Heb je veel dvd's?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil straks seizoen 8 nog op dvd hebben![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.
Truequote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
24/7 geil zijn is niet het enige wat vervelend is.
Ik koop alles op dvd eigenlijkquote:
Geil zijn en het altijd zelf moeten oplossen?quote:
Dat genuil met mc dreamy.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop alles op dvd eigenlijkga nu ook beginnen om Game of Thrones op dvd te kopen. En daarna Grey's Anatomy.
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mensen, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etcquote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geil zijn en het altijd zelf moeten oplossen?
mc dreamyquote:
Ja, Ik. En ik koop ook nog boeken.quote:
Eet smakelijk.quote:
Idem.quote:
niet meer, ik heb wel de james bond collectie, sg1, sgu, en friends extended origineel. oh en 1e seizoen van two and a half men. en 24. maar die zijn allemaal al ouder.quote:
Nicequote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop alles op dvd eigenlijkga nu ook beginnen om Game of Thrones op dvd te kopen. En daarna Grey's Anatomy.
True, truequote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mense, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etc
Wat is er met Callie? Heb het niet echt gevolgd.quote:
Deze userquote:
relativiteit, daar hou ik van.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mensen, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etc
heu ik wilde die kotsies niet achter calliequote:Op zondag 11 mei 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er met Callie? Heb het niet echt gevolgd.
Dit, bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, of nooit geil zijn, of honger hebben, of te weinig geld hebben, of zeurende mensen, of ziektes hebben of door de regen fietsen of jeuk op je rug waar je niet bij kunt. Naar disneyland rijden en op de gens van Frankrijk en Belgie er achter komen dat je de kaartjes vergeten bent etc
SG1/SGUquote:Op zondag 11 mei 2014 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
niet meer, ik heb wel de james bond collectie, sg1, sgu, en friends extended origineel. oh en 1e seizoen van two and a half men. maar die zijn allemaal al ouder.
cd's koop ik soms ook nog wel origineel.
Ik heb één keer een e-reader getest. Ik vond het echt helemaal niks. Geef mij maar echte boeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |