Ah ja dat kan goed kloppen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh die ken ik uit het geneeskundetopic.
Good for you...quote:Op zondag 11 mei 2014 13:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Yep!
En ik wacht geen 3,5 maand
Wil er geen R&P van maken...
quote:
zijn er niet sowieso vrij veel stelletjes via FOK! Cool vind ik datquote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
FMT'ers maken meer kans via Fok!
Er zijn immers al 2 FMT stelletjes, de ex van wyccie is ook een Fok!ker, en andere FMT'ers hebben misschien ook al via Fok! gedate?
Tinder heeft alleen nog maar voor lemans gewerkt, en daar gingen eerst een paar teleurstellingen aan vooraf
tnxquote:
tombolaquote:Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx
En ik ben heeeeel nieuwsgierig welke gmt-setjes ik gemist heb
Olaquote:
Gaat hartstikke goed!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ola![]()
Hoe is het met jou en je kindjes?
en je liefdesleven ook ok?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat hartstikke goed!Heerlijk om Papa van ze te mogen zijn
![]()
En met jouw tombola? Gezellig dat je weer even langskomtDoe je weer mee met FMT?
Ben je nog vrijgezel?quote:
hahahaha nee sorryquote:
Ja dat ookquote:Op zondag 11 mei 2014 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn er niet sowieso vrij veel stelletjes via FOK! Cool vind ik dat
Watch and learn.quote:
fmt 'ers zijn niet contactgestoord!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar nu had ik het even over de (contactgestoorde) fmt'ers.
En hoi
7 jaar met een fransman geweest, toen heb ik wel een en ander opgepiktquote:
Good for you!quote:
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaalquote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fmt 'ers zijn niet contactgestoord!
Maarrrr wie zijn de stelletjes?
Tuurlijk, geen probleem. Dm of pm me maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een huisje in frankrijk gereserveerd maar hun laatste mailtje is me wat te geavanceerd, ik snap niet helemaal wat ze nu van me willen. Zou je er misschien eens een blik op willen werpen of lijkt dat teveel op huiswerk?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaal
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
Weet niet of jij die allemaal nog hebt meegemaakt?
ik ken ze allemaal nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he. De fmt'ers die ik heb ontmoet waren ook allemaal heel leuk en sociaal
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En stelletjes zijn
-sasquatch en drakin
-robby en sands
-waaghals en ik
-dyon en FireFox1![]()
Dyon is te goed voor jouquote:
Ze passen beter bij elkaar dan ze denkenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh aan de reactie te zien zijn robby en Sands nog niet zo ver maar willen ze wel?
whut? Wanneer?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Robby87 het volgende:
hoornige heeft toch weleens een move op jou gemaakt tombo?
Nee, ik wil niets meer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh aan de reactie te zien zijn robby en Sands nog niet zo ver maar willen ze wel?
Hornage gaat trouwenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal niet
En maar en ik dacht dat hornage ook iemand van hier had?
Hij is dan ook het vrouwtjequote:
oh dat vertelde hij een keer, maar ik weet niet of ik dat wel mag zeggen... ah fuck-it... maakt niet uit toch? is toch goed voor je zelfvertrouwen?quote:
robby en ik delen helemaal niksquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze passen beter bij elkaar dan ze denken
Onder het toeziend oog van Amélie Poulainquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niets meer.
Als ik maar 's ochtends rustig kan masturberen.
oh nee misschien ben ik in de warquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hornage gaat trouwen![]()
Maar wist niet dat zijn gf van hier was.
Ik heb haar ogen afgeplakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onder het toeziend oog van Amélie Poulain
hahahaha ik heb serieus een hele avond films bij hem gekeken maar de move gemistquote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
oh dat vertelde hij een keer, maar ik weet niet of ik dat wel mag zeggen... ah fuck-it... maakt niet uit toch? is toch goed voor je zelfvertrouwen?
kan ook zijn dat je nog geen echte vrouw was en het niet door had.
Misschien was dat de move?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha ik heb serieus een hele avond films bij hem gekeken maar de move gemist![]()
mja was ik toch te jong kennelijkquote:
Alleen maar oog voor de films gehad?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha ik heb serieus een hele avond films bij hem gekeken maar de move gemist![]()
jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen maar oog voor de films gehad?
En hornage tevergeefs zijn best doen.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hornage tevergeefs zijn best doen.
Je had 'm nog een maand door moeten laten tralalaën, joh.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jaja je bent vrolijk want je hebt een chickie, we snappen het
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Robby87 het volgende:
Drie opeenvolgende posts van verschillende vrouwen in fmt, ongekend.
Ik maak even een screenshotje.
Ssstt! straks nemen ze de boel nog overquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Robby87 het volgende:
Drie opeenvolgende posts van verschillende vrouwen in fmt, ongekend.
Ik maak even een screenshotje.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ssstt! straks nemen ze de boel nog over
alsof je dat erg zou vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ssstt! straks nemen ze de boel nog over
Wat heb je van d'r nodig?quote:
Nee, ik ging er vanuit dat jij het wasquote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben jij het type persoon dat iemand eerst gaat vleien voor 'ie om hulp vraagt?
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat een beetje manipulatief, is niet mijn stijl. Njos heeft me al geholpen, dus ik dacht ik post hier even hoe dankbaar ik ben, misschien wil ze dan ooit een keer verkering met me.
Dat is het dus uiteindelijk niet. Zodra je gaat chatten, is die hele vleeskeuring irrelevant.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een walgelijk systeem. Heb het 2 dagen geprobeerd, maar wat een oppervlakkige vleeskeuring. Niks voor mij
Tja, ben "die ene" helaas nog niet tegengekomen. Komt wel (hoop ik)quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alsof je dat erg zou vinden
Maar jij nog single dus?
vast welquote:Op zondag 11 mei 2014 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, ben "die ene" helaas nog niet tegengekomen. Komt wel (hoop ik)
Stop ermee, je gaat alleen maar zieliger klinken..quote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dank je.
Misschien kunnen we iets afspreken?
Ja, maar niet uit mijn zicht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast wel
Je ex al volledig uit je hoofd?
Dat heet acceptatiequote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ik voor sufkut werd uitgemaakt omdat ik foto's sorteer en kan haken.
Robby is apart en tja, dan is dat waar hij op valtquote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ik voor sufkut werd uitgemaakt omdat ik foto's sorteer en kan haken.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Oh, die zou ik eigenlijk niet zo gauw onder de categorie zangers scharen, maar hij zingt wel degelijk.
Pagina 1, de 2de of 3de post...quote:
Omdat Robby d'r niet kan krijgen...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
Deense presentatrice van het Songfestival. Zie ook OP.
Waarom ze een kutwijf is, is mij een raadsel.
Ik zal het onthouden, de volgende keer dat je weer een belachelijk irritante kutopmerking over mij maakt ok?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan voor mezelf praten, bedankt cowboy.
Rustig maar dyon.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, de volgende keer dat je weer een belachelijk irritante kutopmerking over mij maakt ok?
Nee hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef Robby87 het volgende:
Je klinkt trouwens wat snibbig Dyon, is de verliefdheid over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |