Ik verdien het minimumloon en dan komen ze nog geld bij mij halenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Dan doen jullie ergens iets niet goed. Of jullie werkgevers niet..
huh? Je kent heel mijn situatie niet, dus je kunt dit soort uitspraken helemaal nergens op staven.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Dan doen jullie ergens iets niet goed. Of jullie werkgevers niet..
heb je belasting afgedragen voor je dogecoin?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verdien het minimumloon en dan komen ze nog geld bij mij halen
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 11:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb je belasting afgedragen voor je dogecoin?
wat jij wilquote:Op maandag 12 mei 2014 11:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
huh? Je kent heel mijn situatie niet, dus je kunt dit soort uitspraken helemaal nergens op staven.
Ook hier kan ik me zelf op quoten...quote:
Die quote kun je idd op alles loslaten. Succes daarmee, gaat je vast veel brengen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook hier kan ik me zelf op quoten...
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat duurt wachten lang...
Zijn er mensen die al een definitieve aanslag hebben ontvangen en het geld ook al hebben ontvangen?
Misschien krijgt hij dat steeds van zijn vriendin te horenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die quote kun je idd op alles loslaten. Succes daarmee, gaat je vast veel brengen.
dat zou niet goed zijn!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij dat steeds van zijn vriendin te horen
O serieus zeg... Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die quote kun je idd op alles loslaten. Succes daarmee, gaat je vast veel brengen.
wat jij wilquote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O serieus zeg... Overdrijven is ook een vak
Precies, zie zo moeilijk is het nietquote:
Waar is jouw frustratie dan? Zoveel jaar zonder vrouw...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar komt die frustratie denk ik vandaan.
Dat is Sands overstegen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar is jouw frustratie dan? Zoveel jaar zonder vrouw...
Dat zijn leuke vlotte auto'tjesquote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef picodealion het volgende:
Oeh, het wordt een Volkswagen Up en hij is er morgenochtend al.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar is jouw frustratie dan? Zoveel jaar zonder vrouw...
Wat is jouw probleem vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |