ik ben zeer geschikt kijk maar dit ben ikquote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ben je geschikt of ongeschikt?
[ afbeelding ]
Aangeneaumen!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik ben zeer geschikt kijk maar dit ben ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Aangeneaumen!
Je begint als soldaat.
Voor nu is er nog geen missie, er is nog geen informatie over de handelingen van Girlscene en Viva.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:35 schreef adnapekkid het volgende:
[..]![]()
Word ik uitgezonden op commando of trekt ieder zn eigen plan?
joo ik hoor het welquote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Voor nu is er nog geen missie, er is nog geen informatie over de handelingen van Girlscene en Viva.
Zodra we informatie krijgen komen er missies vrij
Het was maar een boot van het Partyflock forumquote:Op maandag 12 mei 2014 17:53 schreef Tassendief het volgende:
Viva heeft een boot laten zinken 200 doden
Ik ga met mijn AC-130 even wraak nemenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:53 schreef Tassendief het volgende:
Viva heeft een boot laten zinken 200 doden
Wacht hiermee tot verdere toestemming. Eerst nog even een aantal dingen uitzoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ga met mijn AC-130 even wraak nemen
SIR, YES, SIRquote:Op maandag 12 mei 2014 18:08 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wacht hiermee tot verdere toestemming. Eerst nog even een aantal dingen uitzoeken.
ah, ik dacht al, miauw ofzoquote:
quote:
Oké mannen, hier is de missie:quote:
Mag ik meequote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
[..]
Oké mannen, hier is de missie:
Nabij Noordwijk heeft Viva een belangrijke basis, dicht bij zee waar ook hun belangrijkste haven ligt. Chuck en adnappekid, jullie taak is om deze basis te vernietigen.
Chuck, jij dropt adnappekid bij punt 1 op de kaart. Hierna wil ik dat je als air support om de basis gaat cirkelen en grote dreigingen voor adnappekid onschadelijk maakt.
Adnappekid, in kelderlaag 3 van hun basis, direct te bereiken vanaf de onderhoudstoegang in hun oostvleugel, staan de generatoren. Ik geef je een speciaal type explosief mee dat je op een van de generatoren moet plaatsen. Dit is een explosief dat automatisch afgaat als jij en Chuck je op veilige afstand bevinden. Als de basis vernietigd is, zullen jij en Chuck naar Noordwijk moeten om een van Viva's leiders te ontvoeren. Als dit gelukt is keren jullie terug.
Veel succes met de missie!
[ afbeelding ]
Gunship klaar voor vertrek. Commando's kunnen ladenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
[..]
Oké mannen, hier is de missie:
Nabij Noordwijk heeft Viva een belangrijke basis, dicht bij zee waar ook hun belangrijkste haven ligt. Chuck en adnappekid, jullie taak is om deze basis te vernietigen.
Chuck, jij dropt adnappekid bij punt 1 op de kaart. Hierna wil ik dat je als air support om de basis gaat cirkelen en grote dreigingen voor adnappekid onschadelijk maakt.
Adnappekid, in kelderlaag 3 van hun basis, direct te bereiken vanaf de onderhoudstoegang in hun oostvleugel, staan de generatoren. Ik geef je een speciaal type explosief mee dat je op een van de generatoren moet plaatsen. Dit is een explosief dat automatisch afgaat als jij en Chuck je op veilige afstand bevinden. Als de basis vernietigd is, zullen jij en Chuck naar Noordwijk moeten om een van Viva's leiders te ontvoeren. Als dit gelukt is keren jullie terug.
Veel succes met de missie!
[ afbeelding ]
Joo drop me maar!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gunship klaar voor vertrek. Commando's kunnen laden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |