Ik dacht dat de vrouwmensen dat dedenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
We hebben ook schoonmaaksters nodig. Het begint al een aardige rotzooi te worden.
Misschien moeten we de feministen van viva dwangarbeid laten uitvoeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:57 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vrouwmensen dat deden
En de verkrachting dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Misschien moeten we de feministen van viva dwangarbeid laten uitvoeren.
Eerst verkrachting, dan 1 jaar dwangarbeid, daarna scafismequote:Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik hoef geen feministen te verkrachten hoor, maar zie maar wat jullie willen.,.
Hebben we een rapist?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:21 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Eerst verkrachting, dan 1 jaar dwangarbeid, daarna scafisme
Nee jij mag de troep opruimen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben eerste rang toch!? Valt daar verkrachting nog onder me taken
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vrijwillige inzet wordt gewaardeerd!!!
Maar heer, we zijn nog niet klaar voor een tweefronten-oorlogquote:Op zondag 11 mei 2014 20:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zojuist een girlscene spion tegengekomme!!!! Heb den feminist geliquideerd. Oorlog met den girlscene!!!
We kunnen niet over ons heen laten lopen. Afdeling research heeft enen besten wapen ooit ontwikkeld dus het zal lukken.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:01 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Maar heer, we zijn nog niet klaar voor een tweefronten-oorlog
Welk eenen waapen isch dat dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
We kunnen niet over ons heen laten lopen. Afdeling research heeft enen besten wapen ooit ontwikkeld dus het zal lukken.
Ja ze willen u ontvoeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:54 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry er is nog geen informatie over wat vviva in hun schild voert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |