Had zeker wat Stromae-invloeden. Raar dat ze zo laag staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk was tof, dat moustache nummer. En dat dansjegewoon leuk
Begrijp er ook niks van. Slechte smaak in Europa.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had zeker wat Stromae-invloeden. Raar dat ze zo laag staan.
Ik vind Armenië ook echt bullshit. Hoe kan dat toch?
Wel weer jammer ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:03 schreef wyccie het volgende:
Oostenrijk was ok, maar het is meer de act waardoor het nu bovenaan staat. Net zoals destijds met Dana International met Diva.
Ik vond dat 1 van de betere in de voorrondequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Hongarije populair? Ik vond dat echt helemaal niets.
Waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond dat 1 van de betere in de voorronde
Wat een wansmaak Jos... daar krijg je spontaan oogkanker van, van die troep.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk was tof, dat moustache nummer. En dat dansjegewoon leuk
Maar wel jammer om zo dicht bij te zijn en dan te verliezen, zonder baard was de nr 1 niet zo ver gekomen ondanks dat het wel een goed liedje is.quote:
Tenminste artiesten met wat zelfspot, niet zo'n serieus zeiknummer als 80% van de deelnemers.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een wansmaak Jos... daar krijg je spontaan oogkanker van, van die troep.
Je moet wat als je geen muzikale kwaliteiten in huis hebt.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Tenminste artiesten met wat zelfspot, niet zo'n serieus zeiknummer als 80% van de deelnemers.
En de uitvoering was tof, dat dansje, de tekst.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen muzikale kwaliteiten in huis hebt.
Wie is Lise? En waarom sms je niet gewoon?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Robby87 het volgende:
Ik wilde trouwens Lise 12 punten geven, maar ze wilden me niet doorverbinden.
Omdat het een mooi, vlot, modern nummer was. Veel beter dan dat Franse dingquote:
Okee, nou laat ik er dan maar een latijnse spreuk tegenaan gooien;quote:Op zondag 11 mei 2014 00:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het een mooi, vlot, modern nummer was. Veel beter dan dat Franse ding
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is Lise? En waarom sms je niet gewoon?
Lekker vaag weer robby.quote:
Oh die skinny presentatrice in de OP?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat was die mevrouw die daar tussen de zangers liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |