Pas maar op voor Robbyquote:
Nee, een milf zie ik hem wel doen. Een gilf nietquote:
oeoeoeoeh ik wou dat ik dat kon, beidenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ik voor sufkut werd uitgemaakt omdat ik foto's sorteer en kan haken.
Hoe kun je niet in staat zijn om foto's te sorteren... Wat is daar zo bijzonder aan...quote:Op maandag 12 mei 2014 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeoeoeoeh ik wou dat ik dat kon, beiden
Ik kan dat ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kun je niet in staat zijn om foto's te sorteren... Wat is daar zo bijzonder aan...
wat voor een?quote:
ik dacht al zoietsquote:Op maandag 12 mei 2014 10:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb de smaak te pakken sinds ik vorige maand eindelijk op 1 stond.
ik heb op mijn werk ook wel eens een auto van de zaak gevraagd, maar alle ambulances waren bezet.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:59 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een Clio besteld (lease) maar die komt pas in september, dus deze week komt er een tijdelijke huurauto. Geen idee wat, zal wel een polo'tje oid zijn. Toch fijn, zo'n werkgever.
Ik was wel vroeg, maar niet zo vroeg. Ik kreeg wel al vorige week de brief, maar het geld kwam maar niet ... tot nu net danquote:Op maandag 12 mei 2014 11:28 schreef hornage het volgende:
Ik heb het geld al binnen jah![]()
Maarja, ik had de aangifte al op 1 april doorgestuurd
ik moest betalenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat duurt wachten lang...
Zijn er mensen die al een definitieve aanslag hebben ontvangen en het geld ook al hebben ontvangen?
de rust en discipline om t te doen en te blijven doen mis ik big timequote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kun je niet in staat zijn om foto's te sorteren... Wat is daar zo bijzonder aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |