7 jaar met een fransman geweest, toen heb ik wel een en ander opgepiktquote:
Good for you!quote:
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaalquote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fmt 'ers zijn niet contactgestoord!
Maarrrr wie zijn de stelletjes?
Tuurlijk, geen probleem. Dm of pm me maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een huisje in frankrijk gereserveerd maar hun laatste mailtje is me wat te geavanceerd, ik snap niet helemaal wat ze nu van me willen. Zou je er misschien eens een blik op willen werpen of lijkt dat teveel op huiswerk?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaal
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
Weet niet of jij die allemaal nog hebt meegemaakt?
ik ken ze allemaal nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaal
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
-dyon en FireFox1![]()
Dyon is te goed voor jouquote:
Ze passen beter bij elkaar dan ze denkenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh aan de reactie te zien zijn robby en Sands nog niet zo ver maar willen ze wel?
whut? Wanneer?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Robby87 het volgende:
hoornige heeft toch weleens een move op jou gemaakt tombo?
Nee, ik wil niets meer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh aan de reactie te zien zijn robby en Sands nog niet zo ver maar willen ze wel?
Hornage gaat trouwenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal niet
En maar en ik dacht dat hornage ook iemand van hier had?
Hij is dan ook het vrouwtjequote:
oh dat vertelde hij een keer, maar ik weet niet of ik dat wel mag zeggen... ah fuck-it... maakt niet uit toch? is toch goed voor je zelfvertrouwen?quote:
robby en ik delen helemaal niksquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze passen beter bij elkaar dan ze denken
Onder het toeziend oog van Amélie Poulainquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niets meer.
Als ik maar 's ochtends rustig kan masturberen.
oh nee misschien ben ik in de warquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hornage gaat trouwen![]()
Maar wist niet dat zijn gf van hier was.
Ik heb haar ogen afgeplakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onder het toeziend oog van Amélie Poulain
hahahaha ik heb serieus een hele avond films bij hem gekeken maar de move gemistquote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
oh dat vertelde hij een keer, maar ik weet niet of ik dat wel mag zeggen... ah fuck-it... maakt niet uit toch? is toch goed voor je zelfvertrouwen?
kan ook zijn dat je nog geen echte vrouw was en het niet door had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |