moet dat dan?quote:
Ik ook, meteen even m'n omslagfoto gewijzigd.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ach ti's ook nooit goed. Zijn we eens tweede zeikt men nog over de winnaar.
Ik ben trots op ze
Inderdaad, ze hebben een goede prestatie neergezet en daar mogen zij en wij trots op zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ach ti's ook nooit goed. Zijn we eens tweede zeikt men nog over de winnaar.
Ik ben trots op ze
Wat ging er dan mis? Was ze ineens afstandelijk?quote:
Niet echt, geen idee.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ging er dan mis? Was ze ineens afstandelijk?
Dan snap ik het niet. Ik ben verre van een expert op dit gebied, maar als ik eenmaal met iemand gezoend heb komt het 9 van de 10 keer wel goed. Dan weet ik immers dat zij interesse in mij heeft en durf ik dus ook wat te proberen. Maar als ik je goed begrijp reageerde zij afwijzend toen je haar weer probeerde te zoenen?quote:
Jij hebt toch ook met een date alleen gezoend? Werd je afgewezen toen je wat meer probeerde?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Ik ben verre van een expert op dit gebied, maar als ik eenmaal met iemand gezoend heb komt het 9 van de 10 keer wel goed. Dan weet ik immers dat zij interesse in mij heeft en durf ik dus ook wat te proberen. Maar als ik je goed begrijp reageerde zij afwijzend toen je haar weer probeerde te zoenen?
zag hetquote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, meteen even m'n omslagfoto gewijzigd.
oke moederdagmoederquote:
Ik heb in mijn leven met 1 vrouw gezoend waar het bij zoenen (ok, en een beetje friemelen) gebleven is. En die wees inderdaad 'meer' af. Daarom zeg ik ook, 9 van de 10 keer komt het goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook met een date alleen gezoend? Werd je afgewezen toen je wat meer probeerde?
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben een goede prestatie neergezet en daar mogen zij en wij trots op zijn.
mag je niet zeggenquote:
Het is niet kutter dan andersquote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
VAtje.
Hoe is de leef? Vele struggles?
Nice.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb eindelijk een intakegesprek kunnen regelen bij een psych
Verwijzing had ik allang. Alleen ze hebben geen tijd of reageren fucking laat of niet.quote:
wat fijnquote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
lekker op de pizza. Gebakken of in een tostiquote:
Dat is wel kut.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwijzing had ik allang. Alleen ze hebben geen tijd of reageren fucking laat of niet.
Hmm, tosti, goed ideequote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lekker op de pizza. Gebakken of in een tosti
Dunno. Denk dat ze pas een intakegesprek doen als ze enigszins plaats hebben lijkt mequote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel kut.
Heeft hij wel tijd voor je als vaste patient?
Ging die verwijzing makkelijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwijzing had ik allang. Alleen ze hebben geen tijd of reageren fucking laat of niet.
banaan en kaasquote:
Waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry als ik er niet te veel op in ga
goede keuzequote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik ga eens met Flikken Maastricht beginnen.
alleen al omdat angela schijfquote:
Al gedaan. Maar mn behoeften zijn onverzadigbaarquote:
quote:
Nog een keerquote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gedaan. Maar mn behoeften zijn onverzadigbaar
neuk je nog een keer. en nog een keer. zoveel totdat het schraal is en je even niet meer wilt.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van dit soort dingen, en bijvoorbeeld weetjes dat gedetineerden 258 euro per dag kosten, gaan mijn hersenen ineens allerlei dingen proberen te bedenken hoe ik ook met alleen thuis op mijn reet zitten een riant leventje zou kunnen krijgen.quote:
oh ik welquote:
Met wie?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit volquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef perro. het volgende:
[..]
neuk je nog een keer. en nog een keer. zoveel totdat het schraal is en je even niet meer wilt.
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit vol
Nou, ik weet wel een oplossing, maar riant zal het niet zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van dit soort dingen, en bijvoorbeeld weetjes dat gedetineerden 258 euro per dag kosten, gaan mijn hersenen ineens allerlei dingen proberen te bedenken hoe ik ook met alleen thuis op mijn reet zitten een riant leventje zou kunnen krijgen.
Niet perse.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit vol
Ik neem aan van wel. Ik zal mijn hosselpogingen stakenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?
Begint het wel een beetje te worden, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef perro. het volgende:
[..]
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.
ik wil straks seizoen 8 nog op dvd hebbenquote:
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef perro. het volgende:
[..]
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.
Haha je hebt nog geen serieuze poging ondernomenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Ik zal mijn hosselpogingen staken
wat bedoel je?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |