SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 20:08:04 ]
Meaui. Ik ben ook al een plan op aan het stellen om volgende maand zuidwest duitsland te annexeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Partyhard, je bent geen kneus, want je zit in het bataljon.
We capituleren België, watcresultedrt in gratis bier.
Zolang we engeland maar niet gaan annexeren voor bier, dat is echt niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Partyhard, je bent geen kneus, want je zit in het bataljon.
We capituleren België, watcresultedrt in gratis bier.
Dump ze in de kelder en hou ze tot de interrogatie gekneveld.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:57 schreef Tassendief het volgende:
Hallo ik heb 5 gevangenen van het viva forum moet ik ze in de kelder dumpen of ergens anders?
Ze willen een andere kerker want er zit een spin inquote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dump ze in de kelder en hou ze tot de interrogatie gekneveld.
Jammer voor ze. Dump ze er maar lekker.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ze willen een andere kerker want er zit een spin in
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
Private Richolio van de 103e Commandotroepencompagnie meldt zich.
Ik wil graag medic worden. Ik zal jullie altijd te hulp staan.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zit ik nog steeds in de kelder?
Vergeet geen soldaten aan te nemenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?
Wat dacht je van sluipschutter?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Aangenomen!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:23 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik wil mij aanmelden als butcher, Doordat ik 65% vetpercentage heb, doen kogels mij niks
Howwquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?
Ik dacht dat de vrouwmensen dat dedenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
We hebben ook schoonmaaksters nodig. Het begint al een aardige rotzooi te worden.
Misschien moeten we de feministen van viva dwangarbeid laten uitvoeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:57 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vrouwmensen dat deden
En de verkrachting dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Misschien moeten we de feministen van viva dwangarbeid laten uitvoeren.
Eerst verkrachting, dan 1 jaar dwangarbeid, daarna scafismequote:Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik hoef geen feministen te verkrachten hoor, maar zie maar wat jullie willen.,.
Hebben we een rapist?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:21 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Eerst verkrachting, dan 1 jaar dwangarbeid, daarna scafisme
Nee jij mag de troep opruimen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben eerste rang toch!? Valt daar verkrachting nog onder me taken
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vrijwillige inzet wordt gewaardeerd!!!
Maar heer, we zijn nog niet klaar voor een tweefronten-oorlogquote:Op zondag 11 mei 2014 20:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zojuist een girlscene spion tegengekomme!!!! Heb den feminist geliquideerd. Oorlog met den girlscene!!!
We kunnen niet over ons heen laten lopen. Afdeling research heeft enen besten wapen ooit ontwikkeld dus het zal lukken.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:01 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Maar heer, we zijn nog niet klaar voor een tweefronten-oorlog
Welk eenen waapen isch dat dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
We kunnen niet over ons heen laten lopen. Afdeling research heeft enen besten wapen ooit ontwikkeld dus het zal lukken.
Ja ze willen u ontvoeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:54 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry er is nog geen informatie over wat vviva in hun schild voert
Ha, dit had ik geeneens gelezen. Zorgen om niets! De medic is gearriveerd!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment werkt onzen hospik hiermee:quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie een probleem. Door de nagels en scherpe tanden van de vivadames kunnen onze troepen gewond raken.
We hebben een medic nodig om de gewonde troepen te verzorgen!
U mag den baggerkanon uittesten!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik had in het vorige deel al aangeboden beddentester te willen worden, maar ik wil opzich ook best wel wat andere zaken controleren. Beetje nakijken of alles beilig is enzo.
Na een avondje mexicaans eten vul ik hem ook wel weer met nieuwe baggerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U mag den baggerkanon uittesten!
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na een avondje mexicaans eten vul ik hem ook wel weer met nieuwe bagger
Hebben we geen kettingzagen meer om ze te trimmen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie een probleem. Door de nagels en scherpe tanden van de vivadames kunnen onze troepen gewond raken.
We hebben een medic nodig om de gewonde troepen te verzorgen!
Ik heb al een missie:quote:
Welkom bij het leger, kerel!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Sergeant Majoor chuck van het 198ste meld zich met zijn CSAR-X CH47F. Voor evacuatie en troepen- en materiaal transport.
Say what?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Hallon we hebben een van jullie soldaten gevangen genomen
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Oh shit, ze hebben Tassendief!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Volhouden, soldaat!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Goed werk, kanovinnie. Ik zie promotiekansen voor je.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 3 helicopters gekocht van de russen:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Tetten te kleinquote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Op dit moment werkt onzen hospik hiermee:
[ afbeelding ]
Dit voldoet opzich toch?
Zou je even kunnen reeksen?
Je bent gepromoveerd tot generaal militaire politie.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Mooi. Ik ben trouwens vice Admiraal-Generaalquote:Op maandag 12 mei 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt Admiraal-Generaal! Ik zal deze positie met eer en geweten vervullen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
Hij is al bevrijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef PartyHard het volgende:
Oké mannen, dit is de situatie:
Viva heeft Tassendief gevangen in hun basis bij Rotterdam. Ga erheen en verniel het! Bevrijd Tassendief koste wat kost!
Wat een slim ideequote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Wel deze variant toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo ik heb een AC-130 "Spooky" aangeschaft voor CAS.
[ afbeelding ]
Helaas. Deze waren in de uitverkoop.quote:
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we nog ICBM´s nodig? want die kan ik wel leveren
Ah ik pleur er wel een paar neer nuclear deterrence enzoquote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.
zekorsquote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, 1 zeewaardig schip. Kon zo snel niets beters vinden.
Dit zijn den eckten skepen. VIVA OP STUURBOORD VUUR NU!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal die viva forum een lesje leren
ik ben zeer geschikt kijk maar dit ben ikquote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ben je geschikt of ongeschikt?
[ afbeelding ]
Aangeneaumen!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik ben zeer geschikt kijk maar dit ben ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Aangeneaumen!
Je begint als soldaat.
Voor nu is er nog geen missie, er is nog geen informatie over de handelingen van Girlscene en Viva.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:35 schreef adnapekkid het volgende:
[..]![]()
Word ik uitgezonden op commando of trekt ieder zn eigen plan?
joo ik hoor het welquote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Voor nu is er nog geen missie, er is nog geen informatie over de handelingen van Girlscene en Viva.
Zodra we informatie krijgen komen er missies vrij
Het was maar een boot van het Partyflock forumquote:Op maandag 12 mei 2014 17:53 schreef Tassendief het volgende:
Viva heeft een boot laten zinken 200 doden
Ik ga met mijn AC-130 even wraak nemenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:53 schreef Tassendief het volgende:
Viva heeft een boot laten zinken 200 doden
Wacht hiermee tot verdere toestemming. Eerst nog even een aantal dingen uitzoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ga met mijn AC-130 even wraak nemen
SIR, YES, SIRquote:Op maandag 12 mei 2014 18:08 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wacht hiermee tot verdere toestemming. Eerst nog even een aantal dingen uitzoeken.
ah, ik dacht al, miauw ofzoquote:
quote:
Oké mannen, hier is de missie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |