twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:59:18Stemming in het perscentrum is gesloten. Oostenrijk op 1, Zweden op 2 en @CommonLinnets op 3 #songfestival http://t.co/Lcu7951jD6 reageer retweet
Bedenk je wel dat die lui die wij hebben gevolgd daar ook stemmen... geen paniek ik herhaal GEEN PANIEK!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:59:18Stemming in het perscentrum is gesloten. Oostenrijk op 1, Zweden op 2 en @CommonLinnets op 3 #songfestival http://t.co/Lcu7951jD6 reageer retweet
Zal ik ook absoluut niet ontkennen, maar ik krijg jeuk van de act. Het gaat toch nergens over, of misschien juist wel en om het dan op die manier te brengen, had ook anders gekund.quote:
Het Hoofd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat die lui die wij hebben gevolgd daar ook stemmen... geen paniek ik herhaal GEEN PANIEK!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:59:18Stemming in het perscentrum is gesloten. Oostenrijk op 1, Zweden op 2 en @CommonLinnets op 3 #songfestival http://t.co/Lcu7951jD6 reageer retweet
Ik ben hier wel door naar FOK gekomen, maar blijf na het ESF ook nog hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef yvonne het volgende:
Zijn er eik nieuwe users bij die speciaal voor ESF komen?
Hopen dat we daar ook wat punten van krijgenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Poll van de Deense tv-zender die ook het festival uit zendt.
De Denen mochten hierbij ook op zichzelf stemmen![]()
Toch aardig dat wij achter de Scandinaviërs eindigen!
Bij de rest geen 1equote:André Vermeulen, Eén-journaal:
01. Nederland
02. Denemarken
03. Hongarije
04. Zweden
05. Oostenrijk
06. Griekenland
07. Armenië
08. Oekraïne
09. Polen
10. Finland
Van het succes van Zweden snap ik nog steeds niks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:02 schreef KoningPils het volgende:
Volgens de pers dusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:59:18Stemming in het perscentrum is gesloten. Oostenrijk op 1, Zweden op 2 en @CommonLinnets op 3 #songfestival http://t.co/Lcu7951jD6 reageer retweet
quote:
pontje gaat om 23:00 uur voor het laatst. Dus ik moet om 22:00 uur richting huisquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Kwart voor elf of zo, als het net zoals gisteravond gaat.
quote:
En Wit-Rusland ook niet dus dat zijn al 24* puntenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef gelezwembroek het volgende:
Die Russen etc. gaan toch nooit punten geven aan Oostenrijk? Dus daar kan Nederland toch het verschil maken?
Of juist wel.. er is natuurlijk een kans dat de homoseksuelen daar en mensen die voor gelijkheid is dat die daar op gaan stemmen (maar ik denk dat die het verhaal niet weten) dus het is of veel punten, of weinig (denk ik)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef gelezwembroek het volgende:
Die Russen etc. gaan toch nooit punten geven aan Oostenrijk? Dus daar kan Nederland toch het verschil maken?
Ditquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
Je zou toch haast teleurgesteld zijn als Nederland niet wint vanavond maar ergens in de top 5 staat, terwijl dat toch een geweldige prestatie is
Die Anastasia Verleysen heeft wel een heel wanstaltige smaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:05 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Bij de rest geen 1e
http://www.eurosong.be/66(...)-en-wie-haalt-top-10
Misschien dat Oekraïne ook nog een beetje mee doet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En Wit-Rusland ook niet dus dat zijn al 24* punten
*Als ze niet vergeten ons de 12 te geven
Is het ook, en ik ben heel hard tegen mezelf aan het zeggen om dan niet te balenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
Je zou toch haast teleurgesteld zijn als Nederland niet wint vanavond maar ergens in de top 5 staat, terwijl dat toch een geweldige prestatie is
In 2007 werd Oekraïne tweede met een travestiet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef gelezwembroek het volgende:
Absoluut. Laten we aub niet gaan zeiken als we niet winnen (hoe jammer ook), top 5 zou fantastisch zijn en dat verdienen de twee enorm.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Absoluut. Laten we aub niet gaan zeiken als we niet winnen (hoe jammer ook), top 5 zou fantastisch zijn en dat verdienen de twee enorm.
Israël heeft eens met een travestiet gewonnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
In 2007 werd Oekraïne tweede met een travestiet.
Oostenrijk heeft dan toch nog een flinke achterstand, zelfs in een gay-supportive scandinavisch land!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Poll van de Deense tv-zender die ook het festival uit zendt.
De Denen mochten hierbij ook op zichzelf stemmen![]()
Toch aardig dat wij achter de Scandinaviërs eindigen!
Zo zo... Broekje hoorquote:
Vorige week zou ik er voor hebben getekendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Absoluut. Laten we aub niet gaan zeiken als we niet winnen (hoe jammer ook), top 5 zou fantastisch zijn en dat verdienen de twee enorm.
Ja, maar toen deden veel oostbloklanden nog niet mee, bovendien is Oekraïne zelf een oostblokland, dus ik denk dat Wurst wel punten krijgt uit de oostbloklanden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:15 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Israël heeft eens met een travestiet gewonnen.
Da's echt zo Nederlands, tevreden zijn met de 4e plaats. Toon die winnaarsmentaliteit nu het kan, wij zijn de beste van Kopenhagen. En van Wenen. En van Erevan. En van Stockholm... en misschien.. van de Wereld!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:16 schreef Breekfast het volgende:
De verwachtingen zijn echt absurd hoog hier, dat kan alleen maar op een teleurstelling uitdraaien. Die polls zeggen op zich nog weinig.
Een 5e plek zou al helemaal fantastisch zijn.
I second that!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's echt zo Nederlands, tevreden zijn met de 4e plaats. Toon die winnaarsmentaliteit nu het kan, wij zijn de beste van Kopenhagen. En van Wenen. En van Erevan. En van Stockholm... en misschien.. van de Wereld!
Huh?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar toen deden veel oostbloklanden nog niet mee, bovendien is Oekraïne zelf een oostblokland, dus ik denk dat Wurst wel punten krijgt uit de oostbloklanden.
Wat.quote:
Ja, ik snap niet dat men zich hier zo laat gaan, het is echt geen zekerheidje hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:16 schreef Breekfast het volgende:
De verwachtingen zijn echt absurd hoog hier, dat kan alleen maar op een teleurstelling uitdraaien. Die polls zeggen op zich nog weinig.
Een 5e plek zou al helemaal fantastisch zijn.
Al ettelijke malenquote:
De dood of de gladiolen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef marcodej het volgende:
Nederland gaat winnen. Met minder neem ik geen genoegen.
Wat mij betreft is het 100% zeker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat men zich hier zo laat gaan, het is echt geen zekerheidje hoor.
Erikquote:
Laat gaan? Wij maken gewoon plezier, is daar iets mis mee dan??quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat men zich hier zo laat gaan, het is echt geen zekerheidje hoor.
Er schuilt wel een echte Louis van Gaal in jouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's echt zo Nederlands, tevreden zijn met de 4e plaats. Toon die winnaarsmentaliteit nu het kan, wij zijn de beste van Kopenhagen. En van Wenen. En van Erevan. En van Stockholm... en misschien.. van de Wereld!
Neequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laat gaan? Wij maken gewoon plezier, is daar iets mis mee dan??
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Met zijn strakke leren broekje, dat is ook wel wat (homo) votes waard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is Waylon toch een knappe vent.
Oh dat gun ik kwalbert zooooooquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Al ettelijke malenMaar hij blijft heel erg leuk. En nu maar duimen dat het werkelijkheid zal worden.
Precies!! Ik sponsor graag de kruk, indien hij die heeft weggemoffeld, nu de grond wat heet onder zijn voetjes wordt....quote:
Op Oostenrijk stemmen = ban.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben in dubio of ik vanavond op Oostenrijk zal stemmen...
Als je dat doet krijg je een perma ban, stond net in de regels van Yvonne.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit. Ik vind haar/hem/het wel goed. Maar juist omdat het zo close is zou je NL dan wel eens kunnen naaienquote:
Niet slimquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Niet doen MPquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat een onzin. Teruggetrokken? Natuurlijk niet. Dan had er wel weer een één of andere Tros artiest voor Nederland staan zingen. Mediaquote:The Dutch record at the Eurovision Song Contest has not been strong for many years. Since the introduction of the semi finals ten years ago, they failed to qualify for the Eurovision final until last year when Anouk represented the Orange nation.
Had they not reached a respectable 9th place, the Dutch would most likely have withdrawn from the Eurovision Song Contest.
http://metro.co.uk/2014/0(...)-eurovision-4720506/
Het is niet meer Fokken of stemmen. Je moet zelf maar kiezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik vind het zo'n geweldig nummer
Echt weer zo Nederlands he, juist niet stemmen op de concurrentiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik vind het zo'n geweldig nummer
Maar dat je een gay-supportive land bent wil toch ook niet automatisch zeggen dat je op zo'n act stemt? Ik denk dat het ook juist omgekeerd kan werken. Als de emancipatie van een groep vergevorderd is in een land, vindt men een extra steuntje in de rug wellicht niet zo erg nodig meer. Ik bedoel, stel dat ik zou gaan stemmen vanavond (wat ik niet ga doen), dan zou ik niet speciaal op een vrouw gaan stemmen uit emancipatie-overwegingen. Dat station is allang gepasseerd, zeg maar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:15 schreef Jif het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft dan toch nog een flinke achterstand, zelfs in een gay-supportive scandinavisch land!
Al was het niveau hoog, dan nog zijn wij torenhoog favoriet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb net alle nummers van donderdag beluisterd (was toen niet thuis). Ik snap steeds beter waarom Nederland door is naar de finale en tot de kanshebbers behoort. Het gemiddelde niveau is namelijk behoorlijk laag; echt een stuk minder dan in 2013. In beide halve finales zitten maar 2-3 liedjes die écht goed zijn.
Ik vind trouwens sowieso dat men in het westen wel een beetje arrogant is geworden over homorechten. 60 jaar geleden was men zelfs in Nederland helemaal niet klaar voor dit soort dingen. Nu zijn we wel zover en verwachten we dat elk land precies dezelfde ontwikkeling meemaakt, ondanks de logische achterstand.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dat je een gay-supportive land bent wil toch ook niet automatisch zeggen dat je op zo'n act stemt? Ik denk dat het ook juist omgekeerd kan werken. Als de emancipatie van een groep vergevorderd is in een land, vindt men een extra steuntje in de rug wellicht niet zo erg nodig meer. Ik bedoel, stel dat ik zou gaan stemmen vanavond (wat ik niet ga doen), dan zou ik niet speciaal op een vrouw gaan stemmen uit emancipatie-overwegingen. Dat station is allang gepasseerd, zeg maar.
Waarom? Omdat ze een baard heeft?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij heb ik die regeltjes van Yvonne gemist
Maar ik vind eigenlijk dat Oostenrijk verdient te winnen. Tuurlijk, Nederland zou ook geweldig zijn, maar Oostenrijk vind ik veel verdiender.
Terechte winnaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef aarontje112 het volgende:
Hahahah op Radio 2 draaien ze Azerbeidzjan 2011 zo slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liedje van oostenrijk is cliche esf meukquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het liedje. Zelfs zonder statement.
Ok, maar het mag dus niet. Je zal een ander liedje moeten kiezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaaam wit meeeeeeejjjjjquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef aarontje112 het volgende:
Hahahah op Radio 2 draaien ze Azerbeidzjan 2011 zo slecht
Ik vind het niet beter dan San Marino. Stem daar dan op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dat het lied van clichés aan elkaar hangtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
woon je op de hei?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef Strani het volgende:
Ondertussen vliegen de blusvliegtuigen af en aan over m'n huis. Brandje in de buurt. Laten we hopen dat het een goed teken is voor het vuur der Nederlandsche glorie!
Een menselijk offer om het ESF te winnen, niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef Strani het volgende:
Ondertussen vliegen de blusvliegtuigen af en aan over m'n huis. Brandje in de buurt. Laten we hopen dat het een goed teken is voor het vuur der Nederlandsche glorie!
Waarom? Omdat het nummer wordt gezongen door een vrouw met een baard? Het deed mij erg aan dat van België denken; boel drama, boel geschreeuw.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij heb ik die regeltjes van Yvonne gemist
Maar ik vind eigenlijk dat Oostenrijk verdient te winnen. Tuurlijk, Nederland zou ook geweldig zijn, maar Oostenrijk vind ik veel verdiender.
Dat komt ook zeker door die baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het aantal views gaat als een bifiworst
Iedereen wil die gekkigheid wel een keer gezien hebben natuurlijk. Iedereen wil mee kunnen praten aan het koffieapparaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zolang ik zelf het offer maar niet benquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een menselijk offer om het ESF te winnen, niks mis mee.
Prima, maar stemmen doe je niet op Oostenrijk. Punt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik hou zo van overdramatische powerballads
En jij woont in Sverige toch? Jij gaat mooi wel ff op NL stemmen he!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Prima, maar stemmen doe je niet op Oostenrijk. Punt.
Eens. Van stemmen op een Oostenrijker komt alleen maar ellende.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Inmiddels weer in NLquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef grazz het volgende:
[..]
En jij woont in Sverige toch? Jij gaat mooi wel ff op NL stemmen he!!
Omdat mensen het er over hebben, niet omdat het zo goed is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
WAT?!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik vind Calm After The Storm echt 100x niks
Je hebt maar gewoon mee te werken!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik vind Calm After The Storm echt 100x niks.
Hmm. Ik zei ook nog dat ik in dubio was.
Ik wel. Punt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou en, het krijgt aandacht. Prima gezongen ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:36 schreef Shuup het volgende:
[..]
Omdat mensen het er over hebben, niet omdat het zo goed is waarschijnlijk
Je wilt Nederland laten winnen of niet? Misschien is jouw stem wel de beslissende..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik vind Calm After The Storm echt 100x niks.
Hmm. Ik zei ook nog dat ik in dubio was.
Ik overwoog vanmiddag ineens weer op Armenië te stemmen....ik ga er vanuit dat dit over een uur weer over is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eens. Van stemmen op een Oostenrijker komt alleen maar ellende.
Ik vind het liedje echt helemaal niks... Hooguit omdat het Nederland is, maar ik ben in het algemeen ook niet zo chauvinistisch.quote:
Ik weet niet of ik Nederland wil laten winnen, zou super leuk zijn, maar niet verdiend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:37 schreef Shuup het volgende:
[..]
Je wilt Nederland laten winnen of niet? Misschien is jouw stem wel de beslissende..
Die winnen onze televoting dan gewoon met 1 stem verschil extraquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik overwoog vanmiddag ineens weer op Armenië te stemmen....ik ga er vanuit dat dit over een uur weer over is.
Klopt, daarom stem ik niet op Zwedenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je gaat toch niet op de grootste concurrent stemmen.. strategisch denken
Ik stem wel op San Marinoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die winnen onze televoting dan gewoon met 1 stem verschil extra
Tuurlijk, *fap* materiaalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heeft ook een heel groot aantal views. De Poolse hoertjes.
Waar is dat gifje?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sturen we volgend jaar travestiet Mayday featuring Marijke Helwegen, geeft ook aandacht. Het jaar daarop Barbie & Britt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou en, het krijgt aandacht. Prima gezongen ook.
Dat zijn allemaal Europese mannen die graag zien hoe een vrouw de was doet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik lobby me sufquote:
Het Nationaal Songfestival van 2010 is de goorste schandvlek, de meest in en in pikzwarte bladzijde in de geschiedenis van de Publieke Omroep. Het is gewoon schandalig dat zoiets op TV uitgezonden is kunnen worden. Er hadden dikke boetes en ontslagen op staande voet op moeten volgen.quote:
Ebonique d*mn, daamee hadden we kunnen winnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Maartel het volgende:
Na 13 jaar snap ik nog steeds niet waarom we in 2001 Michelle hebben gestuurd ipv Ébonique
welke neuk hadden we toen ook alweer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Nationaal Songfestival van 2010 is de goorste schandvlek, de meest in en in pikzwarte bladzijde in de geschiedenis van de Publieke Omroep. Het is gewoon schandalig dat zoiets op TV uitgezonden is kunnen worden. Er hadden dikke boetes en ontslagen op staande voet op moeten volgen.
Direct alle contact verbreken met zulke mensen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had m'n moeder net aan de telefoon, ze begon het cliché praatje van 'ach, we winnen echt niet hoor, al die landen stemmen op elkaar, blabla'.
Toen dacht ik,
Van die lekkere woeste donkere mannenwenkbrauwenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de wenkbrauw van Waylon volstrekt niet aantrekkelijk ofzo
Hallo, dat was prachtige televisiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Nationaal Songfestival van 2010 is de goorste schandvlek, de meest in en in pikzwarte bladzijde in de geschiedenis van de Publieke Omroep. Het is gewoon schandalig dat zoiets op TV uitgezonden is kunnen worden. Er hadden dikke boetes en ontslagen op staande voet op moeten volgen.
Maar Ilse toch wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nu de suprise jurk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet verdiendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Nederland wil laten winnen, zou super leuk zijn, maar niet verdiend.
Jij hebt echt geen gevoel. Daar kreeg ik zelfs een stijfje van in mijn broekje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Niet verdiend, sturen we godsamme de beste en muzikaalste inzending waar de professionaliteit van afspat, mag het niet winnen
. Of ben je meer van het Celine Dion repertoire?
Nooit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef TLC het volgende:
Als Ilse en Waylon gaat winnen vanavond voorzie ik ook zeker een plekje in de top 5 van de Top 2000
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel. Daar kreeg ik zelfs een stijfje van in mijn broekje.
Nederland is goed maar er zijn zeker wel betere liedjes dit jaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Niet verdiend, sturen we godsamme de beste en muzikaalste inzending waar de professionaliteit van afspat, mag het niet winnen
. Of ben je meer van het Celine Dion repertoire?
Cliché? Nederland won voor het laatst in '75 dus ze heeft gelijk en Oostenrijk voor het laatst in '66.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had m'n moeder net aan de telefoon, ze begon het cliché praatje van 'ach, we winnen echt niet hoor, al die landen stemmen op elkaar, blabla'.
Toen dacht ik,
Wie vind jij het beste dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nederland is goed maar er zijn zeker wel betere liedjes dit jaarEn dan bedoel ik niet Oostenrijk of Zweden
Die hebben we niet eens kunnen zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nu de suprise jurk.
NOOOOOOOOOOOOOOOO GOOOOOOOOOOODBYEEEEEEEEEEEEESSSSSS
verklein woorden, zit duidelijk genoeg dus niet veel in dat broekje van jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar dat over vriendjespolitiek en blabla.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Cliché? Nederland won voor het laatst in '75 dus ze heeft gelijk en Oostenrijk voor het laatst in '66.
Toevallig net nog naar het prachtige nummer van Michelle zitten luisteren. Ik heb de hype rondom Ebonique - hoor je nog wel eens wat van ze? - nooit begrepen. Michelle had een kutloting; moest als eerste optreden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Maartel het volgende:
Na 13 jaar snap ik nog steeds niet waarom we in 2001 Michelle hebben gestuurd ipv Ébonique
Bij mij schoot de oxytocineproductie omhoog en spoot er wat melk uit m'n tepel. Zo sexy die waylon!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon op 1, vlak voor de klokquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef TLC het volgende:
Als Ilse en Waylon gaat winnen vanavond voorzie ik ook zeker een plekje in de top 5 van de Top 2000
Het nummer van Slovenie en Macedonie vind ik ook wel erg fijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nederland is goed maar er zijn zeker wel betere liedjes dit jaarEn dan bedoel ik niet Oostenrijk of Zweden
Veel mensen gaat ervan uit dat mensen uit sympathie op Oostenrijk stemmen. En ik wilde juist aangeven dat ik denk dat dat niet gaat gebeuren gezien de uitslag van de poll. Dus als conchita niet bijzonder veel stemmen krijgt van landen waarin homorechten hoog in het vaandel staan én niet van landen waar homorechten niet bespreekbaar zijn denk ik niet dat hij/ze vanavond gaat winnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dat je een gay-supportive land bent wil toch ook niet automatisch zeggen dat je op zo'n act stemt? Ik denk dat het ook juist omgekeerd kan werken. Als de emancipatie van een groep vergevorderd is in een land, vindt men een extra steuntje in de rug wellicht niet zo erg nodig meer. Ik bedoel, stel dat ik zou gaan stemmen vanavond (wat ik niet ga doen), dan zou ik niet speciaal op een vrouw gaan stemmen uit emancipatie-overwegingen. Dat station is allang gepasseerd, zeg maar.
Ik zal hem een keer in je nek leggen, dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verklein woorden, zit duidelijk genoeg dus niet veel in dat broekje van je
Dus Nederland geeft niet 12 punten aan Turkije? Dat was gewoon elk jaar toeval?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar dat over vriendjespolitiek en blabla.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zal hem een keer in je nek leggen, dan piep je wel anders.
Deze niet noemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig net nog naar het prachtige nummer van Michelle zitten luisteren. Ik heb de hype rondom Ebonique - hoor je nog wel eens wat van ze? - nooit begrepen. Michelle had een kutloting; moest als eerste optreden.
Ik lig meer wakker van deze, niet-gestuurde liedjes:
Bah, wat seksistisch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verklein woorden, zit duidelijk genoeg dus niet veel in dat broekje van je
Shalalie x 5. Met confetti die neerdaalde over de meiden-act van Frans Bauer, terwijl een andere zangeres (Sieneke) onverwacht won.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke neuk hadden we toen ook alweer?
Joh, dan ga je lekker met mijn moeder kijken en zanikenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus Nederland geeft niet 12 punten aan Turkije? Dat was gewoon elk jaar toeval?
dat komt omdat er 4 miljoen in Nederland wonen die op Turkije stemmen, heeft niet zoveel met vriendjespolitiek te maken in dit gevalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus Nederland geeft niet 12 punten aan Turkije? Dat was gewoon elk jaar toeval?
Ja, their cleavage bedoelen ze.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Slavic girls they know how to use their charming beauty.
Ik kijk niet dus zanik ik hier, omdat het kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joh, dan ga je lekker met mijn moeder kijken en zaniken
ow ja gadverdamme, dat was echt tenenkrommendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Shalalie x 5. Met confetti die neerdaalde over de meiden-act van Frans Bauer, terwijl een andere zangeres (Sieneke) onverwacht won.
Inderdaad. 2004 was een topjaar. Het gestuurde nummer was ook prima (Re-Union). Toen hadden we nog een groots NSF inclusief voorrondes. Precies daarom wil ik die opzet zo graag terug.quote:
Nee hoor, dat heb ik wel, ik kan me het songfestival van vorig jaar nog goed herinnerenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker. Maar mijn favorieten waren Azerbeidzjan, Israël en Italië.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Kan ook hoor, vond je Anouk vorig jaar ook niet goed dan?
Ik snap niet wat heteroseksuele mannen tegen het ESF moeten hebben. Ik kijk het al ruim 20 jaar met heel veel plezier. Je moet het wel een beetje leuk maken natuurlijk met goed eten en zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
Mijn moeder heel enthousiast aan de telefoon: Ja we gaan even snel eten en dan voor de tv voor het ESF
Hoor ik mijn vader op de achtergrond: Moet dat?
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. 2004 was een topjaar. Het gestuurde nummer was ook prima (Re-Union). Toen hadden we nog een groots NSF inclusief voorrondes. Precies daarom wil ik die opzet zo graag terug.
Kan je nagaan, het is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig ik moet echt vanavond niet fokken hoor, ook hier gaat het inmiddels veel en veel te snel
Inderdaad. Ik ben te slecht in multitasken om het bij te houden, ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig ik moet echt vanavond niet fokken hoor, ook hier gaat het inmiddels veel en veel te snel
Nou het azijn is bij jou al op denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb van alles in huis maar doet dat er toe?
Bijna net zo erg was de uitvoering van het nummer door die meiden-act. Idiote kleren en een zogenaamd "moderne" sound die klonk als Ace Of Base in 1993quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ja gadverdamme, dat was echt tenenkrommend
Mijn vader houdt helemaal niet zo van muziekprogramma's dat is het hele probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap niet wat heteroseksuele mannen tegen het ESF moeten hebben. Ik kijk het al ruim 20 jaar met heel veel plezier. Je moet het wel een beetje leuk maken natuurlijk met goed eten en zo.
Doen jullie maar een zangduo. Dan ben ik de Manager, net als Mitchell.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat Mani, johannes en ik een groepje moeten vormen. Dan rollen we dat hele zooitje op.
Muziek hoort dan ook op een lp te staan dat hoort niet op tv.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader houdt helemaal niet zo van muziekprogramma's dat is het hele probleem.
En dan voor zijn gevoel de hele avond, die gaat dus koffie zetten, toastjes smeren etc
alleen de versie van Ellen ten Damme is nog enigszins te pruimenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna net zo erg was de uitvoering van het nummer door die meiden-act. Idiote kleren en een zogenaamd "moderne" sound die klonk als Ace Of Base in 1993Compleet met irritant Arabisch jengeltje erdoorheen. Om nog maar te zwijgen over die Marlous, die dikke ruzie had met haar coach Corry Konings.
Als je dit ziet, wil je toch alleen nog maar zo snel mogelijk de dichtstbijzijnde emmer pakken en helemaal volkotsen?
Kaas, kipnuggets en evt nog wat quiche.quote:
Ellen ten Damme?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen de versie van Ellen ten Damme is nog enigszins te pruimen
genoeg cola & snoep zodat ik alles kan bij houden terwijl de caffeine en suiker zijn werk doetquote:
Waarom zou je uitgeperste sinaasappelen in de koelkast zetten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaas, kipnuggets en evt nog wat quiche.
Verder ga ik zo even een paar sinaasappels persen en in de koelkast zetten.
Hahaha, oh dat heb ik echt volkomen verdrongen. Stond dat jaar het nummer sowieso al vast?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna net zo erg was de uitvoering van het nummer door die meiden-act. Idiote kleren en een zogenaamd "moderne" sound die klonk als Ace Of Base in 1993Compleet met irritant Arabisch jengeltje erdoorheen. Om nog maar te zwijgen over die Marlous, die dikke ruzie had met haar coach Corry Konings.
geen stroopwafels?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaas, kipnuggets en evt nog wat quiche.
Verder ga ik zo even een paar sinaasappels persen en in de koelkast zetten.
Dan zijn ze lekker fris als ik het wil drinken rond 22u ofzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zou je uitgeperste sinaasappelen in de koelkast zetten?
Neequote:
Een bakker die niet zelf bakt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeik stond bij de bakker, vroeg erom...zegt die troela "ze zijn vandaag niet geleverd" ik moest bijna huilen.
Ik denk dat ze dit zingen in de hel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hahaha, oh dat heb ik echt volkomen verdrongen. Stond dat jaar het nummer sowieso al vast?
Nee, dit is niet de hoofdvestiging, maar een klein bijwinkeltje.quote:
nederland in 2004 met nationale voorrondes, leken wel op melodifestivalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. 2004 was een topjaar. Het gestuurde nummer was ook prima (Re-Union). Toen hadden we nog een groots NSF inclusief voorrondes. Precies daarom wil ik die opzet zo graag terug.
Ik bakker die zijn stroopwafels niet zelf maakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeik stond bij de bakker, vroeg erom...zegt die troela "ze zijn vandaag niet geleverd" ik moest bijna huilen.
Ja, het genie Vader Abraham had iets geschreven dat de rest van Nederland maar moest slikken; leuk of niet. Eerst kwam de demo online:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hahaha, oh dat heb ik echt volkomen verdrongen. Stond dat jaar het nummer sowieso al vast?
Ellen is lekker.quote:
Dat Pierre Kartner toen zelf moest kiezen was het toppunt van genantheidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het genie Vader Abraham had iets geschreven dat de rest van Nederland maar moest slikken; leuk of niet. Eerst kwam de demo online:
Die deed al het ergste vermoeden. Maar dat werd bij het NSF zowaar nog overtroffen. En het grappige was dat het publiek op NOG WEER een andere uitvoering stemde:
Pffff, als ik dit zo terugzie lijkt het allemaal erg op één groot complot om Sieneke te lanceren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het genie Vader Abraham had iets geschreven dat de rest van Nederland maar moest slikken; leuk of niet. Eerst kwam de demo online:
Die deed al het ergste vermoeden. Maar dat werd bij het NSF zowaar nog overtroffen. En het grappige was dat het publiek op NOG WEER een andere uitvoering stemde:
LOL, stukken beter inderdaad. Mijn favoriet blijft trouwens deze:quote:
Juist niet. Dat was helemaal niet de bedoeling. De confetti stortte neer op Loekz, de meiden-act van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Pffff, als ik dit zo terugzie lijkt het allemaal erg op één groot complot om Sieneke te lanceren.
Je moet haar twee dingen nageven: ze vertolkte het liedje goed en de podium-act was in orde. Maar goed, verder was het te seniel voor woorden.quote:
Niet doen. Je gaat Ilse en Waylon toch niet in de wielen rijden? Wees solidair met Nederland en geef mogelijke andere winnaars geen puntenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vlak Hongarije niet uit. Fantastisch nummer, prima loting.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Escunited hield een poll bij, volgens hun redacteuren denken ze dat Oostenrijk wint en Nederland 3de, de poll vind dat Nederland moet winnen en Oostenrijk staat 2de
Vind ik ook, maar op de één of andere manier krijgt het minder aandacht dan de vier koplopers...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vlak Hongarije niet uit. Fantastisch nummer, prima loting.
Die heb ik ook hoog staanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vlak Hongarije niet uit. Fantastisch nummer, prima loting.
TV kijk eens wat Keith Mills tweetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon voor Conchita stemmen als je dat lied het best vindt, we zijn hier geen Albanese jury he...
Iddquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:06 schreef grazz het volgende:
[..]
TV kijk eens wat Keith Mills tweet
Heading into the #eurovision arena and thinking we might be about to see the first Dutch win since 1975.
Bye Dutch win...![]()
Ban.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon voor Conchita stemmen als je dat lied het best vindt, we zijn hier geen Albanese jury he...
quote:
Ja! Gaat gebeuren, na 16 jaar!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het alleen al prachtig dat Nederland weer eens wordt genoemd in het lijstje met favorieten.
Ik ben benieuwd of de prestatie van Edsilia Rombley, vierde in 1998, kan worden overtroffen.
Want? Zit die er altijd naast?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Heading into the #eurovision arena and thinking we might be about to see the first Dutch win since 1975.
Bye Dutch win...![]()
Ruth eindigde vierde, Edsilia eindigde volgens mij vijfde ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het alleen al prachtig dat Nederland weer eens wordt genoemd in het lijstje met favorieten.
Ik ben benieuwd of de prestatie van Edsilia Rombley, vierde in 1998, kan worden overtroffen.
Dat zou al prachtig zijn jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ruth 6e, Edsilia 4equote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ruth eindigde vierde, Edsilia eindigde volgens mij vijfde ?
Yupquote:
Ja! Of we nou winnen of niet. We doen weer mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Die hadden allebei met een straatlengte moeten winnen.quote:
Wie is Keith?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Bye Dutch win...![]()
ik ook.. als ik even over de grens rijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kan tenminste op Nederland Stemmen
Zeker!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:11 schreef KoningPils het volgende:
Gaan we meer dan 152 punten halen vanavond?
Want record
Als je dat beter vindt dan Nederland misschien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Get hypequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
AAAAAH OEEEEEEEH IEEEEEEEEE word helemaal panja
Nee, Ruth eindigde zesde in 1993, Edsilia vierde in 1998. Marga Bult gedeeld vijfde in 1987, Maxine & Franklin Brown zevende in 1996.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ruth eindigde vierde, Edsilia eindigde volgens mij vijfde ?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het twitterkanaal van Dijkshoorn al open staan, JAAAA!
Wat zou de slechtste nederlandse act zijn? 3j's?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Ruth eindigde zesde in 1993, Edsilia vierde in 1998. Marga Bult gedeeld vijfde in 1987, Maxine & Franklin Brown zevende in 1996.
Dan heb je de hoogste klasseringen van Nederland in de afgelopen decennia wel zo'n beetje te pakken.
Dookshoron boycot ik al jarohn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het twitterkanaal van Dijkshoorn al open staan, JAAAA!
Met afstand het allerslechtste wat we ooit hebben gestuurd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat zou de slechtste nederlandse act zijn? 3j's?
Ach, hij mag over een kleine maand een hele maandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
Mijn moeder heel enthousiast aan de telefoon: Ja we gaan even snel eten en dan voor de tv voor het ESF
Hoor ik mijn vader op de achtergrond: Moet dat?
Ja, die werden laatste. In 1962 werden we gedeeld laatste:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat zou de slechtste nederlandse act zijn? 3j's?
kijkt uc geen voetbal?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ach, hij mag over een kleine maand bijna een hele maand
Oh ja Franklin Brown, de zingende politie agentquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Ruth eindigde zesde in 1993, Edsilia vierde in 1998. Marga Bult gedeeld vijfde in 1987, Maxine & Franklin Brown zevende in 1996.
Dan heb je de hoogste klasseringen van Nederland in de afgelopen decennia wel zo'n beetje te pakken.
En aanrander.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Oh ja Franklin Brown, de zingende politie agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |