffer missiequote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik had dit idee:
Ik ben daar een vrouw. Ik maak een topic over dat ik op mijn vriends pc een forum zag waar hij af zat te geven op vmbo'ers. Echt extreem. Ik doe zelf vmbo, dus ik sprak hem daarop aan. Toen zei hij dat ik niet feministisch moet doen. Wat moet ik hiermee nou doen?
Ik geef je anderhalve pagina daar, voordat het doodbloedt. Of je moet echt heel goed zijn, maar dat kan ik niet beoordelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik had dit idee:
Ik ben daar een vrouw. Ik maak een topic over dat ik op mijn vriends pc een forum zag waar hij af zat te geven op vmbo'ers. Echt extreem. Ik doe zelf vmbo, dus ik sprak hem daarop aan. Toen zei hij dat ik niet feministisch moet doen. Wat moet ik hiermee nou doen?
Morgen gaan we een tekst bedenken, ok? We zetten ook chicks in om te helpen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met deze underkoffer missie
Er gaat niets boven een goeie rel, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Morgen gaan we een tekst bedenken, ok? We zetten ook chicks in om te helpen.
Misschien kun je daar iets maken dat je zoon het leger in wil en dat jij dat niet wilt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Morgen gaan we een tekst bedenken, ok? We zetten ook chicks in om te helpen.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Morgen ga ik er trollen. Ik heb een geweldig idee.
Aangenomen.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:01 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Hebben jullie nog een stagiair nodig? ik kan goed koffie halen en printen
pew pew pew hier kom ik vivaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Luchtsteun en vechten tot de laatste autist/keukenvrouw.
* KLTZK voelt zich al een stuk beterquote:
* KLTZK had het biertje allang opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |