Maar ook wel liefquote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Oh oke. Die italiaanse net was wel leuk;quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh oke. Die italiaanse net was wel leuk;
[ afbeelding ]
Nee dat was die poolse.quote:
Robby weetquote:
Moet er vanavond iemand bij je aanbellen, of kan je gerust je bedje in?quote:
Dadelijk even iemand opzoeken in Helmond. Ik zal hem leren mij zo te laten lijden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet er vanavond iemand bij je aanbellen, of kan je gerust je bedje in?
singing in the rainquote:
Instrumenten zijn allemaal playback, werd al eerder gezegd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef Robby87 het volgende:
Wel knap dat hij live op z'n violist kan spelen... en kan huppelen...
Joh, je meent het?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Instrumenten zijn allemaal playback, werd al eerder gezegd.
Wat heeft zij een groot hoofd/klein lijf, daarnet op tv.quote:
Ja viel me ook op, niet zo mooi.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heeft zij een groot hoofd/klein lijf, daarnet op tv.
Ik gok plekje 7quote:
Ik dacht dat het door de cameravoering was, maar nu zie ik dat ze heel erg smalle schouders heeft, terwijl ze wel gespierde armen heeft.quote:
The Plague Dogsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:28 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin om een potje te janken, weten jullie nog goede films daarvoor? (niet omdat ze zo slecht zijn)
Snap het ook niet. Hongarije heeft bij mij maar 6 van de 20 punten gehaald.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Hongarije populair? Ik vond dat echt helemaal niets.
Dancer in the Darkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:28 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin om een potje te janken, weten jullie nog goede films daarvoor? (niet omdat ze zo slecht zijn)
Had zeker wat Stromae-invloeden. Raar dat ze zo laag staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk was tof, dat moustache nummer. En dat dansjegewoon leuk
Begrijp er ook niks van. Slechte smaak in Europa.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had zeker wat Stromae-invloeden. Raar dat ze zo laag staan.
Ik vind Armenië ook echt bullshit. Hoe kan dat toch?
Wel weer jammer ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:03 schreef wyccie het volgende:
Oostenrijk was ok, maar het is meer de act waardoor het nu bovenaan staat. Net zoals destijds met Dana International met Diva.
Ik vond dat 1 van de betere in de voorrondequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Hongarije populair? Ik vond dat echt helemaal niets.
Waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond dat 1 van de betere in de voorronde
Wat een wansmaak Jos... daar krijg je spontaan oogkanker van, van die troep.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk was tof, dat moustache nummer. En dat dansjegewoon leuk
Maar wel jammer om zo dicht bij te zijn en dan te verliezen, zonder baard was de nr 1 niet zo ver gekomen ondanks dat het wel een goed liedje is.quote:
Tenminste artiesten met wat zelfspot, niet zo'n serieus zeiknummer als 80% van de deelnemers.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een wansmaak Jos... daar krijg je spontaan oogkanker van, van die troep.
Je moet wat als je geen muzikale kwaliteiten in huis hebt.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Tenminste artiesten met wat zelfspot, niet zo'n serieus zeiknummer als 80% van de deelnemers.
En de uitvoering was tof, dat dansje, de tekst.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen muzikale kwaliteiten in huis hebt.
Wie is Lise? En waarom sms je niet gewoon?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Robby87 het volgende:
Ik wilde trouwens Lise 12 punten geven, maar ze wilden me niet doorverbinden.
Omdat het een mooi, vlot, modern nummer was. Veel beter dan dat Franse dingquote:
Okee, nou laat ik er dan maar een latijnse spreuk tegenaan gooien;quote:Op zondag 11 mei 2014 00:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het een mooi, vlot, modern nummer was. Veel beter dan dat Franse ding
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is Lise? En waarom sms je niet gewoon?
Lekker vaag weer robby.quote:
Oh die skinny presentatrice in de OP?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat was die mevrouw die daar tussen de zangers liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |