ik vraag me eerder af wat zij met die microfoon (?) aan het doen isquote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet ik bij die vrouw links aan Fas denken?![]()
Pls. Je mag al in mn broekje, hoor.quote:
Je schat me in als spanker?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet ik bij die vrouw links aan Fas denken?![]()
Beter een keer te veel melden dan te weinigquote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls. Je mag al in mn broekje, hoor.
seriously?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls. Je mag al in mn broekje, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat groene zou een hoofd moeten zijn!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
seriously?je hebt wel veel bevestiging nodig, hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier wel met mn benen wijd liggen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ben onderwegquote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
je hebt wel veel bevestiging nodig, hè.Ik ga hier wel met mn benen wijd liggen.
heeerlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 01:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn ook ontzettend lief en geduldig en dommig
heb nu geen zin.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dit Fas?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uiuit, zometeen lekker slapen.
Truste!
Heerlijk warm hierquote:Op zondag 11 mei 2014 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
Woei en tocht. Ik haat oude huizen en enkel Glas
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uiuit, zometeen lekker slapen.
Truste!
Bierquote:Op zondag 11 mei 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
Eerst maar eens wat drinken en een stukkie kaas pakken
Ik heb hier nog een lekkere worstquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Tamashii het volgende:
Maar drie wijn op. Maar niks gegeten vandaag behalve vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk gehad? Hele dag op alleen ontbijtje....respect.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Tamashii het volgende:
Maar drie wijn op. Maar niks gegeten vandaag behalve vanochtend
Fap ze.quote:
Oh. Twee keer op een avond lukt niet?quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Twee keer op een avond lukt niet?
Dat wist ik niet. Sorry.
Ow jammerquote:Op zondag 11 mei 2014 02:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze is kapot, dus vermoedelijk maffen oid.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor3 Keer ook nog wel, maar da's leuker als er een vrouw bij is
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een lekkere worst
KusjessssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
geniet ervan. Laatste keer dat dat kan vandaagquote:
ik geniet met volle teugen.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geniet ervan. Laatste keer dat dat kan vandaag
beide nietquote:Op zondag 11 mei 2014 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je niet lekker of heb je gewoon een kutdag
Fijne moederdag bamibambiquote:Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morning! Fijne moederdag aan alle moeders, en moeders-to-be.
quote:
Ik denk dat de mijne er de humor niet van in ziet.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik geef dit aan mijn moeder
[ afbeelding ]
ow? Jouw moeder heeft andere humor ?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne er de humor niet van in ziet.
Ik heb ook niet gekekenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het schijnt heeft Nederland het gister goed gedaan aldus mijn FB,
Ik begin te denken dat ik de enige ben die niet heeft gekeken.
Typische Nederlanders allemaal roepen dat het homo gedoe is maar als ze een keer kunnen winnen allemaal kijken. Het doet mij denken aan die Darthype met Van Barneveld jaren geleden.quote:
Ik vind de liedjes voornamelijk ooraids.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typische Nederlanders allemaal roepen dat het homo gedoe is maar als ze een keer kunnen winnen allemaal kijken. Het doet mij denken aan die Darthype met Van Barneveld jaren geleden.
Ik heb er ook niks mee, Een travestiet heeft gewonnen na het schijnt.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de liedjes voornamelijk ooraids.
Na wat?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, Een travestiet heeft gewonnen na het schijnt.
Het zijn ook aanslagen op je gehoorquote:Op zondag 11 mei 2014 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de liedjes voornamelijk ooraids.
Tijn, hoe was je date?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn ook aanslagen op je gehooren dan hebben we het nog niet eens gehad over de rariteiten die de afgelopen jaren zijn langsgekomen
Nee, de meest rare dingen winnen niet. De beste liedjes winnen doorgaans. Oostenrijk was het in het geheel het beste gister.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
De meest rare dingen winnen altijd.
Daarom moet Nederland ook een keer Zanger Rinus en Debora sturen dan zou ik wel gaan kijken.
Had ik een date?quote:
Heb je niet geneukt?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had ik een date?Ik weet het even niet meer
ik krijg niet echt hoogte van haar
Hmg, klinkt bekend helaas. Maar jullie hadden toch al gezoend?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neequote:
Ja dat dan weer welquote:Op zondag 11 mei 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Hmg, klinkt bekend helaas. Maar jullie hadden toch al gezoend?
moet dat dan?quote:
Ik ook, meteen even m'n omslagfoto gewijzigd.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ach ti's ook nooit goed. Zijn we eens tweede zeikt men nog over de winnaar.
Ik ben trots op ze
Inderdaad, ze hebben een goede prestatie neergezet en daar mogen zij en wij trots op zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ach ti's ook nooit goed. Zijn we eens tweede zeikt men nog over de winnaar.
Ik ben trots op ze
Wat ging er dan mis? Was ze ineens afstandelijk?quote:
Niet echt, geen idee.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ging er dan mis? Was ze ineens afstandelijk?
Dan snap ik het niet. Ik ben verre van een expert op dit gebied, maar als ik eenmaal met iemand gezoend heb komt het 9 van de 10 keer wel goed. Dan weet ik immers dat zij interesse in mij heeft en durf ik dus ook wat te proberen. Maar als ik je goed begrijp reageerde zij afwijzend toen je haar weer probeerde te zoenen?quote:
Jij hebt toch ook met een date alleen gezoend? Werd je afgewezen toen je wat meer probeerde?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Ik ben verre van een expert op dit gebied, maar als ik eenmaal met iemand gezoend heb komt het 9 van de 10 keer wel goed. Dan weet ik immers dat zij interesse in mij heeft en durf ik dus ook wat te proberen. Maar als ik je goed begrijp reageerde zij afwijzend toen je haar weer probeerde te zoenen?
zag hetquote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, meteen even m'n omslagfoto gewijzigd.
oke moederdagmoederquote:
Ik heb in mijn leven met 1 vrouw gezoend waar het bij zoenen (ok, en een beetje friemelen) gebleven is. En die wees inderdaad 'meer' af. Daarom zeg ik ook, 9 van de 10 keer komt het goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook met een date alleen gezoend? Werd je afgewezen toen je wat meer probeerde?
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben een goede prestatie neergezet en daar mogen zij en wij trots op zijn.
mag je niet zeggenquote:
Het is niet kutter dan andersquote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
VAtje.
Hoe is de leef? Vele struggles?
Nice.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb eindelijk een intakegesprek kunnen regelen bij een psych
Verwijzing had ik allang. Alleen ze hebben geen tijd of reageren fucking laat of niet.quote:
wat fijnquote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
lekker op de pizza. Gebakken of in een tostiquote:
Dat is wel kut.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwijzing had ik allang. Alleen ze hebben geen tijd of reageren fucking laat of niet.
Hmm, tosti, goed ideequote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lekker op de pizza. Gebakken of in een tosti
Dunno. Denk dat ze pas een intakegesprek doen als ze enigszins plaats hebben lijkt mequote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel kut.
Heeft hij wel tijd voor je als vaste patient?
Ging die verwijzing makkelijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwijzing had ik allang. Alleen ze hebben geen tijd of reageren fucking laat of niet.
banaan en kaasquote:
Waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry als ik er niet te veel op in ga
goede keuzequote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik ga eens met Flikken Maastricht beginnen.
alleen al omdat angela schijfquote:
Al gedaan. Maar mn behoeften zijn onverzadigbaarquote:
quote:
Nog een keerquote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gedaan. Maar mn behoeften zijn onverzadigbaar
neuk je nog een keer. en nog een keer. zoveel totdat het schraal is en je even niet meer wilt.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van dit soort dingen, en bijvoorbeeld weetjes dat gedetineerden 258 euro per dag kosten, gaan mijn hersenen ineens allerlei dingen proberen te bedenken hoe ik ook met alleen thuis op mijn reet zitten een riant leventje zou kunnen krijgen.quote:
oh ik welquote:
Met wie?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit volquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef perro. het volgende:
[..]
neuk je nog een keer. en nog een keer. zoveel totdat het schraal is en je even niet meer wilt.
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit vol
Nou, ik weet wel een oplossing, maar riant zal het niet zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van dit soort dingen, en bijvoorbeeld weetjes dat gedetineerden 258 euro per dag kosten, gaan mijn hersenen ineens allerlei dingen proberen te bedenken hoe ik ook met alleen thuis op mijn reet zitten een riant leventje zou kunnen krijgen.
Niet perse.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Ik zal mijn hosselpogingen stakenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?
Begint het wel een beetje te worden, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef perro. het volgende:
[..]
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.
ik wil straks seizoen 8 nog op dvd hebbenquote:
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef perro. het volgende:
[..]
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.
Haha je hebt nog geen serieuze poging ondernomenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Ik zal mijn hosselpogingen staken
wat bedoel je?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.
Heb je veel dvd's?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil straks seizoen 8 nog op dvd hebben![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik koop alles op dvd eigenlijkquote:
Geil zijn en het altijd zelf moeten oplossen?quote:
Dat genuil met mc dreamy.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop alles op dvd eigenlijkga nu ook beginnen om Game of Thrones op dvd te kopen. En daarna Grey's Anatomy.
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mensen, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etcquote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geil zijn en het altijd zelf moeten oplossen?
mc dreamyquote:
Ja, Ik. En ik koop ook nog boeken.quote:
Eet smakelijk.quote:
Idem.quote:
niet meer, ik heb wel de james bond collectie, sg1, sgu, en friends extended origineel. oh en 1e seizoen van two and a half men. en 24. maar die zijn allemaal al ouder.quote:
Nicequote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop alles op dvd eigenlijkga nu ook beginnen om Game of Thrones op dvd te kopen. En daarna Grey's Anatomy.
True, truequote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mense, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etc
Wat is er met Callie? Heb het niet echt gevolgd.quote:
Deze userquote:
relativiteit, daar hou ik van.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mensen, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etc
heu ik wilde die kotsies niet achter calliequote:Op zondag 11 mei 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er met Callie? Heb het niet echt gevolgd.
Dit, bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mensen, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etc
SG1/SGUquote:Op zondag 11 mei 2014 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
niet meer, ik heb wel de james bond collectie, sg1, sgu, en friends extended origineel. oh en 1e seizoen van two and a half men. maar die zijn allemaal al ouder.
cd's koop ik soms ook nog wel origineel.
Ik heb één keer een e-reader getest. Ik vond het echt helemaal niks. Geef mij maar echte boeken.quote:
Ik denk muah honderden dvd's red ik wel jaquote:
Geile lesboscenes?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heu ik wilde die kotsies niet achter callie
Callie is lekker
quote:
Wow.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk muah honderden dvd's red ik wel ja
quote:
Nee!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik kon ze niet meer kwijt, nu heb ik ze allemaal in mappen gedaan
dus papiertje eruit, en dan in zo'n stofmapje per genre
Herkijk je het dan ook echt vaak?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik kon ze niet meer kwijt, nu heb ik ze allemaal in mappen gedaan
dus papiertje eruit, en dan in zo'n stofmapje per genre
Nee man, dozen, das niet handig.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee!Je had ze ook in dozen kunnen doen.
Niet echt "vaak" niet elke week of zo, maar ik herkijk ze wel ja.quote:
wel..quote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef twi het volgende:
En dan neem ik aan dat dat DVD-R's zijn en geen originele DVD's?
Juist wel. Er zijn al enorm veel mensen die mijn idee over genomen hebben. Zelfs mijn zus voor haar bedrijf. Ze is personal organizer.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een map lijkt me ook niet echt handig
Poeh, dat zou voor mij net zoiets zijn als een frikandel speciaal bestellen, thuis dat ding onder de kraan houden om de uitjes, curry en mayo er van af te spoelen en hem daarna op te eten.quote:
O.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Juist wel. Er zijn al enorm veel mensen die mijn idee over genomen hebben. Zelfs mijn zus voor haar bedrijf. Ze is personal organizer.
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, dat zou voor mij net zoiets zijn als een frikandel speciaal bestellen, thuis dat ding onder de kraan houden om de uitjes, curry en mayo er van af te spoelen en hem daarna op te eten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, dat zou voor mij net zoiets zijn als een frikandel speciaal bestellen, thuis dat ding onder de kraan houden om de uitjes, curry en mayo er van af te spoelen en hem daarna op te eten.
kom vechten danquote:Op zondag 11 mei 2014 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zit je me te emo.gif-fen
Ik was verbaasd
De hoezen, boekjes en andere dingen die je bij de aanschaf van een origineel product (DVD/CD/videogame) krijgt geven dat product juist een meerwaarde. Daar zou ik die dingen juist in laten zitten.quote:
De hoezen liggen op zolder, de boekjes zitten bij de dvd's in de map. Zodra ik verhuis en meer kastruimte heb gaan ze gewoon uit de mappen en in hun eigen hoesjes. Dus er is niks mis met mijn dvd's en dit is gewoon een goede ruimteoplossing. Niks mis mee dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
De hoezen, boekjes en andere dingen die je bij de aanschaf van een origineel product (DVD/CD/videogame) krijgt geven dat product juist een meerwaarde. Daar zou ik die dingen juist in laten zitten.
Tot over 1,5 uur danquote:
Oke dan vergeef ik het je.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De hoezen liggen op zolder, de boekjes zitten bij de dvd's in de map. Zodra ik verhuis en meer kastruimte heb gaan ze gewoon uit de mappen en in hun eigen hoesjes. Dus er is niks mis met mijn dvd's en dit is gewoon een goede ruimteoplossing. Niks mis mee dus.
Nou pff gelukkigquote:
hoezo, je ging eerst tosti maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
Toch maar eens een tweede poging overwegen,quote:
Is er geen vrouwelijke versie van jou hier in de regio?quote:
Verder zoeken?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drie keer op een dag zeiknat regenen, dat is vervelendquote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n kast wil ik later ook. Ik kan nu denk ik ongeveer 1/3 vullen met alle dvd's die ik nu al heb.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh god mijn broek hangt weer om mijn enkels hoe kan dat steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
FOK!kers komen niet buiten, dus worden ook niet natquote:Op zondag 11 mei 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Drie keer op een dag zeiknat regenen, dat is vervelend
FOK!'kers hebben ook geen seks, anders kunnen ze niet klagen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK!kers komen niet buiten, dus worden ook niet nat
Moet je een riem om doenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god mijn broek hangt weer om mijn enkels hoe kan dat steeds
Hoe blijft de escortservice dan in stand?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
FOK!'kers hebben ook geen seks, anders kunnen ze niet klagen.
Daar moet je over liegen natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe blijft de escortservice dan in stand?
Of hier.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Is er geen vrouwelijke versie van jou hier in de regio?
Toch is het me vandaag drie keer gebeurd. En dat met tussentijds omkleden. Waar blijft die zomer?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK!kers komen niet buiten, dus worden ook niet nat
Eh, ok...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
FOK!'kers hebben ook geen seks, anders kunnen ze niet klagen.
Die staat in de wacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Toch is het me vandaag drie keer gebeurd. En dat met tussentijds omkleden. Waar blijft die zomer?
[..]
Eh, ok...
of welquote:Op zondag 11 mei 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Toch is het me vandaag drie keer gebeurd. En dat met tussentijds omkleden. Waar blijft die zomer?
[..]
Eh, ok...
Seks is toch nooit slecht?quote:
Vrijwillige seks is niet slechtquote:
Tja, je kunt er zelf ook iets aan doen om het te verbeteren vin. Ik heb ook weleens slechte seks gehad, maar als je aangeeft bij de ander wat je graag anders wil of dat gewoon direct zo stuurt verbeterd dat ook meteen.quote:
Daar is niet altijd de mogelijkheid voor.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, je kunt er zelf ook iets aan doen om het te verbeteren vin. Ik heb ook weleens slechte seks gehad, maar als je aangeeft bij de ander wat je graag anders wil of dat gewoon direct zo stuurt verbeterd dat ook meteen.
Voor een ons is dat ook zo lullig.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, je kunt er zelf ook iets aan doen om het te verbeteren vin. Ik heb ook weleens slechte seks gehad, maar als je aangeeft bij de ander wat je graag anders wil of dat gewoon direct zo stuurt verbeterd dat ook meteen.
Geen idee, nooit gehadquote:
wat een onzinquote:
Niet altijd hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je met buuf op date geweest?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet leuk he ??quote:
Niet meteen zo persoonlijk johquote:Op zondag 11 mei 2014 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onzin, ik ben er toch zelf bij.
Dus onmogelijk
Wil je dat wel?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet meteen zo persoonlijk joh
Daar kan ik niet over oordelen.
ouch?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef perro. het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
maar uit jouw mond is het ergens wel begrijpelijk.
Ik word dan kribbig. Flikker maar op dan doe ik het liever zelf wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet leuk he ??![]()
Er zijn zelfs mensen (mannen) die boos worden als je aangeeft dat je het anders wil
"DOE IK HET NIET GOED DAN? MIJN EX ZEI DIT NOOITDOE HET DAN ZELF"
Just sayingquote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet meteen zo persoonlijk joh
Daar kan ik niet over oordelen.
Mannen die denken dat een clit een scrollbal isquote:Op zondag 11 mei 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word dan kribbig. Flikker maar op dan doe ik het liever zelf wel.
Soms wel maar niet altijd hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |