Ik moest wel lachenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niks, dat was een grapje wat jij blijkbaar niet begrepen hebt.
Ik kijk geen Family guy. Daarom zal ik het wel niet snappenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niks, dat was een grapje wat jij blijkbaar niet begrepen hebt.
comedy central me dunktquote:
Dus afwisselen dan heb je 2 gespierde armen waar de vrouwen weer op afkomen?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zal het uitleggen: jij vraagt hoe Sands niet gefrustreerd raakt van het niet hebben van een vriendin. Mijn plaatje zegt eigenlijk: door zich elk moment van elke dag af te trekken, net zolang tot zijn rukarm gespierd is als een bodybuilder van al het getrek.
vat je hem nu?
Zover dacht ik niet na. Ik had dan ook niet door dat het nog over quacgmire gingquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus afwisselen dan heb je 2 gespierde armen waar de vrouwen weer op afkomen?
Hè, getrek?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zal het uitleggen: jij vraagt hoe Sands niet gefrustreerd raakt van het niet hebben van een vriendin. Mijn plaatje zegt eigenlijk: door zich elk moment van elke dag af te trekken, net zolang tot zijn rukarm gespierd is als een bodybuilder van al het getrek.
vat je hem nu?
ik hoor dat je gaat trouwenquote:
Dat had jij kunnen zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hoor dat je gaat trouwen![]()
![]()
Gefeliciteerd
Ik heb de combinatie dyon en humor allang opgegeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
vat je hem nu?
humor is niet universeel hequote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb de combinatie dyon en humor allang opgegeven.
Dank u dank uquote:Op maandag 12 mei 2014 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hoor dat je gaat trouwen![]()
![]()
Gefeliciteerd
leuk leuk leuk! Krijgen we tzt foto's te zien? En ik dacht dat jij iets met een FOKster had, niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:36 schreef hornage het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
Precies over 4 maanden. Vorige week ringen opgehaald en deze week ga ik een pak uitzoeken en in ondertrouw
Misschien post ik wel een foto jahquote:Op maandag 12 mei 2014 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leuk leuk leuk! Krijgen we tzt foto's te zien? En ik dacht dat jij iets met een FOKster had, niet?
aaaah dat herinner ik me jaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Misschien post ik wel een foto jah
Tis geen FOKster nee, ze is wel lid geworden een paar jaar geleden om mee te doen met FMT, maar ze haakte al snel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |