ik vraag me eerder af wat zij met die microfoon (?) aan het doen isquote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet ik bij die vrouw links aan Fas denken?![]()
Pls. Je mag al in mn broekje, hoor.quote:
Je schat me in als spanker?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet ik bij die vrouw links aan Fas denken?![]()
Beter een keer te veel melden dan te weinigquote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls. Je mag al in mn broekje, hoor.
seriously?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls. Je mag al in mn broekje, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat groene zou een hoofd moeten zijn!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
seriously?je hebt wel veel bevestiging nodig, hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier wel met mn benen wijd liggen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ben onderwegquote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
je hebt wel veel bevestiging nodig, hè.Ik ga hier wel met mn benen wijd liggen.
heeerlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 01:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn ook ontzettend lief en geduldig en dommig
heb nu geen zin.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dit Fas?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uiuit, zometeen lekker slapen.
Truste!
Heerlijk warm hierquote:Op zondag 11 mei 2014 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
Woei en tocht. Ik haat oude huizen en enkel Glas
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uiuit, zometeen lekker slapen.
Truste!
Bierquote:Op zondag 11 mei 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
Eerst maar eens wat drinken en een stukkie kaas pakken
Ik heb hier nog een lekkere worstquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Tamashii het volgende:
Maar drie wijn op. Maar niks gegeten vandaag behalve vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk gehad? Hele dag op alleen ontbijtje....respect.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Tamashii het volgende:
Maar drie wijn op. Maar niks gegeten vandaag behalve vanochtend
Fap ze.quote:
Oh. Twee keer op een avond lukt niet?quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Twee keer op een avond lukt niet?
Dat wist ik niet. Sorry.
Ow jammerquote:Op zondag 11 mei 2014 02:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze is kapot, dus vermoedelijk maffen oid.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor3 Keer ook nog wel, maar da's leuker als er een vrouw bij is
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een lekkere worst
KusjessssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
geniet ervan. Laatste keer dat dat kan vandaagquote:
ik geniet met volle teugen.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geniet ervan. Laatste keer dat dat kan vandaag
beide nietquote:Op zondag 11 mei 2014 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je niet lekker of heb je gewoon een kutdag
Fijne moederdag bamibambiquote:Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morning! Fijne moederdag aan alle moeders, en moeders-to-be.
quote:
Ik denk dat de mijne er de humor niet van in ziet.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik geef dit aan mijn moeder
[ afbeelding ]
ow? Jouw moeder heeft andere humor ?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne er de humor niet van in ziet.
Ik heb ook niet gekekenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het schijnt heeft Nederland het gister goed gedaan aldus mijn FB,
Ik begin te denken dat ik de enige ben die niet heeft gekeken.
Typische Nederlanders allemaal roepen dat het homo gedoe is maar als ze een keer kunnen winnen allemaal kijken. Het doet mij denken aan die Darthype met Van Barneveld jaren geleden.quote:
Ik vind de liedjes voornamelijk ooraids.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typische Nederlanders allemaal roepen dat het homo gedoe is maar als ze een keer kunnen winnen allemaal kijken. Het doet mij denken aan die Darthype met Van Barneveld jaren geleden.
Ik heb er ook niks mee, Een travestiet heeft gewonnen na het schijnt.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de liedjes voornamelijk ooraids.
Na wat?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, Een travestiet heeft gewonnen na het schijnt.
Het zijn ook aanslagen op je gehoorquote:Op zondag 11 mei 2014 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de liedjes voornamelijk ooraids.
Tijn, hoe was je date?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn ook aanslagen op je gehooren dan hebben we het nog niet eens gehad over de rariteiten die de afgelopen jaren zijn langsgekomen
Nee, de meest rare dingen winnen niet. De beste liedjes winnen doorgaans. Oostenrijk was het in het geheel het beste gister.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
De meest rare dingen winnen altijd.
Daarom moet Nederland ook een keer Zanger Rinus en Debora sturen dan zou ik wel gaan kijken.
Had ik een date?quote:
Heb je niet geneukt?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had ik een date?Ik weet het even niet meer
ik krijg niet echt hoogte van haar
Hmg, klinkt bekend helaas. Maar jullie hadden toch al gezoend?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had ik een date?Ik weet het even niet meer
ik krijg niet echt hoogte van haar
Neequote:
Ja dat dan weer welquote:Op zondag 11 mei 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Hmg, klinkt bekend helaas. Maar jullie hadden toch al gezoend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |