Ha, dit had ik geeneens gelezen. Zorgen om niets! De medic is gearriveerd!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
Private Richolio van de 103e Commandotroepencompagnie meldt zich.
Ik wil graag medic worden. Ik zal jullie altijd te hulp staan.
[ afbeelding ]
Op dit moment werkt onzen hospik hiermee:quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie een probleem. Door de nagels en scherpe tanden van de vivadames kunnen onze troepen gewond raken.
We hebben een medic nodig om de gewonde troepen te verzorgen!
U mag den baggerkanon uittesten!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik had in het vorige deel al aangeboden beddentester te willen worden, maar ik wil opzich ook best wel wat andere zaken controleren. Beetje nakijken of alles beilig is enzo.
Na een avondje mexicaans eten vul ik hem ook wel weer met nieuwe baggerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U mag den baggerkanon uittesten!
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na een avondje mexicaans eten vul ik hem ook wel weer met nieuwe bagger
Hebben we geen kettingzagen meer om ze te trimmen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie een probleem. Door de nagels en scherpe tanden van de vivadames kunnen onze troepen gewond raken.
We hebben een medic nodig om de gewonde troepen te verzorgen!
Ik heb al een missie:quote:
Welkom bij het leger, kerel!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Sergeant Majoor chuck van het 198ste meld zich met zijn CSAR-X CH47F. Voor evacuatie en troepen- en materiaal transport.
Say what?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Hallon we hebben een van jullie soldaten gevangen genomen
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Oh shit, ze hebben Tassendief!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Volhouden, soldaat!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
Gr. Gr.
Viva forum
En een poot van storm
Goed werk, kanovinnie. Ik zie promotiekansen voor je.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 3 helicopters gekocht van de russen:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Tetten te kleinquote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Op dit moment werkt onzen hospik hiermee:
[ afbeelding ]
Dit voldoet opzich toch?
Zou je even kunnen reeksen?
Je bent gepromoveerd tot generaal militaire politie.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Mooi. Ik ben trouwens vice Admiraal-Generaalquote:Op maandag 12 mei 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt Admiraal-Generaal! Ik zal deze positie met eer en geweten vervullen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
Hij is al bevrijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef PartyHard het volgende:
Oké mannen, dit is de situatie:
Viva heeft Tassendief gevangen in hun basis bij Rotterdam. Ga erheen en verniel het! Bevrijd Tassendief koste wat kost!
Wat een slim ideequote:Op maandag 12 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een undercover auto aangeschaft ter ere van mijn promotie. Zo denken de viva users dat ik eigenlijk een mexicaan ben.
DIT VERWACHTEN ZE NOOIT
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ter support van Chuck
Wel deze variant toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo ik heb een AC-130 "Spooky" aangeschaft voor CAS.
[ afbeelding ]
Helaas. Deze waren in de uitverkoop.quote:
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we nog ICBM´s nodig? want die kan ik wel leveren
Ah ik pleur er wel een paar neer nuclear deterrence enzoquote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor alsnog is dat een beetje te gek, maar het kan nooit kwaad nee.
zekorsquote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan er iemand enen leukon geschikt/ongeschikt reclamen maken?
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, 1 zeewaardig schip. Kon zo snel niets beters vinden.
Dit zijn den eckten skepen. VIVA OP STUURBOORD VUUR NU!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal die viva forum een lesje leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |