banaan en kaasquote:
Waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb eindelijk een intakegesprek kunnen regelen bij een psych
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry als ik er niet te veel op in ga
goede keuzequote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik ga eens met Flikken Maastricht beginnen.
alleen al omdat angela schijfquote:
Al gedaan. Maar mn behoeften zijn onverzadigbaarquote:
quote:
Nog een keerquote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gedaan. Maar mn behoeften zijn onverzadigbaar
neuk je nog een keer. en nog een keer. zoveel totdat het schraal is en je even niet meer wilt.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van dit soort dingen, en bijvoorbeeld weetjes dat gedetineerden 258 euro per dag kosten, gaan mijn hersenen ineens allerlei dingen proberen te bedenken hoe ik ook met alleen thuis op mijn reet zitten een riant leventje zou kunnen krijgen.quote:
oh ik welquote:
Met wie?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit volquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef perro. het volgende:
[..]
neuk je nog een keer. en nog een keer. zoveel totdat het schraal is en je even niet meer wilt.
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit vol
Nou, ik weet wel een oplossing, maar riant zal het niet zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van dit soort dingen, en bijvoorbeeld weetjes dat gedetineerden 258 euro per dag kosten, gaan mijn hersenen ineens allerlei dingen proberen te bedenken hoe ik ook met alleen thuis op mijn reet zitten een riant leventje zou kunnen krijgen.
Niet perse.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel. Maar de mannen in kwestie houden dat nooit vol
Ik neem aan van wel. Ik zal mijn hosselpogingen stakenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit een diskwalificatie in de richting van mannelijk FOK!?
Begint het wel een beetje te worden, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef perro. het volgende:
[..]
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.
ik wil straks seizoen 8 nog op dvd hebbenquote:
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef perro. het volgende:
[..]
de meesten zijn niet 24/7 geil nee. lijkt me best vervelend ook trouwens.
Haha je hebt nog geen serieuze poging ondernomenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Ik zal mijn hosselpogingen staken
wat bedoel je?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |