Nou ja, zijn wie je bent kan ook betekenen je in vrouwenkleding net zo goed scheren als wanneer je als man door het leven gaatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Is zijn hele punt weg dat hij is wie hij is..
quote:
Ook bij Junior Songfestival?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]oja, zij was vorig jaar. Oekraïne stuurt elk jaar mooie dames
Serieus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]oja, zij was vorig jaar. Oekraïne stuurt elk jaar mooie dames
Is bij Oostenrijk toch exact hetzelfde?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:58 schreef Peter het volgende:
D, is dat niet juist gevaarlijk? Dat men er niet meer op stemt omdat men denkt dat er al genoeg op stemmen? Men stemt meer als men denkt dat
Razende apenaids.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:57 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga vanavond geen wijn drinken, na afloop ga ik toeterend door de straten rijden
Dat wist ik niet. Mijn dag kan niet meer kapot.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dit leuk.
Zlata is van Gravity. Werd door de reus opgepakt.
Dit jaar geeft ze de punten door van Oekraine
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Die Baard heb ik niks mee. Al die flauwekul over jezelf zijn, come on. Hoezo pr-stunt.
En die hele act is gewoon het laatste zetje om hem te doen laten winnen. Tja.
Hij kan wel zingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Die Baard heb ik niks mee. Al die flauwekul over jezelf zijn, come on. Hoezo pr-stunt.
En die hele act is gewoon het laatste zetje om hem te doen laten winnen. Tja.
waarom moet dat nou vandaagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef yvonne het volgende:
Songfestival mogelijk gehinderd door demonstratie
Gelukkig zitten de artiesten al opgehoktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef yvonne het volgende:
Songfestival mogelijk gehinderd door demonstratie
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 18:59:18Stemming in het perscentrum is gesloten. Oostenrijk op 1, Zweden op 2 en @CommonLinnets op 3 #songfestival http://t.co/Lcu7951jD6 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |