Maar ook wel liefquote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Oh oke. Die italiaanse net was wel leuk;quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh oke. Die italiaanse net was wel leuk;
[ afbeelding ]
Nee dat was die poolse.quote:
Robby weetquote:
Moet er vanavond iemand bij je aanbellen, of kan je gerust je bedje in?quote:
Dadelijk even iemand opzoeken in Helmond. Ik zal hem leren mij zo te laten lijden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet er vanavond iemand bij je aanbellen, of kan je gerust je bedje in?
singing in the rainquote:
Instrumenten zijn allemaal playback, werd al eerder gezegd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef Robby87 het volgende:
Wel knap dat hij live op z'n violist kan spelen... en kan huppelen...
Joh, je meent het?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Instrumenten zijn allemaal playback, werd al eerder gezegd.
Wat heeft zij een groot hoofd/klein lijf, daarnet op tv.quote:
Ja viel me ook op, niet zo mooi.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heeft zij een groot hoofd/klein lijf, daarnet op tv.
Ik gok plekje 7quote:
Ik dacht dat het door de cameravoering was, maar nu zie ik dat ze heel erg smalle schouders heeft, terwijl ze wel gespierde armen heeft.quote:
The Plague Dogsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:28 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin om een potje te janken, weten jullie nog goede films daarvoor? (niet omdat ze zo slecht zijn)
Snap het ook niet. Hongarije heeft bij mij maar 6 van de 20 punten gehaald.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Hongarije populair? Ik vond dat echt helemaal niets.
Dancer in the Darkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:28 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin om een potje te janken, weten jullie nog goede films daarvoor? (niet omdat ze zo slecht zijn)
Had zeker wat Stromae-invloeden. Raar dat ze zo laag staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk was tof, dat moustache nummer. En dat dansjegewoon leuk
Begrijp er ook niks van. Slechte smaak in Europa.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had zeker wat Stromae-invloeden. Raar dat ze zo laag staan.
Ik vind Armenië ook echt bullshit. Hoe kan dat toch?
Wel weer jammer ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:03 schreef wyccie het volgende:
Oostenrijk was ok, maar het is meer de act waardoor het nu bovenaan staat. Net zoals destijds met Dana International met Diva.
Ik vond dat 1 van de betere in de voorrondequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Hongarije populair? Ik vond dat echt helemaal niets.
Waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond dat 1 van de betere in de voorronde
Wat een wansmaak Jos... daar krijg je spontaan oogkanker van, van die troep.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk was tof, dat moustache nummer. En dat dansjegewoon leuk
Maar wel jammer om zo dicht bij te zijn en dan te verliezen, zonder baard was de nr 1 niet zo ver gekomen ondanks dat het wel een goed liedje is.quote:
Tenminste artiesten met wat zelfspot, niet zo'n serieus zeiknummer als 80% van de deelnemers.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een wansmaak Jos... daar krijg je spontaan oogkanker van, van die troep.
Je moet wat als je geen muzikale kwaliteiten in huis hebt.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Tenminste artiesten met wat zelfspot, niet zo'n serieus zeiknummer als 80% van de deelnemers.
En de uitvoering was tof, dat dansje, de tekst.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen muzikale kwaliteiten in huis hebt.
Wie is Lise? En waarom sms je niet gewoon?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Robby87 het volgende:
Ik wilde trouwens Lise 12 punten geven, maar ze wilden me niet doorverbinden.
Omdat het een mooi, vlot, modern nummer was. Veel beter dan dat Franse dingquote:
Okee, nou laat ik er dan maar een latijnse spreuk tegenaan gooien;quote:Op zondag 11 mei 2014 00:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het een mooi, vlot, modern nummer was. Veel beter dan dat Franse ding
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is Lise? En waarom sms je niet gewoon?
Lekker vaag weer robby.quote:
Oh die skinny presentatrice in de OP?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat was die mevrouw die daar tussen de zangers liep
Indeed, robby is weer verliefd (hij zit dus weer te trekken)quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die skinny presentatrice in de OP?
Doe es niet zo elitair..quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, nou laat ik er dan maar een latijnse spreuk tegenaan gooien;
De gustibus et coloribus non est disputandum.
Schattig.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Indeed, robby is weer verliefd (hij zit dus weer te trekken)
Oei, niet bepaald herkenbaarquote:Op zondag 11 mei 2014 01:39 schreef Robby87 het volgende:
Nee hoor.
CHECK tt. Ze is een trut.
Ik kan niet trekken op meisjes die ik leuk vind Sands.
Als ik wakker word heb ik vaak een stijve, en nu mijn amelie poster er hangt, die me continu aanstaart, vind ik het lastig om te masturberen.
Herkennen jullie dat?
Robby is vreemd ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oei, niet bepaald herkenbaar![]()
Ik vind je eng
Verwacht je hem soms?quote:
Bijna, ik ga maar eens slapen.quote:
Nee, dan mag ik naar huis...quote:
Is het druk?quote:
Met vlagen. Nu even niet. Even zittenquote:
Op internet botvier je je grootste verlangen. Ik snap het.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In 't echt ben ik heel normaal, tenminste ik kan heel normaal doen.
Yep!quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jaja je bent vrolijk want je hebt een chickie, we snappen het
Na 3 dates of na 3 maanden, ieder zijn moment he.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Yep!
En ik wacht geen 3,5 maand
Wil er geen R&P van maken...
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een walgelijk systeem. Heb het 2 dagen geprobeerd, maar wat een oppervlakkige vleeskeuring. Niks voor mijquote:
Ik heb het nog nooit geprobeerd, zal dat ook nooit doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een walgelijk systeem. Heb het 2 dagen geprobeerd, maar wat een oppervlakkige vleeskeuring. Niks voor mij
Ah ja dat kan goed kloppen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh die ken ik uit het geneeskundetopic.
Good for you...quote:Op zondag 11 mei 2014 13:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Yep!
En ik wacht geen 3,5 maand
Wil er geen R&P van maken...
quote:
zijn er niet sowieso vrij veel stelletjes via FOK! Cool vind ik datquote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
FMT'ers maken meer kans via Fok!
Er zijn immers al 2 FMT stelletjes, de ex van wyccie is ook een Fok!ker, en andere FMT'ers hebben misschien ook al via Fok! gedate?
Tinder heeft alleen nog maar voor lemans gewerkt, en daar gingen eerst een paar teleurstellingen aan vooraf
tnxquote:
tombolaquote:Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx
En ik ben heeeeel nieuwsgierig welke gmt-setjes ik gemist heb
Olaquote:
Gaat hartstikke goed!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ola![]()
Hoe is het met jou en je kindjes?
en je liefdesleven ook ok?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat hartstikke goed!Heerlijk om Papa van ze te mogen zijn
![]()
En met jouw tombola? Gezellig dat je weer even langskomtDoe je weer mee met FMT?
Ben je nog vrijgezel?quote:
hahahaha nee sorryquote:
Ja dat ookquote:Op zondag 11 mei 2014 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn er niet sowieso vrij veel stelletjes via FOK! Cool vind ik dat
Watch and learn.quote:
fmt 'ers zijn niet contactgestoord!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar nu had ik het even over de (contactgestoorde) fmt'ers.
En hoi
7 jaar met een fransman geweest, toen heb ik wel een en ander opgepiktquote:
Good for you!quote:
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaalquote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fmt 'ers zijn niet contactgestoord!
Maarrrr wie zijn de stelletjes?
Tuurlijk, geen probleem. Dm of pm me maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een huisje in frankrijk gereserveerd maar hun laatste mailtje is me wat te geavanceerd, ik snap niet helemaal wat ze nu van me willen. Zou je er misschien eens een blik op willen werpen of lijkt dat teveel op huiswerk?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaal
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
Weet niet of jij die allemaal nog hebt meegemaakt?
ik ken ze allemaal nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaal
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
-dyon en FireFox1![]()
Dyon is te goed voor jouquote:
Ze passen beter bij elkaar dan ze denkenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh aan de reactie te zien zijn robby en Sands nog niet zo ver maar willen ze wel?
whut? Wanneer?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Robby87 het volgende:
hoornige heeft toch weleens een move op jou gemaakt tombo?
Nee, ik wil niets meer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh aan de reactie te zien zijn robby en Sands nog niet zo ver maar willen ze wel?
Hornage gaat trouwenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal niet
En maar en ik dacht dat hornage ook iemand van hier had?
Hij is dan ook het vrouwtjequote:
oh dat vertelde hij een keer, maar ik weet niet of ik dat wel mag zeggen... ah fuck-it... maakt niet uit toch? is toch goed voor je zelfvertrouwen?quote:
robby en ik delen helemaal niksquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze passen beter bij elkaar dan ze denken
Onder het toeziend oog van Amélie Poulainquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niets meer.
Als ik maar 's ochtends rustig kan masturberen.
oh nee misschien ben ik in de warquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hornage gaat trouwen![]()
Maar wist niet dat zijn gf van hier was.
Ik heb haar ogen afgeplakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onder het toeziend oog van Amélie Poulain
hahahaha ik heb serieus een hele avond films bij hem gekeken maar de move gemistquote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
oh dat vertelde hij een keer, maar ik weet niet of ik dat wel mag zeggen... ah fuck-it... maakt niet uit toch? is toch goed voor je zelfvertrouwen?
kan ook zijn dat je nog geen echte vrouw was en het niet door had.
Misschien was dat de move?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha ik heb serieus een hele avond films bij hem gekeken maar de move gemist![]()
mja was ik toch te jong kennelijkquote:
Alleen maar oog voor de films gehad?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha ik heb serieus een hele avond films bij hem gekeken maar de move gemist![]()
jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen maar oog voor de films gehad?
En hornage tevergeefs zijn best doen.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hornage tevergeefs zijn best doen.
Je had 'm nog een maand door moeten laten tralalaën, joh.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Robby87 het volgende:
Drie opeenvolgende posts van verschillende vrouwen in fmt, ongekend.
Ik maak even een screenshotje.
Ssstt! straks nemen ze de boel nog overquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Robby87 het volgende:
Drie opeenvolgende posts van verschillende vrouwen in fmt, ongekend.
Ik maak even een screenshotje.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ssstt! straks nemen ze de boel nog over
alsof je dat erg zou vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ssstt! straks nemen ze de boel nog over
Wat heb je van d'r nodig?quote:
Nee, ik ging er vanuit dat jij het wasquote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben jij het type persoon dat iemand eerst gaat vleien voor 'ie om hulp vraagt?
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat een beetje manipulatief, is niet mijn stijl. Njos heeft me al geholpen, dus ik dacht ik post hier even hoe dankbaar ik ben, misschien wil ze dan ooit een keer verkering met me.
Dat is het dus uiteindelijk niet. Zodra je gaat chatten, is die hele vleeskeuring irrelevant.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een walgelijk systeem. Heb het 2 dagen geprobeerd, maar wat een oppervlakkige vleeskeuring. Niks voor mij
Tja, ben "die ene" helaas nog niet tegengekomen. Komt wel (hoop ik)quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alsof je dat erg zou vinden
Maar jij nog single dus?
vast welquote:Op zondag 11 mei 2014 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, ben "die ene" helaas nog niet tegengekomen. Komt wel (hoop ik)
Stop ermee, je gaat alleen maar zieliger klinken..quote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dank je.
Misschien kunnen we iets afspreken?
Ja, maar niet uit mijn zicht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast wel
Je ex al volledig uit je hoofd?
Dat heet acceptatiequote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ik voor sufkut werd uitgemaakt omdat ik foto's sorteer en kan haken.
Robby is apart en tja, dan is dat waar hij op valtquote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ik voor sufkut werd uitgemaakt omdat ik foto's sorteer en kan haken.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Oh, die zou ik eigenlijk niet zo gauw onder de categorie zangers scharen, maar hij zingt wel degelijk.
Pagina 1, de 2de of 3de post...quote:
Omdat Robby d'r niet kan krijgen...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
Deense presentatrice van het Songfestival. Zie ook OP.
Waarom ze een kutwijf is, is mij een raadsel.
Ik zal het onthouden, de volgende keer dat je weer een belachelijk irritante kutopmerking over mij maakt ok?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan voor mezelf praten, bedankt cowboy.
Rustig maar dyon.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, de volgende keer dat je weer een belachelijk irritante kutopmerking over mij maakt ok?
Nee hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef Robby87 het volgende:
Je klinkt trouwens wat snibbig Dyon, is de verliefdheid over?
Pas maar op voor Robbyquote:
Nee, een milf zie ik hem wel doen. Een gilf nietquote:
oeoeoeoeh ik wou dat ik dat kon, beidenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
Hoe kun je niet in staat zijn om foto's te sorteren... Wat is daar zo bijzonder aan...quote:Op maandag 12 mei 2014 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeoeoeoeh ik wou dat ik dat kon, beiden
Ik kan dat ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kun je niet in staat zijn om foto's te sorteren... Wat is daar zo bijzonder aan...
wat voor een?quote:
ik dacht al zoietsquote:Op maandag 12 mei 2014 10:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb de smaak te pakken sinds ik vorige maand eindelijk op 1 stond.
ik heb op mijn werk ook wel eens een auto van de zaak gevraagd, maar alle ambulances waren bezet.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:59 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een Clio besteld (lease) maar die komt pas in september, dus deze week komt er een tijdelijke huurauto. Geen idee wat, zal wel een polo'tje oid zijn. Toch fijn, zo'n werkgever.
Ik was wel vroeg, maar niet zo vroeg. Ik kreeg wel al vorige week de brief, maar het geld kwam maar niet ... tot nu net danquote:Op maandag 12 mei 2014 11:28 schreef hornage het volgende:
Ik heb het geld al binnen jah![]()
Maarja, ik had de aangifte al op 1 april doorgestuurd
ik moest betalenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat duurt wachten lang...
Zijn er mensen die al een definitieve aanslag hebben ontvangen en het geld ook al hebben ontvangen?
de rust en discipline om t te doen en te blijven doen mis ik big timequote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kun je niet in staat zijn om foto's te sorteren... Wat is daar zo bijzonder aan...
quote:
Dan doen jullie ergens iets niet goed. Of jullie werkgevers niet..quote:
Ik verdien het minimumloon en dan komen ze nog geld bij mij halenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Dan doen jullie ergens iets niet goed. Of jullie werkgevers niet..
huh? Je kent heel mijn situatie niet, dus je kunt dit soort uitspraken helemaal nergens op staven.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Dan doen jullie ergens iets niet goed. Of jullie werkgevers niet..
heb je belasting afgedragen voor je dogecoin?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verdien het minimumloon en dan komen ze nog geld bij mij halen
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 11:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb je belasting afgedragen voor je dogecoin?
wat jij wilquote:Op maandag 12 mei 2014 11:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
huh? Je kent heel mijn situatie niet, dus je kunt dit soort uitspraken helemaal nergens op staven.
Ook hier kan ik me zelf op quoten...quote:
Die quote kun je idd op alles loslaten. Succes daarmee, gaat je vast veel brengen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook hier kan ik me zelf op quoten...
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat duurt wachten lang...
Zijn er mensen die al een definitieve aanslag hebben ontvangen en het geld ook al hebben ontvangen?
Misschien krijgt hij dat steeds van zijn vriendin te horenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die quote kun je idd op alles loslaten. Succes daarmee, gaat je vast veel brengen.
dat zou niet goed zijn!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij dat steeds van zijn vriendin te horen
O serieus zeg... Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die quote kun je idd op alles loslaten. Succes daarmee, gaat je vast veel brengen.
wat jij wilquote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O serieus zeg... Overdrijven is ook een vak
Precies, zie zo moeilijk is het nietquote:
Waar is jouw frustratie dan? Zoveel jaar zonder vrouw...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar komt die frustratie denk ik vandaan.
Dat is Sands overstegen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar is jouw frustratie dan? Zoveel jaar zonder vrouw...
Dat zijn leuke vlotte auto'tjesquote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef picodealion het volgende:
Oeh, het wordt een Volkswagen Up en hij is er morgenochtend al.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar is jouw frustratie dan? Zoveel jaar zonder vrouw...
Wat is jouw probleem vandaagquote:
niks, dat was een grapje wat jij blijkbaar niet begrepen hebt.quote:
Ik moest wel lachenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niks, dat was een grapje wat jij blijkbaar niet begrepen hebt.
Ik kijk geen Family guy. Daarom zal ik het wel niet snappenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niks, dat was een grapje wat jij blijkbaar niet begrepen hebt.
comedy central me dunktquote:
Dus afwisselen dan heb je 2 gespierde armen waar de vrouwen weer op afkomen?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zal het uitleggen: jij vraagt hoe Sands niet gefrustreerd raakt van het niet hebben van een vriendin. Mijn plaatje zegt eigenlijk: door zich elk moment van elke dag af te trekken, net zolang tot zijn rukarm gespierd is als een bodybuilder van al het getrek.
vat je hem nu?
Zover dacht ik niet na. Ik had dan ook niet door dat het nog over quacgmire gingquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus afwisselen dan heb je 2 gespierde armen waar de vrouwen weer op afkomen?
Hè, getrek?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zal het uitleggen: jij vraagt hoe Sands niet gefrustreerd raakt van het niet hebben van een vriendin. Mijn plaatje zegt eigenlijk: door zich elk moment van elke dag af te trekken, net zolang tot zijn rukarm gespierd is als een bodybuilder van al het getrek.
vat je hem nu?
ik hoor dat je gaat trouwenquote:
Dat had jij kunnen zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hoor dat je gaat trouwen![]()
![]()
Gefeliciteerd
Ik heb de combinatie dyon en humor allang opgegeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
vat je hem nu?
humor is niet universeel hequote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb de combinatie dyon en humor allang opgegeven.
Dank u dank uquote:Op maandag 12 mei 2014 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hoor dat je gaat trouwen![]()
![]()
Gefeliciteerd
leuk leuk leuk! Krijgen we tzt foto's te zien? En ik dacht dat jij iets met een FOKster had, niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:36 schreef hornage het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
Precies over 4 maanden. Vorige week ringen opgehaald en deze week ga ik een pak uitzoeken en in ondertrouw
Misschien post ik wel een foto jahquote:Op maandag 12 mei 2014 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leuk leuk leuk! Krijgen we tzt foto's te zien? En ik dacht dat jij iets met een FOKster had, niet?
aaaah dat herinner ik me jaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Misschien post ik wel een foto jah
Tis geen FOKster nee, ze is wel lid geworden een paar jaar geleden om mee te doen met FMT, maar ze haakte al snel af
ok...quote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb de combinatie dyon en humor allang opgegeven.
Dat zegt me vriendin ook, Terwijl ik dan dood serieus ben...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Af en toe ben je heel grappig, alleen dan heb je het zelf niet door
Jij kan niet serieus overkomenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zegt me vriendin ook, Terwijl ik dan dood serieus ben...
hoef je geen sorry te zeggen...quote:
Ik heb net nog hartelijk gelachen om dood serieusquote:Op maandag 12 mei 2014 18:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Af en toe ben je heel grappig, alleen dan heb je het zelf niet door
Ja maar jij bent een vrouw.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:12 schreef wyccie het volgende:
Ter uwer info:
Belastingaangifte voor 1 april gedaan.
Zou 1000 terug moeten krijgen.
Nog geen bericht, nog geen geld.
En ook al geen auto van de zaak.
?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat krijg je natuurlijk vaker te horen.
Grafstemming?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Zou je af en toe wel verwachten met die grafstemming hier.
Dit is niks vergeleken een paar jaar geleden.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Grafstemming?
Het is in tijden niet zo druk geweest hier.
Ja maar toen hadden we het druk met jouw rechtzaak Tyr... eh Sands.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit is niks vergeleken een paar jaar geleden.
Ik voel me wel een beetje als hemquote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja maar toen hadden we het druk met jouw rechtzaak Tyr... eh Sands.
Vind je het gek met al die vrouwen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Grafstemming?
Het is in tijden niet zo druk geweest hier.
Tyrion Lannister. Drakin, jij kijkt toch wel Game of Thrones?quote:
dat was zeker een Emmy momentje ja!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje als hem
Maar dat was een emmy momentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |