Ik denk muah honderden dvd's red ik wel jaquote:
Geile lesboscenes?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heu ik wilde die kotsies niet achter callie
Callie is lekker
quote:
Wow.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk muah honderden dvd's red ik wel ja
quote:
Nee!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik kon ze niet meer kwijt, nu heb ik ze allemaal in mappen gedaan
dus papiertje eruit, en dan in zo'n stofmapje per genre
Herkijk je het dan ook echt vaak?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik kon ze niet meer kwijt, nu heb ik ze allemaal in mappen gedaan
dus papiertje eruit, en dan in zo'n stofmapje per genre
Nee man, dozen, das niet handig.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee!Je had ze ook in dozen kunnen doen.
Niet echt "vaak" niet elke week of zo, maar ik herkijk ze wel ja.quote:
wel..quote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef twi het volgende:
En dan neem ik aan dat dat DVD-R's zijn en geen originele DVD's?
Juist wel. Er zijn al enorm veel mensen die mijn idee over genomen hebben. Zelfs mijn zus voor haar bedrijf. Ze is personal organizer.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een map lijkt me ook niet echt handig
Poeh, dat zou voor mij net zoiets zijn als een frikandel speciaal bestellen, thuis dat ding onder de kraan houden om de uitjes, curry en mayo er van af te spoelen en hem daarna op te eten.quote:
O.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Juist wel. Er zijn al enorm veel mensen die mijn idee over genomen hebben. Zelfs mijn zus voor haar bedrijf. Ze is personal organizer.
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, dat zou voor mij net zoiets zijn als een frikandel speciaal bestellen, thuis dat ding onder de kraan houden om de uitjes, curry en mayo er van af te spoelen en hem daarna op te eten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, dat zou voor mij net zoiets zijn als een frikandel speciaal bestellen, thuis dat ding onder de kraan houden om de uitjes, curry en mayo er van af te spoelen en hem daarna op te eten.
kom vechten danquote:Op zondag 11 mei 2014 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zit je me te emo.gif-fen
Ik was verbaasd
De hoezen, boekjes en andere dingen die je bij de aanschaf van een origineel product (DVD/CD/videogame) krijgt geven dat product juist een meerwaarde. Daar zou ik die dingen juist in laten zitten.quote:
De hoezen liggen op zolder, de boekjes zitten bij de dvd's in de map. Zodra ik verhuis en meer kastruimte heb gaan ze gewoon uit de mappen en in hun eigen hoesjes. Dus er is niks mis met mijn dvd's en dit is gewoon een goede ruimteoplossing. Niks mis mee dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
De hoezen, boekjes en andere dingen die je bij de aanschaf van een origineel product (DVD/CD/videogame) krijgt geven dat product juist een meerwaarde. Daar zou ik die dingen juist in laten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |