Mijn vader houdt helemaal niet zo van muziekprogramma's dat is het hele probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap niet wat heteroseksuele mannen tegen het ESF moeten hebben. Ik kijk het al ruim 20 jaar met heel veel plezier. Je moet het wel een beetje leuk maken natuurlijk met goed eten en zo.
Doen jullie maar een zangduo. Dan ben ik de Manager, net als Mitchell.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat Mani, johannes en ik een groepje moeten vormen. Dan rollen we dat hele zooitje op.
Muziek hoort dan ook op een lp te staan dat hoort niet op tv.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader houdt helemaal niet zo van muziekprogramma's dat is het hele probleem.
En dan voor zijn gevoel de hele avond, die gaat dus koffie zetten, toastjes smeren etc
alleen de versie van Ellen ten Damme is nog enigszins te pruimenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna net zo erg was de uitvoering van het nummer door die meiden-act. Idiote kleren en een zogenaamd "moderne" sound die klonk als Ace Of Base in 1993Compleet met irritant Arabisch jengeltje erdoorheen. Om nog maar te zwijgen over die Marlous, die dikke ruzie had met haar coach Corry Konings.
Als je dit ziet, wil je toch alleen nog maar zo snel mogelijk de dichtstbijzijnde emmer pakken en helemaal volkotsen?
Kaas, kipnuggets en evt nog wat quiche.quote:
Ellen ten Damme?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen de versie van Ellen ten Damme is nog enigszins te pruimen
genoeg cola & snoep zodat ik alles kan bij houden terwijl de caffeine en suiker zijn werk doetquote:
Waarom zou je uitgeperste sinaasappelen in de koelkast zetten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaas, kipnuggets en evt nog wat quiche.
Verder ga ik zo even een paar sinaasappels persen en in de koelkast zetten.
Hahaha, oh dat heb ik echt volkomen verdrongen. Stond dat jaar het nummer sowieso al vast?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna net zo erg was de uitvoering van het nummer door die meiden-act. Idiote kleren en een zogenaamd "moderne" sound die klonk als Ace Of Base in 1993Compleet met irritant Arabisch jengeltje erdoorheen. Om nog maar te zwijgen over die Marlous, die dikke ruzie had met haar coach Corry Konings.
geen stroopwafels?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaas, kipnuggets en evt nog wat quiche.
Verder ga ik zo even een paar sinaasappels persen en in de koelkast zetten.
Dan zijn ze lekker fris als ik het wil drinken rond 22u ofzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zou je uitgeperste sinaasappelen in de koelkast zetten?
Neequote:
Een bakker die niet zelf bakt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeik stond bij de bakker, vroeg erom...zegt die troela "ze zijn vandaag niet geleverd" ik moest bijna huilen.
Ik denk dat ze dit zingen in de hel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hahaha, oh dat heb ik echt volkomen verdrongen. Stond dat jaar het nummer sowieso al vast?
Nee, dit is niet de hoofdvestiging, maar een klein bijwinkeltje.quote:
nederland in 2004 met nationale voorrondes, leken wel op melodifestivalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. 2004 was een topjaar. Het gestuurde nummer was ook prima (Re-Union). Toen hadden we nog een groots NSF inclusief voorrondes. Precies daarom wil ik die opzet zo graag terug.
Ik bakker die zijn stroopwafels niet zelf maakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeik stond bij de bakker, vroeg erom...zegt die troela "ze zijn vandaag niet geleverd" ik moest bijna huilen.
Ja, het genie Vader Abraham had iets geschreven dat de rest van Nederland maar moest slikken; leuk of niet. Eerst kwam de demo online:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hahaha, oh dat heb ik echt volkomen verdrongen. Stond dat jaar het nummer sowieso al vast?
Ellen is lekker.quote:
Dat Pierre Kartner toen zelf moest kiezen was het toppunt van genantheidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het genie Vader Abraham had iets geschreven dat de rest van Nederland maar moest slikken; leuk of niet. Eerst kwam de demo online:
Die deed al het ergste vermoeden. Maar dat werd bij het NSF zowaar nog overtroffen. En het grappige was dat het publiek op NOG WEER een andere uitvoering stemde:
Pffff, als ik dit zo terugzie lijkt het allemaal erg op één groot complot om Sieneke te lanceren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het genie Vader Abraham had iets geschreven dat de rest van Nederland maar moest slikken; leuk of niet. Eerst kwam de demo online:
Die deed al het ergste vermoeden. Maar dat werd bij het NSF zowaar nog overtroffen. En het grappige was dat het publiek op NOG WEER een andere uitvoering stemde:
LOL, stukken beter inderdaad. Mijn favoriet blijft trouwens deze:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |