moet dat dan?quote:
Ik ook, meteen even m'n omslagfoto gewijzigd.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ach ti's ook nooit goed. Zijn we eens tweede zeikt men nog over de winnaar.
Ik ben trots op ze
Inderdaad, ze hebben een goede prestatie neergezet en daar mogen zij en wij trots op zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ach ti's ook nooit goed. Zijn we eens tweede zeikt men nog over de winnaar.
Ik ben trots op ze
Wat ging er dan mis? Was ze ineens afstandelijk?quote:
Niet echt, geen idee.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ging er dan mis? Was ze ineens afstandelijk?
Dan snap ik het niet. Ik ben verre van een expert op dit gebied, maar als ik eenmaal met iemand gezoend heb komt het 9 van de 10 keer wel goed. Dan weet ik immers dat zij interesse in mij heeft en durf ik dus ook wat te proberen. Maar als ik je goed begrijp reageerde zij afwijzend toen je haar weer probeerde te zoenen?quote:
Jij hebt toch ook met een date alleen gezoend? Werd je afgewezen toen je wat meer probeerde?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Ik ben verre van een expert op dit gebied, maar als ik eenmaal met iemand gezoend heb komt het 9 van de 10 keer wel goed. Dan weet ik immers dat zij interesse in mij heeft en durf ik dus ook wat te proberen. Maar als ik je goed begrijp reageerde zij afwijzend toen je haar weer probeerde te zoenen?
zag hetquote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, meteen even m'n omslagfoto gewijzigd.
oke moederdagmoederquote:
Ik heb in mijn leven met 1 vrouw gezoend waar het bij zoenen (ok, en een beetje friemelen) gebleven is. En die wees inderdaad 'meer' af. Daarom zeg ik ook, 9 van de 10 keer komt het goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook met een date alleen gezoend? Werd je afgewezen toen je wat meer probeerde?
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben een goede prestatie neergezet en daar mogen zij en wij trots op zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |