Mooi. Ik ben trouwens vice Admiraal-Generaalquote:Op maandag 12 mei 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt Admiraal-Generaal! Ik zal deze positie met eer en geweten vervullen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
Hij is al bevrijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef PartyHard het volgende:
Oké mannen, dit is de situatie:
Viva heeft Tassendief gevangen in hun basis bij Rotterdam. Ga erheen en verniel het! Bevrijd Tassendief koste wat kost!
Wat een slim ideequote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 3 helicopters gekocht van de russen:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Wel deze variant toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo ik heb een AC-130 "Spooky" aangeschaft voor CAS.
[ afbeelding ]
Helaas. Deze waren in de uitverkoop.quote:
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we nog ICBM´s nodig? want die kan ik wel leveren
Ah ik pleur er wel een paar neer nuclear deterrence enzoquote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.
zekorsquote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, 1 zeewaardig schip. Kon zo snel niets beters vinden.
Dit zijn den eckten skepen. VIVA OP STUURBOORD VUUR NU!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal die viva forum een lesje leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |